Het is over
dinsdag 19 december 2017 om 13:42
Het komt er op neer dat ik de persoon kwijt ben waar van ik DACHT dat het mijn zielsverwant was. Hij terug is naar zijn ex. Ik het contact verbroken heb omdat hij me hoop bleef geven, en ik me hier echt ontzettend rot onder voel..
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 14:20
Reden: Wegens herkenbaarheid
Reden: Wegens herkenbaarheid
92.65% gewijzigd
woensdag 3 januari 2018 om 00:31
En dat vertrouwen, dat is het belangrijkste van alles. Als het vertrouwen is verdwenen, is de hele basis weg. Liefde gedijt niet op wantrouwen want het feit ligt er dat hij niet te vertrouwen is. Met zo iemand wil je toch geen toekomst? Hij moet ophouden met jou zo te bespelen. En jij moet hem totaal negeren, desnoods blokkeren op alle social media. Geloof me ik weet waar ik over praat. Hou vol.
woensdag 3 januari 2018 om 00:45
Oeps, had net een quote gedaan op een bericht van je maar ik lees nu dat je er al wat sterker in staat, Goedzo! De kans is groot dat hij idd niets meer van zich laat horen, zijn ballen terug zijn lichaam intrekt zeg maarT26 schreef: ↑02-01-2018 12:57hee sjaantje, we hebben ook geen contact meer he. Ik heb wel op nieuwjaarswens een kort gelukkig nieuwjaar terug gestuurd maar dat was het. Ik zie hem niet, spreek hem niet. Verhuis dit weekend ook en hij weet niet waarheen.
Dus alles valt of staat met mij nu. Ik heb het in mijn macht om het gewoon dood te laten bloedden nu.
En eigenlijk denk ik niet dat hij gaat flippen op het moment dat ik nergens meer op reageer. Oke misschien vind hij dit 2 dagen niet leuk, en daarna zal hij het laten gaan en verder relatie opbouwen. En eigenlijk doet het er niet toe.
natuurlijk wil ik het wel.. maarja.. het is invullen.
Ik ben erg blij te horen hoe jij er in staat nu! Dat geeft de burger moed. Is weer een stuk anders als een aantal weken geleden he?:) Keep on going!!!
woensdag 3 januari 2018 om 02:13
Ik ben vanavond gebroken. Wat heb ik me laten playen.
Ik heb zijn nummer geblokkeerd. Ik wilde dit niet doen, wilde er boven staan maar bijkbaar kan ik dit niet.
Blijkbaar blijf ik toch een vorm van hoop houden. Blijkbaar wil ik echt zo graag ongelukkig zijn dat ik achter zo een kansloos figuur blijf aanlopen.
Hij gaat nooit spijt krijgen ook, hoe graag ik dit ook wil..
Iedereen zegt zo makkelijk door gaan, afsluiten, geen contact, maar elke dag is het een gevecht. SOms ga ik slapen zodat ik geen contact zoek - ik kan zo toch niet de rest van mijn leven blijven doorgaan.
Ik heb zijn nummer geblokkeerd. Ik wilde dit niet doen, wilde er boven staan maar bijkbaar kan ik dit niet.
Blijkbaar blijf ik toch een vorm van hoop houden. Blijkbaar wil ik echt zo graag ongelukkig zijn dat ik achter zo een kansloos figuur blijf aanlopen.
Hij gaat nooit spijt krijgen ook, hoe graag ik dit ook wil..
Iedereen zegt zo makkelijk door gaan, afsluiten, geen contact, maar elke dag is het een gevecht. SOms ga ik slapen zodat ik geen contact zoek - ik kan zo toch niet de rest van mijn leven blijven doorgaan.
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 09:44
61.49% gewijzigd
woensdag 3 januari 2018 om 07:47
Oh jeetje t26, wat moet dit veel met jou doen en wat een egoïst! Merk dat ik ook echt boos ben op hoe hij jou aan het lijntje heeft gehouden en nu zo plompverloren van alles tegen jou zegt. Zo respectloos
Meid, hoe je de situatie hebt aangepakt is bewonderingswaardig. Je zou hem toch spontaan als boksbal gaan gebruiken in die setting
Dat je hem nu hebt geblokkeerd laat zien dat je er boven staat. Je pikt het niet langer en kiest nu voor jezelf! Het verdriet van de hoop en de dromen zal nu nog even goed aan worden gewakkerd door deze avond en stap, maar ik weet dat je hier uit gaat komen omdat je nu echt voor jezelf kiest.
Blijf hier schrijven. Je zei eerder dat je misschien naar een psycholoog wil. Maak straks een afspraak bij de huisarts om het hier over te hebben
Je komt er uit. Echt, hoe je nu schrijft....je kiest voor jou en niet meer voor de hoop, hoeveel pijn dit ook doet
Meid, hoe je de situatie hebt aangepakt is bewonderingswaardig. Je zou hem toch spontaan als boksbal gaan gebruiken in die setting
Dat je hem nu hebt geblokkeerd laat zien dat je er boven staat. Je pikt het niet langer en kiest nu voor jezelf! Het verdriet van de hoop en de dromen zal nu nog even goed aan worden gewakkerd door deze avond en stap, maar ik weet dat je hier uit gaat komen omdat je nu echt voor jezelf kiest.
Blijf hier schrijven. Je zei eerder dat je misschien naar een psycholoog wil. Maak straks een afspraak bij de huisarts om het hier over te hebben
Je komt er uit. Echt, hoe je nu schrijft....je kiest voor jou en niet meer voor de hoop, hoeveel pijn dit ook doet
woensdag 3 januari 2018 om 09:55
Láát ze. Alles wat je aandacht geeft, wordt groter. Maw, zoek iets of iemand anders om deze aandacht aan te geven.
Het enige goede aan je ontmoeting: het is nu duidelijk. Hij kiest niet voor jou en gaat dit ook niet doen. Dat doet pijn, je gaat nu een ander rouwproces in. Dat heeft ook weer tijd nodig.
Doorgaan met ademhalen.
Het enige goede aan je ontmoeting: het is nu duidelijk. Hij kiest niet voor jou en gaat dit ook niet doen. Dat doet pijn, je gaat nu een ander rouwproces in. Dat heeft ook weer tijd nodig.
Doorgaan met ademhalen.
woensdag 3 januari 2018 om 10:25
Ik bedoel de 22e, ben een beetje van de wijs merk ik.
Ik begrijp mezelf niet meer. Hoe kan ik nog gevoelens hebben voor zo een man..
Hij gaat denk ik ook nooit in zien wat voor een verdriet hij mij heeft gedaan. Ik ben elke keer op zoek daar naar. Ik heb een alles consumerende woede in me zitten. Ben alleen nog maar bezig met de boosheid en de pijn.
Ik begrijp mezelf niet meer. Hoe kan ik nog gevoelens hebben voor zo een man..
Hij gaat denk ik ook nooit in zien wat voor een verdriet hij mij heeft gedaan. Ik ben elke keer op zoek daar naar. Ik heb een alles consumerende woede in me zitten. Ben alleen nog maar bezig met de boosheid en de pijn.
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 09:45
34.94% gewijzigd
woensdag 3 januari 2018 om 12:50
Je klinkt erg overstuur. Hij is niks, een slappe en manipulatieve drol. Die moet je niet als vriend willen.
Wie denkt hij dat hij is om jou over zijn moeder te vertellen? Is die man de weg kwijt.
Ik snap niet dat jij zijn zus belt. Houd het bij hen, stuur haar desnoods een berichtje maar zorg eerst dat jij loskomt van hem. Blokkeren, geen contact. Hij liegt, draait, is stiekem en ook nu bespeelt hij je nog! Laat die shit bij hem. Hun probleem. Met jou gaat het niet goed dus zorg in de eerste plaats voor jezelf.
Dat gezeik van hem over zijn relatie. Belachelijk. Moet je niet over praten. Laat het bij hem. Zijn relatie zijn jouw zaken niet. Het zou wat zijn als mijn vriend onze relatie zou bespreken met een recente ex die nog gevoelens voor hem heeft. Is hij helemaal van de pot gerukt!
Negeren, blokkeren. En nee, hij wil jou niet dus geef je hart aan iemand die volledig voor jou gaat. Niet aan zo'n eikel als hij.
Sterkte!
Wie denkt hij dat hij is om jou over zijn moeder te vertellen? Is die man de weg kwijt.
Ik snap niet dat jij zijn zus belt. Houd het bij hen, stuur haar desnoods een berichtje maar zorg eerst dat jij loskomt van hem. Blokkeren, geen contact. Hij liegt, draait, is stiekem en ook nu bespeelt hij je nog! Laat die shit bij hem. Hun probleem. Met jou gaat het niet goed dus zorg in de eerste plaats voor jezelf.
Dat gezeik van hem over zijn relatie. Belachelijk. Moet je niet over praten. Laat het bij hem. Zijn relatie zijn jouw zaken niet. Het zou wat zijn als mijn vriend onze relatie zou bespreken met een recente ex die nog gevoelens voor hem heeft. Is hij helemaal van de pot gerukt!
Negeren, blokkeren. En nee, hij wil jou niet dus geef je hart aan iemand die volledig voor jou gaat. Niet aan zo'n eikel als hij.
Sterkte!
woensdag 3 januari 2018 om 13:33
Lieve T26, de klap zal nu even goed aankomen, zeker omdat je hem nu eindelijk moet zien voor wat hij is een manipulatieve asshole die jou aan het lijntje heeft gehouden omdat hij te slap was om jou te vertellen dat hij en zijn vriendin gewoon weer een serieus setje zijn.
Met zijn jij bent mijn soulemate, hij heeft niet eens een soul! Anders had hij wel meer respect voor jou gehad en was hij eerlijk tegen jou geweest hoe pijnlijk dat ook voor jou had geweest, dan had jij al verder in jouw verwerkingsproces gezeten omdat je had geweten dat het echt over was. Maar nee meneer speelde liever zijn spelletjes. Hield een achterdeurtje voor zichzelf open.
T26, knoop dit goed in je oren, over een tijd zal je beseffen dat je echt ontsnapt bent aan een relatie die jou diep ongelukkig had gemaakt. En zijn vriendin hoef je ook niet te benijden want die zit nu aan dit exemplaar vast en ook haar zal hij bedonderen.
Het gaat nu om jouw genezing, en je hebt nu de bodem geraakt, er is nu alleen maar een weg naar boven hoe langzaam en moeizaam dat zal zijn. Je bent sterker dan hem en zijn kutspelletjes.
Aub wees nu lief voor jezelf, je verdiend echt zoveel beter dan dit, zet dat maar op je spiegel. Ik ben oké!!!
Sterkte lieverd, denk aan jou!!!
Met zijn jij bent mijn soulemate, hij heeft niet eens een soul! Anders had hij wel meer respect voor jou gehad en was hij eerlijk tegen jou geweest hoe pijnlijk dat ook voor jou had geweest, dan had jij al verder in jouw verwerkingsproces gezeten omdat je had geweten dat het echt over was. Maar nee meneer speelde liever zijn spelletjes. Hield een achterdeurtje voor zichzelf open.
T26, knoop dit goed in je oren, over een tijd zal je beseffen dat je echt ontsnapt bent aan een relatie die jou diep ongelukkig had gemaakt. En zijn vriendin hoef je ook niet te benijden want die zit nu aan dit exemplaar vast en ook haar zal hij bedonderen.
Het gaat nu om jouw genezing, en je hebt nu de bodem geraakt, er is nu alleen maar een weg naar boven hoe langzaam en moeizaam dat zal zijn. Je bent sterker dan hem en zijn kutspelletjes.
Aub wees nu lief voor jezelf, je verdiend echt zoveel beter dan dit, zet dat maar op je spiegel. Ik ben oké!!!
Sterkte lieverd, denk aan jou!!!
woensdag 3 januari 2018 om 18:47
Dankjewel voor jullie lieve reacties.
Ik heb echt de bodem geraakt en het maakt me bang. Bang voor mezelf, bang dat ik er niet uit kom, bang omdat ik nog 3 weken moet wachten op therapie terwijl ik mezelf met de dag verder zie afglijden.
Ik heb heel de dag gehuild. Het is ZO pijnlijk.. elke keer denderen de woorden weer door mijn oren, zielsverwant, we komen weer samen want we hebben elkaar eindelijk gevonden, ik mis je, ik wil dat het anders was etc etc etc.
Ik heb hem geblokt op whatsapp.
Overal hoor ik geen contact, blokkeren, wegwezen, rennen, ga die strijd aan. Maar jongens, ik ben vanaf eind september bezig om die ballen te verzamelen. Ik hou het vol zeker, 10 dagen, dan krijg ik een broodkruimel.. en dat breekt me.. en de laatste tijd is het pure paniek. Pure paniek omdat de broodkruimels op zijn en niet meer komen. Ja dit was dag 1, alles stap voor stap.. Maar hoe sta ik hier over een week in.. Ga ik die paniek kunnen weerstaan.. Hoe ga ik voorkomen dat ik nog verder afglijd?
Ik heb echt de bodem geraakt en het maakt me bang. Bang voor mezelf, bang dat ik er niet uit kom, bang omdat ik nog 3 weken moet wachten op therapie terwijl ik mezelf met de dag verder zie afglijden.
Ik heb heel de dag gehuild. Het is ZO pijnlijk.. elke keer denderen de woorden weer door mijn oren, zielsverwant, we komen weer samen want we hebben elkaar eindelijk gevonden, ik mis je, ik wil dat het anders was etc etc etc.
Ik heb hem geblokt op whatsapp.
Overal hoor ik geen contact, blokkeren, wegwezen, rennen, ga die strijd aan. Maar jongens, ik ben vanaf eind september bezig om die ballen te verzamelen. Ik hou het vol zeker, 10 dagen, dan krijg ik een broodkruimel.. en dat breekt me.. en de laatste tijd is het pure paniek. Pure paniek omdat de broodkruimels op zijn en niet meer komen. Ja dit was dag 1, alles stap voor stap.. Maar hoe sta ik hier over een week in.. Ga ik die paniek kunnen weerstaan.. Hoe ga ik voorkomen dat ik nog verder afglijd?
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 21:07
16.19% gewijzigd
woensdag 3 januari 2018 om 19:53
Deel iig jouw dag op in kleine stukjes. Schrijf ergens op wat je in die stukjes hebt gedaan waar je ok of zelfs tevreden over kan zijn.
Ook al voelt het of er niets is, het is er, hoe klein ook. Bijv: heb gehuild, dat laat iig zien dat ik voel. Het verdriet mag er zijn/ ben opgestaan en heb iets gedronken/ boodschapje gehaald/ even het warme water van de douche gevoeld en geroken hoe mijn douche schuim is. Het zijn kleine dingen en het is niet makkelijk, maar op den duur helpt het om hier ook de aandacht naar te verplaatsen naast jouw verdriet.
Je bent in rouw, dat vraagt tijd en ruimte en deze ontmoeting is een grote klap geweest omdat je nu zeker weet hoe het ervoor staat. Jij gaat nu verder en moet afscheid nemen van dat stukje hoop. Dat doet zeer, heel veel zeer
Ook al voelt het of er niets is, het is er, hoe klein ook. Bijv: heb gehuild, dat laat iig zien dat ik voel. Het verdriet mag er zijn/ ben opgestaan en heb iets gedronken/ boodschapje gehaald/ even het warme water van de douche gevoeld en geroken hoe mijn douche schuim is. Het zijn kleine dingen en het is niet makkelijk, maar op den duur helpt het om hier ook de aandacht naar te verplaatsen naast jouw verdriet.
Je bent in rouw, dat vraagt tijd en ruimte en deze ontmoeting is een grote klap geweest omdat je nu zeker weet hoe het ervoor staat. Jij gaat nu verder en moet afscheid nemen van dat stukje hoop. Dat doet zeer, heel veel zeer
woensdag 3 januari 2018 om 20:33
Je kan niet verder afglijden, want, je zit op de bodem. Laat alle emoties er zijn.
Al het gevoel, alle gedachten, alle tranen... en weet dat op een dagavond ineens alle puzzelstukjes in elkaar vallen en je alles een plek kunt geven. Het heelproces gaat door, op de achtergrond, ookal voel jij dit waarschijnlijk anders. Tot de 22ste, dag voor dag nemen en hier blijven komen, op je eigen forum. Geef het tijd.
Al het gevoel, alle gedachten, alle tranen... en weet dat op een dagavond ineens alle puzzelstukjes in elkaar vallen en je alles een plek kunt geven. Het heelproces gaat door, op de achtergrond, ookal voel jij dit waarschijnlijk anders. Tot de 22ste, dag voor dag nemen en hier blijven komen, op je eigen forum. Geef het tijd.
woensdag 3 januari 2018 om 22:08
Kom op wees niet zo labiel en vergeet die flapdrol! voor mij komt die over als een narcist/player die jouw gebruikt,spreek met vriendinnen afT26 schreef: ↑03-01-2018 18:47Dankjewel voor jullie lieve reacties.
Ik heb hem geblokt op whatsapp. Had hem nog niet geblokt op normale contacten. Kreeg een sms dat het zo lief was dat ik begaan was met zijn moeder.. ja.. hij heeft het niet eens door dat ik hem geblokkeerd heb. Het kwartje landt dat hij dit heeft afgesloten. Ik beteken 'iets' voor hem, een fijne periode, maar nu moet hij toch echt naar huis.. Ik zit met alle gebroken scherven en weet niet meer hoe ik moet plakken.
Ga een frisse neus halen of ga lekker sporten dat je wat beter in je vel zit.
woensdag 3 januari 2018 om 22:44
@ Ucchan: dankjewel voor je lieve tips. Vanaf morgen ga ik het anders doen. Ga alleen nog maar op dit forum erover praten en met twee vrienden ipv met heel de wereld. Ik ga zorgen dat ik morgen ook iets anders doe dan kniezen - iets dat me verder gaat helpen in dit leven. Die pijn proberen toe te laten en proberen te accepteren. Heb de keuze gemaakt het te willen afsluiten, geen contact is daarbij essentieel.. dan moet ik ook maar wat harder tegen mezelf zijn...Hoe gaat het bij jou?
@YinYang: Lief je berichtje. Ja je hebt gelijk veel verder gaat niet tenzij ik ermee kap maar dat lijkt me niet echt de oplossing. Duizend miljard mensen hebben liefdesverdriet dan moet ik er ook wel mee kunnen handelen. Dit forum en jullie reacties helpen me wel. Dankjewel
@Wessel1984: ja je hebt gelijk hoor. Ik ben labiel op het moment en niet zo een beetje ook. Ik moet maar eens nadenken over het soort vrouw wat ik wil neerzetten ipv de karikatuur die ik nu ben. Sporten doe ik al wel alleen ik denk dat dat tijdelijk maar een andere sportschool gaat worden. Ik heb trouwens er ook overna zitten denken of hij narcist is. Maar ik ben ook bang dat elke vrouw die gekwetst is dat altijd roept. Maar hij heeft er wel verdacht veel van weg.... ALles draait om hem, hij liegt bij het leven, leeft in eigen waarheden, heeft echt enorme grootsheidwanen incl de verhalen erbij die echt TOTAAL nooit waar kunnen zijn etc etc. Nouja ook bij een narcist zeggen ze altijd spullen pakken en wegwezen, zuigen je leeg tot er niets mee van je over is. Nou dat punt hebben we nu bereikt. Geen greintje kracht meer over dus ik kon aan de kant gezet worden.
@YinYang: Lief je berichtje. Ja je hebt gelijk veel verder gaat niet tenzij ik ermee kap maar dat lijkt me niet echt de oplossing. Duizend miljard mensen hebben liefdesverdriet dan moet ik er ook wel mee kunnen handelen. Dit forum en jullie reacties helpen me wel. Dankjewel
@Wessel1984: ja je hebt gelijk hoor. Ik ben labiel op het moment en niet zo een beetje ook. Ik moet maar eens nadenken over het soort vrouw wat ik wil neerzetten ipv de karikatuur die ik nu ben. Sporten doe ik al wel alleen ik denk dat dat tijdelijk maar een andere sportschool gaat worden. Ik heb trouwens er ook overna zitten denken of hij narcist is. Maar ik ben ook bang dat elke vrouw die gekwetst is dat altijd roept. Maar hij heeft er wel verdacht veel van weg.... ALles draait om hem, hij liegt bij het leven, leeft in eigen waarheden, heeft echt enorme grootsheidwanen incl de verhalen erbij die echt TOTAAL nooit waar kunnen zijn etc etc. Nouja ook bij een narcist zeggen ze altijd spullen pakken en wegwezen, zuigen je leeg tot er niets mee van je over is. Nou dat punt hebben we nu bereikt. Geen greintje kracht meer over dus ik kon aan de kant gezet worden.
woensdag 3 januari 2018 om 23:09
Op dit moment ga je door een hel en ik weet, elke kruimel is hoop. Maar op een dag mis je die kruimels niet meer, dan krijg je er een hekel aan en wil je die kruimels gelijk opzuigen met een hele goede stofzuiger.
Het is goed dat je hem hebt geblokkeerd want dan kom je ook niet meer in de verleiding om even op je whatsapp te kijken of hij nog online is of net geweest is. Het lijkt een beetje op een verslaving en nu moet je afkicken en dat kan het beste cold turkey. En ja, dat doet pijn, dat sloopt je, je glijdt idd af maar onthoudt één ding: Het slijt echt! Ook al denk je nu dat het niet erger kan. Ik wil je iets meegeven:
Kijk op tv niet naar romantische films, mijd plaatsen waar hij ook komt. Dat blokkeren heb je al gedaan, heel goed! Zoek afleiding, ga lekker wandelen, echt dat helpt. Andere mensen opzoeken, vriendinnen bezoeken, lekker naar de bioscoop, dat soort dingen doen. Gaandeweg zal het beter gaan, reken er 3 maanden voor, dat klinkt erg lang maar het zal dan beter gaan.
Maak een lijstje met minpunten van hem. En lees die vaak door. Het zijn maar tips maar het helpt wel. Je moet hier doorheen en dat gaat lukken!
Het is goed dat je hem hebt geblokkeerd want dan kom je ook niet meer in de verleiding om even op je whatsapp te kijken of hij nog online is of net geweest is. Het lijkt een beetje op een verslaving en nu moet je afkicken en dat kan het beste cold turkey. En ja, dat doet pijn, dat sloopt je, je glijdt idd af maar onthoudt één ding: Het slijt echt! Ook al denk je nu dat het niet erger kan. Ik wil je iets meegeven:
Kijk op tv niet naar romantische films, mijd plaatsen waar hij ook komt. Dat blokkeren heb je al gedaan, heel goed! Zoek afleiding, ga lekker wandelen, echt dat helpt. Andere mensen opzoeken, vriendinnen bezoeken, lekker naar de bioscoop, dat soort dingen doen. Gaandeweg zal het beter gaan, reken er 3 maanden voor, dat klinkt erg lang maar het zal dan beter gaan.
Maak een lijstje met minpunten van hem. En lees die vaak door. Het zijn maar tips maar het helpt wel. Je moet hier doorheen en dat gaat lukken!
woensdag 3 januari 2018 om 23:46
Dit!Aliki schreef: ↑03-01-2018 23:09
@T26 Narcisten zijn gevaarlijke mensen het zijn net parasieten,bloedzuigers blijven blokkeren die hap! en niet meer toe laten in je leven.
anoniem_361751 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 23:46
Reden: de j vergeten
Reden: de j vergeten
0.07% gewijzigd
donderdag 4 januari 2018 om 11:22
De door jou genoemde tips helpen echt. Ik dacht twee maanden geleden ook dat ik dood zou gaan van liefdesverdriet, hele dagen zat hij in mijn hoofd, probeerde plannen te verzinnen om hem weer te zien en hopelijk in gesprek te kunnen gaan. En de bodem raakte ik echt toen ik hem een paar weken nadat het uitging zag.Aliki schreef: ↑03-01-2018 23:09Op dit moment ga je door een hel en ik weet, elke kruimel is hoop. Maar op een dag mis je die kruimels niet meer, dan krijg je er een hekel aan en wil je die kruimels gelijk opzuigen met een hele goede stofzuiger.
Alles wat grijs en grauw, maar merk echt dat het beter ga sinds ik al het contact heb verbroken, ik hem niet meer het middelpunt van mijn dag maak door hem te controleren op social media en telefoon. Keek ook niet naar zielige films en vermeed zo goed als het kan de plaatsen waar hij kwam. Heb daarvoor ook events overgeslagen waarvan ik wist dat hij er zou zijn.
Gisteren liep ik hem weer tegen het lijf en merkte dat het steeds makkelijker wordt. Komt ook echt omdat ik geen hoop meer koester dat het goedkomt en ik ook niet de intentie heb om vrienden te blijven. Had hem gisteren ook niets te zeggen, we hebben geen ruzie maar heb geen behoefte meer om hem dingen te vertellen en ook geen behoefte om dingen van hem te horen.
donderdag 4 januari 2018 om 11:23
Lieve T26, eens met Wessel1984 neem de controle terug en wees niet langer was in zijn handen zodat hij je kan kneden naar wat hem blieft.Wessel1984 schreef: ↑03-01-2018 23:46Dit!
@T26 Narcisten zijn gevaarlijke mensen het zijn net parasieten,bloedzuigers blijven blokkeren die hap! en niet meer toe laten in je leven.
Ja en het doet pijn, zeker nu je hoop helemaal de grond is ingeslagen. Hij moet jou met rust laten!
vrijdag 5 januari 2018 om 00:08
Lees dit topic op afstand al een tijd mee en moet even zeggen hoe lief ik jullie voor TS vind, echt geweldig om te zien hoe jullie haar (en elkaar) steunen.
Lieve T26; het komt echt goed. Je bent goed op weg en mag echt trots op jezelf zijn. Het is een hel waar je helaas echt doorheen moet. Op een dag denk je: hee, het gaat wat beter dan gister. En daar put je dan veel kracht uit. Jij bent sterk en jij kan dit aan. Over een tijdje ben je blij dat hij uit je leven is.
Ik geloof ook vaak dat dingen lopen zoals ze moeten lopen. Als hij echt je ware was, waren jullie nu nog wel samen. Maar ik ben heel blij dat hij uit je leven is, want als ik t zo lees, moet je niet eens willen dat hij je ware is. Je verdient echt veel beter.
Heel veel sterkte
Lieve T26; het komt echt goed. Je bent goed op weg en mag echt trots op jezelf zijn. Het is een hel waar je helaas echt doorheen moet. Op een dag denk je: hee, het gaat wat beter dan gister. En daar put je dan veel kracht uit. Jij bent sterk en jij kan dit aan. Over een tijdje ben je blij dat hij uit je leven is.
Ik geloof ook vaak dat dingen lopen zoals ze moeten lopen. Als hij echt je ware was, waren jullie nu nog wel samen. Maar ik ben heel blij dat hij uit je leven is, want als ik t zo lees, moet je niet eens willen dat hij je ware is. Je verdient echt veel beter.
Heel veel sterkte
vrijdag 5 januari 2018 om 09:10
Lieve allemaal, Ben het met belle eens. Jullie zijn super lief en heb er erg veel aan!!
Heb gister geprobeerd wat controle terug te pakken en dingen te doen die ik moet doen voor het verhuizen. Het is al met al een emotionele tijd even. Ik probeer ook bewust elke keer als ik ga romantiseren actief te benoemen wat er niet klopt en wat zijn acties mij hebben getoond. Het komt niet goed en het touw moet door. Ik bouw touwen van staal dus Het zal een tijdje duren. Probeer me echt vast te houden aan dat ik zelf controle heb over Het geen contact, raar dat het in momenten van paniek bijna als impuls controle aanvoelt. Ken dit helemaal niet zo.
Ik heb me ook voorgenomen dat ik alleen nog hier schrijf en met twee vrienden praat over hem en met de rest van de wereld niet meer. Wellicht haalt dat De focus er ook wat vanaf.
Soms krijg ik een deken van verdriet over me heen, zo zwaar. Soms een deken van woede. Maar het continue gevoel is rauwe pijn, teleurstelling en machteloosheid.
Heb gister geprobeerd wat controle terug te pakken en dingen te doen die ik moet doen voor het verhuizen. Het is al met al een emotionele tijd even. Ik probeer ook bewust elke keer als ik ga romantiseren actief te benoemen wat er niet klopt en wat zijn acties mij hebben getoond. Het komt niet goed en het touw moet door. Ik bouw touwen van staal dus Het zal een tijdje duren. Probeer me echt vast te houden aan dat ik zelf controle heb over Het geen contact, raar dat het in momenten van paniek bijna als impuls controle aanvoelt. Ken dit helemaal niet zo.
Ik heb me ook voorgenomen dat ik alleen nog hier schrijf en met twee vrienden praat over hem en met de rest van de wereld niet meer. Wellicht haalt dat De focus er ook wat vanaf.
Soms krijg ik een deken van verdriet over me heen, zo zwaar. Soms een deken van woede. Maar het continue gevoel is rauwe pijn, teleurstelling en machteloosheid.
vrijdag 5 januari 2018 om 10:52
T26, weet je wat het is, de tijd hiervoor koesterde je toch nog hoop dat hij bij jou terug zou komen. Dat beetje hoop was jouw brandstof om door te gaan. Nu deze hoop de grond is ingeslagen begint de fase van verdriet, het echte diepe rauwe liefdesverdriet. Voor jouw gevoel begin je opnieuw met je verdriet, maar eigenlijk hoe gek dat ook klinkt ga je vooruit in jou verdriet. Er gaan nog een hoop emoties komen geloof mij, maar ervaar ze voel ze, maar ze zijn niet jou!T26 schreef: ↑05-01-2018 09:10Lieve allemaal, Ben het met belle eens. Jullie zijn super lief en heb er erg veel aan!!
Toevallig heb ik vannacht heftig gedroomd over mijn ex, maar ik besefte ineens dat dit geen ‘ik mis je dromen zijn”, maar hoe ik mij gevoeld hebt tijdens de relatie. Dat hij nooit echt voor mij ging en welke emoties dat ik mij losmaakte.
Was heel raar, hij moest een team kiezen voor een of ander spel maar koos niet voor mij omdat het uit was, dat soort rare dromen. En ik was aan het verhuizen naar een nieuw huis in mijn droom, dat duidt op een nieuw begin.
Werd best een beetje verdrietig wakker maar heb dat gevoel gelijk gerelativeerd en de droom was ook duidelijk.
Dus T26, het wordt echt beter maar je mag huilen, je mag boos zijn, je mag teleurgesteld zijn, want deze man heeft echt lang een spelletje met jou gespeeld.
vrijdag 5 januari 2018 om 11:38
Dankjewel sjaantje, Je hebt gelijk k moet De emoties over me heen laten komen. Ik ben niet zo goed in dingen De tijd geven om t af te kunnen sluiten. Ben nu aan het inpakken en Het voelt echt niet fijn. Huis weg, wat k dacht De liefde van mijn leven weg - n leugen. Het is gewoon rock bottom hier.
Die dromen zijn goed! Dat is een teken van verwerking en helemaal als je die gevoelens bij jezelf kan houden en dingen die je te kort kwam. Vind het echt fijn om te horen dat jij rustig stroomopwaarts krabbelt en alles een plekje krijgt. Hoe lang had jij eigenlijk geen contact voordat dat lukte?
Die dromen zijn goed! Dat is een teken van verwerking en helemaal als je die gevoelens bij jezelf kan houden en dingen die je te kort kwam. Vind het echt fijn om te horen dat jij rustig stroomopwaarts krabbelt en alles een plekje krijgt. Hoe lang had jij eigenlijk geen contact voordat dat lukte?