Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

vrijdag 5 januari 2018 om 16:46
Mijn droom was dat hij dat tijdens deze ( dacht ik) bijzondere vakantie zou doen. Helaas is die droom in duigen gevallen
ben er zo verdrietig om..Ik had het zoo erg gehoopt. Mijn gevoel is zelfs nu even een heel stuk minder voor hem
Een droom is nog tot daar aan toe, jij verwáchtte het gewoon en je verwachting blijkt niet te kloppen. Waarom verwachtte je het, omdat het een droomvakantie was?
Dat je wat teleurgesteld bent oké, maar zooo verdrietig en je gevoel is een stuk minder, dat vind ik wel heel ver gaan eerlijk gezegd.

Een droom is nog tot daar aan toe, jij verwáchtte het gewoon en je verwachting blijkt niet te kloppen. Waarom verwachtte je het, omdat het een droomvakantie was?
Dat je wat teleurgesteld bent oké, maar zooo verdrietig en je gevoel is een stuk minder, dat vind ik wel heel ver gaan eerlijk gezegd.
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 5 januari 2018 om 16:47
En dit ja.Ana_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 16:40Een feest verandert niks aan een relatie. Je hebt het hoogstens 1 dag extra gezellig.
We maken er allemaal wel zo'n enorme kermis van, maar het zegt echt helemaal niets hè?
Ja, fiscaal voordeel misschien.

vrijdag 5 januari 2018 om 16:48
Vrouwe_justitia schreef: ↑05-01-2018 16:34Mijn gevoel is zelfs nu even een heel stuk minder voor hem. Heb geen zin meer om lief voor hem te zijn of wat voor hem te doen.
Dat klinkt of je echt van hem houdt...

vrijdag 5 januari 2018 om 16:49
Ik ga wel heel erg mee met Margje in dit verhaal. Ja we hebben een goede relatie. Waar ik moeite mee heb is dat hij nogal een egoïst is. Maar niemand is perfect geven en nemen. En ben niet boos maar ben er wel verdrietig om. Maar dat mag geloof ik niet zo te lezen. Zelf vragen ga ik niet doen. Snap dat mensen het daar niet mee eens zijn maar ik vind dat dat niet hoort. We zien het wel en inderdaad het leven gaat door. Met of zonder een vent
dus Janneke ik gun je het beste hoor met je rare drama queen comment. Voor elke " verstokte single" is er iemand.

vrijdag 5 januari 2018 om 16:50
Ik vind dit zooooo kinderachtig! Als je wil trouwen vraag je toch aan hem of hij dat wil? Maar wellicht wil hij liever vaker op bijzondere reis met jou en is 'n bruiloft van 15.000 euro een reden voor hem om liever gewoon te blijven samenwonen. Als je er niet over praat dan weet je 't niet natuurlijk.

vrijdag 5 januari 2018 om 16:51
Ik begrijp het wel. Ik WIL later ook trouwen en als m'n lief mij niet ten huwelijk gaat vragen, hebben we een groot probleem. Maar als iemand je niet vraagt, is hij niet geschikt. Zo is t ook.redbulletje schreef: ↑05-01-2018 16:50Ik vind dit zooooo kinderachtig! Als je wil trouwen vraag je toch aan hem of hij dat wil? Maar wellicht wil hij liever vaker op bijzondere reis met jou en is 'n bruiloft van 15.000 euro een reden voor hem om liever gewoon te blijven samenwonen. Als je er niet over praat dan weet je 't niet natuurlijk.
vrijdag 5 januari 2018 om 16:52
dus je wil alleen aardig tegen hem zijn wanneer hij je ten huwelijk vraagt?
er is trouwens niets mis met het idee om als vrouw iemand ten huwelijk te vragen.
Heb je dit überhaupt trouwens met hem besproken? Weet hij dat jij graag wilt trouwen? Is dit ook zijn wens?
Misschien heeft hij een veel beter tijdstip om dit te doen.
er is trouwens niets mis met het idee om als vrouw iemand ten huwelijk te vragen.
Heb je dit überhaupt trouwens met hem besproken? Weet hij dat jij graag wilt trouwen? Is dit ook zijn wens?
Misschien heeft hij een veel beter tijdstip om dit te doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

vrijdag 5 januari 2018 om 16:54
Is hij wel op de hoogte van het feit dat jij vind dat de man hoort te vragen? Anders kan je misschien lang wachten!Vrouwe_justitia schreef: ↑05-01-2018 16:49Ik ga wel heel erg mee met Margje in dit verhaal. Ja we hebben een goede relatie. Waar ik moeite mee heb is dat hij nogal een egoïst is. Maar niemand is perfect geven en nemen. En ben niet boos maar ben er wel verdrietig om. Maar dat mag geloof ik niet zo te lezen. Zelf vragen ga ik niet doen. Snap dat mensen het daar niet mee eens zijn maar ik vind dat dat niet hoort. We zien het wel en inderdaad het leven gaat door. Met of zonder een ventdus Janneke ik gun je het beste hoor met je rare drama queen comment. Voor elke " verstokte single" is er iemand.
vrijdag 5 januari 2018 om 16:54

vrijdag 5 januari 2018 om 16:55
Wat vooor groot probleem dan?LiefsuitLonden schreef: ↑05-01-2018 16:51Ik begrijp het wel. Ik WIL later ook trouwen en als m'n lief mij niet ten huwelijk gaat vragen, hebben we een groot probleem. Maar als iemand je niet vraagt, is hij niet geschikt. Zo is t ook.
Omdat zij wil trouwen en hij moet vragen? Beetje traditioneel mag best.doornroosje9 schreef: ↑05-01-2018 16:54O godt. ik denk dat jouw vriend de verstandigste in deze relatie is.
Hij is een egoïst omdat hij je niet ten huwelijk heeft gevraagd terwijl jij dat verwachtte?Vrouwe_justitia schreef: ↑05-01-2018 16:49Ik ga wel heel erg mee met Margje in dit verhaal. Ja we hebben een goede relatie. Waar ik moeite mee heb is dat hij nogal een egoïst is. Maar niemand is perfect geven en nemen. En ben niet boos maar ben er wel verdrietig om. Maar dat mag geloof ik niet zo te lezen. Zelf vragen ga ik niet doen. Snap dat mensen het daar niet mee eens zijn maar ik vind dat dat niet hoort. We zien het wel en inderdaad het leven gaat door. Met of zonder een ventdus Janneke ik gun je het beste hoor met je rare drama queen comment. Voor elke " verstokte single" is er iemand.

En met of zonder vent? Wow, jouw liefde zit wel diep zeg

There is always something happening, and it's usually right now