Het is over
dinsdag 19 december 2017 om 13:42
Het komt er op neer dat ik de persoon kwijt ben waar van ik DACHT dat het mijn zielsverwant was. Hij terug is naar zijn ex. Ik het contact verbroken heb omdat hij me hoop bleef geven, en ik me hier echt ontzettend rot onder voel..
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 14:20
Reden: Wegens herkenbaarheid
Reden: Wegens herkenbaarheid
92.65% gewijzigd
vrijdag 5 januari 2018 om 11:52
Waar ga je eigenlijk heen? Een nieuwe huis?T26 schreef: ↑05-01-2018 11:38Dankjewel sjaantje, Je hebt gelijk k moet De emoties over me heen laten komen. Ik ben niet zo goed in dingen De tijd geven om t af te kunnen sluiten. Ben nu aan het inpakken en Het voelt echt niet fijn. Huis weg, wat k dacht De liefde van mijn leven weg - n leugen. Het is gewoon rock bottom hier.
Die dromen zijn goed! Dat is een teken van verwerking en helemaal als je die gevoelens bij jezelf kan houden en dingen die je te kort kwam. Vind het echt fijn om te horen dat jij rustig stroomopwaarts krabbelt en alles een plekje krijgt. Hoe lang had jij eigenlijk geen contact voordat dat lukte?
Ik zit hier even na te denken sinds wanneer het beter gaat, ik denk eerlijk gezegd toen ik hem op kerstavond per ongeluk aan de telefoon had en hij nog geen kleur wilde bekennen, door te zeggen tegen mij nadat ik hem vroeg hij zich voelde en hij daarop antwoordde ik kan zoveel dingen zeggen om vervolgens niets te zeggen.
Ineens was ik het zo zat en heb het toen losgelaten, heb daarna best nog gehuild hoor, maar op dat moment had ik echt zoiets van wat een waste of time.
En eergisteren heb ik hem ook gezien en gaf hij mij in een reflex een iets te vette knuffel plus het gezoen in mijn nek, en zijn berichtje daar achteraan. Dacht je bent echt nog steeds die arrogante lul die denkt dat ik nu helemaal overstuur bent of hoop koester uit die handeling.
Die tijd is dus echt voorbij, hij en ik = verleden tijd.
Ik besefte dat de relatie vooral eenrichtingsverkeer was, en dat er van hem uit niets meer zal komen. Zonde van mijn tijd om op het wachtbankje te gaan zitten en voor wat?
T26, nu voel je dat misschien nog niet zo, maar er komt een dag dat jij je bevrijdt voelt en sterker nog ontsnapt aan jaren van verdriet en onzekerheid. KUS!
vrijdag 5 januari 2018 om 11:53
Sjaantje37 schreef: ↑05-01-2018 11:52Waar ga je eigenlijk heen? Een nieuwe huis?
Ik zit hier even na te denken sinds wanneer het beter gaat, ik denk eerlijk gezegd toen ik hem op kerstavond per ongeluk aan de telefoon had en hij nog geen kleur wilde bekennen, door te zeggen tegen mij nadat ik hem vroeg hij zich voelde en hij daarop antwoordde ik kan zoveel dingen zeggen om vervolgens niets te zeggen.
Ineens was ik het zo zat en heb het toen losgelaten, heb daarna best nog gehuild hoor, maar op dat moment had ik echt zoiets van wat een waste of time.
En eergisteren heb ik hem ook gezien en gaf hij mij in een reflex een iets te vette knuffel plus het gezoen in mijn nek, en zijn berichtje daar achteraan. Dacht je bent echt nog steeds die arrogante lul die denkt dat ik nu helemaal overstuur ben of hoop koester uit die handeling.
Die tijd is dus echt voorbij, hij en ik = verleden tijd.
Ik besefte dat de relatie vooral eenrichtingsverkeer was, en dat er van hem uit niets meer zal komen. Zonde van mijn tijd om op het wachtbankje te gaan zitten en voor wat?
T26, nu voel je dat misschien nog niet zo, maar er komt een dag dat jij je bevrijdt voelt en sterker nog ontsnapt aan jaren van verdriet en onzekerheid. KUS!
vrijdag 5 januari 2018 om 19:33
Nee helaas niet.. Ik zit even in between homes. Ik had dit huis tot eind van het jaar. Ik zou gaan samenwonen met mijn ex dus heb niet actief gezocht.. Het was te kort om nog iets te vinden..
Dus hier zit ik dan vanavond tussen mijn dozen, heel leven aan herinneringen. Heb echt even het gevoel alsof ik alles kwijt ben geraakt. Met familie ook ea aan dingen die totaal niet goed lopen.
Soms is vooruit kijken zo enorm moeilijk.
Heb vanavond al de nodige huilbuien gehad. ALles kickt er nu zo hard in:( Hij gaat niet meer terug komen, los van of het goed van me is en of ik het wil. Hij heeft gezellig huisboombeest. Is waarschijnlijk totaal niet met mij bezig. Ik ben hier zo hard brokstukken aan het rapen. Het stomme is... ik kan dit op mijn werkplek niet laten zien want verpest dan echt mijn carrière:(
Dus hier zit ik dan vanavond tussen mijn dozen, heel leven aan herinneringen. Heb echt even het gevoel alsof ik alles kwijt ben geraakt. Met familie ook ea aan dingen die totaal niet goed lopen.
Soms is vooruit kijken zo enorm moeilijk.
Heb vanavond al de nodige huilbuien gehad. ALles kickt er nu zo hard in:( Hij gaat niet meer terug komen, los van of het goed van me is en of ik het wil. Hij heeft gezellig huisboombeest. Is waarschijnlijk totaal niet met mij bezig. Ik ben hier zo hard brokstukken aan het rapen. Het stomme is... ik kan dit op mijn werkplek niet laten zien want verpest dan echt mijn carrière:(
anoniem_360915 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 09:43
4.44% gewijzigd
vrijdag 5 januari 2018 om 20:04
Hi,
Niet voor hem invullen. Je weet het niet en, belangrijker, je wil het ook niet weten, toch?! En weet je wat de beauty is? Het maakt je uiteindelijk toch geen zak meer uit
(excuse my language) want, je stopt al je energie in jezelf en je komende leven.
Je gaat letterlijk een heel nieuw leven tegemoet, een nieuwe woonplek (ik werk ook in een ziekenhuis, maar wist niet dat je daar kunt wonen?) en je energie heb je zelf nu hard nodig.
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Reken maar dat het bij hen ook niet van een leiden dakje gaat, hoor. Maar nogmaals, jij gaat door en hij is exit!
Niet voor hem invullen. Je weet het niet en, belangrijker, je wil het ook niet weten, toch?! En weet je wat de beauty is? Het maakt je uiteindelijk toch geen zak meer uit
(excuse my language) want, je stopt al je energie in jezelf en je komende leven.
Je gaat letterlijk een heel nieuw leven tegemoet, een nieuwe woonplek (ik werk ook in een ziekenhuis, maar wist niet dat je daar kunt wonen?) en je energie heb je zelf nu hard nodig.
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Reken maar dat het bij hen ook niet van een leiden dakje gaat, hoor. Maar nogmaals, jij gaat door en hij is exit!
vrijdag 5 januari 2018 om 20:08
vrijdag 5 januari 2018 om 20:19
Ja een piketkamer haha. Is maar voor tijdelijk even.
Je woorden zijn zo lief YinYang! Ik voel je knuffels hier. Ik voel me zelf nul komma nul sterk. Ben vandaag alleen aan het huilen, het is niet meer het soort huilen dat ik afgelopen week had maar gewoon.. leegte gevoel.
Ik moet het ook niet invullen maar dat is een brug te ver voor nu. Mijn energie zit echt in het doorgaan zorgen dat ik niet vrienden ga verliezen met alleen deprimerende stemming continue, werkplek niet verprutsen, doorleven en met name GEEN CONTACT. Nu is dag drie en lukt het nog wel, maar ik ben echt geen held daar in en best bang voor mezelf eigenlijk :S
Je woorden zijn zo lief YinYang! Ik voel je knuffels hier. Ik voel me zelf nul komma nul sterk. Ben vandaag alleen aan het huilen, het is niet meer het soort huilen dat ik afgelopen week had maar gewoon.. leegte gevoel.
Ik moet het ook niet invullen maar dat is een brug te ver voor nu. Mijn energie zit echt in het doorgaan zorgen dat ik niet vrienden ga verliezen met alleen deprimerende stemming continue, werkplek niet verprutsen, doorleven en met name GEEN CONTACT. Nu is dag drie en lukt het nog wel, maar ik ben echt geen held daar in en best bang voor mezelf eigenlijk :S
vrijdag 5 januari 2018 om 20:25
Ja, ik snap het allemaal wat je zegt. Been there, done it. En met mij velen!
Dat huilen gaat nog wel even door, en soit, laat maar komen.
Als je tijdelijk in het ziekenhuis gaat wonen, hebben je collegae dat niet door dan?
Ik weet niet welke regio je werkt, zal wel grappig zijn als we in hetzelfde ziekenhuis weken haha!
In mijn geval een umc.
Dat huilen gaat nog wel even door, en soit, laat maar komen.
Als je tijdelijk in het ziekenhuis gaat wonen, hebben je collegae dat niet door dan?
Ik weet niet welke regio je werkt, zal wel grappig zijn als we in hetzelfde ziekenhuis weken haha!
vrijdag 5 januari 2018 om 23:38
Heb een aantal pagina's gelezen. Echt knap van je dat je de moed hebt verzameld om bij hem weg te gaan en de relatie te beëindigen. Veel mensen gaan na verloop van tijd terug naar zijn/haar ex!
Ik heb zelf ook sinds circa 7 maanden mijn relatie na 8.5 jaar verbroken, dus ik weet precies hoe k.ut. je je voelt. De eerste dagen lag ik depressief in mijn bed, ik kreeg echt niks door mn keel etc. het klinkt cliché maar tijd heelt alle wonden. Super dat je hier lekker je verhaal schrijft en steun krijgt van mede forummers. Ik heb echt heel veel respect voor je keuze, sterke <3
Ik heb zelf ook sinds circa 7 maanden mijn relatie na 8.5 jaar verbroken, dus ik weet precies hoe k.ut. je je voelt. De eerste dagen lag ik depressief in mijn bed, ik kreeg echt niks door mn keel etc. het klinkt cliché maar tijd heelt alle wonden. Super dat je hier lekker je verhaal schrijft en steun krijgt van mede forummers. Ik heb echt heel veel respect voor je keuze, sterke <3
zaterdag 6 januari 2018 om 10:09
Hoe is het nu met jou dan na 7 maanden, hoe voel jij je nu Inwonderland?inwonderland92 schreef: ↑05-01-2018 23:38Heb een aantal pagina's gelezen. Echt knap van je dat je de moed hebt verzameld om bij hem weg te gaan en de relatie te beëindigen. Veel mensen gaan na verloop van tijd terug naar zijn/haar ex!
zaterdag 6 januari 2018 om 20:57
Thanks for asking! Naar omstandigheden goed, denk soms nog aan het hem, maar het als ik terug kijk naar 3/4 maanden geleden merk ik zeker vooruitgang. Ik had nooit gedacht dat het 'alleen zijn' me zo goed zou bevallen. Tuurlijk mis ik af en toe een knuffel oid maar de bevrijding welke ik nu heb is ervaren (na afloop van een slechte relatie) is echt fijn. Hoe gaat het met jou? Inmiddels je draai kunnen vinden?Sjaantje37 schreef: ↑06-01-2018 10:09Hoe is het nu met jou dan na 7 maanden, hoe voel jij je nu Inwonderland?
zondag 7 januari 2018 om 14:18
Je hebt het moeilijk!
Als je omkijkt, zie je hoe veel verdriet en ellende je al achter de rug hebt dus je kúnt niet terug. Ditzelfde traject wil je toch niet nog eens doormaken? Je bent meer waard!
Focus op jezelf, wat wordt daar mee bedoeld? Voor mij geldt: lief zijn voor mezelf, dingen doen die mij energie geven of waar ik vrolijk en ontspannen van word. Omgaan met lieve vrienden, familie.
In elk geval niet omgaan met een flapdrol want dan beland ik van de wal in de sloot.
Als je omkijkt, zie je hoe veel verdriet en ellende je al achter de rug hebt dus je kúnt niet terug. Ditzelfde traject wil je toch niet nog eens doormaken? Je bent meer waard!
Focus op jezelf, wat wordt daar mee bedoeld? Voor mij geldt: lief zijn voor mezelf, dingen doen die mij energie geven of waar ik vrolijk en ontspannen van word. Omgaan met lieve vrienden, familie.
In elk geval niet omgaan met een flapdrol want dan beland ik van de wal in de sloot.
zondag 7 januari 2018 om 17:32
Lieve allemaal, Ben een nieuwe fase ingeschoten denk ik. Ik huil echt enorm veel merk ik, bijna alleen maar en voel me alleen leeg en verdrietig. Er is geen paniek, er is geen angst, er is geen willen weten wat de ander doet. Er is alleen herinneringen en pijn. Het is alleen n dag per dag.
Waar k enkele dagen geleden nog bezig was met houd ik geen contact vol zoek ik t niet meer, Ik geef er niets meer om gek genoeg.
Waar k enkele dagen geleden nog bezig was met houd ik geen contact vol zoek ik t niet meer, Ik geef er niets meer om gek genoeg.