relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Lieve dames, allereerst wens ik jullie een fantastisch, liefdevol en gezond 2018 toe!

Hier gaat het eigenlijk goed, er is nog geen 2e date met Tinderman gepland (hij laat het wat afweten met reageren via de app) en ik merk dat ik het niet kan opbrengen om er achteraan te blijven rennen. Je wilt in mijn leven zijn of je wilt het niet.

Knuffel :hug: voor alle dames die het moeilijk hebben
Eat glitter for breakfast and shine all day
Haa glitterbep! Fijn om te horen dat t goed gaat! Is je enorm gegund.
Jammer van die tinderdate maar ach rennen achter mannen is sowieso echt niet relax..
Glitterbep, wat fijn om te horen. En lekker laten gaan die Tinderdate. Zou heb ik er al een aantal gedeleted.

Merk nu het ergste verdriet aan het slijten is, ik minder aandacht en bevestiging nodig heb.
Dat het mij niets doet als ze ineens verdwijnen..

Vind eindelijk rust in mijzelf!
Sjaantje37 schreef:
30-12-2017 10:45
Goedemorgen dames,

De date gisteren was echt heel gezellig. Een leuke man die zich niet opdrong. Superleuke gesprekken, gelachen en lekker gegeten. Er was een klik geen amoureuze.
Het heeft mij echt goed gedaan, de wereld draait gewoon door. Voelde mij na mijn relatie met mijn ex vrij onzeker dus de complimentjes deden mij goed en zag in de spiegel gisterenavond dat mijn ogen weer eens straalde en dat was lang geleden.

Ik kan mij erg vinden in wat RosainVietnam zegt, vooral dat van ik ben geen hotel waar je in en uit kan lopen. Dat de exen opties of een achterdeurtje open laten.

@Ucchan, het maakt niet uit hoelang de relatie heeft geduurd de pijn is net zo erg en wat verschrikkelijk voor jou dat je zo aan het lijntje bent gehouden zonder dat je dat wist en dacht dat jullie relatie aan het verdiepen was. Vind het best een rotstreek van jouw ex. Heel veel sterkte en voor hier blijven meelezen en schrijven..

@RaRaM, ik lag elke dag tarotkaarten in de hoop dat ik de boodschap kreeg dat mijn ex op zijn knieën en met veel spijt naar mij zou terugkeren. Ben daar mee gestopt. Werd er nog depressiever van. Maar wat ik wel bij jou bespeur is dat je aan het nadenken bent waarom je hem terugwil terwijl hij jou zo heeft gekwetst. Dat is echt een keerpunt. Zo begon het bij mij ook sindsdien gaat het elke dag een stukje beter.

Hi Sjaantje,

Ja, gisteren laatste familiefeest gehad (en ben wel wat opgelucht). Waren emotionele dagen, iedereen is bij elkaar maar ik zat er alleen. Weliswaar met mijn super lieve familie, maar je voelt dat er iets ontbreekt. Ik kreeg gisteren de vraag: "Zou je hem nog terugnemen". En ik betrapte me erop dat ik 'ja' zei. Na bijna 3 maanden voel ik dat hij me oprecht gelukkig maakte. Maar zoals RosainVietnam zegt: "Geluk zit in jezelf". Ik was gewoon nog te gek op hem toen hij het uitmaakte.

Maar daar zeg je het goed: ik zit op het punt dat ik hem zou terugnemen, hoewel ik weet dat het niet meer zou werken. Alles wat hij gezegd heeft, gedaan heeft. maakt van hem een ander persoon, maar ik denk altijd aan de jongen waarmee ik verkeerde. Maar het feit dat hij niets van zich laat horen, moet ook voldoende zijn. Hij is niet de man wie ik dacht, en toch twijfel ik serieus waarom ik hem nog zou terugnemen. Gek, die liefde!
Hey dames,

Allereerst: een BETER 2018 en een goede gezondheid! Ikzelf zit wat met vreemde gevoelens. Sinds enkele maanden terug aan de praat geraakt met een oude bekende (een oud liefje toen ik in het lager zat ;-)) . Echt een toffe jongen, kan er goed mee praten en hij vraagt geregeld om af te spreken. Ik ho uechter de boot af. Mijn ex was mijn eerste echte lief en ik denk constant bij mezelf: HOE DATE JE IN GODSNAAM? Echt verleerd, en dat schrikt me af. Wat als het in het echt tegenslaat? Hoe doe je dan nog 'normaal'?

Hij wou zelfs koken voor mij en mijn nichtjes. Hij nam zelf initiatief om naar de zoo te gaan. Hij doet nu al meer dan mijn ex deed... En toch ben ik bang dat ik een grote domper ga krijgen. Mijn ex nog meer ga missen, doordat ik merk dat een andere jongen tegenvalt.

misschien ben ik er nog niet klaar voor? Mijn familie benadrukt ook dat het puur vriendschappelijk kan beginnen, en toch....
RaraM schreef:
03-01-2018 12:23
Hey dames,

Allereerst: een BETER 2018 en een goede gezondheid! Ikzelf zit wat met vreemde gevoelens. Sinds enkele maanden terug aan de praat geraakt met een oude bekende (een oud liefje toen ik in het lager zat ;-)) . Echt een toffe jongen, kan er goed mee praten en hij vraagt geregeld om af te spreken. Ik ho uechter de boot af. Mijn ex was mijn eerste echte lief en ik denk constant bij mezelf: HOE DATE JE IN GODSNAAM? Echt verleerd, en dat schrikt me af. Wat als het in het echt tegenslaat? Hoe doe je dan nog 'normaal'?

Hij wou zelfs koken voor mij en mijn nichtjes. Hij nam zelf initiatief om naar de zoo te gaan. Hij doet nu al meer dan mijn ex deed... En toch ben ik bang dat ik een grote domper ga krijgen. Mijn ex nog meer ga missen, doordat ik merk dat een andere jongen tegenvalt.

misschien ben ik er nog niet klaar voor? Mijn familie benadrukt ook dat het puur vriendschappelijk kan beginnen, en toch....
RaRaM, ga anders gewoon een kop koffie met hem drinken, wees eerlijk tegen hem. Misschien wordt het hartstikke gezellig zoniet dan heb je het in iedere geval geprobeerd.
Hij klinkt mij heel lief in de oren, je hoef toch niet gelijk iets te beginnen?

Geef jezelf een kans op iets gezelligs en ontspannends...je hebt nu al zoveel verdriet gehad.
Hee RaraM ik zou ook gewoon lekker een keer een kop koffie doen. Je kan prima vrienden zijn hoeft niet meteen wat achter te zitten. Als je het gewoon casual houdt merk je vanzelf of de klik er is of niet en hoef je niet meteen in paniek te schieten als er geen romantische vonk is:)
Ik gun het je ook heel erg
Lieve dames,

Vanavond heb ik mijn ex gezien en jullie hebben gelijk het doet iedere keer minder pijn, dit keer eigenlijk totaal niet.

Ik kwam er niet onderuit hem nieuwjaar te wensen omdat ik dat ook deed bij de andere mensen in de ruimte maar meneer werd wel erg intiem. Kuste mij in mijn nek enzo maar het deed mij weinig eerlijk gezegd.

Ook daarna zaten we in dezelfde ruimte maar ik merkte dat ik hem niets meer te zeggen had en hij deed ook geen moeite tot een gesprek.
De laatste keer dat ik hem zag was ik de dag erna helemaal kapot maar ik zie eindelijk in dat het een dead end road met hem is.

Dat ik zoveel meer energie in de relatie hebt gestopt dan hij en dat is nu zichtbaar nu ik geen moeite meer doet om met hem te praten, contact te leggen etc etc.

Ik ben ook zo snel mogelijk weggegaan als ik kon, ik heb geen hoop meer, geen dromen meer.
Een vriend merkte later op in de auto dat hij zag aan mij dat ik er echt klaar mee ben.
Heb ook ineens echt geen behoefte meer om te daten want de mannen verwachten meer van mij dan ik ze kan geven.
Dat blijkt uit de laatste date die ik had dat hij hoop heeft dat het wat wordt maar ben net single en wil dat graag zou houden.

@T26 het voelt nu misschien als de hel en geloof mij daar ben ik ook geweest met mijn verdriet, zo erg dat ik gewoon niet meer wist waar ik het zoeken moest, maar wat ik wel de hele tijd wist dat ik er niet aan onderdoor zou gaan.
En in het andere topic las ik dat deze gast jou echt gek aan het maken is met zijn berichtjes. Echt schop hem uit je leven want meer verdriet dan dit ga je echt niet krijgen.
Knuffels!
Sjaantje, wat fijn om te horen dat de ontmoeting met je ex je weinig tot niks deed! Ben je weer een stap verder in het verwerkingsproces.
En als jij niet klaar bent om te daten dan is dat zo, het is geen verplichting en het allerbelangrijkste is dat jij goed in je vel zit en happy bent met je leven.
GlitterBep schreef:
04-01-2018 08:43
Sjaantje, wat fijn om te horen dat de ontmoeting met je ex je weinig tot niks deed! Ben je weer een stap verder in het verwerkingsproces.
En als jij niet klaar bent om te daten dan is dat zo, het is geen verplichting en het allerbelangrijkste is dat jij goed in je vel zit en happy bent met je leven.
Ben er nog niet helemaal hoor maar ben echt blij dat het mij zoveel minder doet. Ik kreeg gisteren nog een bericht van hem dat het hem speet van de kus in mijn nek, dat het automatisme/reflex is en dat ik het maar moet beschouwen als een vervanging van een goede hug...tja....wilde er eerst op reageren maar zou niet eens weten hoe dus laat ik het maar.
Goedemorgen allemaal, hoe is het met jullie?
Hoi dames!

Allereerst een gelukkig 2018
Fijn @Sjaantje37 dat het je minder doet om je ex tegen te komen en dat je het gevoel hebt er ‘klaar’ mee te zijn.

Bij mij was Kerst en Oud en Nieuw minder erg dan ik verwacht had, maar nu val ik weer compleet in een gat.. Het is net hoe meer tijd verstreken gaat, hoe meer ik ‘m mis. En dat hoort toch juist beter te gaan met de tijd? Ik merk dat ik weer jaloers word op zijn nieuwe vriendin en ik dacht écht dat ik dit wel gehad heb..

Ben aan het Tinderen geslagen en was ‘serieus’ aan het chatten met iemand. Dit bleek uiteindelijk toch geen leuke jongen te zijn, en hierdoor ben ik weer helemaal van slag geraakt (mijn ex was wel liever en leuker..). Tuurlijk ontmoet je niet gelijk iemand die 10x beter is dan je ex, maar het zou zo fijn zijn om in te zien dat het beter kan. Nu is mijn vreemdgaande ex het beste wat ik heb kunnen krijgen op dit moment..

Voor het eerst sinds twee maanden ‘cold turkey’ geen contact, heb ik nu wel ineens de drang contact met hem op te nemen.. Ik zou er haast een moord voor doen om hem nog naast me te hebben zitten en met hem te praten/dollen.

Zoals nu heb ik het gevoel dat ik hier allemaal niet sterk genoeg voor ben..
@Thisgirlm, maar wat bereik je ermee als je contact opneemt? Hij ging vreemd en heeft een nieuwe vriendin. Je gaat je zelf er alleen maar meer pijn meedoen.

En waarom zou je jaloers zijn op zijn nieuwe vriendin die staat waarschijnlijk hetzelfde lot als jou te wachten als hij er weer klaar mee is en op zoek gaat naar nieuw vlees.

En Tinder, ach meisje weet er alles van. Is niet echt de beste manier om over een relatie heen te komen daar ben ik zelf inmiddels ook wel achter.

Ik denk dat het beste is om op jezelf te concentreren om er zo goed mogelijk doorheen te komen, de pijn wordt echt minder.
Dag dames, als eerste aan iedere een gelukkig nieuwjaar gewenst. Op naar een beter 2018 waarin we allemaal weer gelukkig mogen worden.

Hier gaat het wel, ik heb een redelijk week achter de rug, al voel ik wel een dip aankomen.

Oudejaarsavond heb in goed gevierd, op nieuwdag een beetje ingestort omdat iedereen happy is met zijn partner. Al mijn neven en nichten hebben een partner en kindjes, alles waar ik van droom. En dat die droom nu verder staat dan ooit tevoren kan soms heel erg hard binnenkomen.

De rest van de week heb ik wel redelijk overleefd, alleen nu weer weekend, de lastigste momenten van de week, omdat het gemis altijd weer hard kan toeslaan.

Nieuw jaar, nieuwe start. Ik begrijp nu heel goed dat ik niet meer bij hem kan zijn, mijn hart begint het ook meer en meer te geloven, dus ik maak wel stappen vooruit. En dat zal ik en iedereen hier ook blijven doen!
Hee thisgirlM ik sluit me aan bij sjaantje. Je haalt er niets uit. En wss is dit een goed voorbeeld dat zolang je er nog niet helemaal klaar voor bent jet beste uit de datingscene kan wegblijven omdat elke teleurstelling weer extra klap op je verse wonden en afwijzing geeft. Veel sterkte meisje.

Hee Callie, goed te horen dat je weer wat stappen omhoog zet! Ik ken dat gevoel zo goed.. Iedereen happy family.. Huisje boompje beestje.. En hier zitten wij dan zonder de liefde van ons leven, keihard aan de kant gezet en hop alle brokstukken weer aan elkaar lijmen en opnieuw beginnen.. Het is vreselijk.. Maar ik geloof dat jij hier ook doorheen kan. Zet m op!
Heb vannacht gedroomd over hem. Is al de tweede keer deze week. Afgelopen week droomde ik dat ik met hem mee mocht op vakantie en ik alleen maar heel de tijd dacht hier is hij met haar geweest etc. Toen probeerde ik hem te verleiden en zag hij me niet staan. Vannacht droomde ik dat ik toch app contact gezocht had. Hij was vrij kortaf en zei dat gevoelens al langer tijd niet goed zaten. Zijn dit verwerkingsdromen? Ik heb er niet echt gevoelens bij overigens. Ik droom best vaak en kan het wel goed van mezelf afzetten.
T26 schreef:
06-01-2018 09:49
Heb vannacht gedroomd over hem. Is al de tweede keer deze week. Afgelopen week droomde ik dat ik met hem mee mocht op vakantie en ik alleen maar heel de tijd dacht hier is hij met haar geweest etc. Toen probeerde ik hem te verleiden en zag hij me niet staan. Vannacht droomde ik dat ik toch app contact gezocht had. Hij was vrij kortaf en zei dat gevoelens al langer tijd niet goed zaten. Zijn dit verwerkingsdromen? Ik heb er niet echt gevoelens bij overigens. Ik droom best vaak en kan het wel goed van mezelf afzetten.
Dit zijn inderdaad verwerkingsdromen. Ik zelf droom mij momenteel ook helemaal gek over mijn ex maar dat is ondanks de kutdromen een positieve ontwikkeling.

Ik ben zelf ook stom geweest en heb gisteren contact gezocht met vragen, maar dat liep niet helemaal goed. Hij was weer heerlijk zichzelf, bot en arrogant. Had er gelijk spijt van maar ik zie het als een terugval in mijn afkick proces en wederom als een bevestiging dat het voorbij is.

Ik heb mij wel voorgenomen mocht ik hem weer tegen het lijf lopen ik een lichamelijk contact meer wil, nog geen kus op de wang bij wijze van spreken.
Maar T26, zo zie je maar weer dat ondanks dat ik alles op een rijtje heb ik ook nog van die momenten heb.

Maar ik weet zeker als we hier allemaal een paar maanden verder zijn het al weer een heel stuk beter gaat.
Beetje laat, maar beter te laat dan nooit: ook ik wens iedereen hier een gelukkig, gezond en liefdevol 2018!

@ T26 Dat dromen waar jij het over hebt, heb ik ook een tijdje gehad. Heel vreemd maar na verloop van tijd zijn die dromen wel weggegaan. Dus misschien geeft je dat een stukje hoop. Heb altijd het idee dat je in je (eigen) dromen je de dag verwerkt.

@Sjaantje ik heb ook een aantal weken geleden contact gezocht. Ik vuurde allerlei vragen op hem af en nog altijd dezelfde belachelijke antwoorden op mijn vragen. Dus ik herken je antwoor helemaal! Alleen maar idd een bevestiging van hoe goed het is dat we deze stap hebben genomen om er een einde aan te maken.

Vervolgens appt hij me een gelukkig nieuwjaar en ik zat in Valencia met en vriendin en had geen behoefte om hem daar uitgebreid te appen .. Vroeg ik 2 januari waarom hij het appte, krijg ik terug dat ik het moet beschouwen als 'onzin' .. oke ?! Het is en blijft een apart figuur.
@inwonderland, ik ben er sinds gisteren achter waarom hij zo raar doet,. HIj heeft inderdaad wat met die vriendin werd er gisteren mee geconfronteerd, ze hebben niet eens het respect om met mijn gevoelens rekening te houden.

Ik zag ze samen zitten en ineens viel het kwartje, ook hoe hij zich naar haar gedroeg, draaide ineens muziek waar zij van houdt en hij zelf een hekel aan heeft. Aten samen hetzelfde stuk taart en waren samen gekomen en ze gingen ook samen weg.
Het was zo ongemakkelijk omdat ze door hadden dat ik het door had, er vielen akelige stiltes en ze probeerde samen weg te sluipen terwijl in een andere ruimte mijn hobby aan beoefen was, maar knalde tegen hun op toen ik van het toilet kwam.
Die ogen van beiden en de ongemakkelijke houding, ik heb zoveel met haar gedeeld over mijn relatie, ik vind het zo smerig dat bedrog en gelieg, had gewoon eerlijk geweest maar dat kan natuurlijk niet omdat zij een relatie heeft en de beste vriendin is van zijn psycho ex.
Maar waar ik vooral boos om ben is dat gelieg erover en zijn rare gedrag daardoor.
Ben blij dat ik al hun contactgegevens heb gemist want ik had gisteren de nodige wijn op en was in alle staten.
Maar vanmorgen dacht ik hou de eer aan jezelf en verander niet in zijn psycho ex.
Sjaantje goed dat je de eer aan jezelf houdt! En als je het kwijt wilt, schrijf het op papier en verbrand het daarna (dat helpt bij mij). Dan is het wel uit je hoofd, maar heb je het niet naar je ex of zijn nieuwe vriendin gestuurd.
Ik snap dat je boos bent om het gelieg! Dat mensen (zowel mannen als vrouwen) toch gewoon eerlijk zijn, is iedereen het meeste bij gebaat.
Ja vooral omdat ik aan mijn gezonde verstand begon te twijfelen en ik dacht paranoïde te zijn.
Maar wat ik hiervan leer is voortaan af te gaan op mijn onderbuik gevoel.

Ik ga echt heeeeel lang single blijven, echt ff gehad met die ellende.
+1.. Lekker focus op vriendinnen die niet een mes in je rug steken..;)
@sjaantje
Verschrikkelijk he, als ze met je gevoelens geen rekening houden. Ik heb het daar nog steeds heel lastig mee.
Ik vond het toen vooral een geruststelling dat mijn buikgevoel goed zat. Mijn hele wereld was ingestort, maar ik kon wel nog vertrouwen op mijn buikgevoel. Dat heb ik in de weken na onze breuk (verschillende situaties) nog verschillende keren ervaren, dat ik op mijn buikgevoel moet geloven. En dat die ik nu ook, mijn buikgevoel zegt dat het vroeg of laat wel goed komt met mij, en daar geloof ik nu ook in.

Sterkte Sjaantje, dit is toch weer een klap om te verwerken.
Hoera, ik ben een week huilbuivrij, en wat voelt dit goed. Ik ben nog niet over hem, er is nog steeds heel veel verdriet, maar ik maak wel stapjes vooruit.

En onbewust helpt hij mij daarbij. Dit weekend waren we op hetzelfde feestje, elkaar totaal genegeerd. Maar zijn gedrag waar ik mij tijdens onze relatie het meest aan ergerde (maar wel accepteerde) kwam boven, en wat was dat een opluchting dat ik mij er deze keer niks van moest aantrekken, gewoon negeren en verder babbelen met de mensen.

Zalig!
Callie_15 schreef:
08-01-2018 12:37
Hoera, ik ben een week huilbuivrij, en wat voelt dit goed. Ik ben nog niet over hem, er is nog steeds heel veel verdriet, maar ik maak wel stapjes vooruit.

En onbewust helpt hij mij daarbij. Dit weekend waren we op hetzelfde feestje, elkaar totaal genegeerd. Maar zijn gedrag waar ik mij tijdens onze relatie het meest aan ergerde (maar wel accepteerde) kwam boven, en wat was dat een opluchting dat ik mij er deze keer niks van moest aantrekken, gewoon negeren en verder babbelen met de mensen.

Zalig!
Ja dat herken ik want hij deed zo debiel gisteren dat ik dacht dit is precies waar ik op afknapte. En wat dat onderbuik gevoel betreft, ik weet nu ook zeker dat ik daar ten alle tijden op moet vertrouwen, want ik heb met hun al meerdere alarmbellen gehad maar ik verwees dat naar mijn jaloezie omdat ze al een kwart eeuw vrienden zijn.
Waar ik nu een beetje mee zit is hoelang speelt dit al, want dat zou ik echt heel erg vinden. Ik weet wel toen wij afscheid namen van elkaar en hij zo bizar heftig moest huilen dat het niet klopte, normaal had ik mij op een of ander rare manier gevleid gevoeld omdat het hem echt aan het hart ging, maar nu denk ik dat hij vooral om zichzelf stond te janken om wat hij al gedaan had achter mijn rug om.

Maar geloof mij dit soort mensen gaan het nooit vinden in hun leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven