relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
dinsdag 9 januari 2018 om 17:49
T26 vroeg mij in een ander topic hoe het met mij ging, en ik ben eigenlijk vooral in de war over mijn emoties.
Waarom doet het zo verdomd pijn? Ik bedoel ik heb zovaak uit deze relatie gewild omdat ik er kapot aan ging en nu blijkt hij ook al verder te zijn gegaan, de manier waarop verdiend geen schoonheidsprijs maar toch...
Het doet mij niets de gedachte van hem met een andere vrouw maar waarom ben ik zo boos, het ging echt zoveel beter met mij en nu heb ik gevoel stappen terug te zijn.
Ik zit al twee dagen in een soort van bubbel. Kom er maar niet uit, slapen gaat slecht en ik wil weer roken. Heb dat ook al gedaan diezelfde zondag.
Voel mij ook echt doodmoe en down. Heb hem wel via mail laten weten dat ik het weet en of hij er voor wil zorgen dat we elkaar de komende maanden niet meer hoeven tegen te komen, en zeker niet meer zoals afgelopen zondag. Wat een hufter zeg.
Weet dat ik hier sterker uitkomt maar het liefst verdwijn ik ff onder een steen.
Waarom doet het zo verdomd pijn? Ik bedoel ik heb zovaak uit deze relatie gewild omdat ik er kapot aan ging en nu blijkt hij ook al verder te zijn gegaan, de manier waarop verdiend geen schoonheidsprijs maar toch...
Het doet mij niets de gedachte van hem met een andere vrouw maar waarom ben ik zo boos, het ging echt zoveel beter met mij en nu heb ik gevoel stappen terug te zijn.
Ik zit al twee dagen in een soort van bubbel. Kom er maar niet uit, slapen gaat slecht en ik wil weer roken. Heb dat ook al gedaan diezelfde zondag.
Voel mij ook echt doodmoe en down. Heb hem wel via mail laten weten dat ik het weet en of hij er voor wil zorgen dat we elkaar de komende maanden niet meer hoeven tegen te komen, en zeker niet meer zoals afgelopen zondag. Wat een hufter zeg.
Weet dat ik hier sterker uitkomt maar het liefst verdwijn ik ff onder een steen.
dinsdag 9 januari 2018 om 19:09
Ik heb je andere comment ook gelezen maar reageer even hier.
Ik begrijp je super goed. Waarom Het pijn doet: los van of je vaak uit die relatie Wilde stappen had je gevoelens voor deze man en heb je veel geïnvesteerd. Je hebt de wens gehad dat hij op n dag maar zou zien wat je deed en hij op miraculeuze wijze ook ging investeren. Elke keer deed hij dat niet en vermoedelijk ging je nog harder je best doen. Ze zeggen wel eens, hoe meer je zelf investeert in een relatie hoe lastiger het is dit te laten gaan. Helemaal als je over je eigen grenzen bent heen gegaan, dat is pas n investering...
Je hebt geen stappen terug gezet, wat je nu voelt is wat anders. Je wil deze man niet terug. Je bent niet bezig met och och arme ik. Nee je hebt pijn omdat je ziet dat t n klootzak is, Je je vriendin hebt verloren en ze jou ook op een verdorven wijze vriendschap heeft gegeven en je daarmee twee mensen kwijt bent en ook nog in een ander licht ziet waarin je veel moeite, tijd en liefde hebt gestopt. Dit is niets geks.
Ja daar slaap je slecht van, dat geeft je stress, Het geeft je onzekerheid en nog een hoop meer. Maar weetje sjaantje. Jij weet wat je hebt, wat je wil en wat je kan. Dit alles zegt tegelijk ook zoveel goeds over jou. Het maakt niet uit of zij het ooit gaan inzien. Verdorven is verdorven. Het gaat erom dat JIJ dit inziet. Je gaat hier volgende week al weer anders op kijken. Ik denk dat vanaf dit punt alles weer een sneltreinvaart neemt De goede kant op. Hoop weg. Liefde weg. Loslaten maximaal nu.
Ik snap dat je die mail hebt gestuurd, Het is toch nog een beetje zo van - NIET OVER MIJ HEENLOPEN - en nu tenminste een grens aangeven.
Ga vanavond lekker op de bank zitten. Theetje erbij en laat die emoties over je heenkomen. Jij komt hier sterker uit en wij helpen je erbij
Ik begrijp je super goed. Waarom Het pijn doet: los van of je vaak uit die relatie Wilde stappen had je gevoelens voor deze man en heb je veel geïnvesteerd. Je hebt de wens gehad dat hij op n dag maar zou zien wat je deed en hij op miraculeuze wijze ook ging investeren. Elke keer deed hij dat niet en vermoedelijk ging je nog harder je best doen. Ze zeggen wel eens, hoe meer je zelf investeert in een relatie hoe lastiger het is dit te laten gaan. Helemaal als je over je eigen grenzen bent heen gegaan, dat is pas n investering...
Je hebt geen stappen terug gezet, wat je nu voelt is wat anders. Je wil deze man niet terug. Je bent niet bezig met och och arme ik. Nee je hebt pijn omdat je ziet dat t n klootzak is, Je je vriendin hebt verloren en ze jou ook op een verdorven wijze vriendschap heeft gegeven en je daarmee twee mensen kwijt bent en ook nog in een ander licht ziet waarin je veel moeite, tijd en liefde hebt gestopt. Dit is niets geks.
Ja daar slaap je slecht van, dat geeft je stress, Het geeft je onzekerheid en nog een hoop meer. Maar weetje sjaantje. Jij weet wat je hebt, wat je wil en wat je kan. Dit alles zegt tegelijk ook zoveel goeds over jou. Het maakt niet uit of zij het ooit gaan inzien. Verdorven is verdorven. Het gaat erom dat JIJ dit inziet. Je gaat hier volgende week al weer anders op kijken. Ik denk dat vanaf dit punt alles weer een sneltreinvaart neemt De goede kant op. Hoop weg. Liefde weg. Loslaten maximaal nu.
Ik snap dat je die mail hebt gestuurd, Het is toch nog een beetje zo van - NIET OVER MIJ HEENLOPEN - en nu tenminste een grens aangeven.
Ga vanavond lekker op de bank zitten. Theetje erbij en laat die emoties over je heenkomen. Jij komt hier sterker uit en wij helpen je erbij
dinsdag 9 januari 2018 om 19:15
dinsdag 9 januari 2018 om 19:47
zaterdag 13 januari 2018 om 14:37
Nou dames, na nog wat drama gedoe met mijn ex heb ik zometeen een date, ben benieuwd. Niet met mijn ex trouwens hoor!
Ik doe dit omdat ik hoop dat het helpt in mijn verwerkingsproces, ik moet verder. En door de laatste ontwikkelingen waar ik hier wegens herkenbaarheid niet teveel over wil uitweiden besef ik dat ik het boek definitief moet dicht slaan en een ander moet openen.
Jullie horen hoe het is gegaan!
Ik doe dit omdat ik hoop dat het helpt in mijn verwerkingsproces, ik moet verder. En door de laatste ontwikkelingen waar ik hier wegens herkenbaarheid niet teveel over wil uitweiden besef ik dat ik het boek definitief moet dicht slaan en een ander moet openen.
Jullie horen hoe het is gegaan!
zaterdag 13 januari 2018 om 16:37
Ook mijn relatie is net, sinds vannacht, uit. Het was een behoorlijk stormachtige relatie waarin ik het 1 keer heb uitgemaakt en hij nu 2 keer, binnen een klein halfjaar tijd..toch kwam zijn besluit vannacht voor mij totaal uit de lucht vallen.
Heb vannacht nauwelijks een oog dichtgedaan en lijk alleen maar te kunnen huilen.
Heb ik mezelf dan zo verschrikkelijk voor gek gehouden?
Heb vannacht nauwelijks een oog dichtgedaan en lijk alleen maar te kunnen huilen.
zondag 14 januari 2018 om 11:40
@inwonderland, heb nog contact met mijn ex gehad via mail ik zag het allemaal weer verkeerd en hij had het ook moeilijk met de verwerking en hij vond dat we nog even met elkaar moesten bellen, nou niets meer gehoord. Ben zijn spelletjes wel een beet je zat nu.
Gisteren een date gehad superaardige interessante man. Qua uiterlijk niet helemaal mijn type maar wil daar een keer doorheen prikken.
Ik heb hem gekust op het einde, geloof dat hij er een beetje van schrok hahahaha ik ook wel een beetje van mezelf.
Maar wilde ook dat mijn ex niet de laatste man is die ik intiem heb gekust.
Gisteren een date gehad superaardige interessante man. Qua uiterlijk niet helemaal mijn type maar wil daar een keer doorheen prikken.
Ik heb hem gekust op het einde, geloof dat hij er een beetje van schrok hahahaha ik ook wel een beetje van mezelf.
Maar wilde ook dat mijn ex niet de laatste man is die ik intiem heb gekust.
zondag 14 januari 2018 om 11:42
Lieve Snoopy80 wat klote voor jou, weet je zeker dat het nu echt voorbij is? Ik kan zelf meepraten heb 3 en half jaar zo’n relatie gehad, aan, uit, aan, uit en nu is het definitief over en dat voelt heel anders.Snoopy80 schreef: ↑13-01-2018 16:37Ook mijn relatie is net, sinds vannacht, uit. Het was een behoorlijk stormachtige relatie waarin ik het 1 keer heb uitgemaakt en hij nu 2 keer, binnen een klein halfjaar tijd..toch kwam zijn besluit vannacht voor mij totaal uit de lucht vallen.
Maar waarom vraag jij je af of jij jezelf verschrikkelijk voor de gek hebt gehouden?
zondag 14 januari 2018 om 14:26
Hier geen huilbuien meer sinds nieuwjaar, 2018 heeft mij dan toch nog goed gedaan.
Ik heb wel een dipje, met nog de nodige hartkloppingen, maar geen huilbuien meer. Ik begin eraan te Wennen om alleen te zijn. Ik begin ook langzaam plannen te maken om op mijn eentje ook een leuk leven te hebben. Heb mezelf een nieuwe (dure) bril kado gedaan, ik begin langzaam rond te kijken om alleen te gaan wonen. Misschien boek ik wel een groepsreis ...
Ik heb wel een dipje, met nog de nodige hartkloppingen, maar geen huilbuien meer. Ik begin eraan te Wennen om alleen te zijn. Ik begin ook langzaam plannen te maken om op mijn eentje ook een leuk leven te hebben. Heb mezelf een nieuwe (dure) bril kado gedaan, ik begin langzaam rond te kijken om alleen te gaan wonen. Misschien boek ik wel een groepsreis ...
zondag 14 januari 2018 om 18:06
Omdat hij gezegd heeft dat hij me, nadat het de tweede keer uitging tussen ons, uit medelijden terug heeft genomen en ons nog een kans heeft gegeven omdat ik het zo zwaar had..Sjaantje37 schreef: ↑14-01-2018 11:42Lieve Snoopy80 wat klote voor jou, weet je zeker dat het nu echt voorbij is? Ik kan zelf meepraten heb 3 en half jaar zo’n relatie gehad, aan, uit, aan, uit en nu is het definitief over en dat voelt heel anders.
Maar waarom vraag jij je af of jij jezelf verschrikkelijk voor de gek hebt gehouden?
zondag 14 januari 2018 om 18:10
Hij heeft een creatief beroep (muzikant) en hij had het gevoel niet tegelijk met mij en zijn muziek bezig te kunnen zijn.. we hebben toen (net voor kerst) afgesproken om elkaar 1 of 2 z per week te zien zodat hij de andere dagen aan de muziek kan besteden. Hij merkte echter aan mij dat ik niet genoeg had aan elkaar minder zien
zondag 14 januari 2018 om 20:29
@Sjaantje Thanks voor de update. "Heb nog contact met mijn ex gehad via mail ik zag het allemaal weer verkeerd " < dat klinkt precies als mijn ex .. maja dat onze exen op elkaar lijken was al tijdje duidelijk hahah!
Goed om te horen van je date, zo zie je maar weer dat er dus nog leuke exemplaren hier rondlopen, hopelijk kom ik er (over een tijdje) ook tegen
En dat van het kussen snap ik helemaal!
@Callie_15 herkenbaar. Begin er zelf ook aan het 'alleen zijn' te wennen en jezelf trakteren op een mooi cadeau is natuurlijk super
En idd het leven alleen kan ook mooi zijn, ik zelf kan nu dingen doen & ondernemen die ik van hem niet mocht. Ik kijk graag naar alle positieve dingen die het single zijn met zich mee brengt ipv de negatieve dingen.
Goed om te horen van je date, zo zie je maar weer dat er dus nog leuke exemplaren hier rondlopen, hopelijk kom ik er (over een tijdje) ook tegen

@Callie_15 herkenbaar. Begin er zelf ook aan het 'alleen zijn' te wennen en jezelf trakteren op een mooi cadeau is natuurlijk super

zondag 14 januari 2018 om 21:30
zondag 14 januari 2018 om 21:39
@inwonderland, vandaag viel er een behoorlijk kwartje. Ik was bijna in de val getrapt waar zijn psycho ex wel is ingetrapt bij hem. Gelukkig sta ik iets steviger in mijn schoenen. Maar ik had ineens door dat hij met mij hetzelfde spelletje speelt als met zijn psycho ex. En ik ging ook bijna hetzelfde gedrag vertonen als zijn ex.inwonderland92 schreef: ↑14-01-2018 20:29@Sjaantje Thanks voor de update. "Heb nog contact met mijn ex gehad via mail ik zag het allemaal weer verkeerd " < dat klinkt precies als mijn ex .. maja dat onze exen op elkaar lijken was al tijdje duidelijk hahah!
Goed om te horen van je date, zo zie je maar weer dat er dus nog leuke exemplaren hier rondlopen, hopelijk kom ik er (over een tijdje) ook tegen![]()
@Callie_15 herkenbaar. Begin er zelf ook aan het 'alleen zijn' te wennen en jezelf trakteren op een mooi cadeau is natuurlijk superEn idd het leven alleen kan ook mooi zijn, ik zelf kan nu dingen doen & ondernemen die ik van hem niet mocht. Ik kijk graag naar alle positieve dingen die het single zijn met zich mee brengt ipv de negatieve dingen.
Voorbeeld: dat hij in zijn laatste mail aan mij, mij beloofde om snel te bellen, niets gehoord meer van hem. Maar heb wel een paar keer op het punt gestaan om hem te mailen zovan waar blijft dat telefoontje nou?
IK weet dat hij dat met zijn psycho ex ook deed, dat hij haar beloofde contact op te nemen en haar vervolgens weken liet bungelen. En zei steeds apjes stuurde van hoe het met hem ging en of hij al wat energie had om haar te bellen of te appen.
Ze ging op een gegeven moment smeken of hij aub contact met haar wilde opnemen. Ik heb daar zelfs een paar keer iets van gezegd omdat ik het wreed vond naar haar toe omdat hij het haar wel beloofd had en nu zit ik ineens in haar postitie en ik pas daarvoor.
Dan is het inderdaad duidelijk dat hij nooit de moeite heeft genomen mij echt te leren kennen want ik spring nog liever van een brug dan hem te smeken om contact.
Het feit dat hij er vanmiddag niet was geeft aan dat deze lul de behanger mij gehoord heeft en aan mijn verzoek voldoet. Is echt een stuk relaxter zonder hem te zien.
dinsdag 16 januari 2018 om 12:30
Hoera!
Slapen gaat bij mij best redelijk, alleen inslapen is lastig, is de moment waarop mijn hoofd het meest rondjes draait ...
dinsdag 16 januari 2018 om 13:07
Super Sjaantje!!
Ik weet zeker dat iedereen hier er komt!!! Als ik zie wat voor mega transitie ik heb gemaakt in een paar weken tijd. Van elke seconde van de dag met hem bezig zijn, het echt ter nauwernood een week volhouden geen contact te zoeken. Continue drang om toch te weten wat er gaande was en validatie te zoeken en echt diep ongelukkig te zijn.. Naar nu weer gewoon mijn oude zelf, sterk, no nonsense. Ja dan maar geen vriend, maar beter dan iemand die mijn liefde for granted neemt en niet net zo hard investeert als ik. Ik heb echt geen zin om de komende 50 jaar na te moeten denken of mijn vent nog thuis is als ik thuis kom of dat hij zijn gedachten weer heeft veranderd..
Ik weet zeker dat iedereen hier er komt!!! Als ik zie wat voor mega transitie ik heb gemaakt in een paar weken tijd. Van elke seconde van de dag met hem bezig zijn, het echt ter nauwernood een week volhouden geen contact te zoeken. Continue drang om toch te weten wat er gaande was en validatie te zoeken en echt diep ongelukkig te zijn.. Naar nu weer gewoon mijn oude zelf, sterk, no nonsense. Ja dan maar geen vriend, maar beter dan iemand die mijn liefde for granted neemt en niet net zo hard investeert als ik. Ik heb echt geen zin om de komende 50 jaar na te moeten denken of mijn vent nog thuis is als ik thuis kom of dat hij zijn gedachten weer heeft veranderd..
woensdag 17 januari 2018 om 06:40
Hey dames,
Hoe gaat het met jullie?
Met mij weer wat minder. Laatste contact met ex was op 28 december en nu kreeg ik gisteren weer een berichtje via Instagram. Mijn hart maakt dan altijd een sprongetje en krijg hartkloppingen -- misschien toch nog niet helemaal verwerkt
. We zijn nu 3 maanden verder en hij vroeg naar zijn meubels die nog bij mij stonden.
Hij heeft die 'dringend nodig' omdat hij gaat cohousen met vrienden. Allemaal leuk en wel, maar van zodra ik zei dit met mijn papa te regelen (wat ook de afspraak was) werd ie lastig dat ik na (en ik citeer): "na 3 maanden kun je toch wel al normaal praten hé'". Alsof alles maar 'normaal' is. Zo merk je wel dat hij al verder staat.
Verder werd ie lastig dat ik kortaf deed en maakte dat duidelijk met 'pfff', 'doe eens normaal', 'wat moet dat moet'. Ik sloot het gesprek dan ook snel af dat hij alles mag hebben, en ik niets meer wil houden van wat me aan het appartement deed denken. Van zodra ik het gesprek afsloot, kwam weer de vraag "ik mag niet vragen hoe het met je gaat zeker"?
Ik negeerde hem, want HALLO - je wou een leven zonder me. Wat maakt het jou nog uit dan? Waarop hij "neen dus" zei. Ik negeerde hem verder. Beetje later kwam de vraag hoe het met mijn hond was, en dat hij haar graag nogeens wilt terug zien. Herhaalde dit ook meermaals dat hij haar ECHT wilt terug zien, maar het zou begrijpen dat ik dat niet wil. Na de 10x te herhalen dat hij haar wilt zien, 'hoopte hij dat het niet te lang moet duren vooraleer hij haar mag zien'.
Ook na dit gesprek begon hij weer "Hoe gaat het nu met je?". Hij liet het niet los. Ik antwoordde dan maar kortaf met " het gaat goed". Meer dan "oké cva" kreeg ik niet als antwoord. Verder nog iets gevraagd over mijn fototoestel, waarop hij antwoordde, ik nog een laatste iets zei en hij dit bekeek en na 20 minuten alsnog een emotion stuurde.
Waarom ben ik altijd van mijn melk tijdens onze gesprekken? De gedachten komen dan terug, de emoties ook . Geen wonder dat ik hem niet meer wil horen.
Ik ben precies bij AF, terwijl hij het zo goed doet... pf
Hoe gaat het met jullie?
Met mij weer wat minder. Laatste contact met ex was op 28 december en nu kreeg ik gisteren weer een berichtje via Instagram. Mijn hart maakt dan altijd een sprongetje en krijg hartkloppingen -- misschien toch nog niet helemaal verwerkt

Hij heeft die 'dringend nodig' omdat hij gaat cohousen met vrienden. Allemaal leuk en wel, maar van zodra ik zei dit met mijn papa te regelen (wat ook de afspraak was) werd ie lastig dat ik na (en ik citeer): "na 3 maanden kun je toch wel al normaal praten hé'". Alsof alles maar 'normaal' is. Zo merk je wel dat hij al verder staat.
Verder werd ie lastig dat ik kortaf deed en maakte dat duidelijk met 'pfff', 'doe eens normaal', 'wat moet dat moet'. Ik sloot het gesprek dan ook snel af dat hij alles mag hebben, en ik niets meer wil houden van wat me aan het appartement deed denken. Van zodra ik het gesprek afsloot, kwam weer de vraag "ik mag niet vragen hoe het met je gaat zeker"?
Ik negeerde hem, want HALLO - je wou een leven zonder me. Wat maakt het jou nog uit dan? Waarop hij "neen dus" zei. Ik negeerde hem verder. Beetje later kwam de vraag hoe het met mijn hond was, en dat hij haar graag nogeens wilt terug zien. Herhaalde dit ook meermaals dat hij haar ECHT wilt terug zien, maar het zou begrijpen dat ik dat niet wil. Na de 10x te herhalen dat hij haar wilt zien, 'hoopte hij dat het niet te lang moet duren vooraleer hij haar mag zien'.
Ook na dit gesprek begon hij weer "Hoe gaat het nu met je?". Hij liet het niet los. Ik antwoordde dan maar kortaf met " het gaat goed". Meer dan "oké cva" kreeg ik niet als antwoord. Verder nog iets gevraagd over mijn fototoestel, waarop hij antwoordde, ik nog een laatste iets zei en hij dit bekeek en na 20 minuten alsnog een emotion stuurde.
Waarom ben ik altijd van mijn melk tijdens onze gesprekken? De gedachten komen dan terug, de emoties ook . Geen wonder dat ik hem niet meer wil horen.

woensdag 17 januari 2018 om 10:28
Je bent van je melk af door de agressieve manier waarop je ex met jou communiceert!RaraM schreef: ↑17-01-2018 06:40Hey dames,
Hoe gaat het met jullie?
Met mij weer wat minder. Laatste contact met ex was op 28 december en nu kreeg ik gisteren weer een berichtje via Instagram. Mijn hart maakt dan altijd een sprongetje en krijg hartkloppingen -- misschien toch nog niet helemaal verwerkt. We zijn nu 3 maanden verder en hij vroeg naar zijn meubels die nog bij mij stonden.
Waarom ben ik altijd van mijn melk tijdens onze gesprekken? De gedachten komen dan terug, de emoties ook . Geen wonder dat ik hem niet meer wil horen.Ik ben precies bij AF, terwijl hij het zo goed doet... pf
Ik had dat ook verleden week met mijn ex, reageerde heel opgefokt naar mij terug. Op het moment dat ik mij kwetsbaar opstelde en toe gaf dat ik twee dagen van streek was nadat ik hem fysiek gezien heb bond hij in en zou hij mij wel bellen om te praten hoe het nu verder moest.
Hoorde niets meer van hem totdat ik weer een mailtje van hem kreeg waarin hij zei dat hij het druk had en dat het deze week ook lastig wordt qua bellen, of het een keer overdag kon of laat in de avond. Ik heb daar niet eens meer op gereageerd.
Meubels terug naar je ex, en dan echt definitief een streep onder zetten. Want juist dat contact op onverwachte momenten maak je gek, echt waar. Ik merk nu ik hem weer een tijd niet fysiek heb gezien, niets over hem hoort mij in staat stelt mijn eigen leven op te pakken.
woensdag 17 januari 2018 om 11:05
Sjaantje37 schreef: ↑17-01-2018 10:28Je bent van je melk af door de agressieve manier waarop je ex met jou communiceert!
Ik had dat ook verleden week met mijn ex, reageerde heel opgefokt naar mij terug. Op het moment dat ik mij kwetsbaar opstelde en toe gaf dat ik twee dagen van streek was nadat ik hem fysiek gezien heb bond hij in en zou hij mij wel bellen om te praten hoe het nu verder moest.
Hoorde niets meer van hem totdat ik weer een mailtje van hem kreeg waarin hij zei dat hij het druk had en dat het deze week ook lastig wordt qua bellen, of het een keer overdag kon of laat in de avond. Ik heb daar niet eens meer op gereageerd.
Meubels terug naar je ex, en dan echt definitief een streep onder zetten. Want juist dat contact op onverwachte momenten maak je gek, echt waar. Ik merk nu ik hem weer een tijd niet fysiek heb gezien, niets over hem hoort mij in staat stelt mijn eigen leven op te pakken.
Hi Sjaantje,
Inderdaad. En hij dan zeggen dat ik niet "deftig" praat. Wat verwacht hij nu eigenlijk? Dat ik na alles een gewoon gesprek met hem kan aangaan? Ik zit echt tussen 2 vuren. Het ene moment denk ik: Yess, hij begint me te missen en spijt te krijgen (want ja, ik hoop natuurlijk nog steeds dat hij inziet wat hij heeft weggesmeten, ook al is dat dan te laat). En het andere: zelf als hij terug ZOU komen, zou een relatie niet meer mogelijk zijn door alles wat gebeurd is.
Dit maakt het moeilijk om mijn emoties goed te krijgen. Je blijft toch altijd enige hoop houden, merk ik aan mezelf toch.
Ik heb mijn ex al 3 maanden niet meer fysiek gezien, dus ik kan wel aannemen dat dat een klopje geeft! Hoe ik het hoor, probeert je ex nog steeds de controle te houden. Zelf beslissen wanneer jullie al dan niet wel contact hebben met elkaaR. Want je mag het nog zo druk hebben, een sms'je sturen of dergelijke neemt niet veel tijd in beslag.
Veel sterkte nog!