Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

zondag 7 januari 2018 om 10:09

Inderdaad. Ware liefde gaat net zo diep als de eerste laag tule van de bruidsjurk blijkbaar.
zondag 7 januari 2018 om 10:24
Mooi! Alles geregeld en jij gelukkig. Veel plezier op Cuba!Vrouwe_justitia schreef: ↑07-01-2018 03:54Oh jullie willen reactie? In your face. Allemaal hakken op mij terwijl jullie hele verkeerde oordelen hebben. Achterlijke zuurpruimen komen hier voor die waarschijnlijk altijd overal op zeiken. Ik confronteerde hem weer eens met zijn egoïsme. Wat hij zei? Ja eigenschap van de steenbok kan ik niks aan doen. Weet je wat ik ben een stier wals nu over je heen en alles was de druppel. Ik ben weg. Logeer voorlopig bij een vriendin en ga van MIJN geld een mooi huis kopennu is het piepen en wil hij alles wéér beter doen. Ik ben te goed geweest en geen kans meer. Het leven is veel te kort en er is dalijk wel een andere man waarin we wel om ELKAAR denken en alles aan elkaar geven en niet ikke ikke ikke. Gelukkig geven kennisen mij ook wel gelijk en dat het misschien beter is. So long ik ga over een paar maanden lekker naar Cuba. Het gaat jullie goed. Groet een gelukkige vrouw die niet in verdriet gaat hangen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 7 januari 2018 om 10:27
n.a.v. je laatste post TO. WAUW! Echt wauw! Ik geef je ex steeds meer gelijk. Het gaat je helemaal niet om hem, het gaat je om de status van getrouwd zijn.
Goed dat deze leugen voorbij is.
Aan alle mannen in NL: een vrijgezelle dame van 33/34 die net uit een relatie komt, naar Cuba gaat en waarschijnlijk iets in de juridische wereld doet qua werk (gezien nickname): RED FLAG!
Goed dat deze leugen voorbij is.
Aan alle mannen in NL: een vrijgezelle dame van 33/34 die net uit een relatie komt, naar Cuba gaat en waarschijnlijk iets in de juridische wereld doet qua werk (gezien nickname): RED FLAG!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zondag 7 januari 2018 om 10:35
Vind het zo belachelijk dat een horoscoop belang heeft in dit soort zaken. Stom smoesje!
Ik ben een ram, ik ben ook enorm koppig maar ik vind het enorm egoïstisch om te verwachten dat je partner je gedachten kan lezen en opeens met een huwelijksaanzoek op de proppen komt.
Mannen kunnen geen gedachten lezen en als je daardoor een zuurpruim bent omdat je fantasietje niet is uit gekomen, is het volledig jou schuld.
Voor de rest ben ik het met de rest eens. Ik ben blij dat je ex uit deze benarde situatie is ontsnapt.
+ Je vraagt zelf in je begin post
Ik ben een ram, ik ben ook enorm koppig maar ik vind het enorm egoïstisch om te verwachten dat je partner je gedachten kan lezen en opeens met een huwelijksaanzoek op de proppen komt.
Mannen kunnen geen gedachten lezen en als je daardoor een zuurpruim bent omdat je fantasietje niet is uit gekomen, is het volledig jou schuld.
Voor de rest ben ik het met de rest eens. Ik ben blij dat je ex uit deze benarde situatie is ontsnapt.
+ Je vraagt zelf in je begin post
Je krijgt wat je vraagt en opeens is het niet goed.Misschien heb ik even een schop onder mijn kont nodig dat ik mij niet aan moet stellen of juist even een hart onder de riem. De waarheid is hard maar soms nodig.
anoniem_359306 wijzigde dit bericht op 07-01-2018 10:39
20.37% gewijzigd

zondag 7 januari 2018 om 10:36
Nou ‘mop’ wat kom jij inderdaad enorm gelukkig over...van verdriet hoppa...zo naar intens gelukkig. We zouden er zo een diagnose op los kunnen laten.Vrouwe_justitia schreef: ↑07-01-2018 03:54Oh jullie willen reactie? In your face. Allemaal hakken op mij terwijl jullie hele verkeerde oordelen hebben. Achterlijke zuurpruimen komen hier voor die waarschijnlijk altijd overal op zeiken. Ik confronteerde hem weer eens met zijn egoïsme. Wat hij zei? Ja eigenschap van de steenbok kan ik niks aan doen. Weet je wat ik ben een stier wals nu over je heen en alles was de druppel. Ik ben weg. Logeer voorlopig bij een vriendin en ga van MIJN geld een mooi huis kopennu is het piepen en wil hij alles wéér beter doen. Ik ben te goed geweest en geen kans meer. Het leven is veel te kort en er is dalijk wel een andere man waarin we wel om ELKAAR denken en alles aan elkaar geven en niet ikke ikke ikke. Gelukkig geven kennisen mij ook wel gelijk en dat het misschien beter is. So long ik ga over een paar maanden lekker naar Cuba. Het gaat jullie goed. Groet een gelukkige vrouw die niet in verdriet gaat hangen.
Ga jij lekker feestvieren, doet die ex van je ongetwijfeld ook. Die zal opgelucht zijn. Zul je zien dat hij over een jaar getrouwd is én een kind heeft met een ander. Erger dan de afgelopen jaren zal hij het nooit meer krijgen, hij kan er alleen maar op vooruitgaan.
Nou ‘vriendin’ ik ga even mijn trouwring oppoetsen. En ja, wellicht even weer een keer door dat fotoalbum bladeren. En dan ga ik in gedachte even terug maar dat heerlijke aanzoek destijds.
Fijne dag nog verder!
zondag 7 januari 2018 om 10:41
Iedereen vond het geweldig en echt iets voor ons. Omdat we het nooit over trouwen hadden gehad was het een verrassing voor iedereen. Al hadden sommige mensen wel een ( verkeerd) vermoeden omdat we eerst naar Las Vegas gingen.Robinson schreef: ↑07-01-2018 06:24Ooh dat lijkt me echt super! Ik hoef niet te trouwen, maar als ik ga doen dan idd naar een mooi tropisch strand zonder anderen in geheim.
Het lijkt me gewoon zoveel gezeik opleveren als je in nl houdt en mensen uitnodigen, want ja wie wel en wie niet.. je bent toch min of meer verplicht om bepaalde mensen uit te nodigen die je niet per se erbij wil hebben.
Hoe reageerde iedereen bij terugkomst?

zondag 7 januari 2018 om 17:30
Ik was niet op jou aan het hakken en velen met mij niet. Een paar waren er inderdaad een beetje kortzichtig in hun reactie, dat ben ik met je eens. Maar ik heb nu het gevoel dat er eigenlijk veel meer speelde dat een gebrek aan huwelijksaanzoek. Misschien is het dan wel goed dat hij je geen aanzoek heeft gedaan want dan had je mogelijk een misstap begaan.Vrouwe_justitia schreef: ↑07-01-2018 03:54Oh jullie willen reactie? In your face. Allemaal hakken op mij terwijl jullie hele verkeerde oordelen hebben. Achterlijke zuurpruimen komen hier voor die waarschijnlijk altijd overal op zeiken. Ik confronteerde hem weer eens met zijn egoïsme. Wat hij zei? Ja eigenschap van de steenbok kan ik niks aan doen. Weet je wat ik ben een stier wals nu over je heen en alles was de druppel. Ik ben weg. Logeer voorlopig bij een vriendin en ga van MIJN geld een mooi huis kopennu is het piepen en wil hij alles wéér beter doen. Ik ben te goed geweest en geen kans meer. Het leven is veel te kort en er is dalijk wel een andere man waarin we wel om ELKAAR denken en alles aan elkaar geven en niet ikke ikke ikke. Gelukkig geven kennisen mij ook wel gelijk en dat het misschien beter is. So long ik ga over een paar maanden lekker naar Cuba. Het gaat jullie goed. Groet een gelukkige vrouw die niet in verdriet gaat hangen.
Ik denk dat je er goed aan gedaan het om het uit te maken. Ik hoop dat je bij je beslissing blijft. Maar toch veel sterkte.

dinsdag 9 januari 2018 om 14:49
Ja hoor ik ben dankbaar. Er is meer voorgevallen. Ik was verliefd op eem ander geworden en heb met mijn domme hoofd voor mijn relatie gevochten. Ik heb gedaan wat ik kon. En ik ga het jullie mooier maken. De liefde wil mij nog terug na alles! Jammer he? Maar goed ik ga even lekker voor mijzelf kiezen heb mij al genoeg aan de kant gezet. Ik ben trots en lach de kortzichtige veroordelers uit. Vast niks bereikt in het leven en nemen het altijd voor de mannen op. Zelfs als je eigen man vreemdgaat zie ik ze wel voor aan. Ik ben genezen en behoed voor een misstap. Ik heb lef zoals velen zeggen en kies voor liefde en geluk nu. Heb al veel bereikt en succes dus kan het mij veroorloven. Jammer voor jullie ga ik er dalijk helemaal bovenop komen. Tabee heb lef en leef het leven wat je wil. Ook als de keuzes zwaar zijn. Mijn ex zit te janken ( alles eigen schuld) en kan de ring in de prullenbak gooien. En ik ga ervoor. Heren wees goed voor je vrouw als ze ook goed is voor jou. Wees lief en denk en geef om elkaar.

dinsdag 9 januari 2018 om 14:53
[quote=ToastAbrikoos post_id=27991516 time=1515317716 user_id=359306]
Vind het zo belachelijk dat een horoscoop belang heeft in dit soort zaken. Stom smoesje!
Goed zo schaapje
Verder heb je er niks van begrepen.
Goed zo schaapje
Verder heb je er niks van begrepen.

dinsdag 9 januari 2018 om 14:56
[...]Fizzyhideous schreef: ↑07-01-2018 09:19Blijkbaar waren onze oordelen nog niet zo verkeerd. Sterker nog, je bent nog labieler dan ik al dacht. Ik ben blij voor je man dat hij hieraan is ontsnapt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-01-2018 15:46
Reden: Ongepast gedrag
Reden: Ongepast gedrag
50.52% gewijzigd
dinsdag 9 januari 2018 om 14:58
Nou je mag trots zijn op jezelf.
Straks zit je in je eigen huis alleen. En dan?
Wees vooral trots op jezelf.
Misschien ben ik wel een oude zuurpruim die zogenaamd alles pikt. Maar ik heb vanmorgen mijn lieve vriend (nee, niet getrouwd) een afscheidskus gegeven en hem een fijne dag gewenst. En vanavond liggen wij gewoon samen in 1 bed. En morgen samen weer wakker worden. Over een paar maanden samen op vakantie.
Heel stuk minder drama. Suits me fine.
Straks zit je in je eigen huis alleen. En dan?
Wees vooral trots op jezelf.
Misschien ben ik wel een oude zuurpruim die zogenaamd alles pikt. Maar ik heb vanmorgen mijn lieve vriend (nee, niet getrouwd) een afscheidskus gegeven en hem een fijne dag gewenst. En vanavond liggen wij gewoon samen in 1 bed. En morgen samen weer wakker worden. Over een paar maanden samen op vakantie.
Heel stuk minder drama. Suits me fine.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 9 januari 2018 om 15:00
Als je op deze manier denkt te moeten communiceren, heb je volgens mij nog wel wat treetjes op de ladder te beklimmenVrouwe_justitia schreef: ↑09-01-2018 14:56Je zit helemaal verkeerd. Ik blijkbaar niet als iedereen in mijn omgeving mij begrijpt. Zelfs mijn moeder die hem mocht snapte mij goed na alles. Je zou blij voor mij moeten zijn dat ik uit een kooi ontsnapte. Maar ik ben geen man dus ben je dat niet. Kan precies aanvoelen hoe wijven zoals jij zijn. En ik las al princesje. Flikker op joh. Heb nooit iets voor de wind gekregen en vanaf de stoeprand sta ik nu bovenaan de ladder. Zie jij dat maar eens te bereiken. Vast een huisvrouwtje?