Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

05-01-2018 16:34 408 berichten
Verwijderd
anoniem_361969 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 19:49
Reden: Verwijderd
98.29% gewijzigd
Grobbekuiken_ schreef:
09-01-2018 16:18
Dit. Vind het vooral 'hoe harder ik schreeuw, hoe meer ik mezelf overtuig'.
Maar goed, ik ben natuurlijk ook maar een zure doos, dus tja....
Die zelfovertuiging heeft TO nodig om te overleven denk ik. Als ze haar eigen aandeel in dit gebeuren écht toegeeft, zal ze denk ik echt instorten.
Alle reacties Link kopieren
TO als je verliefd was op een ander...waarom dan zoveel teleurstelling over iets in je fantasie wat niet uitkomt.
Ik snap oprecht niet hoe je dan zo kan reageren...echt niet.
nina1966 schreef:
09-01-2018 16:20
Ladder van 3 treetjes zeker :rofl:
Vertel maar eens even wat jij dan doet? Blijkbaar ben jij zo geweldig. Mensen die elkaar de grond in stampen zijn niet intelligent. Mensen die elkaar erbovenop helpen wel.
Ben je verliefd geworden op die ander om het feit dat je niet ten huwelijk werd gevraagd al die tijd, draagbaar te maken voor jezelf?
Je focus verleggen zogezegd.
marie_123 schreef:
09-01-2018 16:19
Tracht je nu vooral te focussen op de verwerking van dit alles (5 jaar is toch niet niks), en laat je hier niet opjutten want dat kost alleen maar meer energie.

Tijd heelt idd alle wonden, breken met deze man was de enige juiste keuze. Hou dit vooral voor ogen.
Mooi mens. Jij komt er nog wel. Jouw kleine woorden zeggen zoveel. Zei zien mij als "the devil wears prada" ik zie hun als ongelukkige zure huisvrouwtjes. Altijd roddelen en anderen afkraken om jezelf beter te voelen. Ik weet dat het zo goed is. Ja ik wilde denk ik te graag. Heb hem kansen gegeven omdat ik ervoor wilde vechten. Ben trots dat ik het geprobeerd heb maar te lang achteraf. Hij wilde niet alles geven. Niet geluisterd en hij zal toch niet veranderen. Mijn besef is er. Ik hoop of hij gelukkig wordt met iemand die net zo een egoïstische narcist is. Ik kon er toch niet mee leven achteraf. Ik wens je het beste.
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:25
Vertel maar eens even wat jij dan doet? Blijkbaar ben jij zo geweldig. Mensen die elkaar de grond in stampen zijn niet intelligent. Mensen die elkaar erbovenop helpen wel.
Dus dan ben jij volgens jouw eigen definitie niet intelligent...

Serieus, zet die laptop uit/ga candycrushen op je mobiel/leg die iPad aan de kant en ga iets leuks doen voor jezelf. Of dat nu keihard gillen in een bos is of in een lekker warm bad gaan liggen. Je fakkelt nu wel in een heel hoog tempo af en dat wil je denk ik niet. Ga fijn naar de super, koop lekkere wijn en kook een lekker maaltje voor de vriendin die je nu onderdak geeft. En dan vanavond lekker samen op de bank met een glas goede wijn alle eikels uit jullie leven doornemen. Toch veel fijner dan wat online schelden en jezelf affakkelen voor een stel anonieme gebruikers.
Je laat je wel heel erg kennen. Je staat nu vast te stampvoeten.
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 16:30
Ben je verliefd geworden op die ander om het feit dat je niet ten huwelijk werd gevraagd al die tijd, draagbaar te maken voor jezelf?
Je focus verleggen zogezegd.
Dat was 2 jaar geleden. Maar koos voor mijn relatie omdat mijn ex zei dat hij ging veranderen. Ik geloofde het. Maar helaas. Geen leugens meer ook nu.
Vrouwe_justitia schreef:
Mooi mens. Jij komt er nog wel. Jouw kleine woorden zeggen zoveel. Zei zien mij als "the devil wears prada" ik zie hun als ongelukkige zure huisvrouwtjes.
Maak er maar één tree van.
Vrouwe_justitia schreef:
Ik wens je het beste.
Ik jou ook :hug:
Vrouwe_justitia schreef:
Mooi mens. Jij komt er nog wel. Jouw kleine woorden zeggen zoveel. Zei zien mij als "the devil wears prada" ik zie hun als ongelukkige zure huisvrouwtjes. Altijd roddelen en anderen afkraken om jezelf beter te voelen. Ik weet dat het zo goed is. Ja ik wilde denk ik te graag. Heb hem kansen gegeven omdat ik ervoor wilde vechten. Ben trots dat ik het geprobeerd heb maar te lang achteraf. Hij wilde niet alles geven. Niet geluisterd en hij zal toch niet veranderen. Mijn besef is er. Ik hoop of hij gelukkig wordt met iemand die net zo een egoïstische narcist is. Ik kon er toch niet mee leven achteraf. Ik wens je het beste.
Zij
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Fizzyhideous schreef:
09-01-2018 16:31
Ik ben open. Ja vrouwtje, ik sta vreselijk te stampvoeten. En dit soort tiener opmerkingen gaan echt door mijn ziel. Ik weet weer waarom ik zo een hekel had aan vrouwen en goed met de heren omging.
JollyRider schreef:
09-01-2018 16:33
Zij
Dank je wel. Ik zie het.
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 16:19
Als het echt is, is voornamelijk frustratie, verdriet..
Gooi daar onbegrip overheen en je hebt een lopende tijdbom.
Oh, ik geloof onmiddellijk dat het uit een soort onmacht komt hoor, maar om dan zo van je af te schreeuwen en ook dát dan weer op een ander (in dit geval ons) af te reageren schiet ze niks mee op. Beetje zelfreflectie mag ook wel.
Daarom vroeg ik ook wie ze met zulke reacties wil overtuigen, ons of zichzelf, en ik denk het laatste.
There is always something happening, and it's usually right now
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:34
Ik ben open. Ja vrouwtje, ik sta vreselijk te stampvoeten. En dit soort tiener opmerkingen gaan echt door mijn ziel. Ik weet weer waarom ik zo een hekel had aan vrouwen en goed met de heren omging.
Haha, zo'n vrouw die altijd alleen maar met mannen omgaat. Succes verder, vrouwtje :rofl:
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:25
Ik? heel hard lachen :D
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:32
Dat was 2 jaar geleden. Maar koos voor mijn relatie omdat mijn ex zei dat hij ging veranderen. Ik geloofde het. Maar helaas. Geen leugens meer ook nu.
Dan heb je toch je best gedaan? Genoeg topics hier over vrouwen die maar aan blijven modderen in hun relatie. Jij hebt jezelf een nieuw begin gegeven.
De enige reden dat je nu uithaalt naar de zogenaamde zuurtjes hier, is omdat je , ondanks dat je sterk over wilt komen, nog genoeg te verwerken hebt. Je kunt mensen hier niet overtuigen van hoe jouw leven is geweest met jouw ex. Daar is te weinig tijd voor en is ook helemaal niet belangrijk.
Neem de tijd om te verwerken en laat je boosheid hier varen. Nutteloze energieverspilling, want jij bent écht kwaad en " wij" lachen erom.
Sterkte.
Fizzyhideous schreef:
Hoi Fizzy. Je lijkt mij een gefrustreerd en jaloers persoon. Ik heb tijd. Vertel je verhaal? Wat is er zo mislukt in je leven?
Fizzyhideous schreef:
09-01-2018 16:31
En slaat hard op het beeldscherm :rofl: Sorry hoor maar ik vind dit meer dan komisch :D
Fizzyhideous schreef:
Ik dacht dat zien zieT moest zijn... maar dit kan ook natuurlijk
Grobbekuiken_ schreef:
09-01-2018 16:35
Oh, ik geloof onmiddellijk dat het uit een soort onmacht komt hoor, maar om dan zo van je af te schreeuwen en ook dát dan weer op een ander (in dit geval ons) af te reageren schiet ze niks mee op. Beetje zelfreflectie mag ook wel.
Daarom vroeg ik ook wie ze met zulke reacties wil overtuigen, ons of zichzelf, en ik denk het laatste.
Eerlijk gezegd wordt het TO natuurlijk ook niet makkelijk gemaakt. Nu zijn haar uitspraken ook als olie op vuur, maar toch..
Ik wilde eerst ook bijdehand terugdoen, maar op een of andere manier geloof ik wel dat er achter TO een gebroken vrouw schuilt.
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:35
Dank je wel. Ik zie het.
Geen probleem, ik help graag
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:38
Hoi Fizzy. Je lijkt mij een gefrustreerd en jaloers persoon. Ik heb tijd. Vertel je verhaal? Wat is er zo mislukt in je leven?
Ik ben een zeer ongelukkige huisvrouw. Kan geen baan vinden..ook wil niemand met me trouwen :cry:
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:34
Kom op nou :rofl: :rofl: echt de spetters zitten op mijn beeldscherm Goed met de heren??? Daarom is het uit natuurlijk Enne vrouwtje, dat stampvoeten... ik zie het idd zo voor me :D
Ana_Isabel2 schreef:
09-01-2018 16:37
Dan heb je toch je best gedaan? Genoeg topics hier over vrouwen die maar aan blijven modderen in hun relatie. Jij hebt jezelf een nieuw begin gegeven.
De enige reden dat je nu uithaalt naar de zogenaamde zuurtjes hier, is omdat je , ondanks dat je sterk over wilt komen, nog genoeg te verwerken hebt. Je kunt mensen hier niet overtuigen van hoe jouw leven is geweest met jouw ex. Daar is te weinig tijd voor en is ook helemaal niet belangrijk.
Neem de tijd om te verwerken en laat je boosheid hier varen. Nutteloze energieverspilling, want jij bent écht kwaad en " wij" lachen erom.
Sterkte.
Je verhaal begint goed. Ja tuurlijk is er wel verdriet. Het is niet niks. Maar er is geen woede en haat in mij. Dat wil ik niet en is het leven te kort voor geloof mij. Tuurlijk weten jullie de helft niet. Jullie moesten eens weten, maar inderdaad daar is geen tijd voor. En beste Ana. Het kan mij niets schelen dat iemand hier lacht. Het kan mij niet raken sorry. Als je uren de tijd hebt om te blijven reageren en ik nu maar heel even. Wat voor leven zullen ze dan hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven