Veel verdriet, niet ten huwelijk gevraagd

05-01-2018 16:34 408 berichten
Verwijderd
anoniem_361969 wijzigde dit bericht op 01-02-2018 19:49
Reden: Verwijderd
98.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
09-01-2018 17:07
+1

Ik vind dit wel een beetje goedkoop vermaak van de vrouwen hier.
Kom op zeg, TO heeft overduidelijk heel veel te verwerken, ik schrik van wat ze laat zien in haar reacties.
Hoe ze hier tegen 'ons' doet is inderdaad niet netjes maar ze zal vooral zichzelf in de weg zitten.
Door hier nu zo op in te hakken voelt een beetje als iemand die al op de grond ligt nog een trap na geven.
Er is nou al door een paar forummers aangegeven dat ze (we) dat ook denken.
Maar nee hoor, ook dat zien we helemaal verkeerd.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
09-01-2018 17:10
Er is nou al door een paar forummers aangegeven dat ze (we) dat ook denken.
Maar nee hoor, ook dat zien we helemaal verkeerd.
Ben dan zelf de wijste en laat het gaan.
De reacties van sommige mensen hier zijn echt schandalig en kinderachtig.
Sorry, maar mijn nekharen gaan hiervan recht overeind staan.
-
Wat een domme wijven hier. Dit is echt niet te geloven. Sorry kan niet anders zeggen dan hoe dom jullie zijn. En toch gepikeerd om het woord huisvrouwtje. Zal vast een reden hebben.
Phloxx schreef:
09-01-2018 17:12
Ben dan zelf de wijste en laat het gaan.
De reacties van sommige mensen hier zijn echt schandalig en kinderachtig.
Sorry, maar mijn nekharen gaan hiervan recht overeind staan.
De reacties zijn zeker kinderachtig, maar ze lokt het echt zelf uit. Ik begrijp wel dat er zo gereageerd wordt.
Kan wel meer sensatie geven. Ben maar een zwart Surinaamse vrouw. Ouders zijn gevlucht voor de heer Bouterse. Ik ben blij dat ik hier mag leven. En toch klagen er zoveel ( vooral de bijstandsmoeders) het is zo goed hier. Maar de mensen hier met een donker hart maken voor zichzelf alles slecht.
Nou, da's dan duidelijk :wtf:
Dag hoor, dit domme wijf gaat weer.
Succes ermee.
Wacht even. Het is nu zelfs al uit?
Als in relatie verbroken?

Vorige week wilde je nog trouwen en nu niet eens meer een relatie omdat hij een andere timing heeft?

Echt?

Schiet mij maar lek @(
broodroostertje schreef:
09-01-2018 17:17
De reacties zijn zeker kinderachtig, maar ze lokt het echt zelf uit. Ik begrijp wel dat er zo gereageerd wordt.
Dan zeg je nu toch het tegengestelde. Actie geeft reactie toch? Mensen zijn toch te stom. Je ziet dat iedereen zijn eigen waarheid maakt.
Phloxx, je denkt er nog steeds zo over?
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 17:14
Wat een domme wijven hier. Dit is echt niet te geloven. Sorry kan niet anders zeggen dan hoe dom jullie zijn. En toch gepikeerd om het woord huisvrouwtje. Zal vast een reden hebben.
Er is hier maar één iemand die dom, maar vooral heel gefrusteerd overkomt en dat ben jij.
Ook denk ik dat je zelf een huisvrouw bent, aangezien je dit te pas en te onpas naar iedereen roept. En het is niet erg om huisvrouw te zijn, je hoeft je niet te schamen.
Scratte schreef:
09-01-2018 17:18

Vorige week wilde je nog trouwen en nu niet eens meer een relatie omdat hij een andere timing heeft?

Echt?

Schiet mij maar lek @(
Niet daarom. Dit bedoel ik dus.
Lekker aan het rellen, TO?
Scratte schreef:
09-01-2018 17:18

Echt?

Schiet mij maar lek @(
Oeh, snel ff doorlezen dan. TO is ondertussen rijk, gaat naar cuba, een huis kopen, heeft alweer een nieuwe liefde, onee wil toch alleen blijven, heeft een top job en staat bovenaan de ladder (let wet vanáf de stoeprand hé) Kan zeilen want ze kan voor de wind En ze is een zwart surinaamse. Geen idee of er ook blauwe zijn maar dat zwart (zonder e) moest er blijkbaar bij.
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 17:17
Kan wel meer sensatie geven. Ben maar een zwart Surinaamse vrouw. Ouders zijn gevlucht voor de heer Bouterse. Ik ben blij dat ik hier mag leven. En toch klagen er zoveel ( vooral de bijstandsmoeders) het is zo goed hier. Maar de mensen hier met een donker hart maken voor zichzelf alles slecht.
Wat heeft dat in hemelsnaam met jouw probleem te maken?
Doe eens even rustig.

Wat ik lees is dat jullie problemen hadden. O.a dat je gevoelens had voor een ander maar daar niks mee hebt gedaan omdat je voor je huidige relatie wilde knokken.
Helaas hebben al je goede bedoelingen toch niet het vertrouwen gegeven aan je ex, in ieder geval (nog) niet zoveel dat hij een huwelijk aandurfde.
Ik denk dat er al behoorlijk veel niet goed was in deze relatie en dat het beter is om even tot rust te komen en jezelf weer te vinden.
Een relatie is leuk als het wat goeds toevoegt in je leven, niet als het alleen maar moeilijk en negatief is.

Dus, adem in, adem uit. Zennnnnn
Het komt wel weer goed.
nina1966 schreef:
09-01-2018 17:21
Oeh, snel ff doorlezen dan. TO is ondertussen rijk, gaat naar cuba, een huis kopen, heeft alweer een nieuwe liefde, onee wil toch alleen blijven, heeft een top job en staat bovenaan de ladder (let wet vanáf de stoeprand hé) Kan zeilen want ze kan voor de wind En ze is een zwart surinaamse. Geen idee of er ook blauwe zijn maar dat zwart (zonder e) moest er blijkbaar bij.
Goed samengevat.
Grobbekuiken_ schreef:
09-01-2018 17:19
Phloxx, je denkt er nog steeds zo over?
Ja, ik ben nog steeds van mening dat TO op dit moment labiel en niet sterk in haar schoenen staat (en waarschijnlijk daarom zo om haar heen slaat). Om iemand tijdens zo'n zwak moment te 'pakken' vind ik niet kunnen en getuigen van een slecht karakter.

TO, ben eens verstandig en sluit dit forum af. Ga buiten een rondje lopen, bel een vriendin. En ik denk dat het werkelijk waar verdomd weinig mensen (mij niet in ieder geval) kan schelen of je nou blank, roze, zwart of pimpelpaars bent.
phloxx wijzigde dit bericht op 09-01-2018 17:25
24.29% gewijzigd
-
Geitenbreier schreef:
09-01-2018 17:20
Lekker aan het rellen, TO?
Ach rellen...rellen. Tis wel vermakelijk. Beter dan de "zwanger maar ik had een legging aan " topics toch? Dit getuigd wel van creativiteit. Alleen dat continue huisvrouwtje, dáár moet TO nog wat aan werken.
Phloxx schreef:
09-01-2018 17:22
Ja, ik ben nog steeds van mening dat TO op dit moment labiel en niet sterk in haar schoenen staat (en waarschijnlijk daarom zo om haar heen slaat). Om iemand tijdens zo'n zwak moment te 'pakken' vind ik niet kunnen en getuigen van een slecht karakter.

TO, ben eens verstandig en sluit dit forum af. Ga buiten een rondje lopen, bel een vriendin.
Het getuigt van een slecht karakter als je hier mensen gaat uitschelden voor domme wijven en zegt dat ze moeten opflikkeren. Dat getuigt niet alleen van een slecht karakter, maar ook van een laag niveau.
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 17:20
Niet daarom. Dit bedoel ik dus.

Nou sorry hoor.
Ik heb je geloept en je reacties gelezen maar je schrijft zo onsamenhangend en scheldend op iedereen die hier reageerde dat ik er geen bal meer van snap.

Maar veel geluk verder.
nina1966 schreef:
09-01-2018 17:21

Aah. Zo. Dank.

Nou deze domme witte Nederlandse gaat maar koken voor haar man.
Dat doen sneue huisvrouwtjes toch?
Phloxx schreef:
09-01-2018 17:22

TO, ben eens verstandig en sluit dit forum af. Ga buiten een rondje lopen, bel een vriendin. En ik denk dat het werkelijk waar verdomd weinig mensen (mij niet in ieder geval) kan schelen of je nou blank, roze, zwart of pimpelpaars bent.
Dat denk ik ook, heb ik ook gezegd, maar dat gescheld vind ik echt bizarre reacties. Daar kweek je al zeker geen begrip mee.

V.w.b. dat laatste, dat interesseert mij ook geen drol. Geen idee ook waarom dat ineens van belang zou zijn.
Dus iedereen die kritisch reageert heeft geen leven, is jaloers en is mislukt in zijn of haar leven?

Wat zeggen jouw reacties dan over jezelf, TO?
Life is short. Eat dessert first.
Vrouwe_justitia schreef:
09-01-2018 16:30
Mooi mens. Jij komt er nog wel. Jouw kleine woorden zeggen zoveel. Zei zien mij als "the devil wears prada" ik zie hun als ongelukkige zure huisvrouwtjes. Altijd roddelen en anderen afkraken om jezelf beter te voelen. Ik weet dat het zo goed is. Ja ik wilde denk ik te graag. Heb hem kansen gegeven omdat ik ervoor wilde vechten. Ben trots dat ik het geprobeerd heb maar te lang achteraf. Hij wilde niet alles geven. Niet geluisterd en hij zal toch niet veranderen. Mijn besef is er. Ik hoop of hij gelukkig wordt met iemand die net zo een egoïstische narcist is. Ik kon er toch niet mee leven achteraf. Ik wens je het beste.

Mensen die zei en hun schrijven zijn wel intelligent ja? :rofl:
Sorry dat ik nu pas reageer, was even werken.
Star² schreef:
09-01-2018 17:43
Mensen die zei en hun schrijven zijn wel intelligent ja? :rofl:
Sorry dat ik nu pas reageer, was even werken.
Niet intelligent, wel héél hoog op de ladder.
Fizzyhideous schreef:
09-01-2018 17:49
Niet intelligent, wel héél hoog op de ladder.

O nou daar kom ik nooit. Ik haat schoonmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven