Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 13 januari 2018 om 14:24
Lady*Voldemort schreef: ↑13-01-2018 14:23En weer iemand die blijkbaar zo veel last heeft van Solo dat ze hoognodig even persoonlijk moet worden.
Waar?
zaterdag 13 januari 2018 om 14:28
Ik las het net wat een passievruchtpost.Lady*Voldemort schreef: ↑13-01-2018 14:23En weer iemand die blijkbaar zo veel last heeft van Solo dat ze hoognodig even persoonlijk moet worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 13 januari 2018 om 14:40
Don't waste your time or time will waste you.
zaterdag 13 januari 2018 om 14:44
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 13 januari 2018 om 14:55
Grobbekuiken_ schreef: ↑13-01-2018 14:48Tjonge, Poppenoogje heeft het sinds gisteravond helemaal voor elkaar hoor![]()
Snol met jeuk.
zaterdag 13 januari 2018 om 15:01
Neeheeee! Jij snapt er ook helemaal niks van
Dit is echte liefde
Hij zet z'n relatie heus niet zomaar op het spel hoor
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 13-01-2018 15:03
0.86% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 13 januari 2018 om 15:01
Lady*Voldemort schreef: ↑13-01-2018 15:00Nee, jeuk is echt zo 2017. Tegenwoordig zeg je dat je een heet plassertje hebt.
Die zie ik ook net in de topiclijst ja
Tsja dat krijg je ervan als je met je passievrucht te lang onder de zonnebank gaat liggen.
zaterdag 13 januari 2018 om 16:02
Grobbekuiken_ schreef: ↑13-01-2018 14:48Tjonge, Poppenoogje heeft het sinds gisteravond helemaal voor elkaar hoor![]()
zaterdag 13 januari 2018 om 16:11
Het kan aan mij liggen hoor, maar je zou toch verwachten dat iemand met een greintje respect en fatsoen in zijn donder het contact zou afhouden? Is het niet vanwege respect voor de huidige echtgenoot dan wel ten opzichte van de kinderen. Of is dit te vergezocht?
zaterdag 13 januari 2018 om 16:13
Ja dit is te ver gezocht vrees ik. Door die poppenogen ziet ze alles toch niet meer helemaal zo scherp..FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑13-01-2018 16:11Het kan aan mij liggen hoor, maar je zou toch verwachten dat iemand met een greintje respect en fatsoen in zijn donder het contact zou afhouden? Is het niet vanwege respect voor de huidige echtgenoot dan wel ten opzichte van de kinderen. Of is dit te vergezocht?
zaterdag 13 januari 2018 om 16:15
Dat is onomstotelijk bewezen, inderdaad. Ik zou me zó rot voelen als ik de echtgenote in dit verhaal zou zijn en dit topic zou lezen. Of überhaupt ervaring zou hebben met een partner die avances maakte richting een andere vrouw. Ik zou dat een ander nooit bewust aan willen doen en ik vind het moeilijk te begrijpen dat zij hier zo lichtzinnig over praat. Dan heb je mijn inziens niet alle 24 in het kratje.
zaterdag 13 januari 2018 om 16:22
Ik vermoed dat dit een bekende trol is. Het is een heel verhaal en er komt telkens nieuwe informatie bij. Goed gedaan idd.
Life is short. Eat dessert first.