Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 januari 2018 om 21:07
Dat is de perfecte oplossingOudblond schreef: ↑15-01-2018 21:05Gelukkig ben ik goed in 'oplossingen' bedenken. We doen de badkamer en de keuken samen in de 3 weken dat de overburen met vakantie zijn (Ik zorg altijd voor hun planten, dieren en post als ze weg zijn). En dan mogen we 2 weken in hun huis wonen terwijl we wel met onze neus op de verbouwing zitten!
maandag 15 januari 2018 om 21:08
Ja vind je dat niet lekker dan? Ik wel hoor, ik vind muzieklinkjes altijd geil
maandag 15 januari 2018 om 21:09
maandag 15 januari 2018 om 21:14
Voor het ultieme bluemondaygevoel: een jonge Duitstalige zanger die cynische teksten zingt en hartverscheurende mislukteliefdesliedjes: https://www.youtube.com/watch?v=2CWtVbZA4KU
Een keer luisteren is gegarandeerd verlies van levensvreugde.
maandag 15 januari 2018 om 21:21
Mijn god..mijn blue monday is compleet.vrouwjagersma schreef: ↑15-01-2018 21:14Voor het ultieme bluemondaygevoel: een jonge Duitstalige zanger die cynische teksten zingt en hartverscheurende mislukteliefdesliedjes: https://www.youtube.com/watch?v=2CWtVbZA4KU
maandag 15 januari 2018 om 21:21
Dit is vrij treurig ja. Zijn stem heeft wat van Huub v/d Lubbe in het hartverscheurendste gedeelte.vrouwjagersma schreef: ↑15-01-2018 21:14Voor het ultieme bluemondaygevoel: een jonge Duitstalige zanger die cynische teksten zingt en hartverscheurende mislukteliefdesliedjes: https://www.youtube.com/watch?v=2CWtVbZA4KU
maandag 15 januari 2018 om 21:24
Dit is idd wel erg deprimerende muziekvrouwjagersma schreef: ↑15-01-2018 21:14Voor het ultieme bluemondaygevoel: een jonge Duitstalige zanger die cynische teksten zingt en hartverscheurende mislukteliefdesliedjes: https://www.youtube.com/watch?v=2CWtVbZA4KU
maandag 15 januari 2018 om 21:24
Ik wilde het nog in de les gebruiken, maar ik ben bang dat ik dan moet huilen of dat mijn leerlingen zich als lemmingen voor een vrachtwagen werpen. Dus dan liever Marianne Rosenberg.
Overigens danste mijn oudste kind laatst op Krantenwijk. Wat een raar liedje voor een kind op de basisschool. Ze weet niet eens wat een doezoe is.
Overigens danste mijn oudste kind laatst op Krantenwijk. Wat een raar liedje voor een kind op de basisschool. Ze weet niet eens wat een doezoe is.
maandag 15 januari 2018 om 21:46
Ik moest het ook ff opzoeken.vrouwjagersma schreef: ↑15-01-2018 21:24Ik wilde het nog in de les gebruiken, maar ik ben bang dat ik dan moet huilen of dat mijn leerlingen zich als lemmingen voor een vrachtwagen werpen. Dus dan liever Marianne Rosenberg.