Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 januari 2018 om 23:27
Ik klik de link maar niet aan. Man verklaart me al voor gek om mijn muzieksmaak
en met metal kan ik hem tenminste nog wijs maken dat ik een sóórt muzieksmaak heb. Als daar Duitstalig gekerm bij komt ...
En ik word oud! Ik wist ook niet wat doezoe was. Nu wel. Mijn kennis wordt elke keer weer vergroot door het viva-forum
En ik word oud! Ik wist ook niet wat doezoe was. Nu wel. Mijn kennis wordt elke keer weer vergroot door het viva-forum
dinsdag 16 januari 2018 om 09:24
Snap je dat nou echt niet? Het is toch héél simpel te begrijpen dat ze daardoor wel eens de meest sappige nieuwtjes kunnen missen. De buurvrouw gaat áltijd vreemd als ik in de wachtkamer zit bij de huisarts, en wietplantage bij de overburen wordt altijd opgerold als ik in de wachtkamer bij de tandarts zit. Dat wil je niet missen hoor.
Don't waste your time or time will waste you.
dinsdag 16 januari 2018 om 09:29
dinsdag 16 januari 2018 om 09:46
GenieInABottle schreef: ↑16-01-2018 09:36Tja, ik werk gewoon door in de wachtkamer. Als de doktoren / tandartsen of waar ik dan ook heen moet beter waren met tijd managen, dan zou ik heel stil zijn. Maar een uur van mijn tijd weggooien omdat ik moet wachten, nop.
Dus heb je niet het fatsoen je geluid uit te zetten? Werken kan prima zonder geluid.
dinsdag 16 januari 2018 om 09:52
Wat heeft dat met fatsoen te maken? Dat heeft m.i. alleen maar met jouw verwachtingen te maken.
En waar heb ik staan dat mijn geluid aan staat? Ik maak geluid, vnl. doordat ik bel. En dit zal ik altijd zachtjes doen. Ik maak minder geluid dan twee mensen die gewoon met elkaar aan het praten zijn. Dus wat is het probleem? Daarnaast ergert iedereen zich aan iets anders: de een aan de bliepjes van de telefoon, de ander aan praten, weer een ander aan de geur, weer een ander aan de kinderen die door de wachtkamer stuiteren enz. Ik ben simpelweg gestopt me te ergeren, maakt mijn leven een stuk makkelijker.
dinsdag 16 januari 2018 om 09:55
En dat kan niet zonder plingeltjes? Lekker asociaal dan.GenieInABottle schreef: ↑16-01-2018 09:36Tja, ik werk gewoon door in de wachtkamer. Als de doktoren / tandartsen of waar ik dan ook heen moet beter waren met tijd managen, dan zou ik heel stil zijn. Maar een uur van mijn tijd weggooien omdat ik moet wachten, nop.
dinsdag 16 januari 2018 om 09:57
GenieInABottle schreef: ↑16-01-2018 09:52Wat heeft dat met fatsoen te maken? Dat heeft m.i. alleen maar met jouw verwachtingen te maken.
En waar heb ik staan dat mijn geluid aan staat? Ik maak geluid, vnl. doordat ik bel. En dit zal ik altijd zachtjes doen. Ik maak minder geluid dan twee mensen die gewoon met elkaar aan het praten zijn. Dus wat is het probleem? Daarnaast ergert iedereen zich aan iets anders: de een aan de bliepjes van de telefoon, de ander aan praten, weer een ander aan de geur, weer een ander aan de kinderen die door de wachtkamer stuiteren enz. Ik ben simpelweg gestopt me te ergeren, maakt mijn leven een stuk makkelijker.
Daar gaat het hier over.
Overigens hebben de meeste praktijken dit gewoon als regel, dus niks mijn verwachtingen.
dinsdag 16 januari 2018 om 10:42
Zo herkenbaar, ik word er echt heel onrustig en geirriteerd van. Heb zelf alles op stil, behalve de telefoon. Geluidjes van het toetsenbord....grrrrr....
En zo makkelijk om het even stil te zetten.
anoniem_360410 wijzigde dit bericht op 16-01-2018 10:44
0.10% gewijzigd
dinsdag 16 januari 2018 om 12:01
dinsdag 16 januari 2018 om 12:35
Heerlijk sociaal! De vriendin van Noor, toch?GenieInABottle schreef: ↑16-01-2018 09:52Wat heeft dat met fatsoen te maken? Dat heeft m.i. alleen maar met jouw verwachtingen te maken.
dinsdag 16 januari 2018 om 12:40
Was ik maar zo zen als dit hondje
https://media.giphy.com/media/ItMlvqfoseZwY/giphy.gif
(plaatje plakken lukt niet)
https://media.giphy.com/media/ItMlvqfoseZwY/giphy.gif
(plaatje plakken lukt niet)
dinsdag 16 januari 2018 om 12:52
Jammer, soms ben ik gewoon benieuwd hoe het met een TO is maar dan weet ik de titel niet meer en dat zoeken in de pijler is me te veel werk
dinsdag 16 januari 2018 om 12:53