Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik klik de link maar niet aan. Man verklaart me al voor gek om mijn muzieksmaak :yes: en met metal kan ik hem tenminste nog wijs maken dat ik een sóórt muzieksmaak heb. Als daar Duitstalig gekerm bij komt ...

En ik word oud! Ik wist ook niet wat doezoe was. Nu wel. Mijn kennis wordt elke keer weer vergroot door het viva-forum :geek:
Wéér een andere spelling van sowieso ontdekt: zo wie, zo.
Met komma!

Heerlijk :biggrin:

Wat maakt nou dat vrouwen in een wachtkamer hun telefoon niet even op stil zetten?
Moiren’ schreef:
16-01-2018 09:20
Wat maakt nou dat vrouwen in een wachtkamer hun telefoon niet even op stil zetten?
Snap je dat nou echt niet? Het is toch héél simpel te begrijpen dat ze daardoor wel eens de meest sappige nieuwtjes kunnen missen. De buurvrouw gaat áltijd vreemd als ik in de wachtkamer zit bij de huisarts, en wietplantage bij de overburen wordt altijd opgerold als ik in de wachtkamer bij de tandarts zit. Dat wil je niet missen hoor.
Don't waste your time or time will waste you.
Ze heeft dat ding in haar handen, dus ze ziet alles.
Nu moet ik naar dat driftige getik luisteren (welk mens zet nou het geluid van zijn toetsenbord aan?) en naar de irritante geluidjes van inkomende berichten.
Moiren’ schreef:
16-01-2018 09:26
Nu moet ik naar dat driftige getik luisteren (welk mens zet nou het geluid van zijn toetsenbord aan?) en naar de irritante geluidjes van inkomende berichten.

'Hee kech zet dat geluid eens uit' geen optie?
Tja, ik werk gewoon door in de wachtkamer. Als de doktoren / tandartsen of waar ik dan ook heen moet beter waren met tijd managen, dan zou ik heel stil zijn. Maar een uur van mijn tijd weggooien omdat ik moet wachten, nop.
GenieInABottle schreef:
16-01-2018 09:36
Tja, ik werk gewoon door in de wachtkamer. Als de doktoren / tandartsen of waar ik dan ook heen moet beter waren met tijd managen, dan zou ik heel stil zijn. Maar een uur van mijn tijd weggooien omdat ik moet wachten, nop.

Dus heb je niet het fatsoen je geluid uit te zetten? Werken kan prima zonder geluid.
Ik heb die geluidjes ook altijd aan, vind ik gezellig klinken. :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
16-01-2018 09:46
Dus heb je niet het fatsoen je geluid uit te zetten? Werken kan prima zonder geluid.
Wat heeft dat met fatsoen te maken? Dat heeft m.i. alleen maar met jouw verwachtingen te maken.
En waar heb ik staan dat mijn geluid aan staat? Ik maak geluid, vnl. doordat ik bel. En dit zal ik altijd zachtjes doen. Ik maak minder geluid dan twee mensen die gewoon met elkaar aan het praten zijn. Dus wat is het probleem? Daarnaast ergert iedereen zich aan iets anders: de een aan de bliepjes van de telefoon, de ander aan praten, weer een ander aan de geur, weer een ander aan de kinderen die door de wachtkamer stuiteren enz. Ik ben simpelweg gestopt me te ergeren, maakt mijn leven een stuk makkelijker.
GenieInABottle schreef:
16-01-2018 09:36
En dat kan niet zonder plingeltjes? Lekker asociaal dan.
GenieInABottle schreef:
16-01-2018 09:52
Wat heeft dat met fatsoen te maken? Dat heeft m.i. alleen maar met jouw verwachtingen te maken.
En waar heb ik staan dat mijn geluid aan staat? Ik maak geluid, vnl. doordat ik bel. En dit zal ik altijd zachtjes doen. Ik maak minder geluid dan twee mensen die gewoon met elkaar aan het praten zijn. Dus wat is het probleem? Daarnaast ergert iedereen zich aan iets anders: de een aan de bliepjes van de telefoon, de ander aan praten, weer een ander aan de geur, weer een ander aan de kinderen die door de wachtkamer stuiteren enz. Ik ben simpelweg gestopt me te ergeren, maakt mijn leven een stuk makkelijker.

Daar gaat het hier over.
Overigens hebben de meeste praktijken dit gewoon als regel, dus niks mijn verwachtingen.
Ik heb al mijn geluiden op stil staan, behalve bij mijn ouders en kinderen.
Dat vinden andere mensen dan weer asociaal, want ik neem niet meteen op, app niet binnen 5 minuten terug enz...boeien.
Het is nooit goed.

Moiren’ schreef:
16-01-2018 09:26

Zo herkenbaar, ik word er echt heel onrustig en geirriteerd van. Heb zelf alles op stil, behalve de telefoon. Geluidjes van het toetsenbord....grrrrr....
En zo makkelijk om het even stil te zetten.
anoniem_360410 wijzigde dit bericht op 16-01-2018 10:44
0.10% gewijzigd
Nouschi schreef:
16-01-2018 09:46
Ik heb die geluidjes ook altijd aan, vind ik gezellig klinken. :lol:

Wie ben jij en wat heb je met Noushi gedaan? :-o
Die geluidjes klinken niet gezellig hoor. :nooo:
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb die geluidjes van het toesenbord nodig om te horen of ik de letter wel aangetikt heb. Anders moet ik steeds zo heen en weer kijken van toetsenbord naar scherm naar toetsenbord naar scherm enz. enz.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
GenieInABottle schreef:
16-01-2018 09:52
Heerlijk sociaal! De vriendin van Noor, toch? ;)
Was ik maar zo zen als dit hondje

https://media.giphy.com/media/ItMlvqfoseZwY/giphy.gif

(plaatje plakken lukt niet)
Heeft iemand al een snelle manier gevonden om een topic terug te vinden die niet meer in je rijtje staan?
Bjort schreef:
16-01-2018 12:48
Heeft iemand al een snelle manier gevonden om een topic terug te vinden die niet meer in je rijtje staan?
Nope. Opzoeken in de pijlers, vrees ik.
doornroosje9 schreef:
16-01-2018 12:50
Nope. Opzoeken in de pijlers, vrees ik.
Jammer, soms ben ik gewoon benieuwd hoe het met een TO is maar dan weet ik de titel niet meer en dat zoeken in de pijler is me te veel werk
Bjort schreef:
16-01-2018 12:52
Jammer, soms ben ik gewoon benieuwd hoe het met een TO is maar dan weet ik de titel niet meer en dat zoeken in de pijler is me te veel werk
Herkenbaar!
Bjort schreef:
Zoeken in je reacties?
Bjort schreef:
Je kan natuurlijk ook je eigen reacties bekijken en zo een topic terugvinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven