Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 17 januari 2018 om 12:48
Ik zit in BE en het 'sneeuwstormt' hier. Bah.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 januari 2018 om 12:57
NEE!!! Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen, maar ik moet donderdag reizen, dus ik hoop dat ik een beetje veilig kan rijden!doornroosje9 schreef: ↑17-01-2018 12:55Heb je ook gehoord dat we een 'bomcycloon' krijgen donderdagochtend?![]()
woensdag 17 januari 2018 om 13:01
Hier schijnt de zon voor nu, vanmorgen wel hagel en regen gehad.
Grappig wel dat er maar weinig veranderd op het forum als je even weg bent geweest, zelfs de topics die geopend worden zijn ouwe koek. Met als toppertje natuurlijk dat dit een enorm negatieve site is, allemaal stomme wijven die newbies affakkelen. Heerlijk dat er in ieder geval iets is wat hetzelfde blijft in deze roerige tijden
Grappig wel dat er maar weinig veranderd op het forum als je even weg bent geweest, zelfs de topics die geopend worden zijn ouwe koek. Met als toppertje natuurlijk dat dit een enorm negatieve site is, allemaal stomme wijven die newbies affakkelen. Heerlijk dat er in ieder geval iets is wat hetzelfde blijft in deze roerige tijden
woensdag 17 januari 2018 om 13:02
woensdag 17 januari 2018 om 14:37
Ik hou van de storm, ik vind het heerlijk om er tegenin te fietsen. Helaas ben ik er te ziek voor op dit moment dus ook ik zit gewoon binnen
woensdag 17 januari 2018 om 15:15
Je kan zelfverzekerd zijn, maar deze TO heeft de overtreffende trap gevonden. Haar partner naar beneden trappen lukt ook goed! Sterke vrouw! Of zo.... seks/selfsabotage-of-niet-meer-verliefd ... ges/400216
woensdag 17 januari 2018 om 15:58
Nou idd, deze TO komt niet zo leuk overOudblond schreef: ↑17-01-2018 15:15Je kan zelfverzekerd zijn, maar deze TO heeft de overtreffende trap gevonden. Haar partner naar beneden trappen lukt ook goed! Sterke vrouw! Of zo.... seks/selfsabotage-of-niet-meer-verliefd ... ges/400216
woensdag 17 januari 2018 om 16:37
Vandaag aangemeld lange gedetailleerde OP. Ik weet wel waar deze forummer vandaan komtOudblond schreef: ↑17-01-2018 15:15Je kan zelfverzekerd zijn, maar deze TO heeft de overtreffende trap gevonden. Haar partner naar beneden trappen lukt ook goed! Sterke vrouw! Of zo.... seks/selfsabotage-of-niet-meer-verliefd ... ges/400216
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 17 januari 2018 om 16:43
Zou goed kunnen iddcharlottew88 schreef: ↑17-01-2018 16:37Vandaag aangemeld lange gedetailleerde OP. Ik weet wel waar deze forummer vandaan komt![]()
woensdag 17 januari 2018 om 17:11