Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 17 januari 2018 om 19:35
Haha, ja dat is waar. In mijn geval zorgde het voor een mooie excuus om morgen te bellen ipv te vergaderen.Lady*Voldemort schreef: ↑17-01-2018 19:31Ah, dat is mooi. Dat is de ellende van die weeralarmen: de alarmen zelf zorgen vaak voor meer ellende dan het weer op zich.
woensdag 17 januari 2018 om 19:35
Ja wel met die oranje oempaloempa achter de knoppen.
woensdag 17 januari 2018 om 19:37
Mijn zoon was laatst ook bereblij met die code oranje, die leverde hem mooi een vrije dag op. Niet dat ik nou direct bang was dat ie in zou sneeuwen, maar de mogelijkheid dat zijn taxibedrijf het bijltje er bij neer zou gooien leek me wel reëel en dan zat ik alsnog met een enorm logistiek probleem want zijn school staat ergens in de rustige rimboe 35 km verderop en ik rij geen auto.
woensdag 17 januari 2018 om 19:38
Ik heb morgen helaas geen afspraken.Pumps_italiaans schreef: ↑17-01-2018 19:37Het weer alarm maakt het wel makkelijker om een afspraak te verzetten.
woensdag 17 januari 2018 om 19:40
Ik woon pak em beet 1,5 kilometer van mijn werk, een dorp. Ze trappen er dus nooit in als ik zeg dat de metro ontspoord is door sneeuw op de rails.
woensdag 17 januari 2018 om 19:40
Zelfs niet met de deegrol eh strijkrol?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 januari 2018 om 19:42
Ik moet het nog verzetten. Ik heb anders wel meerdere keren minimaal 2 uur in de file gestaan.
Het langst was 4 uur. Kon toen net een vreemde stad uit rijden na een afspraak.
Anderen waren minder snel en zaten de nacht vast. Maar met twee flessen wijn. Dat scheelt.
Ze hadden het wel gezellig.
De wijn was wijnig.... Nee, weinig. Er zaten 12 mensen op twee flessen wijn.
woensdag 17 januari 2018 om 19:44
Dat lijkt mij pijnlijk 12 mensen op 2 flessen wijn zetten.
woensdag 17 januari 2018 om 19:50
Oh was dat in november 2005? Volgens mij was er toen niet eens een weeralarm gegeven. Men wil graag dat alles maakbaar is maar dat is niet zo en gelukkig maar.Pumps_italiaans schreef: ↑17-01-2018 19:42Ik moet het nog verzetten. Ik heb anders wel meerdere keren minimaal 2 uur in de file gestaan.
Het langst was 4 uur. Kon toen net een vreemde stad uit rijden na een afspraak.
Anderen waren minder snel en zaten de nacht vast.
woensdag 17 januari 2018 om 19:51
Ik vind dat altijd zo vreemd die aangepaste dienstregelingen, dan is het gevaarlijk op de weg en jagen ze mensen juist de auto in.
woensdag 17 januari 2018 om 19:53
Toen lag er een pak sneeuw waar ik tot de knieën in wegzakte.Lady*Voldemort schreef: ↑17-01-2018 19:50Oh was dat in november 2005? Volgens mij was er toen niet eens een weeralarm gegeven. Men wil graag dat alles maakbaar is maar dat is niet zo en gelukkig maar.