Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 20:17
Nee, helaas. Maar we houden stand.
Hoelang is daar de wachtlijst?
8102 schreef:
17-01-2018 20:18
Hoelang is daar de wachtlijst?
Gemiddeld zeven jaar, en daar zitten we nu wel zo'n beetje. Er komen alleen niet zo veel huizen vrij in de wijk, maar eens moeten we toch mazzel hebben zou je denken.
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 20:21
Gemiddeld zeven jaar, en daar zitten we nu wel zo'n beetje. Er komen alleen niet zo veel huizen vrij in de wijk, maar eens moeten we toch mazzel hebben zou je denken.
Succes dan maar!
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 20:21
Ik hoop het voor je, na zoveel jaar wachten mag je wel een keer geluk hebben, lijkt mij
Head schreef:
17-01-2018 19:29
Heb mijn afspraak van morgen waar ik met de trein heen moest kunnen omzetten naar een telefonisch gesprek. Zo fijn! Met dank aan de NS die al bij voorbaat waarschuwt voor chaos en vertragingen op het spoor.
Ze gaven het ook alvast voor mijn traject aan (met rode letters 'storing') toen ik mijn (lange) terugreis van vanavond checkte. Was even schrikken 😆
vrouwjagersma schreef:
17-01-2018 20:16
Ja. Maar ik wil natuurlijk geen status quo maar een kont die niet de omvang van een koffietafel heeft.
Groter mag ook. Dan heb je dat probleem niet meer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
relaties/wat-is-er-aan-de-hand-met-mijn ... ges/400282

Het is wat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja hoe is het mogelijk, maar gelukkig gaat hij niet vreemd :rofl:
Weer eens wat anders . De normale affaires komen mij inmiddels mijn neus uit.
:heart: wat lief! Er staat een eerbetoon aan een gepermabande bij de lees-meer! :heart:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb wijn.
Wie nog meer?
feow schreef:
17-01-2018 21:40
:heart: wat lief! Er staat een eerbetoon aan een gepermabande bij de lees-meer! :heart:
Dat bestaat niet, permagebanden zijn een no-go.

Wat staat er dan?
Ana_Isabel2 schreef:
17-01-2018 21:38
Weer eens wat anders . De normale affaires komen mij inmiddels mijn neus uit.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lees meer, is dat hetzelfde als 'lees ook'? Ik heb geen idee wat nu geblokkeerd is met de aangeraden app en wat niet.
yasmijn schreef:
17-01-2018 21:40
Ik heb wijn.
Wie nog meer?
Oh goed idee! Heb nog glühwein.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou dat ligt er wel heel dik bovenop :wtf:
lemoos2 schreef:
17-01-2018 21:45
Lees meer, is dat hetzelfde als 'lees ook'? Ik heb geen idee wat nu geblokkeerd is met de aangeraden app en wat niet.
Ik heb 'lees ook' en dat kun je zogenaamd wegklikken en zo snel je van tabblad wisselt, is het er weer. :nooo: :mad:

Met die walchelijke onderwerpen
yasmijn schreef:
17-01-2018 21:51
Ik heb 'lees ook' en dat kun je zogenaamd wegklikken en zo snel je van tabblad wisselt, is het er weer. :nooo: :mad:

Met die walchelijke onderwerpen
Dit heb ik ook. Dus die app kan ik dan ook weggooien. Bah. Kan tegenwoordig niet meer met goed fatsoen over de fruitafdeling van de appie. Ben bang dat ik passievruchten tegenkom.
lemoos2 schreef:
17-01-2018 21:57
Dit heb ik ook. Dus die app kan ik dan ook weggooien. Bah. Kan tegenwoordig niet meer met goed fatsoen over de fruitafdeling van de appie. Ben bang dat ik passievruchten tegenkom.
Waren het maar passievruchten! Dit zijn ordinaire bananen! :'(
Bjort schreef:
17-01-2018 19:52
De NS is gewoon niet berekent op extreme weersomstandigheden
Berekend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bjort schreef:
17-01-2018 20:03
Soms vind ik het echt irritant dat er op topic gezegd word dat het om een trol gaat. :(
Wordt.
_Inkie_ schreef:
17-01-2018 21:47
Nou dat ligt er wel heel dik bovenop :wtf:
Nou he :proud:
Nou Bjort we leren weer bij vanavond! :proud:
charlottew88 schreef:
17-01-2018 22:00
Nou he :proud:
Jammer dat ze zo snel door de mand viel... nu lullen we voornamelijk tegen elkaar.
Ana_Isabel2 schreef:
17-01-2018 22:02
Nou Bjort we leren weer bij vanavond! :proud:
Bjordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven