Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bjort schreef:
17-01-2018 19:52
De NS is gewoon niet berekent op extreme weersomstandigheden
Het treinennet is vooral overbelast. Als er één boom omvalt tussen Amsterdam en Weesp kan heel Nederland daarvan meegenieten.
vrouwjagersma schreef:
17-01-2018 19:56
Krentjebrij! Man, wat vond ik dat vroeger vies. Nu staat het bij ons nog steeds in de supermarkt, maar ik zie nooit iemand onder de 80 het kopen.
Ik vind het eigenlijk wel lekker :$
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 20:01
Ik krijg er echt koude rillingen van.
Soms vind ik het echt irritant dat er op topic gezegd word dat het om een trol gaat. :(
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 19:50
Oh was dat in november 2005? Volgens mij was er toen niet eens een weeralarm gegeven. Men wil graag dat alles maakbaar is maar dat is niet zo en gelukkig maar.
Nee, dat was een afstudeeropdracht jaar.
En ja, er was toen geen weeralarm.

Ik heb de avond zelf nog een krat bier gehaald voor het feestje thuis. :proud:
Griesmeel vind ik dan weer wel lekker. :proud:
8102 schreef:
17-01-2018 20:02
Ik krijg er echt koude rillingen van.
Het moet wel ijskoud worden geserveerd inderdaad. Lauw of warm is het niet te hachelen.
8102 schreef:
17-01-2018 20:04
Griesmeel vind ik dan weer wel lekker. :proud:
Havermout vind ik lekker, brinta ook maar de rest van de papjes vind ik echt vies
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 20:01
Nou, hier ligt het! Naast de karnemelksepap en de rijstebrij en al die andere heerlijkheden van vroeger.
Vroeger kregen we rijstebrij van Oma. Heerlijk
Bjort schreef:
17-01-2018 19:52
De NS is gewoon niet berekent op extreme weersomstandigheden
Hou het maar op 'weersomstandigheden'. Blaadjes op het spoor 'aangepaste dienstregeling', 5 cm sneeuw 'aangepaste dienstregeling'. 35 graden: Aangepaste dienstregeling. Ik denk dat het meer 'indekken' van claims is. 'We hadden het voorspeld, dus we keren geen vergoedingen uit voor ons malfuctioneren'. En wat Inkie zegt: Rijksoverheid waarschuwt dat we niet in de auto moeten stappen, NS waarschuwt voor vertragingen en uitval. Tja. Intussen zijn de theorietjes over thuiswerken ook de negatieve weg op aan het gaan. Wat mot je dan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben ook een groot voorstander van havermout. En dan niet om er koekjes mee te bakken of zo, maar gewoon een emmer in melk gekookte havermout als ontbijt, met flink wat suiker.
vrouwjagersma schreef:
17-01-2018 20:05
Nou, hier ligt het! Naast de karnemelksepap en de rijstebrij en al die andere heerlijkheden van vroeger.
Hier ook :D

Jij denkt dat je de enige hier bent die in een achtergebleven ruraal gebied vertoeft, maar hier kunnen ze ook wat met de Oudhollandsche Keuken!
Ik ben een voorstander van chips, maar dan heb ik voor de kat zijn viool in die stomme sportschool op die nare loopband gehobbeld.
Oudblond schreef:
17-01-2018 20:06
Hou het maar op 'weersomstandigheden'. Blaadjes op het spoor 'aangepaste dienstregeling', 5 cm sneeuw 'aangepaste dienstregeling'. 35 graden: Aangepaste dienstregeling. Ik denk dat het meer 'indekken' van claims is. 'We hadden het voorspeld, dus we keren geen vergoedingen uit voor ons malfuctioneren'. En wat Inkie zegt: Rijksoverheid waarschuwt dat we niet in de auto moeten stappen, NS waarschuwt voor vertragingen en uitval. Tja. Intussen zijn de theorietjes over thuiswerken ook de negatieve weg op aan het gaan. Wat mot je dan?
Ziek melden?
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 20:07
Ik ben ook een groot voorstander van havermout. En dan niet om er koekjes mee te bakken of zo, maar gewoon een emmer in melk gekookte havermout als ontbijt, met flink wat suiker.
Ja heerlijk, ik doe er altijd kaneel doorheen
vrouwjagersma schreef:
17-01-2018 20:09
Ik ben een voorstander van chips, maar dan heb ik voor de kat zijn viool in die stomme sportschool op die nare loopband gehobbeld.
Daarom ga ik al niet naar een stomme sportschool, geef maar hier die zak chips.
( dat stomme topic over dikke vrouwen en seks loopt ook nog steeds zag ik, past mooi bij de zak chips :popcorn: )
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 20:13
16.55% gewijzigd
Bjort schreef:
Ziek melden?
Maar ik ben toch niet ziek? Vergoed de werkgever km's of OV abo en heeft een ziekteverzekering waar pas op dag 2 een uitkering van komt. Dus werk blijft liggen en vergoeding is 0.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady*Voldemort schreef:
Hier ook :D

Jij denkt dat je de enige hier bent die in een achtergebleven ruraal gebied vertoeft, maar hier kunnen ze ook wat met de Oudhollandsche Keuken!
Ik wil graag een niche op het viva-forum zijn, verpest het nou niet. Waar jij woont zitten toch alleen maar linksdraaiende vrije schooltypes?
vrouwjagersma schreef:
Ach, je moet maar denken dat dat gehobbel op die loopband een status quo bewerkstelligt.
Oudblond schreef:
17-01-2018 20:12
Maar ik ben toch niet ziek? Vergoed de werkgever km's of OV abo en heeft een ziekteverzekering waar pas op dag 2 een uitkering van komt. Dus werk blijft liggen en vergoeding is 0.
Ik heb er geen oplossing voor, wellicht valt het me morgen en kan je gewoon naar je werk
vrouwjagersma schreef:
17-01-2018 20:12
Ik wil graag een niche op het viva-forum zijn, verpest het nou niet. Waar jij woont zitten toch alleen maar linksdraaiende vrije schooltypes?
Ja tuurlijk, maar die hangen vaak heel erg aan Tradities. En aan deze kant van de rivier vind je ook nog heel veel bedaagde tuinders op klompen.
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 20:13
Ach, je moet maar denken dat dat gehobbel op die loopband een status quo bewerkstelligt.
Ja. Maar ik wil natuurlijk geen status quo maar een kont die niet de omvang van een koffietafel heeft.
Lady*Voldemort schreef:
17-01-2018 20:15
Ja tuurlijk, maar die hangen vaak heel erg aan Tradities. En aan deze kant van de rivier vind je ook nog heel veel bedaagde tuinders op klompen.
Ben je inmiddels al verhuisd naar een grotere woning? Of krijg je die als de kinderen de deur uit zijn?
8102 schreef:
17-01-2018 20:17
Ben je inmiddels al verhuisd naar een grotere woning?
Nee, helaas. Maar we houden stand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven