Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 17 januari 2018 om 20:01
Ik vind het eigenlijk wel lekkervrouwjagersma schreef: ↑17-01-2018 19:56Krentjebrij! Man, wat vond ik dat vroeger vies. Nu staat het bij ons nog steeds in de supermarkt, maar ik zie nooit iemand onder de 80 het kopen.
woensdag 17 januari 2018 om 20:02
Ik krijg er echt koude rillingen van.
woensdag 17 januari 2018 om 20:03
Nee, dat was een afstudeeropdracht jaar.Lady*Voldemort schreef: ↑17-01-2018 19:50Oh was dat in november 2005? Volgens mij was er toen niet eens een weeralarm gegeven. Men wil graag dat alles maakbaar is maar dat is niet zo en gelukkig maar.
En ja, er was toen geen weeralarm.
Ik heb de avond zelf nog een krat bier gehaald voor het feestje thuis.
woensdag 17 januari 2018 om 20:05
Nou, hier ligt het! Naast de karnemelksepap en de rijstebrij en al die andere heerlijkheden van vroeger.
woensdag 17 januari 2018 om 20:06
Hou het maar op 'weersomstandigheden'. Blaadjes op het spoor 'aangepaste dienstregeling', 5 cm sneeuw 'aangepaste dienstregeling'. 35 graden: Aangepaste dienstregeling. Ik denk dat het meer 'indekken' van claims is. 'We hadden het voorspeld, dus we keren geen vergoedingen uit voor ons malfuctioneren'. En wat Inkie zegt: Rijksoverheid waarschuwt dat we niet in de auto moeten stappen, NS waarschuwt voor vertragingen en uitval. Tja. Intussen zijn de theorietjes over thuiswerken ook de negatieve weg op aan het gaan. Wat mot je dan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 januari 2018 om 20:09
Hier ookvrouwjagersma schreef: ↑17-01-2018 20:05Nou, hier ligt het! Naast de karnemelksepap en de rijstebrij en al die andere heerlijkheden van vroeger.
Jij denkt dat je de enige hier bent die in een achtergebleven ruraal gebied vertoeft, maar hier kunnen ze ook wat met de Oudhollandsche Keuken!
woensdag 17 januari 2018 om 20:09
Ziek melden?Oudblond schreef: ↑17-01-2018 20:06Hou het maar op 'weersomstandigheden'. Blaadjes op het spoor 'aangepaste dienstregeling', 5 cm sneeuw 'aangepaste dienstregeling'. 35 graden: Aangepaste dienstregeling. Ik denk dat het meer 'indekken' van claims is. 'We hadden het voorspeld, dus we keren geen vergoedingen uit voor ons malfuctioneren'. En wat Inkie zegt: Rijksoverheid waarschuwt dat we niet in de auto moeten stappen, NS waarschuwt voor vertragingen en uitval. Tja. Intussen zijn de theorietjes over thuiswerken ook de negatieve weg op aan het gaan. Wat mot je dan?
woensdag 17 januari 2018 om 20:10
Ja heerlijk, ik doe er altijd kaneel doorheenLady*Voldemort schreef: ↑17-01-2018 20:07Ik ben ook een groot voorstander van havermout. En dan niet om er koekjes mee te bakken of zo, maar gewoon een emmer in melk gekookte havermout als ontbijt, met flink wat suiker.
woensdag 17 januari 2018 om 20:11
Daarom ga ik al niet naar een stomme sportschool, geef maar hier die zak chips.vrouwjagersma schreef: ↑17-01-2018 20:09Ik ben een voorstander van chips, maar dan heb ik voor de kat zijn viool in die stomme sportschool op die nare loopband gehobbeld.
( dat stomme topic over dikke vrouwen en seks loopt ook nog steeds zag ik, past mooi bij de zak chips
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 20:13
16.55% gewijzigd
woensdag 17 januari 2018 om 20:12
woensdag 17 januari 2018 om 20:12
Ik wil graag een niche op het viva-forum zijn, verpest het nou niet. Waar jij woont zitten toch alleen maar linksdraaiende vrije schooltypes?Lady*Voldemort schreef: ↑17-01-2018 20:09Hier ook
Jij denkt dat je de enige hier bent die in een achtergebleven ruraal gebied vertoeft, maar hier kunnen ze ook wat met de Oudhollandsche Keuken!
woensdag 17 januari 2018 om 20:13
Ach, je moet maar denken dat dat gehobbel op die loopband een status quo bewerkstelligt.vrouwjagersma schreef: ↑17-01-2018 20:09Ik ben een voorstander van chips, maar dan heb ik voor de kat zijn viool in die stomme sportschool op die nare loopband gehobbeld.
woensdag 17 januari 2018 om 20:15
Ik heb er geen oplossing voor, wellicht valt het me morgen en kan je gewoon naar je werk
woensdag 17 januari 2018 om 20:15
Ja tuurlijk, maar die hangen vaak heel erg aan Tradities. En aan deze kant van de rivier vind je ook nog heel veel bedaagde tuinders op klompen.vrouwjagersma schreef: ↑17-01-2018 20:12Ik wil graag een niche op het viva-forum zijn, verpest het nou niet. Waar jij woont zitten toch alleen maar linksdraaiende vrije schooltypes?
woensdag 17 januari 2018 om 20:16
Ja. Maar ik wil natuurlijk geen status quo maar een kont die niet de omvang van een koffietafel heeft.Lady*Voldemort schreef: ↑17-01-2018 20:13Ach, je moet maar denken dat dat gehobbel op die loopband een status quo bewerkstelligt.
woensdag 17 januari 2018 om 20:17
Ben je inmiddels al verhuisd naar een grotere woning? Of krijg je die als de kinderen de deur uit zijn?Lady*Voldemort schreef: ↑17-01-2018 20:15Ja tuurlijk, maar die hangen vaak heel erg aan Tradities. En aan deze kant van de rivier vind je ook nog heel veel bedaagde tuinders op klompen.