Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Er zat een kaartje bij de bloemen zag ik later, met een dankjewel voor het logeren en dat ze het zo gezellig vond. Dank voor de analyse, ik denk dat er wel veel klopt van wat je zegt en eigenlijk zijn we nu allemaal wat teleurgesteld. Ik had denk ik liever dat ze was gebleven dan dit gedoe.

Ik appte andere schoonzus hoe rot ik me voelde, en toen zei ze dat wij het niet tactisch hebben aangepakt (ik weet niet hoe ik het dan had moeten doen?) en dat ze schoonzusje vanavond wel zou uitnodigen bij haar. Over niet tactisch gesproken... Ik appte haar omdat ik me rot voelde, maar het werd er niet echt beter op daardoor. Ik had graag gewild dat ze mij zou uitnodigen maar dat deed ze niet. Ik twijfelde nog of ik het zou vragen, maar later had ik er eigenlijk ook al niet zo’n behoefte meer aan.

Ik voel me wel weer iets beter. Man komt vanavond gelukkig gewoon op tijd thuis. Hij had een afspraak, maar die is vanwege het weer afgelast. Ik ben er blij mee. :$

Stond ik net in de winkel, heeft de monteur voor de verwarming eindelijk de factuur afgeschreven. Maar dit was echt het allerslechtste moment dat hij kon uitkiezen. Ik weet dat ik het apart had moeten zetten, niet gedaan en niet handig. Maar nu stonden we dus vet in de min... Ik heb het gestorneerd, ik zie de rekening wel verschijnen. Ik heb zaterdag een vrijgezellenfeest en dat moet ook nog betaald worden dus het kon echt niet nu. Ik kan niet wachten tot de belastingteruggave, dan krijgen we als het goed is financieel eindelijk weer wat lucht. Helaas duurt dat nog een half jaar. :|

En nu ga ik voor de tv hangen. Waar ik wel trots op ben, is dat ik geen eetbui heb gehad. Ik ben niet echt een emotie-eter (meer een altijd-eter, haha), maar ik ben in emoties wel een beetje gewend om te denken ‘fuck it, kan mij het nog schelen’. Niet gedaan. :yes:
Drackie, maak je niet gek met alles bedenken wat je wel/niet goed gedaan hebt. Ze is weg en je hebt het netjes aangepakt. Je bent voor jezelf opgekomen en dat is meer dan prima.

Er was een harde woei zeg. Ik ben even naar de sportschool geweest, boodschappen gedaan, mijn nieuwe bril opgehaald. En nog maar eens twee nagellakken gekocht. Voorlopig de laatste maar want ik stond in de winkel en kon er bijna niet aan uit welke ik nog niet heb. Teveel dus haha.
Morgenavond ga ik naar de bingo, voor het eerst sinds een eeuw. De personeelsvereniging van een vriendin regelt dat. Best lekker kneuterig dus. Ik word een oud wijf want ik heb er ook nog eens superveel zin in.
Prada: ik ben helemaal niet van de bingo maar wat had ik laatst een leuke avond met een 'filmmuziekbingo'! 40 koppige band speelde filmmuziek afgewisseld met filmbeelden met muziek onder. Een rijtje 'juiste tracks' op je kaart was bingo. Lang geleden dat ik me zo geamuseerd heb! En een worst gewonnen heb :rofl:

Drackie: in zo'n situaties kan niemand het goed doen. Schoonzus 2 probeerde - denk ik - jouw schuldgevoel over vertrekkende schoonzus te milderen door haar een leuke avond te bezorgen zodat jij je niet druk hoeft te maken omdat schoonzus onder de pannen is en het fijn heeft. Adem in adem uit. Kruip straks even lekker tegen man en in het weekend maken jullie weer even een familie afspraakje op neutraal en leuk terrein. Zo zou ik het doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
aviv_13 schreef:
18-01-2018 00:11
Prada ik hoop dat je dan nog heel lang bronchitisvrij mag sprankelen en stuiteren!
Wat lief :lips:
Oudblond schreef:
18-01-2018 19:34
Prada: ik ben helemaal niet van de bingo maar wat had ik laatst een leuke avond met een 'filmmuziekbingo'! 40 koppige band speelde filmmuziek afgewisseld met filmbeelden met muziek onder. Een rijtje 'juiste tracks' op je kaart was bingo. Lang geleden dat ik me zo geamuseerd heb! En een worst gewonnen heb :rofl:

Oh heerlijk.
Twilight, wat een ontzettend vreselijk rotnieuws. Heel veel sterkte en verwen jezelf een beetje van het weekend. :hug:
Dat zou wel kunnen Oudblond. Goed dat je het zegt, ik had daar niet zo bij stilgestaan. Gelukkig was man er vanavond en waarschijnlijk werkt hij morgen thuis (ik hoop het).

Ik ben alweer vergeten wat ik nog meer wilde zeggen. :facepalm: Ik ga lekker slapen en laten we deze dag heel gauw maar weer vergeten.

Welterusten!
Pffff Drackie wat heb jij ook in een rollercoaster van emoties gezeten!
Hoop dat de rust in huize Drackie snel terugkeert!
Dankje Twilight.

Pfff nou jemig. Schoonzusje was hier om haar fiets op te halen en ik probeerde nog te zeggen dat het écht niet aan haar ligt. Maar ze wilde vooral gauw weer weg en was echt boos. Zij denkt dat ik het niet gezellig vond (vond ik wél!) maar ik kreeg niet eens meer de kans om dat te zeggen. Ik was daarna weer verdrietig.

Ik heb man gebeld en die zei al dat ze met zulke dingen wat halsstarrig is, ze blijft lang boos en is weinig ontvankelijk voor toenadering en excuses. Ik vind dat lastig hoor, maar weet nu ook dat dat deels ook bij haar ligt én dat we bij een volgende keer duidelijke afspraken moeten maken over hoe lang ze blijft (als ik het niet voorgoed verpest heb wat dat betreft, want vorige week was iets van zes jaar geleden zelfs ineens weer een issue). :|

Vanavond gaan we film kijken en pizza eten bij mijn schoonvader. Daar heb ik zin in! En dan ga ik deze shit lekker loslaten want ik kan toch niks meer doen dan ik al gedaan heb.
Ik heb net fudge gemaakt. :heart: Het staat nu in de diepvries op te stijven. Ik ben heel benieuwd!
Wat fijn hè, dat de dagen weer wat aan het lengen zijn. Ik vond het erg dat het om 4 uur al donker was en nu is de zon pas aan het zakken tegen half 6, beloofd veel goeds voor de komende tijd. Ik kan niet wachten op de lente en het warme zonnetje. :proud:
Ja heerlijk! Ik had vanmiddag zomaar ineens de lente in mijn bol. Dat duurde niet lang trouwens: ongeveer tot ik een voet buiten zette. Maar het is wel lekker dat de dagen weer gaan lengen!
:jump: Geopereerde kat is helemaal ok bevonden door DA! Zo opgelucht! We moeten wel de tandjes van de broertjes gaan poetsen want aanleg tot tandsteen. Hoe we dat voor elkaar gaan krijgen...
Oh wat een goed nieuws Oudblond! :cheer2:
Drackie schreef:
19-01-2018 18:45
Oh wat een goed nieuws Oudblond! :cheer2:
Ja zo fijn. Wat een kanjerkat en wat een fantastische dierenarts! Over 6 weken nog een keer op controle en dan ga ik voor alle lieve artsen en assistenten 'zwaantjes' bakken: eclairs met een 'vraagteken' er op als nek en kopje en het kapje in 2 gesneden als vleugeltjes. Gevuld met pasteibakkersroom. Recept van mijn oma en zo lekker en vrolijk!
Oh die zwaantjes ken ik, van Heel Holland Bakt. :proud: Lief dat je dat gaat doen!
Cateautje schreef:
19-01-2018 17:18
Wat fijn hè, dat de dagen weer wat aan het lengen zijn. Ik vond het erg dat het om 4 uur al donker was en nu is de zon pas aan het zakken tegen half 6, beloofd veel goeds voor de komende tijd. Ik kan niet wachten op de lente en het warme zonnetje. :proud:
Dat viel me ook op vandaag, hè, wat is het nog licht, ga ik zoveel vroeger van mijn werk als anders?
Maar een half uur vroeger van mijn werk en een half uur later de zon onder, scheelt een uur licht.

Fijn Oudblond, dat kat weer ok is! Nou maar hopen dat-ie geen tandenborstels in gaat slikken.
aviv_13 schreef:
19-01-2018 18:55
Dat viel me ook op vandaag, hè, wat is het nog licht, ga ik zoveel vroeger van mijn werk als anders?
Maar een half uur vroeger van mijn werk en een half uur later de zon onder, scheelt een uur licht.

Fijn Oudblond, dat kat weer ok is! Nou maar hopen dat-ie geen tandenborstels in gaat slikken.
Nog 2 weken en dan komt de zon weer boven de huizen aan de overkant uit en dan baad mijn huis in het zonlicht. Kan ik zo van genieten. :)
Doordat mijn huis een erg schuin dak heeft, schijnt bij mij de zon 's winters de huiskamer flink naar binnen (als-ie schijnt tenminste...) en 's zomers is mijn huiskamer vrij donker en koel.

Ik ben benieuwd wanneer de vernieuwde luxaflex op mijn werk eens in werking wordt gesteld, want nu moet telkens het gordijn dicht omdat anders mij collega de zon in z'n ogen krijgt.
Oh, dat vogelen met vensterwering vind ik zo ergerlijk. Mijn buurvrouw aan de overkant vindt het ongelooflijk belangrijk dat haar privé wordt gerespecteerd, maar aan de andere kant is haar vensterwering altijd een sluitpost en koopt ze met enige regelmaat gordijnen van een tientje per twee en ze voldoen nooit aan de verwachtingen. Het maakt haar paranoïa. Ze staat bij mij naar binnen te kijken, het hele huis door om te kijken of ik kijk en als ik haar dan aankijk met een vragende blik, dan gooit ze de gordijnen dicht, alsof ik gluur. Dit gebeurt meerdere keren per week en ik word er langzamerhand nerveus van, maar ja, what to do?
Cateautje schreef:
19-01-2018 19:37
Oh, dat vogelen met vensterwering vind ik zo ergerlijk. Mijn buurvrouw aan de overkant vindt het ongelooflijk belangrijk dat haar privé wordt gerespecteerd, maar aan de andere kant is haar vensterwering altijd een sluitpost en koopt ze met enige regelmaat gordijnen van een tientje per twee en ze voldoen nooit aan de verwachtingen. Het maakt haar paranoïa. Ze staat bij mij naar binnen te kijken, het hele huis door om te kijken of ik kijk en als ik haar dan aankijk met een vragende blik, dan gooit ze de gordijnen dicht, alsof ik gluur. Dit gebeurt meerdere keren per week en ik word er langzamerhand nerveus van, maar ja, what to do?
Vriendelijk terugzwaaien :)

Ik hoor nu al 3 weken de vogels weer fluiten. Ik krijg er een lente gevoel van.
miedo schreef:
19-01-2018 19:43
Vriendelijk terugzwaaien :)

Ik hoor nu al 3 weken de vogels weer fluiten. Ik krijg er een lente gevoel van.
Daar krijg ik de kans niet voor.

Geen vogels hier, alle mooie fluiters zijn aan het einde van de zomer doodgegaan aan een zeer besmettelijke ziekte.
Een meisje dat ik ken van vroeger en waarmee ik best veel heb meegemaakt, krijgt volgende week euthanasie. Het doet me meer dan ik dacht. Vooral eigenlijk omdat we niet zolang geleden ruzie kregen. Ik heb nu toch maar een berichtje gestuurd. Het voelt ook niet goed om het maar te laten.
Dat is niet best Drackie, niet van dat meisje, maar zeker ook niet dat je woorden met haar hebt gehad. Goed van je dat je een berichtje hebt gestuurd, is zuur voor je als er niets meer aan gedaan kan worden.
Ik verveel me. :)

Er is helegaar niets dat me afleiding bied, dus ik moet eraan geloven. Denk dat ik maar wat te drinken inschenk, maar wat dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven