Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
19-01-2018 23:46
:lightbulb:

Om 6:30! Kan jij nog even blijven liggen!
Voor door mijn koffie :hihi:
Moiren’ schreef:
19-01-2018 23:45
Dat bood hij al aan :rofl;
Ah lief kind :heart:
Schattig inderdaad :heart:
Ik kon een paar maanden geleden nog PB's versturen maar inmiddels lukt het niet meer. Alles blijft eeuwig in de Outbox hangen O_o
Keramiek schreef:
20-01-2018 14:02
Ik kon een paar maanden geleden nog PB's versturen maar inmiddels lukt het niet meer. Alles blijft eeuwig in de Outbox hangen O_o
Boffert. Bij mij verdwijnt het zonder dat het aangekomen is.

Er stond vanmorgen koffie voor me klaar :hihi:
Moiren’ schreef:
20-01-2018 14:07

Ah, da's ook leuk..

Wat schattig van die koffie! :$
Moiren’ schreef:
20-01-2018 14:07

Ik zou toch die milkshake willen vandaag! Schattige 'sorry-actie'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Keramiek schreef:
20-01-2018 14:02
Ik vergeet juist altijd in mijn inbox te kijken en dan heb ik berichten gemist van maanden geleden.
Fizzyhideous schreef:
20-01-2018 15:56
Ik vergeet juist altijd in mijn inbox te kijken en dan heb ik berichten gemist van maanden geleden.
Zo kwam ik op eens een officiële waarschuwing tegen in mijn inbox van de mods. :facepalm: Die waarschuwing was al bijna verlopen.
8102 schreef:
20-01-2018 16:20
Zo kwam ik op eens een officiële waarschuwing tegen in mijn inbox van de mods. :facepalm: Die waarschuwing was al bijna verlopen.
Raar, want als je van hun een waarschuwing in je pbkrijgt kan je het forum niet op voordat je akkoord gaat met de waarschuwing.
Fizzyhideous schreef:
20-01-2018 15:56
Zo onhandig dat je daar nergens een melding van krijgt.
Moiren’ schreef:
20-01-2018 16:21
Raar, want als je van hun een waarschuwing in je pbkrijgt kan je het forum niet op voordat je akkoord gaat met de waarschuwing.
Tja het was vast met de updates fout gegaan.
8102 schreef:
20-01-2018 16:23
Tja het was vast met de updates fout gegaan.
Ik moest nog steeds akkoord gaan.
Moiren’ schreef:
20-01-2018 16:25
Ik moest nog steeds akkoord gaan.
Ik ook.

Heeft die kleine straatslijper nou die milkshake nog voor je gehaald?
Voor jou :heart: ,

Natuurlijk ben ik het.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 16:28
Ik ook.

Heeft die kleine straatslijper nou die milkshake nog voor je gehaald?
Nee, wel uit zichzelf de boodschappen opgeruimd en verder heb ik het zo koud dat ik helemaal geen milkshake wil :hihi:
Moiren’ schreef:
20-01-2018 17:03
Nee, wel uit zichzelf de boodschappen opgeruimd en verder heb ik het zo koud dat ik helemaal geen milkshake wil :hihi:
Ah, dat is ook lief :love: .

Misschien moet ie maar vaker te laat thuis komen, dat scheelt jou een hoop werk.
Ik heb nu 2 maanden geen buren aan de ene kant en mijn energierekening is 60 euro hoger o_o
Het is ook echt kouder in huis.
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 17:06
Ah, dat is ook lief :love: .

Misschien moet ie maar vaker te laat thuis komen, dat scheelt jou een hoop werk.
:HA: ik hou het liever op wat meer werk.
Moiren’ schreef:
20-01-2018 17:07
Ik heb nu 2 maanden geen buren aan de ene kant en mijn energierekening is 60 euro hoger o_o
Het is ook echt kouder in huis.
60 euro hoger dan eerder in vergelijkbare maanden qua buitentemperatuur?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
20-01-2018 17:08
60 euro hoger dan eerder in vergelijkbare maanden qua buitentemperatuur?
Ja, idd als in dezelfde periode (1 maand overlap), dus de komende maanden zal het ook wel fiks hoog zijn.
Moiren’ schreef:
20-01-2018 17:07
:HA: ik hou het liever op wat meer werk.
Het werkt uiteindelijk ook niet, want op een goeie dag voelen ze zich niet eens schuldig meer. Dan vinden ze je gewoon een reactionaire ouwe doos die er alleen maar op uit is ze het leven onmogelijk te maken. En dan sluiten ze zich voor straf een dag op in hun kamer, en laten jou zitten met de troep.
:-D insluipen bij de buren (die je niet hebt dus ze hebben er ook geen last van) en de kachel flink hoog zetten. Niet gebruiken als wasdroogruimte en niet geloven in karma.
Ik heb al overwogen om het aan de werklui te vragen, maar ik denk niet dat ze dat mogen :P
Ik woon in een soort van appartementengeval, en de verwarmingsinstallatie van het hele gebeuren staat bij de overburen. Dus op een goeie dag ging de toenmalige overbuur verhuizen (zo'n linksdraaiende antroposoof was dat) en die trok heel zorgzaam alle stekkers eruit. Dus ook die van de verwarming. En het was januari.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven