Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik had 2 buren die flink hoog stoken, echt 23 ofzo. Zo jammer dat dat nu niet meer het geval is :hihi:

Vandaag even naar binnen staan kijken. Zelfde keukenblok er in, alleen geen ijzeren blad maar een standaard. Evenveel kastjes ook.
En dan wordt de huur 250 euro hoger o_o
Waarom is het hier zo rustig? Heb ik ook eens een vrije zaterdagavond.
Ik wil ergens klieren.
yasmijn schreef:
20-01-2018 22:50
Waarom is het hier zo rustig? Heb ik ook eens een vrije zaterdagavond.
Ik wil ergens klieren.
Dat is niet lief. Foei.
Moiren’ schreef:
20-01-2018 22:51
Dat is niet lief. Foei.
Heb ik zin in.
yasmijn schreef:
20-01-2018 23:03
Heb ik zin in.
Start zou ik zeggen.
Ik lig op zolder met Mn zoontje in een dekentent. We spelen ‘logeertje’. En nu istie op het logeerbed onder de tent in slaap gevallen. En hij snurkt zo lief. En het ligt zo knus samen. En de regen tikt zo gezellig op het zolderraam.. :heart:
Labalade schreef:
20-01-2018 23:07
Ik lig op zolder met Mn zoontje in een dekentent. We spelen ‘logeertje’. En nu istie op het logeerbed onder de tent in slaap gevallen. En hij snurkt zo lief. En het ligt zo knus samen. En de regen tikt zo gezellig op het zolderraam.. :heart:
Wat lief. De mijne is al een uur of twee aan het rondspoken en schreeuwt bevelen ("Maaaaaam! Heb je mijn iPad aan de lader gehangen?" "Paaaaap heeft mama mijn iPad aan de lader gehangen?")
lemoos2 schreef:
20-01-2018 23:11
Wat lief. De mijne is al een uur of twee aan het rondspoken en schreeuwt bevelen ("Maaaaaam! Heb je mijn iPad aan de lader gehangen?" "Paaaaap heeft mama mijn iPad aan de lader gehangen?")
Oww best irritant. Dekententje bouwen voor hem? :proud:
Wij hebben Silence of the lambs gekeken en nu hangt hij met zijn iPad op de bank. Elke keer verbaas ik me weer over zijn enorme voeten.
En als ik zijn voicemail bel hoor ik zijn kinderstem nog :love:
Dat verergert de situatie alleen maar ben ik bang. Al was het maar om het simpele feit dat hij met dekens en al helemaal in zijn rol van spook komt (en struikelt over de dekens en van de trap valt).
Moiren’ schreef:
20-01-2018 23:14
Wij hebben Silence of the lambs gekeken en nu hangt hij met zijn iPad op de bank. Elke keer verbaas ik me weer over zijn enorme voeten.
Tip: opnemen voor hij het gaat veranderen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
20-01-2018 23:40
Tip: opnemen voor hij het gaat veranderen.
Dat staat voor over 5 minuten op de planning ;-)
Labalade schreef:
Oh wat idyllisch :love:
Labalade schreef:

:love:
Waar gaat dit over?!
Nous krijgt een rolberoerte morgen als ze al die lieve verhalen leest.

Ik hou ervan :heart:
Moiren’ schreef:
20-01-2018 23:14
Oh wat leuk dat je die voicemail nog hebt. Ik heb niks meer van zoons kinderstemmetje. Maar ik heb nog wel foto's van zijn onbehaarde kinderbeentjes :love:
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 23:48
Oh wat leuk dat je die voicemail nog hebt. Ik heb niks meer van zoons kinderstemmetje. Maar ik heb nog wel foto's van zijn onbehaarde kinderbeentjes :love:
Oo, ik heb zoon's stemmetje ook nog. Van duizenden video's die opa gemaakt heeft. En nu gebrand op dvd.
Ik moet grienen als ik hem hoor en zie.
yasmijn schreef:
20-01-2018 23:58
Oo, ik heb zoon's stemmetje ook nog. Van duizenden video's die opa gemaakt heeft. En nu gebrand op dvd.
Aaah... :heart:
yasmijn schreef:
20-01-2018 23:58
:heart:
Hij wordt 30 dit jaar :proud:
Ana_Isabel2 schreef:
20-01-2018 23:47
Nous krijgt een rolberoerte morgen als ze al die lieve verhalen leest.

Ik hou ervan :heart:
;-D
Life is short. Eat dessert first.
yasmijn schreef:
21-01-2018 00:04
Hij wordt 30 dit jaar :proud:
Dubbel aaaaah :heart:
Gelukt :yes:
Moiren’ schreef:
21-01-2018 00:10
Gelukt :yes:
Ah mooi! Dat heb je voor altijd.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven