Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
19-01-2018 21:38
Oh man. Wanneer komt hij thuis?
Wel leuk dat hij de hort op is. Voor hem, dan.
22.45 binnen. 1 minuut later en ik ga hem voortaan brengen en halen tot hij op zichzelf woont :rofl:
Moiren’ schreef:
19-01-2018 21:40
22.45 binnen. 1 minuut later en ik ga hem voortaan brengen en halen tot hij op zichzelf woont :rofl:
Nog iets meer dan 1 uur wachten en dan kan je weer opgelucht ademhalen
Komt goed!
Bjort schreef:
19-01-2018 21:13
Ik zie ook gewoon ava's wel erg klein maar toch duidelijk genoeg.
Die van Fok! zijn kleiner.
Het klopt niet *drama, heel zwaar leven, het is zo moeilijk :'( *
Bruise schreef:
19-01-2018 21:46
Die van Fok! zijn kleiner.
Zijn die nog kleiner?
Wat een leuke docu over Magnus Carlsen.
Is junior al binnen moi?
Ana_Isabel2 schreef:
19-01-2018 22:44
Is junior al binnen moi?
Of hij nog naar de Mac mocht. Het voordeel was dan dat ze samen terug konden fietsen en hij niet al alleen hoefde te komen. Ik heb gezegd dat hij om 23 binnen moet zijn. Met een milkshake aardbei.
Moiren’ schreef:
19-01-2018 22:47
Of hij nog naar de Mac mocht. Het voordeel was dan dat ze samen terug konden fietsen en hij niet al alleen hoefde te komen. Ik heb gezegd dat hij om 23 binnen moet zijn. Met een milkshake aardbei.
Heel goed! :biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
19-01-2018 22:48
Heel goed! :biggrin:
Dank je.
Ik vind het echt heel moeilijk :hihi:
Moiren’ schreef:
19-01-2018 22:47
Wat goed dat hij belde. Lieve moeder ben je.
Zo zou ik het ook doen. Grootste kans dat hij altijd met je zal blijven overleggen.
Moiren’ schreef:
19-01-2018 22:49
Dank je.
Natuurlijk is dat moeilijk, maar je doet het hartstikke goed.
Moiren’ schreef:
19-01-2018 22:49
Dank je.
Het wordt alleen maar erger.
Sorry.
:hug:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
De sukkel is te laat :facepalm:
En dat had ik al verwacht :rofl:
Moiren’ schreef:
19-01-2018 23:00
De sukkel is te laat :facepalm:
En dat had ik al verwacht :rofl:
En nu?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is hij inmiddels thuis?
Life is short. Eat dessert first.
Enn schreef:
19-01-2018 23:01
En nu?
Hij is onderweg. En de blik en een zucht en het verzoek voortaan zijn tijdzone gelijk aan die van mij te zetten en de volgende keer herinner ik hem aan deze keer en dat ik verwacht dat hij nu wel op tijd is.
Moiren’ schreef:
19-01-2018 23:12
Hij is onderweg. En de blik en een zucht en het verzoek voortaan zijn tijdzone gelijk aan die van mij te zetten en de volgende keer herinner ik hem aan deze keer en dat ik verwacht dat hij nu wel op tijd is.
:high5:
Ik denk (hoop, want dan is hij er lekker al) ondertussen een preek van mama Moiren' ;-)

Ben bij het islamitische-bruiloft-topic nu iets verder dan de OP, en ik vertrouw het ook niet. Het verhaal is te 'mooi' getypt. TO heeft zich er speciaal voor aangemeld, maar noemt maar wel vast de standaard dingen waarnaar gevraagd zou kunnen worden op dit forum. (Maar heeft dan weer wel buiten het volgens mij toch erg standaard '4 maanden is wel erg snel' gerekend trouwens)
Ow, crosspost :proud:
schattigmeisje schreef:
19-01-2018 23:13
Ow, crosspost :proud:
Grappig, ik ben helemaal niet van de preken :)
Oh en vergeet de uitleg van de bezorgde moeder niet! Bezorgde moeders moeten namelijk ook leren om te vertrouwen en los te laten. Daar hebben zij hun kind bij nodig. Juist doordat hij zich strak aan de gemaakt afspraken houdt kan een bezorgde moeder wel leren loslaten. Door de tijd heen komen er dan steeds meer vrijheden bij. Maar dan moet hij zich echt aan de afspraken houden want anders is hij echt nog te klein en gaat het vast tot 18 jaar duren voordat moeder loslaat en meer vrijheden gaat geven. Dat duurt echt zóóó lang....

Werkte hier als een tierelier. Wel direct bij de eerste overtreding inzetten anders geloven ze het niet meer. :proud:
enn wijzigde dit bericht op 19-01-2018 23:21
10.89% gewijzigd
Moiren’ schreef:
19-01-2018 23:12
Zou hij dat niet ook al van jou verwacht hebben?

De dikke knuffel met net iets te natte zoen en gekweel over hoe blij je bent dat hij weer thuis is kan een heerlijk schokeffect geven hoor!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
De bezorgde moeder staat ook klaar (en dat ben ik ook, want hij neemt niet op).
Bereikbaar zijn was de eis, dus nu heeft hij wél een probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven