Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 20 januari 2018 om 14:46
zaterdag 20 januari 2018 om 16:20
Zo kwam ik op eens een officiële waarschuwing tegen in mijn inbox van de mods.Fizzyhideous schreef: ↑20-01-2018 15:56Ik vergeet juist altijd in mijn inbox te kijken en dan heb ik berichten gemist van maanden geleden.
zaterdag 20 januari 2018 om 16:21
zaterdag 20 januari 2018 om 16:22
Zo onhandig dat je daar nergens een melding van krijgt.Fizzyhideous schreef: ↑20-01-2018 15:56Ik vergeet juist altijd in mijn inbox te kijken en dan heb ik berichten gemist van maanden geleden.
zaterdag 20 januari 2018 om 17:03
Nee, wel uit zichzelf de boodschappen opgeruimd en verder heb ik het zo koud dat ik helemaal geen milkshake wilLady*Voldemort schreef: ↑20-01-2018 16:28Ik ook.
Heeft die kleine straatslijper nou die milkshake nog voor je gehaald?
zaterdag 20 januari 2018 om 17:07
Lady*Voldemort schreef: ↑20-01-2018 17:06Ah, dat is ook lief.
Misschien moet ie maar vaker te laat thuis komen, dat scheelt jou een hoop werk.
zaterdag 20 januari 2018 om 17:08
60 euro hoger dan eerder in vergelijkbare maanden qua buitentemperatuur?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 20 januari 2018 om 17:11
Het werkt uiteindelijk ook niet, want op een goeie dag voelen ze zich niet eens schuldig meer. Dan vinden ze je gewoon een reactionaire ouwe doos die er alleen maar op uit is ze het leven onmogelijk te maken. En dan sluiten ze zich voor straf een dag op in hun kamer, en laten jou zitten met de troep.
zaterdag 20 januari 2018 om 17:13
zaterdag 20 januari 2018 om 17:18
Ik woon in een soort van appartementengeval, en de verwarmingsinstallatie van het hele gebeuren staat bij de overburen. Dus op een goeie dag ging de toenmalige overbuur verhuizen (zo'n linksdraaiende antroposoof was dat) en die trok heel zorgzaam alle stekkers eruit. Dus ook die van de verwarming. En het was januari.