Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Succes gpowerr! zit ie al goed?

Fijn om te horen dat er 4 klaarliggenmwstippel, toch niet voor niks geprikt! Hoop dat het 4 toppertjes zijn die goed bevrucht worden!!

yara je mag bij het EMC meteen door met je cryo’s als je dit wilt. Sommige ziekenhuizen hebben een rustmaand na stimulatie, EMC niet. Dus eigenlijk is de keuze aan jou! Wat vind jij fijn?

@all, thnx voor jullie lieve woorden en knuffels. Komt wel goed, ik merk dat het nog niet echt binnenkomt. Misschien ook omdat de menstruatie nog niet is doorgebroken!

Komende tijd maar eens kijken hoe nu verder richting een volgende ICSI. Rustig aan, ik heb geen haast. Wil alle opties goed bekijken en ervoor zorgen dat de volgende poging succesvoller gaat zijn. Goed voor mezelf zorgen en kijken met ziekenhuis wat de mogelijkheden zijn, en misschien zelfs een 2nd opinion...
Allereerst een dikke knuffel voor Smurf en Yara Wat een domper!!! :@@: Ik had jullie anders gegund meiden.... Hopelijk komen jullie deze klap gauw weer te boven en kunnen jullie weer met frisse moed verder gaan, Maar voor nu veel sterkte :hug:

Labgeek ook geen goed nieuws dus... ook een knuffel voor jou! :hug: Hopelijk had je een klik met de medisch psych en heb je daar je emoties wat kunnen ventileren! Dat kan erg opluchten is mijn ervaring.

Yara ik heb zelf geen cryo's gehad dus kan je niet adviseren wat het beste is. Ik denk dat dat erg persoonlijk is? Ben je leeftijd ook even kwijt sorry. Dat had ik ook ja dat de ongesteldheid heviger is dan normaal :-[

Baggal Wat een goede bestemming heb je gevonden voor Kees!!
Fantastisch mooi dat je er een vriendin mee kunt helpen!! Ik hoop dat het gaat lukken voor haar :)
En wat een speciaal moment... Morgen 1 jaar geleden dat je SA hebt terug laten plaatsen.. Dat lijkt me erg bijzonder om even bij stil te staan :)
Het ontroerd me ook echt :)
Dan weet je dus dat het hele traject dus dubbel en dwars de moeite waard geweest is en je er goed aan gedaan hebt met zo'n prachtige dochter als uitkomst!! :biggrin: :flirting: :yes:

MevrouwStippel Je houdt het wel spannend hoor! Ik hoop voor je op een zo goed mogelijke score qua eitjes en qua bevruchtingen! En wat mazzel kan ook nooit kwaad in dit traject :)

Gpower de TP inmiddels gehad?

Leonie bij mij was het ook nagenoeg hetzelfde als in mijn normale cyclus. Ook niet heviger door de deca dus dat scheelt!

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties tav mijn leeftijd en wat anderen zeggen.. :heart: Ik denk er uiteindelijk ook zo over! Het is maar een getal.. Ik was er bijv. op mijn 27ste totaal nog niet aan toe.
Zit hier te wachten op mijn ms zodat ik het zkh kan bellen voor de echo en de volgende stap de gonal-f :-]
Vind het erg fijn dat ik nu weet hoe alles rondom het traject werkt merk ik!
Ben veel rustiger dan de eerste keer.
Helemaal zen zal ik toch nooit worden :winkie:
He gat Yara en Smurf Ik had het zo voor jullie gehoopt :hug:
Yara, fijn dat je gelijk door mag. Ik snap je overwegingen wel. Ik vond al het spuiten ook heftig en weet niet of ik gelijk was doorgegaan. Met iui hebben we ook wel eens pauzes tussendoor gehad, gewoon om even weer op te laden.
Smurf, die negatieve testen vind ik altijd zo naar. Alsof de teleurstelling dan 2x komt, eerst met de negatieve test en dan als je ongesteld wordt nog een keer. En dan is nu deze icsi poging ook nog voorbij. Gelukkig ben je er zelf vrij rustig onder en ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om even rustig al je opties uiteen te zetten zodat een volgende poging optimaal benut gaat worden.

Labgeek, ook voor jou een hele dikke :hug: Het traject wordt extra zwaar als je eenmaal voor je gevoel zo dichtbij hebt gezeten (10w voelt toch wel als bijna veilig) en dan is zo'n negatieve test extra k*t. Het heeft na mijn miskraam meer dan een jaar geduurd voor ik weer zwanger was en soms was dat erg confronterend. (Eerst de UD van het kindje, toen een jaar na de positieve test en toen een jaar na de miskraam). Ik hoop dat het snel weer lukt bij jullie.

Jeetje Mevrouwstippel, jij maakt het wel spannend zeg! Ik ga voor je duimen dat je straks gewoon meerdere toppers hebt!

Baggal, ik had het al benoemd, maar super fijn dat er iemand is gevonden voor Kees. Het zou toch zonde zijn om het zo maar te vernietigen. Je bent een lieverd.

Leonie, ik heb geen ervaring met ongesteld worden na een poging. Met iui werd ik altijd 14 (later 15) dagen na de pregnyl ongesteld. Dus als ik dan langer moest stimuleren dan had ik een langere cyclus, maar de wachtweken waren altijd even lang.

G-power
, hoe ging de terugplaatsing?

Dionne, succes met de echo vrijdag! Dat van die suikerspiegel is herkenbaar. Ik moet ook max om de 2 uur iets eten anders ga ik van mijn stokje.

Diamond, :bye: Lastig is dat hé, als je dan een beetje achterloopt met meeschrijven dan is het gelijk zo veel. Hoe gaat het nu met jou?

Twin, ook nog ziek, bah. Ik weet niet of het het embryo kan tegenwerken. Misschien als je koorts hebt? Aan de andere kant hoor je ook wel eens dat bij sommige vrouwen de embryo wordt afgestoten door de baarmoeder (in DD testen ze ook op NK cellen dacht ik), die zijn dan nu druk bezig met andere dingen dus wie weet is het wel een voordeel :proud:

Met mij gaat het oke, ik heb niet heel veel te vertellen. Morgen heb ik de termijnecho en dat is wat beladen omdat we de vorige keer geen hartactiviteit meer hadden. En daarna is het gewoon weer een groot gat met wachten tot een volgende controle. Maar we slaan ons er wel doorheen
Mwstippel. Duimduimduim voor 4 mooie eitjes!

Mssfiddles. Succes morgen! Ook voor jullie duim ik!

Als het goed is begint over 2 dagen mijn ongesteldheid en dan moet ik het EMC bellen en krijg ik te horen wanneer ik de 2de injectie erbij mag pakken!
In al m’n eigen ellende heb ik helemaal over labgeeks berichtje heengelezen :bonk:

Jij ook al negatief, wat een #%^*#= is het toch ook!! Getver zeg. Ik hoop dat je gesprek misschien wel voor wat rust heeft gezorgd waardoor je het misschien iets beter een plekje kunt geven voor nu? X, hang in there!
Hoi allemaal,

Vanochtend rond 10.30u de terugplaatsing gehad. Ging allemaal goed. Nu 2 weken wachten tot ik mag testen. Tot die tijd nog 3x pregnyl spuiten. Hopelijk gaan de weken een beetje snel voorbij. Erg benieuwd of mijn lichaam doet wat ik wil dat hij graag doet.

Mwstippel fijn van die 4 folllikels. Hopelijk snel de punctie!
@Yara en @Smurf:klote man. Heel veel sterkte, weet ook niet zo goed iets bemoedigends te zeggen. Denk aan jullie!!!

@missfiddler: sterkte met de termijn echo. Lijkt me retespannend en terecht dat je nerveus bent. Ik duim voor een goede uitslag!!!

Hier stress voor morgen. Mag tussen 9 en 9:30 bellen of de TP doorgaat. Had vandaag een heel rustig gevoel maar ben nu ineens super zenuwachtig.

Ik hoopte idd ook al dat een beetje ziek juist kon helpen met innesteling. Hopelijk kan heel erg hard en veel hoesten geen kwaad. Weet dat het idioot is maar ben echt bang dat ik mn eskimootje er meteen weer uithoest. Zulke rare gedachtes krijg je hiervan zeg!!!!!
Twin en Missfidler morgen een hele spannende dag voor jullie. Ik duim.

Ik vind het ook een beetje te spannend worden. Ik heb veel liggen woelen vannacht in mijn slaap. Niet denderend geslapen van de spanning. Maar de periode tussen punctie en eventuele bevruchtingen, terugplaatsing en eventuele cryo's en de wachtweken lijken me ook enorm onzeker en spannend. Dat wordt nog wat de komende weken. Als ik al zo ver raak met deze poging dan...we shall see!

Ik ben zo bang dat niet alle 4 follikels het goede formaat hebben bij een eventuele punctie. Ik vind ze namelijk behoorlijk onregelmatig groeien. Dat de punctie er komt is nog niet definitief. Morgen valt volgens mij het definitieve besluit.
@MwStippel dat is heel normaal dat ze van verschillende grootte zijn... Ik had met mijn punctie 12 eicellen, terwijl ik maar 4 grote follikels had. De rest was allemaal veel kleiner, maar er zat wel een goede eicel in.
Ik hoop het beste voor je, je hebt al zo lang moeten wachten.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
MssF, spannend meid! Ik hoop zo dat alles er perfect uit ziet. Jullie hebben je portie wel gehad. Dat je je nog niet zeker voelt, vind ik wel meer dan logisch.

Flip, wat is jullie tijdsplan voor nu?

Baggal, wat ontzettend fijn dat jouw vriendin Kees heeft gekregen! Top zeg. Ik hoop dat Kees zijn werk goed kan doen ;-) MIjn duimen draaien voor jouw nieuwe "baan"!

Mevr Stippel, bij mij groeien de follikels ook altijd langzaam. Bij de 2e IVF ben ik geloof ik 6 x geweest voor follikel meting. Dat ziekenhuis was 6 dagen per week open. Ik vond het zelf niet zo erg, reistijd was 20 min enkele reis en ik had veel liever vaker een echo dan dat we achteraf spijt hadden. Ik vond die belasting echt niet erg. Nu naar DD is het wel een ander verhaal, dan kost het me een halve dag minimaal :-) Voor de volende keer weten ze dat ze je evt wat minder vaak kunnen laten komen. Maar natuurlijk hoop ik dat dat niet nodig zal zijn.
Follikels boven de (ik dacht) 14 mm doen mee voor een punctie. Dus je hebt best kans op een mooi aantal! Ik ga keihard voor je duimen in ieder geval.

Labgeek, Yara en Smurff, wat rot meiden.... Een negatieve test hakt er bij mij altijd keihard in. Ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen. En dat die menstruaties maar snel afgelopen mogen zijn.

Twin, ze zeggen altijd dat als je koorts hebt, je beter geen tp kan hebben en dat het anders niet uit maakt. Wat je eigen gevoel daar in is, is natuurlijk een ander verhaal.

@rustmaand, hier moet het wel na een punctie. En ik moet eerlijk zeggen... ook verstandig. Mijn cyclus was ineens 5 dagen langer. Ik weet dat Windmolen haar cyclus na een punctie helemaal raar is geweest al 2 x. Ik zou dus liever een maand willen wachten. Als de omstandigheden niet goed zijn wordt het bij mij in ieder geval niets. Als het alleen aan slecht sperma ligt, kan het best anders zijn, maar voor mij voelt het niet goed.

@ongesteld na punctie. De utro houdt bij mij alles tegen, zelfs 7 dagen na het stoppen (3e IVF) werd ik bij pas ongesteld, de andere 2 x 4-5 dagen. Bij IVF 2 zonder utro, werd ik net als bij de IUI na 12 dagen ongesteld. MIjn luteale fase wordt door de pregnyl 2 dagen verkort. Mijn menstruaties waren niet anders dan anders, ondanks dat mijn baarmoederslijmvlies dikker was (9 mm ipv 6-7mm) Dus het hoeft niet, hoewel ik wel vaak lees dat het heftige menstruaties kunnen zijn.

Succes wachtbankers en de gene die wachten op een tp!!
Animal en Flipje. Jullie woorden stellen me een beetje gerust. Ik maar denken dat de follikels om een beetje kans te maken allemaal tussen de 18 en 25 mm moeten zijn bij de punctie. Dan heb ik de uitleg van de artsen anders opgevat.
Dank voor jullie extra uitleg.
Dat kan wel zijn hoor! Maar na zetten van pregnyl maken ze een groeispurt!
MevrStippel, hier ook langzame groei en uit elkaar lopende follikels.
‘Mijn’ ziekenhuis laat niet de grootste lopen bij mij, de kleintjes zijn dan vaak rond 11/12mm. Deze worden ook aangeprikt.
Eerste ivf ronde: 5 follikels, 5 eicellen
Tweede ivf ronde: 3 follikels, escape iui
Twee.twee ronde ivf: 6 follikels, 3 eicellen

Ik heb altijd, hoe moeilijk soms ook ;-), vertrouwd op het oordeel van het ziekenhuis. Tuurlijk ook Google geraadpleegd en zo kregen we op een gegeven moment andere gesprekken zoals medicatie en waarom niet het een of het ander ;-)
He wat een teleurstellingen weer. Sterkte meiden!

Gelukkig ook puncties en tp's jullie ook succes.

Wat lief baggal dat je je nog om.ons bekommert. Succes nmet de nieuwe baan en fijn van kees!

Over rust na mislukte cyclus: volgens mij ook wel goed je lichaam maand te laten geruststellen. De ms na mislukte ronde waren bij mij ook heftiger en later geeft me wel.t idee dat er wat op te lossen is .

Ik word gewoon knal door utro ongesteld trouwens. Bijzonder hoe verschillend we daarop reageren.

Over aantal follikels en eicellen is al veel geschreven ik kan er geen pijl op trekken had uit 27 maar 8 bruikbare en uit 4 wel 3. Leeftijd speelt volgens mijn arts bij de kwaliteit van eicellen helaas wel n rol.

Hier wachten op ms en dan eindelijk weer aan de slag. T is ff retedruk op werk dus weinig tijd om mee te schrijven. Heb ook niet veel te melden dus ach...

Fijne dag allemaal
anoniem_339205 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 07:33
14.01% gewijzigd
Gewoon even... een knuffel voor jullie allen :hug: :heart:
@miekje, ik ben ook door de utro ongesteld geworden, ook 4 dagen eerder als mijn normale cyclus en met alle krampen van dien, het is nu wel rood inmiddels, maar begon echt zwart..

@selin: lief van je :-)

@hardlopen: mijn eerste keer zit er weer op, was even geleden dus heb het bij 3 km gehouden, rode kop, langzaam als een slak en even helemaal verrot, maar de volgende gaat beter, hahaha

@labgeek: ik heb ook helaas jouw berichtje gemist.. al die teleurstellingen de we hebben... bah. :hug: dikke knuffel voor jou meid.

@sheela: ik word in april 37. scheelt maar 3 jaar meid.

@twin: hoop dat het goed gaat meis :-) heb je je TP?

@leonie2006: ik zie dat je ook bij het EMC loopt, Smurf en ik zijn elkaar daar tegen het lijf gelopen, we hebben 1 cyclus tegelijk gehad en hebben op een maandag de punctie op het eerste en het tweede uur gehad, lagen met de bedjes naast elkaar... hebben ze jou ook rekovelle gegeven?

@mssfidler: heel veel plezier met je termijnecho. ik merk aan jullie, jij en nog wat meiden, terwijl jullie zwanger zijn er nog ontzettend veel onrust en onzekerheid blijft, ik vind het daardoor wel echt een heel heftig traject.

@gpower: jeej, je terugplaatsing, ga voor je duimen meis :-)

@mevrouwstippel; weet zeker dat de pregnyl wat voor je gaat doen. Ik hoop echt dat er wat kleintjes mee gaan doen en je genoeg eicellen over hebt. Erg spannend meis.

ik heb nog tot 2 februari om na te denken wat ik doe, zal in ieder geval de LH testen halen van Clearblue en vind het echt heerlijk om die utro niet meer te gebruiken, voelde me echt vies daarvan.
Yara, een zwangerschap is en blijft bijzonder, met of zonder traject. Met traject eraan vooraf vind ik het nog bijzonderder ( ;-) ) wat er mogelijk is en dat er zwangerschappen ontstaan.
Wat ze je echter niet vertellen… Is dat het niet bij blijdschap bij een positieve test blijft… De onzekerheid die je erbij krijgt is een gratis cadeau ;-)
Ik maak mezelf af en toe helemaal gek en heb mijn man al voorbereid op héél veel pretecho’s... Ik mag maandag weer voor een echo, dan is het 2 weken geleden en ik had het van het weekend heel slecht met mezelf.
De dagen dat ik werk gaan goed tot redelijk, maar de vrije dagen zijn een hel op dit moment.
En toch ben ik blij dat ik zwanger mocht worden, ondanks alle onzekerheid en stress die erbij komt kijken
Mevrstippel zeker weten! Voor jou ook veel succes en hopelijk hebben ze een groeispurt! Fijn dat ze goed reageerden op je werk. Het blijft spannend voor je zeg ben je vandaag al geweest?
Smurf Ooh neee meid :-( , geen woorden voor. Veel sterkte en een dikke knuffel! :hug:
Baggal Oooh wat goed om te horen dat je op deze manier je vriendin kan helpen. Zou echt top zijn als er iets moois met behulp van Kees, eruit voortkomt.
G-power wat fijn zeg als ie goed is zit ie nu lekker in je baarmoeder. Ik duim voor je! :thumbsup:
Yaradreamz aaah nee voor jou ook sterkte en een knuffel! :-( :hug:
Leonie ik denk dat het voor iedereen verschillend is, ik kan het alleen maar vanuit mijn eigen situatie vertellen. Bij mij is mijn cyclus redelijk stabiel gebleven incl. hormonen etc. Ben meestal eerder of 2 weken na een TP ongesteld geworden.
En de bloedingen en krampen zijn iedere cyclus weer anders, de ene keer weer heftiger dan de andere keer. Bij mij is er dus geen peil om te trekken.
Labgeek dikke knuffel! :hug: :hug:
Msfiddler haha klopt moet er ff weer inkomen haha. Ben nu gestopt met de pil sinds zondag dus voel wel wat krampachtige dingetjes. Morgen mag ik dus weer beginnen met prikken, ik heb er wel weer zin in, al voelt dat wel dubbel om te schrijven haha ‘zin in prikken’. :hihi: Wat spannend zeg hoe ging de termijnecho? Duim zo voor je dat het nog steeds goed mag blijven gaan. :thumbsup:
Fruity wat spannend zeg je eerste echo, ik duim op een goede echo. En wat je zegt sluit ik mij helemaal bij aan. :thumbsup: :thumbsup:

Bij mij in het zkh is een maand rust ook verplicht na de poging, met cryo’s heb ik nog geen ervaring dus ik weet niet of je dan ook een verplichte maand rust moet houden?
Shine bright like a diamond
@Animal
Intake in UZGent is op 4 april. Ik verwacht dat dat eerst een intake is, dan wellicht nog een semenonderzoek, dan nog eens een afspraak, dan wachten op cyclus, dan een maand aan de pil... etc. Dus dan denk ik daar pas echt actie zal gaan zijn in mei/juni.
In de tussentijd zullen we de cryo's (drie stuks over) in het VUmc nog laten terugplaatsen.

Verder heeft de gynaecoloog een contrastecho ingepland om de baarmoeder goed te controleren op eventuele vormafwijkingen, dit in het kader van de vroege miskramen van afgelopen juni en december. Die is aanstaande dinsdag. Er is ook nog wat bloedonderzoek ingezet schildklierfunctie, schildklierantistoffen, homocysteine.
Niet omdat er echt aan zulke dingen wordt gedacht, maar om zoveel mogelijk oorzaken uit te kunnen sluiten. Woensdag 31-1 heb ik dan een belafspraak voor de uitslagen van die onderzoeken. Hopelijk komt er inderdaad niets uit, het is zo al ingewikkeld genoeg.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Fruity ik hoop zo enorm met je mee dat je maandag een goede echo hebt.

En ook voor Missfidler duim, duim, duim.

Boulu je had ook een goede echo las ik in het andere topic. Super fijn. Hopelijk ben je lekker aan het genieten op vakantie.

Dat er een punctie komt is besloten. Of het vrijdag of zaterdag wordt wilde de arts overleggen met het team. Ik word vanmiddag gebeld tussen 14 en 15 uur. De kleinere follikels waren goed gegroeid. Ze schatte de kans in op 4-5 eicellen. Er groeiden namelijk nog kleinere maar dan moeten ze de follikel die nu haast punctieklaar is wellicht weer laten gaan. Maar dat is natuurlijk een kans geen zekerheid. Toch begin ik er zowaar een beetje vertrouwen in te krijgen.

Dank voor alle steun. Jullie zijn lieverds en bikkels, stuk voor stuk.
Flipje, ik vind jullie zo moedig :hug:
2018 moet nu echt jullie jaar gaan worden hoor :hug:
Stippel, dat klinkt toch niet zo heel slecht. Succes alvast!
En het cliche is waar, hoe erg ik het ook altijd vond om dat te horen... je hebt er maar 1 nodig ;-)
En daar ben ik dan weer het levende bewijs van; zwanger van ons enige embryootje uit 3 pogingen. Ga voor je duimen.

Flipje, ik hoop gewoon keihard dat een van je cryootjes blijft plakken. Het is verdorie wel eens tijd.
Flipje, wat een bikkels zijn jullie! Knap hoe je jezelf elke keer weer herpakt.

Mevrouwstippel, succes alvast ook van mij!

Verder wilde ik even laten weten dat de echo van vanochtend goed was. Een hele opluchting!
Thank the lord:ben nu onderweg naar vu voor tp!kan het bijna niet geloven. Ben ook heel zenuwachtig. Nu afwachten maar over een halfuur zit er een embryo aan boord,hoop ik

Iedereen bedankt voor de steun. Later meer. Even snel zodat jullie weten dat tp doorgaat!
Embryo aan boord. Een mooie blasto. Cellen al niet meer te tellen zo veel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven