Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 januari 2018 om 16:46
Nee, ze hebben laatst gezegd dat er alleen een algemene TD voor heel Sanoma is.zozoe schreef: ↑24-01-2018 16:39'Ze' zeggen dat er wel een TD, daar kunnen ze de emails naar toe doorsturen die ze van de gebruikers krijgen.
Ik lees het, lees het nog een keer en vraag mij af, geloven ze dit echt zelf? Dat wat ze schrijven? Geloven ze ook dat wij denken dat het echt bestaat? (zo'n TD)
woensdag 24 januari 2018 om 16:50
Ik kan me best voorstellen dat die het heel druk hebben, als je ziet wat ze allemaal in de lucht moeten houden:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sanoma_Media#Merken
woensdag 24 januari 2018 om 16:52
Hoe haal je het ook in je hoofd om op verzoek van mod 1 een printscreentje te plaatsen
Je had toch kunnen weten dat mod 2 daar niet van gecharmeerd zou zijn?
En nou zitten we met de brokken
woensdag 24 januari 2018 om 16:53
Dit. En wat is het verschil tussen een mail ophalen en doorsturen of een boodschap in het modtopic copy pasten en doorsturen?zozoe schreef: ↑24-01-2018 16:39'Ze' zeggen dat er wel een TD, daar kunnen ze de emails naar toe doorsturen die ze van de gebruikers krijgen.
Ik lees het, lees het nog een keer en vraag mij af, geloven ze dit echt zelf? Dat wat ze schrijven? Geloven ze ook dat wij denken dat het echt bestaat? (zo'n TD)
Oh, eh, ah
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 24 januari 2018 om 16:54
woensdag 24 januari 2018 om 17:08
Deed ik al niet meer. Ze gaan zelf maar aan het werk.Knuffelheks schreef: ↑24-01-2018 16:59Uit zeikerigheid meld ik ook de spam niet meer, ze zoeken het maar uit daar.![]()
Mailen heb ik ook nooit gedaan, ik kom hier om te forummen, niet om te mailen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 24 januari 2018 om 17:15
Volgens staat voor elke taak een aantal fte (of hoe heet dat buiten het onderwijs?).RikM schreef: ↑24-01-2018 16:50Ik kan me best voorstellen dat die het heel druk hebben, als je ziet wat ze allemaal in de lucht moeten houden:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sanoma_Media#Merken
En daar neem je mensen op aan.
woensdag 24 januari 2018 om 17:16
Ik ook nietKnuffelheks schreef: ↑24-01-2018 16:59Uit zeikerigheid meld ik ook de spam niet meer, ze zoeken het maar uit daar.![]()
woensdag 24 januari 2018 om 17:21
Ja. Of bij gebrek aan kinderen je kat omdat 'ie weer eens het gore lef had om op het aanrecht te zitten.
Belachelijk die ban van Loca.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
woensdag 24 januari 2018 om 17:53
Ze hebben dan ook genoeg vacatures openstaan:
http://www.sanoma.nl/werken-bij/
Wel veel stages want het mag niks kosten natuurlijk.
woensdag 24 januari 2018 om 18:02
Wat beschamend.RikM schreef: ↑24-01-2018 17:53Ze hebben dan ook genoeg vacatures openstaan:
http://www.sanoma.nl/werken-bij/
Wel veel stages want het mag niks kosten natuurlijk.![]()
woensdag 24 januari 2018 om 18:02
De uitgeverswereld heeft erg te lijden gehad onder de economische crisis en de social media. 'Papieren' redacteuren werden ineens ook geacht om adverteerdes op de social media te pleasen. Ander vakgebied, maar er was geen plan of budget om dit goed te implementeren. En ook nu dat het beter gaat in andere sectoren is het nog steeds een zooi in uitgeversland omdat de adverteerderskoek dezelfde blijft maar in veel kleinere puntjes geserveerd wordt omwille van zoveel meer kanalen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 24 januari 2018 om 18:32
Waarschijnlijk mosterd maar dan toch.
https://www.mupload.nl
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 24 januari 2018 om 18:54
Over uitgekauwde topics gesproken.
Hoppa daar gaan "we"weer.
werk-studie/wanneer-ben-je-financieel-o ... ges/400815
woensdag 24 januari 2018 om 19:26
Topic verloopt toch vrij normaal, maar jij gaat er popcorn zitten eten.8102 schreef: ↑24-01-2018 18:54Over uitgekauwde topics gesproken.
woensdag 24 januari 2018 om 19:50
PJK valt wel in herhaling in dit topic, ik heb sommige van zijn posts volgens mij al letterlijk eerder zo gelezen, bijvoorbeeld die over flitsende adminbaantjes:
werk-studie/wanneer-ben-je-financieel-o ... 4?start=80
woensdag 24 januari 2018 om 19:51
Dat bedoel ik met voorgekauwde topics.Star² schreef: ↑24-01-2018 19:50PJK valt wel in herhaling in dit topic, ik heb sommige van zijn posts volgens mij al letterlijk eerder zo gelezen, bijvoorbeeld die over flitsende adminbaantjes: