Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 26 januari 2018 om 09:16
Ze heeft uitgebreid zitten posten op andere onderwerpen. Dat het hard werken is om slank en mooi te blijven, op meerdere topics.
Ook op topics over armoede.
Ze post van alles zolang ze zichzelf maar goed kan praten.
O en ze wilde toen ook graag de complimenten dat ze weer naar school ging ( w aar ze zich nu verveelt)
vrijdag 26 januari 2018 om 09:18
Ze post weleens in het the voice of Holland topic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 26 januari 2018 om 09:31
Even loepen en je bent een hoop wijzer.
En dan zie je inderdaad een patroon.
vrijdag 26 januari 2018 om 09:32
charlottew88 schreef: ↑25-01-2018 22:05Ik ook niet de topics van ygg lopen 9 van de 10 keer uit op een zwaar beledigde boze Ygg. Die vervolgens niet meer op haar topic reageerd.
Stam + 1
vrijdag 26 januari 2018 om 09:33
Ook niet voor niks.
Deze TO vertoont dit gedrag al vele vele jaren hier. Er is nooit iets veranderd en het lijkt wel alsof het steeds vermoeiender wordt.
Hoe kun je jezelf het zo moeilijk maken? Waar het maar over gaat, er dient een topic te worden geopend. En het verloop en eindresultaat is altijd hetzelfde.
Wat een dodelijk vermoeiend leven heeft deze TO.
Geen bijzonderheden
vrijdag 26 januari 2018 om 10:33
Ja dom is dit. Bijdehand gaan zitten doen als je nog geen koffie hebt gehad
Stam + t dus.
vrijdag 26 januari 2018 om 11:05
Ja dochterlief had ooit een keer meegedaan zoals de meeste forummers hier wel weten.yasmijn schreef: ↑26-01-2018 09:33Ook niet voor niks.Ik
Deze TO vertoont dit gedrag al vele vele jaren hier. Er is nooit iets veranderd en het lijkt wel alsof het steeds vermoeiender wordt.
Hoe kun je jezelf het zo moeilijk maken? Waar het maar over gaat, er dient een topic te worden geopend. En het verloop en eindresultaat is altijd hetzelfde.
Wat een dodelijk vermoeiend leven heeft deze TO.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 26 januari 2018 om 18:29
Henk en Roelie wát een nick en die foto erbij, hoe kom je eropHenk-en-Roelie schreef: ↑26-01-2018 02:27TO is zichzelf aan het profileren, het druipt er gewoon vanaf.
vrijdag 26 januari 2018 om 18:35
Hahahahahadoornroosje9 schreef: ↑26-01-2018 18:34Henk had zijn oog laten vallen op de buurvrouw. Foei Henk, als je nog meeleest!![]()
vrijdag 26 januari 2018 om 18:41
Klopt het dat soms Henk een rood kruis krijgt en soms Roelie? Of maakt mijn 'het is wel leuk'-gevoel dat er van?
Oh aanvulling: Ik lees nu dat Henk het bankruis heeft gekregen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 26 januari 2018 om 18:56
Nou ja, mijn oma zaliger zij altijd al, elk huisje heeft zijn kruisje, Henk dus ook.
vrijdag 26 januari 2018 om 18:58
Ik had al spijt toen ik op enter drukte.
vrijdag 26 januari 2018 om 20:06
Ik heb nog wel paaseitjes van vorig jaar liggen, volgens de datum zijn ze nog OK.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑26-01-2018 20:04Oh kut.
Ik kan hier 2 chocoladeletters ook niet meer vinden.![]()
Overgooien?