Help man wilt drie televisies

26-01-2018 19:07 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede viva forum bewoners,

Ik voel mij een beetje gekwetst... mijn mannetje wilt graag naast de tv in de woonkamer en de keuken, ook nog een tv in de slaapkamer.

Toen we net getrouwd waren hadden we elke avond seks en kwamen we niet aan tv kijken toe. Zou hij mij niet meer aantrekelijk vinden dat hij nu een televisie wilt in de slaapkamer? Ik heb liever eigenlijk gewoon seks ipv televee kijken in bed.

Wat adviseren jullie?
Doe iets geks denk iets moois zeg iets liefs dan heeft elke dag iets positiefs
Ben jij de Lisanne van:

"Lisanne: ‘Ik begrijp nu waarom hij het liefst alleen nog maar doggystyle wil’"

If so ga ik toch een keer een artikel aanklikken. Tot nog toe doe ik dat niet, mag niet van mijn karakter. Erger me dood aan dat Lees Ook of Lees Dit en Toon Meer.

Maar voor jou zou ik in dit speciale geval een uitzondering maken. Wat wil je lief kijken op tv wat hij niet kan zien op zijn mobiel? Dat is ook nog een oplossing, jij smachtend naar het lege plafond staren terwijl hij naar 'SBS Wij Lezen De Toekomst Voor Je Als Je Maar Betaald, 2,50 per halve minuut' ligt te luisteren én probeert in aanmerking te komen voor een consult.

Kan je beter wezenloos naar die derde tv kijken. Of op je mobiel, wat jij wild natuurlijk.
Gatti schreef:
26-01-2018 20:12
Ik zou wel een tv op de badkamer willen.
Dat kookt toch helemaal niet handig? Gewoon in de keuken laten staan hoor.
Of in je slaapkamer, ook leuk mss?
Tvp
Laat maar
anoniem_358010 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 20:46
93.91% gewijzigd
Bjort schreef:
26-01-2018 20:32
Ik snap niet waarom iemand meer tv's zou willen, 1 is meer dan genoeg naar mijn beleving.

Maar je afgewezen voelen omdat je man een tv in jullie slaapkamer wil vind ik echt wel wat apart.
Loep zussie :proud:
Ana_Isabel2 schreef:
26-01-2018 20:43
Loep zussie :proud:
Dank zussie :D
O wacht.. je moet eerst weer wat aantrekelijker worden, dan doen jullie het voortaan op, onder of naast de tv. 3x p.d. als jullie je niet lekker voelen. Stel je voor dat jullie je allebei top voelen... :hyper:

Fijn weekend!! :D
Nouschi schreef:
26-01-2018 19:08
Wil. En ik geef je mannetje groot gelijk.
Heet hij Wil?
Alle reacties Link kopieren
.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Lillybit schreef:
26-01-2018 20:51
Heet hij Wil?
Nee wilT. Het gaat over seks in de slaapkamer he :idee: :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven