Vervelende schoonmoeder
maandag 29 januari 2018 om 15:42
maandag 29 januari 2018 om 15:44
maandag 29 januari 2018 om 15:45
Hahahahaaha
maandag 29 januari 2018 om 15:50
Nou dan wordt het ook wel eens tijd langzamerhand.Blondie222 schreef: ↑29-01-2018 15:07Hebben nu een relatie van 4jaar , ze geeft me het gevoel dat het nu wel hoog tyd word en hem een kind moet schenken.
Mijn vriend is nu 40jaar
maandag 29 januari 2018 om 15:56
want? waarom is dat logisch?elfjetwaalfje schreef: ↑29-01-2018 15:53Je kunt ook zeggen dat jullie regelmatig oefenen, maar dat het niet lukt omdat zij er zoveel druk op legt door er steeds naar te vragen. Als ze echt wil dat het lukt, moet ze er niet meer naar vragen.
maandag 29 januari 2018 om 16:03
Ja een kleine wat?
Koelkast? Magnetron?
Ik heb nog wel een kleine magnetron voor haar, ze mag 'm zo komen halen!
Je kan ook met een serieus gezicht zeggen dat dat niet mogelijk is omdat je vroeger een man was... Ik denk dat ze dan gauw klaar is met zeuren
Even serieus nu, ik snap dat het heel irritant is maar laat jezelf niet pushen, gewoon luid en duidelijk ; waneer wij er aan toe zijn, en als de dag er is zal je de eerste zijn die dat hoort.
Koelkast? Magnetron?
Ik heb nog wel een kleine magnetron voor haar, ze mag 'm zo komen halen!
Je kan ook met een serieus gezicht zeggen dat dat niet mogelijk is omdat je vroeger een man was... Ik denk dat ze dan gauw klaar is met zeuren
Even serieus nu, ik snap dat het heel irritant is maar laat jezelf niet pushen, gewoon luid en duidelijk ; waneer wij er aan toe zijn, en als de dag er is zal je de eerste zijn die dat hoort.
maandag 29 januari 2018 om 16:13
Misschien willen ze uberhaupt geen kinderen.elfjetwaalfje schreef: ↑29-01-2018 15:53Je kunt ook zeggen dat jullie regelmatig oefenen, maar dat het niet lukt omdat zij er zoveel druk op legt door er steeds naar te vragen. Als ze echt wil dat het lukt, moet ze er niet meer naar vragen.
maandag 29 januari 2018 om 17:20
Oooh die is goed!
Ik heb al een hele lange relatie met mijn man dus ken ik mijn schoonfamilie ook erg lang. Mijn man is de oudste thuis en ik zit qua leeftijd tussen zijn zussen in.
Mijn schoonmoeder wilde ook heel erg graag oma worden. Zo erg graag dat toen haar dochter (mijn schoonzus) dacht dat ze ongewenst zwanger was mijn schoonmoeder er blij mee was terwijl mijn schoonzus (nog maar 23, geen vaste relatie) in alle staten was.
Gelukkig (en helaas voor schoonmoeder) bleek het vals alarm. Dat zij toen blij was vond ik zo gevoelloos van haar.
Maar toen ik klaar was met mijn studie en dus klaar was om te baren volgens haar werd ik ook wel een beetje kriegel van haar gevis. Maar ja ik wilde mijn studie natuurlijk ook in de praktijk brengen...
Gelukkig heeft mijn man een keer goed duidelijk gemaakt dat ze met dat gezeur moest stoppen. Dat hielp tijdelijk, dus het is ook herhaald.
Maar er staat je dan (denk ik) nog wel wat te wachten als er een kind komt. Uit ervaring....
maandag 29 januari 2018 om 17:26
Heel heel duidelijk zijn en het niet negeren. Zo zou ik het doen.
Willen jullie kinderen? Dan zeg je dat het jullie beslissing is en dat je het wel zal vertellen als het zover is. En verder wil je er niets meer over horen.
Willen jullie geen kinderen, dat heel duidelijk zeggen. Jullie beslissing.
Willen jullie kinderen? Dan zeg je dat het jullie beslissing is en dat je het wel zal vertellen als het zover is. En verder wil je er niets meer over horen.
Willen jullie geen kinderen, dat heel duidelijk zeggen. Jullie beslissing.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 29 januari 2018 om 17:29
Belachelijk! Iedereen weet hoe je kindjes maakt, dus als een stel ze niet heeft, willen ze ze (nog) niet, of het lukt niet. In dat laatste geval is het extra pijnlijk als iemand er over aan je kop zeurt.Gelukspopje schreef: ↑29-01-2018 17:20Oooh die is goed!
Ik heb al een hele lange relatie met mijn man dus ken ik mijn schoonfamilie ook erg lang. Mijn man is de oudste thuis en ik zit qua leeftijd tussen zijn zussen in.
Mijn schoonmoeder wilde ook heel erg graag oma worden. Zo erg graag dat toen haar dochter (mijn schoonzus) dacht dat ze ongewenst zwanger was mijn schoonmoeder er blij mee was terwijl mijn schoonzus (nog maar 23, geen vaste relatie) in alle staten was.
Gelukkig (en helaas voor schoonmoeder) bleek het vals alarm. Dat zij toen blij was vond ik zo gevoelloos van haar.
Maar toen ik klaar was met mijn studie en dus klaar was om te baren volgens haar werd ik ook wel een beetje kriegel van haar gevis. Maar ja ik wilde mijn studie natuurlijk ook in de praktijk brengen...
Gelukkig heeft mijn man een keer goed duidelijk gemaakt dat ze met dat gezeur moest stoppen. Dat hielp tijdelijk, dus het is ook herhaald.
Maar er staat je dan (denk ik) nog wel wat te wachten als er een kind komt. Uit ervaring....
Natuurlijk, het krijgen van kinderen wordt tegenwoordig steeds langer uitgesteld, en dan zou je uiteindelijk alsnog in de problemen kunnen komen, maar dat zijn schoonmoeders (of wie dan ook) zaken niet.
En inderdaad, dan staat er nog wat te wachten als er eenmaal kinderen zijn.
maandag 29 januari 2018 om 18:43
Huh??? Wtf heeft zij ermee te maken, je gaat toch geen kinderen krijgen om een ander een plezier te doen?
Mijn moeder zou echt de wind van voren krijgen als ze zo gaat beginnen.. kan me niet voorstellen dat ze zo raar zou doen. Gelukkig niet
Ik zou meteen zeggen dat er geen kleinkinderen komen. Nooit. Wat een gekkigheid
maandag 29 januari 2018 om 18:50
JUIST schoonmoeder moet dat weten, hang maar aan haar neusstripverhaal schreef: ↑29-01-2018 15:40Jij was toch smoorverliefd op een vriendin van je?
Dat lijkt me een heel goed excuus om momenteel niet aan kinderen te beginnen met je vriend (maar of je dat nou je schoonmoeder aan haar neus moet hangen...)
maandag 29 januari 2018 om 18:52
Jawel. Dan is dat gezeur wel over. En deze topics ook.stripverhaal schreef: ↑29-01-2018 15:40Jij was toch smoorverliefd op een vriendin van je?
Dat lijkt me een heel goed excuus om momenteel niet aan kinderen te beginnen met je vriend (maar of je dat nou je schoonmoeder aan haar neus moet hangen...)
maandag 29 januari 2018 om 19:00
maandag 29 januari 2018 om 19:12
Grobbekuiken_ schreef: ↑29-01-2018 19:00Ik zóu weer met haar eigen woorden kunnen spreken, vanmorgen weer zo'n pareltje die hier niet zou misstaan
![]()
Nou moe....