De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
dinsdag 30 januari 2018 om 10:22
dinsdag 30 januari 2018 om 10:28
Leuk juist, Koefnoen, Jiskefet, Toren C, Lubach. Vroeger Van Kooten&De Bie. En ook dit helemaal mijn type programma. Ik geniet.florita schreef: ↑30-01-2018 09:14Ik vind het programma niet leuk. Te overdreven en die racistische grappen (ok heb alleen de eerste aflevering gezien), nou hilarisch (zo makkelijk en flauw). ik snap het waarschijnlijk gewoon niet ofzo. Ik hou ook niet van koefnoen-achtige programma's met typetjes, ook zo flauw. Die hype lijkt inderdaad op Jiskefet (ook zelfde type programma).
dinsdag 30 januari 2018 om 10:32
dinsdag 30 januari 2018 om 10:47
Tja. Iedereen om mij heen praat over the voice. En er is een topic over. En ik vind het stom.
Toch voel ik me allerminst geroepen om dan maar te gaan melden dat ik het een stom programma vind.
dinsdag 30 januari 2018 om 10:50
De vraag in de OP is 'iemand gezien?'. En ik vind het toch altijd wel interessant wat andere mensen er dan van vinden (en waarom het zo'n hype is). Dat vind ikzelf juist leuk aan het forum.
dinsdag 30 januari 2018 om 11:11
Nee dàt vond ik er dus niet realistisch aan, een normale concierge, die wel functioneert. Daar had de school van mijn kinderen destijds geen "last" van...
Overigens vond ik in de eerste scènes de concierge trouwens wel een "enge", lege blik in zijn ogen hebben. De verrassing is juist dat hij nou net wel weet te functioneren.
dinsdag 30 januari 2018 om 12:22
dinsdag 30 januari 2018 om 12:25
dinsdag 30 januari 2018 om 12:25
Ik ben zoooo blij dat het bij ons op school niet zo gaat zoals in die eerste aflevering
Iedereen is redelijk op zichzelf, leve de mobieltjes 
Het enige dat ik herken is van die moeders die de nieuwsbrief niet hebben gelezen. Zelf lees ik hem van voor naar achteren, ik ben graag van alles op de hoogte. En voel me dan soms best een betweter als andere moeders dingen niet hebben gelezen, maar ik bedoel het altijd goed en zal nooit iemand veroordelen ofzo.
Het enige dat ik herken is van die moeders die de nieuwsbrief niet hebben gelezen. Zelf lees ik hem van voor naar achteren, ik ben graag van alles op de hoogte. En voel me dan soms best een betweter als andere moeders dingen niet hebben gelezen, maar ik bedoel het altijd goed en zal nooit iemand veroordelen ofzo.
dinsdag 30 januari 2018 om 12:28
dinsdag 30 januari 2018 om 12:54
Ja dat, echt hilarisch! Ik hoop dat we nog meer Helma krijgen. Ik vind zelf Nancy niet zo’n leuk typje. Zo’n karakter waarbij je geneigd bent om af en toe met een groot kussen op haar hoofd te meppen..
dinsdag 30 januari 2018 om 14:06
Jammer dat het een hype aan het worden is.
Wie is Helma? Maar ik kijk het wel terug.
Heeft hier op het forum een grote fanclub.
Boer zoekt vrouw was ook een kanon en daar gaan we weer!!!
Dat is ook een typetje van Andrë van Duin. Die gaan voor een tweede seizoen van het geheime dagboek van Hendrik Groen.
Ja, de Nederlanders kunnen wel wat op TV.
Hier is ook de tekst.
http://www.songteksten.nl/songteksten/3 ... U-Maar.htm
Wie is Helma? Maar ik kijk het wel terug.
Heeft hier op het forum een grote fanclub.
Boer zoekt vrouw was ook een kanon en daar gaan we weer!!!
Dat is ook een typetje van Andrë van Duin. Die gaan voor een tweede seizoen van het geheime dagboek van Hendrik Groen.
Ja, de Nederlanders kunnen wel wat op TV.
Hier is ook de tekst.
http://www.songteksten.nl/songteksten/3 ... U-Maar.htm
dinsdag 30 januari 2018 om 14:13
Inderdaad, ik volgde op facebook een site voor bedrukte shirtjes maar vandaag kwamen ze met een nieuw product, een bedrukte tas over luizenmoeder. Die ben ik gaan ontvolgen, wat een flauwekul joh.
dinsdag 30 januari 2018 om 14:52
Ik kijk het ook. Nu heb ik zelf geen kinderen. Maar is dit echt zo realistisch? Ouders die twee keer per dag zo op school staan en de kinderen tot in de klas brengen en dan zo achterlijk gaan staan te zwaaien ?
Ik kan me uit mijn schooltijd niet echt herinneren dat mijn moeder aan school heeft gestaan. En volgens mij viel het met de andere ouders ook wel mee.
Maar goed, tijden veranderen natuurlijk wel.
Ik kan me uit mijn schooltijd niet echt herinneren dat mijn moeder aan school heeft gestaan. En volgens mij viel het met de andere ouders ook wel mee.
dinsdag 30 januari 2018 om 15:05
Welnee! Dit is een overtrokken versie, een satire.mick87 schreef: ↑30-01-2018 14:52Ik kijk het ook. Nu heb ik zelf geen kinderen. Maar is dit echt zo realistisch? Ouders die twee keer per dag zo op school staan en de kinderen tot in de klas brengen en dan zo achterlijk gaan staan te zwaaien ?
dinsdag 30 januari 2018 om 19:13
dinsdag 30 januari 2018 om 19:17
dinsdag 30 januari 2018 om 19:35
imitaties van vervelende mensen vind ik dan weer grappig.
dinsdag 30 januari 2018 om 19:42
Nou, dit vind ik dus wel grappig. Humor is echt subjectief maar je kan dus ook overlap met elkaars voorkeuren hebben. Jiskefet, Lubach en Van Kooten &De Bie vond ik leuk terwijl ik hier niet echt enthousiast van wordt. Maarre gewoon lekker genieten.
De actrice die juffrouw Ank speelt, wil het volgende seizoen iets meer sturen op timing en haar voorbeeld is Hertenkamp dus ik houd de serie wel in de gaten.
dinsdag 30 januari 2018 om 19:46
Het is geen satire, wel enorm uitvergroot En nee niet alle ouders staan te zwaaien maar een stuk of wat wel hoor. 6 jaar hé en dan de eerste dagen.mick87 schreef: ↑30-01-2018 14:52Ik kijk het ook. Nu heb ik zelf geen kinderen. Maar is dit echt zo realistisch? Ouders die twee keer per dag zo op school staan en de kinderen tot in de klas brengen en dan zo achterlijk gaan staan te zwaaien ?