Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Joostisandersgeaard2 schreef:
31-01-2018 13:56
Die is zo fout.

Mannetjes zitten hier nu te kijken. Die hadden erover gehoord op school.
Mijn zoon heeft juist op school gekeken, bij Nederlands. Hij was zo enthousiast dat ie me over de streep trok. Dochter is er minder blij mee want bij het minste of geringste barsten we uit in een welgemeend Hallo Allemaal :rofl:
tonkje schreef:
30-01-2018 20:24
Net de 1e 3 afleveringen gekeken op uitzendinggemist. :rolling:

Alleen dat liedje blijft maar in je hoofd dreinen.
Zoon is nu al 6 jaar van die ene school af en ik heb het liedje nog steeds in mijn hoofd.
Voor mij is het een feest van herkenning :rofl:
nina1966 schreef:
31-01-2018 16:18
Voor mij is het een feest van herkenning :rofl:
Dat liedje gelukkig niet, maar een heleboel andere dingen wel. De hulpouder die fulltime op school de versieringen loopt te coördineren: check. De kleuterjuf die he-le-maal gek wordt van die lastige ouders: check. De directeur die zijn tekortkomingen en die van de school omhult in een mist van wollige praatjes: check.

Maar het leukste van de serie vind ik het kromme tenen-gehalte. Vooral die directeur (en juf Ank natuurlijk) zeggen zulke vreselijke dingen dat ik er in eerste instantie niet eens om kan lachen omdat ik me eerst even plaatsvervangend moet schamen. En dan de bevrijdende lach, lekker hoor.
redbulletje schreef:
31-01-2018 11:47
Zouden ze het viva forum gelezen hebben ter inspiratie van deze serie? Vind het wel hilarisch herkenbaar naar wat ik hier op de kinderpijler lees ;-D
Dat vroeg ik mij ook af, ik heb gisteren 3 afleveringen terug zitten kijken en ik zag zo'n beetje alle vragen van de kinderpijler voorbij komen.
van dat kind een ander afspraak had gemaakt, over trakteren tot de nieuwsbrieven aan toe alles is breed uit besproken op de kinderpijler.
O, ik vond het wel leuk om zo te kijken maar alle ophef hierover begrijp ik niet zo goed.
heb op Facebook al een tekst gedeeld;

"De eerstvolgende die op Facebook ritmisch "hallo allemaal" zingt, krijgt van mij een participets voor z'n harses!"

Vond hem wel geinig.
Zo een echte luizenmoeder traktatie!

https://www.viva.nl/stijl-en-update/gen ... traktatie/
iones schreef:
31-01-2018 19:17
heb op Facebook al een tekst gedeeld;

"De eerstvolgende die op Facebook ritmisch "hallo allemaal" zingt, krijgt van mij een participets voor z'n harses!"

Vond hem wel geinig.
:rofl:
31-01-2018 14:08
Welke nick zou juf Ank hier hebben?
RB?
Super grappige serie. Ze zijn allemaal zó erg.
En wat is er veel herkenbaar, althans in uitvergrote versie. Tracteerbeleid, het woord alleen al.

Ik vind echt hilarisch dat dat kind Maledief heet. En haar broer Fillipien.
Ik begin de serie nu ook leuk te vinden. De eerste aflevering had ik na 10 minuten afgezet. Hoorde later van steeds meer mensen dat het toch écht de moeite was om te kijken. Van de week nogmaals gekeken en wat een topserie! Gewoon hilarisch. Ik ben fan!
Sinds dit programma op televisie is durft volgens mij niemand op de school van mijn zoon nog lang staan te zwaaien. Normaal staan er echt minstens vijf en vandaag helemaal níemand.
De tv kantine doet ze ook na volgende week.

En hebben jullie de traktatie van de dochter van Nicolette van Dam al gezien + bijbehorend filmpje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
31-01-2018 14:08
Welke nick zou juf Ank hier hebben?
Redbulletje :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
NYC schreef:
01-02-2018 21:44
Sinds dit programma op televisie is durft volgens mij niemand op de school van mijn zoon nog lang staan te zwaaien. Normaal staan er echt minstens vijf en vandaag helemaal níemand.
Goh! :rofl:
De ouders bezien zichzelf door deze serie!
deenje schreef:
01-02-2018 21:47

Neee. Pjk. Of Yasmijn
‘Rianne, dat meisje met die oogjes’ :rofl:
deenje schreef:
01-02-2018 21:47
Nee joh gek! Van mij zouden ze die vreselijke verantwoorde traktaties moeten omruilen voor zakken chips! ;-D
minnimouse schreef:
01-02-2018 22:36
‘Rianne, dat meisje met die oogjes’ :rofl:

Ja :proud:

Nee Lianne. Ik kijk even in het dossier.
En die 'smeltkroes' van die totaal incompetente lul van een een directeur! Ik dacht dat ik doodging van plaatsvervangende schaamte en van het lachen :rofl:
Ik wilde eerst niet gaan kijken, ik dacht het zal wel. Maar door alles wat ik op de media lees toch gaan kijken via uitzending gemist. Zo dan, wat een leuke serie, ik heb me rot gelachen, idd die oogjes, hilarisch, kwam niet meer bij, ik ben fan :lol:
Niemand is onmisbaar
Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, want ik kijk nooit tv, maar ik verheug me nu alweer op de volgende aflevering. Op mijn werk stonden ze er ook van te kijken: de enige mevrouw in de wijde omtrek die nooit tv kijkt en nu ineens gillend enthousiast is over een serie. Jaja, het leven zit vol rare verrassingen.
redbulletje schreef:
01-02-2018 22:41
Nee joh gek! Van mij zouden ze die vreselijke verantwoorde traktaties moeten omruilen voor zakken chips! ;-D

:-D :-D

Leuke serie
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
01-02-2018 22:49
Ja :proud:

Nee Lianne. Ik kijk even in het dossier.
‘Rianne? Weet je het zeker, papa Walter?’
:proud:

‘En dan heeft Rianne ook nog een biooooooolooooooogische papa’ :rofl:
"Wat heeft de goede herder nou weer gedaan" (conciërge na blik in de koelkast)
:rofl:
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven