Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
30-01-2018 17:03
Ja hoor kan ook met een leven als Zweed.
:HA:

:yes: dat ik daar zelf niet aan dacht zeg! Mocht ik weer een keer een nickwissel doen, dan ga ik maar naar Zweed85!
:rofl:
Geen bijzonderheden
schattigmeisje schreef:
30-01-2018 17:30
:HA:

:yes: dat ik daar zelf niet aan dacht zeg! Mocht ik weer een keer een nickwissel doen, dan ga ik maar naar Zweed85!
:proud:
Kan iemand me uitleggen waarom Star gegumd wordt wegens nickhunten als ze de oude nick van iemand hier neerzet en waarom in het topic van Lilane (iets over 'ik kan geen seks hebben) zowat iedereen ' Hi Nicole' mag posten?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
30-01-2018 18:16
Kan iemand me uitleggen waarom Star gegumd wordt wegens nickhunten als ze de oude nick van iemand hier neerzet en waarom in het topic van Lilane (iets over 'ik kan geen seks hebben) zowat iedereen ' Hi Nicole' mag posten?

Retorische vraag.
Oudblond schreef:
Mods lezen hier mee.
8102 schreef:
30-01-2018 18:20
Mods lezen hier mee.
:shout: Mohods geef eens antwoord dan!
Oudblond schreef:
Ik heb er ooit wel eens een wrs voor gehad.

Wat dan wel weer mag is Matt Matt noemen.
Wat bizarder is is dat je hier drugs van de harddrugslijst mag verkopen.
Moiren’ schreef:
30-01-2018 18:33
Wat bizarder is is dat je hier drugs van de harddrugslijst mag verkopen.
8-. Waar?
Al 2x gestaft.

psyche/ayahuasca-wie-ervaring/list_messages/390671
Moiren’ schreef:
30-01-2018 19:00
Al 2x gestaft.

psyche/ayahuasca-wie-ervaring/list_messages/390671
Echt schandalig en van de zotten. Ik kon de OP opnieuw staffen, dus ze hebben jouw stafjes er af gehaald. Er heeft zelfs een mod een post gewist, dus ze lezen mee. Ik heb er maar een hele uitleg aan gewaagd in mijn staf. Maar weinig feducie in opvolging. :nooo:
Oudblond schreef:
30-01-2018 19:15
Echt schandalig en van de zotten. Ik kon de OP opnieuw staffen, dus ze hebben jouw stafjes er af gehaald. Er heeft zelfs een mod een post gewist, dus ze lezen mee. Ik heb er maar een hele uitleg aan gewaagd in mijn staf. Maar weinig feducie in opvolging. :nooo:
Belachelijk :facepalm: ze weten echt totaal niet wat ze doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
30-01-2018 19:20
Belachelijk :facepalm: ze weten echt totaal niet wat ze doen.
In mijn naaste omgeving kwam een vrouw in de ban van een 'boomknuffelende sjamaan'. Hoogopgeleide wereldverbetaar die werkte voor een gerenomeerde organisatie in Brazilie. Lang verhaal kort: Voor haar was dit een wondermiddel om dichter bij zichzelf te komen, de sjamaan was de man van haar leven en het vreemdgaan hoorde bij de innerlijke ontdekkingstocht. Resultaat: 2 kinderen zonder moeder want overleden einde aan haar leven gemaakt in een zweethut onder invloed van dit middel en een vader die vrolijk verder sjamaant.
Oudblond schreef:
30-01-2018 19:31
In mijn naaste omgeving kwam een vrouw in de ban van een 'boomknuffelende sjamaan'. Hoogopgeleide wereldverbetaar die werkte voor een gerenomeerde organisatie in Brazilie. Lang verhaal kort: Voor haar was dit een wondermiddel om dichter bij zichzelf te komen, de sjamaan was de man van haar leven en het vreemdgaan hoorde bij de innerlijke ontdekkingstocht. Resultaat: 2 kinderen zonder moeder want overleden einde aan haar leven gemaakt in een zweethut onder invloed van dit middel en een vader die vrolijk verder sjamaant.
Wat een naar verhaal.
Zou dit een forummer zijn?

https://www.facebook.com/diwmotz/posts/925728990885657
Scratte schreef:
30-01-2018 19:51
Zou dit een forummer zijn?

https://www.facebook.com/diwmotz/posts/925728990885657
Dat is onze TaalNaschi.
(...)
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-01-2018 20:14
Reden: Spam
99.71% gewijzigd
Jonari schreef:
30-01-2018 19:33
Wat een naar verhaal.
Vreselijk. En de NL grootouders lopen tegen muren op en kunnen alleen maar lijdzaam toezien hoe de kinderen tal van 'zogezegde moeders' moeten accepteren, geen scholing krijgen en als 3- en 5-jarige geacht worden om geestelijke verdieping te kennen en zo niet worden ze gestraft. Lees: Pa heeft seks met zowat de hele vrouwelijke gemeenschap, de kinderen 'leren dat pa dat moet doen voor de innerlijke verrijking van die vrouwen, kijkt niet om naar zijn kinderen (en heeft er nog tal van met andere vrouwen). Het spaargeld van hun moeder (Tja, grootverdiener bij een Europese zogezegd 'non profit' organisatie) stelt pa in de gelegenheid om helemaal los te gaan.
Oudblond schreef:
Vreselijk :'(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
30-01-2018 19:15
De OP kan weer gestaft worden.
Oudblond schreef:
Vreselijk :'(
Wat gebeurt er? Mag hier open en bloot drugges verhandeld worden?

Way to goooo!
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
30-01-2018 21:20

Way to goooo!
Ja joh dat wordt gedoogd net als racistische uitspraken. Wat een beleid :facepalm:
yasmijn schreef:
30-01-2018 21:20

Way to goooo!

Maar een vraag stellen over Valdispert mag niet :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven