Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Gayacat schreef:
30-01-2018 19:42
Nou, dit vind ik dus wel grappig. Humor is echt subjectief maar je kan dus ook overlap met elkaars voorkeuren hebben. Jiskefet, Lubach en Van Kooten &De Bie vond ik leuk terwijl ik hier niet echt enthousiast van wordt. Maarre gewoon lekker genieten.
De actrice die juffrouw Ank speelt, wil het volgende seizoen iets meer sturen op timing en haar voorbeeld is Hertenkamp dus ik houd de serie wel in de gaten.
hertenkamp is toch stokoud? daar keek Ilse naar toen ze een tiener was. vond je dat leuk?
Antoon69 schreef:
30-01-2018 19:51
hertenkamp is toch stokoud? daar keek Ilse naar toen ze een tiener was. vond je dat leuk?
Ja, en Missie aarde ook. En alles van Arjan Ederveen. Ik weet niet of ik Hertenkamp nu nog leuk vind maar in mijn herinnering wel. Wel ooit in de bios een absurdistische film gezien waarbij ik erg veel moest lachen en jaren later vond ik er niks aan.
die hele generatie van actrices keek vroeger altijd naar die vpro series.

ik vond ze zelf ook leuk
Net de 1e 3 afleveringen gekeken op uitzendinggemist. :rolling:

Alleen dat liedje blijft maar in je hoofd dreinen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Softie35 schreef:
30-01-2018 19:49
die concierge is toch de ex van Jennifer Hofman? Knap dat ze dan zo kunnen samenwerken. Verder een hele leuke serie
is dat zo?

En over dat samenwerken...hoeveel scenes hebben ze nou helemaal samen?
Antoon69 schreef:
30-01-2018 20:00
die hele generatie van actrices keek vroeger altijd naar die vpro series.

ik vond ze zelf ook leuk
Het is 20 jaar geleden. Stokoud is dus tamelijk van toepassing.
Georgina Verbaan had er een rolletje in als hockeymeisje Anne-Claire waar Grace Keeley hitsig van werd. Georgina was toen 19 jaar. Ik zie dat Ilse iets ouder is dan ik, zij komt uit 1975 dus was zij toen 23 jaar.
Softie35 schreef:
30-01-2018 19:49
die concierge is toch de ex van Jennifer Hofman? Knap dat ze dan zo kunnen samenwerken. Verder een hele leuke serie
ja maar ze zijn pas sinds kort uit elkaar. Ik denk dat de serie toen al was opgenomen.
Ilse Warringa is wel een steengoede actrice. In haar vakgebied al lang erg bekend en nu bij het grote publiek.

Ik vind Bianca Krijgsman ook geweldig. Echt een rol voor haar. Ik vind Jennifer haar rol saai. En de hele tijd die quasi verbaasde blik.
Een van de homovaders speelde vroeger Robin in GTST. Het gehandicapte broertje van Benjamin. Ik kan hem nu niet anders zien.
Die Ilse vind ik ook echt heel, heel goed. Jennifer heeft idd teveel verbaasde blikken. En die homovader zie ik idd ook nog steeds als Robin.
Ik ben blij dat er weer een leuke serie op tv is,
Even wat oude beelden uit gtst van Robin :

https://youtu.be/H9yVZLEUGOg
mick87 schreef:
30-01-2018 22:04
Ilse Warringa is wel een steengoede actrice. In haar vakgebied al lang erg bekend en nu bij het grote publiek.

Ik vind Bianca Krijgsman ook geweldig. Echt een rol voor haar. Ik vind Jennifer haar rol saai. En de hele tijd die quasi verbaasde blik.
Een van de homovaders speelde vroeger Robin in GTST. Het gehandicapte broertje van Benjamin. Ik kan hem nu niet anders zien.
Daar ken ik hem van. Ik zie hem ook als verstandelijk gehandicapte, maar wist niet waarom.
Gayacat schreef:
30-01-2018 21:50
Het is 20 jaar geleden. Stokoud is dus tamelijk van toepassing.
Georgina Verbaan had er een rolletje in als hockeymeisje Anne-Claire waar Grace Keeley hitsig van werd. Georgina was toen 19 jaar. Ik zie dat Ilse iets ouder is dan ik, zij komt uit 1975 dus was zij toen 23 jaar.
oh ik dacht dat hertenkamp veel ouder was

Rop Verheijen heeft al tig andere rollen in toneel en tv gedaan.
mick87 schreef:

Hier net zo!
Rop liet zich ook van een minder leuke kant zien in WIDM toch?
mick87 schreef:
30-01-2018 14:52
Ik kijk het ook. Nu heb ik zelf geen kinderen. Maar is dit echt zo realistisch? Ouders die twee keer per dag zo op school staan en de kinderen tot in de klas brengen en dan zo achterlijk gaan staan te zwaaien ?

Ik kan me uit mijn schooltijd niet echt herinneren dat mijn moeder aan school heeft gestaan. En volgens mij viel het met de andere ouders ook wel mee.

Maar goed, tijden veranderen natuurlijk wel.
Jawel, bij mijn kind op school wel hoor, bij het brengen 's morgens.
Antoon69 schreef:
30-01-2018 22:41
oh ik dacht dat hertenkamp veel ouder was
Hertenkamp was ook geweldig!
mick87 schreef:

Grappig, ik was dat alweer helemaal vergeten. Maar inderdaad als ik die acteur zie dan schiet wel gelijk 'verstandelijk beperkt' door mijn hoofd. Blijkbaar is dat het enige dat is blijven hangen bij mij

Die quasi verbaasde blik vind ik ook een beetje raar. Haar kind gaat naar groep 3, ik neem aan dat ze in groep 1 en 2 ook wel het nodige heeft meegemaakt, de schoolpleinpolitiek begint niet opeens in groep 3 en is (lijkt mij) ook niet alleen aanwezig op de Klimop
mick87 schreef:
Ik vind Bianca Krijgsman ook geweldig.

Ik ook.
Hoe ze met die blauwe Bambi-ogen die directeur elke keer aan staat te staren, en hoe hij haar elke keer om zijn vinger windt.
Heerlijk.
Zouden ze het viva forum gelezen hebben ter inspiratie van deze serie? Vind het wel hilarisch herkenbaar naar wat ik hier op de kinderpijler lees ;-D
redbulletje schreef:
31-01-2018 11:47
Zouden ze het viva forum gelezen hebben ter inspiratie van deze serie? Vind het wel hilarisch herkenbaar naar wat ik hier op de kinderpijler lees ;-D
Ik heb hetzelfde. Helemaal met dat meisje Youandi.
Ik heb net toch maar even de beschikbare afleveringen teruggekeken. Die directeur :rofl:
Die is zo fout.

Mannetjes zitten hier nu te kijken. Die hadden erover gehoord op school.
redbulletje schreef:
31-01-2018 11:47

Welke nick zou juf Ank hier hebben?
Lady*Voldemort schreef:
31-01-2018 13:42
Ik heb net toch maar even de beschikbare afleveringen teruggekeken. Die directeur :rofl:

Goed is ie hè?
Diederik Ebbinge is ook één van de schrijvers van de serie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven