Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
En dan zie ik de topic titel en dan hóór ik de juf van zoon... Dag dag dag tot de volgende keeeer dan zijnnnnn we er weeeerrrr tot....vrijjjjjjdaaaag.
:rofl: :rofl: :rofl:
Oh die directeur vind ik echt vreselijk.
Lotte35 schreef:
30-01-2018 12:22
Is dat die van groep 7, die stond te paffen voor het open raam?
Die vind ik ook hilarisch.
Hoe ze dat broodbeleg van juf Ank zat op te eten, en totaal NIET reageerde toen die daar moeilijk over zat te doen.

Gewoon totaal stoïcijns dooreten ;-D
Ja, die scène was ook ook onbetaalbaar. En juf Ank maar lekker passief agressief en compleet tevergeefs blijven reageren ("neem je de volgende keer zelf wat mee?")
Nothing happens for a reason
minnimouse schreef:
01-02-2018 23:54
‘Rianne? Weet je het zeker, papa Walter?’
:proud:

‘En dan heeft Rianne ook nog een biooooooolooooooogische papa’ :rofl:
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.

En die Bradley die je nooit ziet :-D
Joostisandersgeaard2 schreef:
02-02-2018 08:52

Toevallig weet ik dat er wel echt een jongetje gecast is als Bradley dus wie weet gaan we die nog zien ^^
NYC schreef:
01-02-2018 21:44
Sinds dit programma op televisie is durft volgens mij niemand op de school van mijn zoon nog lang staan te zwaaien. Normaal staan er echt minstens vijf en vandaag helemaal níemand.
Ik ben er juist mee begonnen , zoon vroeg er ineens om.
Ik moest even wennen aan de over de top karakters maar inmiddels vind ik het leuk. Ik zit ook steeds met plaatsvervangende schaamte te kijken om er vervolgens heel hard om te lachen.

Ik vind alleen de hoofdrolspeelster vrij irritant ze is overal te laat, nergens van op de hoogte en ze kijkt permanent verbaast. Ik dacht even dat Jennifer Hoffman een slechte facelift had laten doen.. Maar schijnbaar speelt ze die "ik kom net uit een ei" blik.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
beetjegek schreef:
02-02-2018 10:51
Ik ben er juist mee begonnen , zoon vroeg er ineens om.
:mrgreen:
MwTheelepel schreef:
02-02-2018 11:40
Ik moest even wennen aan de over de top karakters maar inmiddels vind ik het leuk. Ik zit ook steeds met plaatsvervangende schaamte te kijken om er vervolgens heel hard om te lachen.

Ik vind alleen de hoofdrolspeelster vrij irritant ze is overal te laat, nergens van op de hoogte en ze kijkt permanent verbaast. Ik dacht even dat Jennifer Hoffman een slechte facelift had laten doen.. Maar schijnbaar speelt ze die "ik kom net uit een ei" blik.
Heel irritant idd. ( Verbaasd is met een d)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat zo'n TV Kantine er ook weer mee aan de haal moet gaan. Daar vond ik sowieso al nooit veel aan, maar dit.... :nope: een soort slechte parodie maken op iets wat al satire is, dat slaat echt nergens op.
Net als die DARUM humor (toch al nooit grappig) met die participets, slaat wat mij betreft ook weer net de plank mis.
Nothing happens for a reason
MwTheelepel schreef:
Daar kan ik mezelf dan wel weer in herkennen. Ik doe echt heel erg mijn best, maar ik vind het altijd een grote puzzel om op de juiste dag lege jampotjes of waxinelichtjes mee te geven, mijn kind verkleed naar school te sturen, de school te versieren naar het jaargetijde en dan ook nog te werken. Ik kan ook zo verbaasd kijken als ik het letterfeest vergeten ben.
juliet64 schreef:
02-02-2018 21:11
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat zo'n TV Kantine er ook weer mee aan de haal moet gaan. Daar vond ik sowieso al nooit veel aan, maar dit.... :nope: een soort slechte parodie maken op iets wat al satire is, dat slaat echt nergens op.

Helemaal mee eens.
Kan daar ook echt niet om lachen.
Vreselijk inderdaad, de tv kantine. Zag net weer reclame daarvan voorbij komen.
Ik dacht eigenlijk dat ze allang gestopt waren met de opnames daarvan. Maar helaas.
MwTheelepel schreef:

Ik denk dat ze dat expres zo in de serie hebben geschreven.

Alsof je op een afstand, door de ogen van Hannah, de school met al zijn eigenaardigheden ziet.
De rest, leerkrachten, ouders, kinderen zitten er natuurlijk al langer in.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
wolkewitje schreef:
02-02-2018 21:42
Daar kan ik mezelf dan wel weer in herkennen. Ik doe echt heel erg mijn best, maar ik vind het altijd een grote puzzel om op de juiste dag lege jampotjes of waxinelichtjes mee te geven, mijn kind verkleed naar school te sturen, de school te versieren naar het jaargetijde en dan ook nog te werken. Ik kan ook zo verbaasd kijken als ik het letterfeest vergeten ben.
Ik verbaasde me ook altijd dat er moeders waren die nooit wat vergaten en de Nieuwsbrief wel van voor naar achter lazen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik ben Jennifer Hoffman fan! Ik vind haar een goede actrice. Ze lijkt me heel bescheiden en ik vind haar knap.
watdachtjehiervan schreef:
03-02-2018 11:04
Ik ben Jennifer Hoffman fan! Ik vind haar een goede actrice. Ze lijkt me heel bescheiden en ik vind haar knap.
Toch zou ik haar graag ns in een ander soort rol gecast zien. Ook bij Dr Tinus liet haar personage nogal over zich heen lopen.
redbulletje schreef:
03-02-2018 11:18
Toch zou ik haar graag ns in een ander soort rol gecast zien. Ook bij Dr Tinus liet haar personage nogal over zich heen lopen.
In verborgen gebreken was zij juist een zelfstandig, modern en mondig type. Volgens mij staat de serie nog online, erg leuk om terug te kijken.
Joostisandersgeaard2 schreef:
02-02-2018 08:52

‘Neehee, nou moet je niet weer beginnen met zwaaien’.

‘He Bradley’ :rofl:
‘Dat is niet leuk voor Maledief’.

:rofl:

Wat erg, die vent. Ben even zijn naam kwijt.
Ik vind die man goed te behappen. Ursula en die 2 andere vriendinmoeders vind ik lomp.
hollebollegijs schreef:
03-02-2018 10:58
Ik denk dat ze dat expres zo in de serie hebben geschreven.

Alsof je op een afstand, door de ogen van Hannah, de school met al zijn eigenaardigheden ziet.
De rest, leerkrachten, ouders, kinderen zitten er natuurlijk al langer in.

Zo zie ik het ook!
Ik was nieuwsgierig en heb terug gekeken. Aflevering 1 helemaal maar vond er niks aan en toen afl 2 maar ben afgehaakt. Niet mijn humor.
Ik heb alke drie de afleveringen achter elkaar gezien. Ik vind het echt erg leuk. Ik moet wachten op de uitzending gemist dus ik hoop dat het snel online komt. Kan ik maandag kijken.
Ik las in een interview dat Jennifer Hoffman vertelde dat ze zo moest kijken en doen (continu verbaasd en alsof ze uit een ei komt). Dus dan doet ze het goed.

Ik zag een voorstukjes van de tv kantine en vond het ook totaal niet grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven