Schouder uit de kom
dinsdag 30 januari 2018 om 23:06
Hey, ik had net een voetbal training en ik wou de bal schieten, ik gleed toen uit en viel op mijn arm/schouder waardoor hij uit de kom Was. Ik lag op de grond te schreeuwen van de pijn en voelde duidelijk dat hij verkeerd zat.. daarna voelde ik hem terug schieten (soort knak) gelukkig werd de pijn toen ietsjes minder maar mijn arm tintelt wel, hij voelt ook heel slap aan en mijn hand is ook koud. Verder is er bijna niks aan te zien, klein beetje dik maar alleen als ik mijn arm beweeg voelt het heel apart. Ik weet niet wat ik het beste kan doen en of hier iemand ervaring mee heeft?
Groetjes
Groetjes
dinsdag 30 januari 2018 om 23:09
Ik zou in ieder geval even met de huisartsen post bellen, hen uitleggen wat er is gebeurd en welke klachten jij hebt. Zij kunnen je dan advies geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 30 januari 2018 om 23:09
Overleg even met haar.
Bel voor zekerheid anders met de huisartsen post. Overleg met hen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 30 januari 2018 om 23:14
dinsdag 30 januari 2018 om 23:55
woensdag 31 januari 2018 om 07:40
Ok Thanks! Succes vandaag!