Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Nou, vanochtend wiebelde het gebouw waar ik werk behoorlijk (bovenste verdieping, oud gebouw, winderig plein, vlakbij kust), maar helaas, het staat nog overend ;-)
Ik kom ook weer eens even om de hoek piepen. En even knuffels uitdelen :hug:
Ik gun jullie zo het allerbeste. En rust. Dat kunnen er ook een aantal wel gebruiken.
Zelf verlang ik ook naar rust. En ik heb mijn valkuil ontdekt, want ik heb ook behoefte aan uitdaging. En daar ging het soms (flink) mis. Dus ik probeer de uitdagingen nu beter te doseren en mijn lat wat lager te leggen. Tegelijkertijd wil ik aan de slag als zzp-er. Maar dit wil ik doen naast mijn huidige baan, zonder druk dat het wat móet worden. Zodra ik een bedrijfsnaam heb, schrijf ik me in.

Hoe is het verder hier op t forum? Is het de moeite waard om eens wat vaker te komen? Ik mis jullie wel hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, :hug: voor wie ze kam gebruiken.

Ik ben nog wel regelmatig op het forum maar wel minder dan eerst.
Vanaf morgen een weekje naar de zon. Heb er echt zin in. Gaan met vrienden dus ik verwacht een hoop gezelligheid ;-D
-Katjies- schreef:
19-01-2018 23:52
Ik kom ook weer eens even om de hoek piepen. En even knuffels uitdelen :hug:
Ik gun jullie zo het allerbeste. En rust. Dat kunnen er ook een aantal wel gebruiken.
Zelf verlang ik ook naar rust. En ik heb mijn valkuil ontdekt, want ik heb ook behoefte aan uitdaging. En daar ging het soms (flink) mis. Dus ik probeer de uitdagingen nu beter te doseren en mijn lat wat lager te leggen. Tegelijkertijd wil ik aan de slag als zzp-er. Maar dit wil ik doen naast mijn huidige baan, zonder druk dat het wat móet worden. Zodra ik een bedrijfsnaam heb, schrijf ik me in.

Hoe is het verder hier op t forum? Is het de moeite waard om eens wat vaker te komen? Ik mis jullie wel hoor!
Het is zeker de moeite waard. Ik mis jou (en de anderen) ook. Het is stil, dus ik mis m'n uitlaatklep soms een beetje xD
Stil hier..

Vriendlief en ik gaan dit weekend weg.
Ik heb een shitload aan info gekregen vandaag én ik ben eigenlijk helemaal klaar met vandaag. Ik moet nog 2 uur ongeveer.
Watervrouw333 schreef:
17-01-2018 12:29
Door een mail van gisteravond (onverwacht maar positief) de plannen van deze week aangepast. Verdere actie volgende week pas. Spannende tijden weer!!
(en wat vaag; sorry :-$ )
De verdere actie eindigde in het ontvangen van een afwijzing. Werkgevers weten niet wat ze aan me missen ;-)
Vandaag de laatste vakantiedag weer. Het was erg gezellig maar ik ben toch ook wel blij om weer rustig thuis met man te zijn morgen.
Watervrouw333 schreef:
26-01-2018 20:02
De verdere actie eindigde in het ontvangen van een afwijzing. Werkgevers weten niet wat ze aan me missen ;-)
Stomme werkgevers!
Ach, er is een werkgever die je wel werk wil geven!
Shit Watervrouw, wat een sufferds! Maar hij komt ècht, die baan... Mijn man is sinds deze week ook weer aan het werk. Hij kan iig. een half jaar terecht bij een superpraktische baan (hij wil het roer omgooien, en dit is een mooie start, lekker met zijn handen werken) en daarnaast de komende 3 maanden in de functie die hij altijd al uitoefende.
En ik heb mijn bedrijfje gisteren ingeschreven bij de Kamer van Koophandel! Best eng, maar fuck it, ik doe het gewoon! 's Middags foto's laten maken door echte fotograaf voor mijn website en folder. Dan maar doorpakken ook. En toevallig net die ene zonnige dag geprikt!

Ik kom hier ook niet meer zo vaak - megadrukke tijden op het werk en thuis - maar mis het ook wel. Kwam gisteren op een bijeenkomst van werk Solo tegen, en daardoor kreeg ik er ook wel weer zin in. Dus ik ga mijn best doen, Aza! Heb je een lekker weekend gehad met je vriend?

En Dolfje, hoe was je vakantie? Ik heb geen idee hoe onze zomervakantie eruit gaat zien, dat hangt allemaal af van het werk - of de afwezigheid daarvan - van hunniehusbie. Maar ach, dan moet ik tegen de zomer maar spontaan gaan bedenken hoe of wat. Zou graag naar noordwest-Spanje gaan, maar al die campings daar zien er niet uit, vreselijk!

Nou, dat was weer even wat konijnengebabbel...
Stom Watervrouw... van die werkgever dan hè.

Fijn voor Hunniehusbie! En veel succes met je bedrijf! Gogogo :cheer2:

Hier wordt het leven weer wat normaler na de begrafenis van mijn moeder. Vorige week was ik nog redelijk ongeconcentreerd bezig, dat gaat nu alweer veel beter. Nog wel het nodige regelwerk, maar dat komt goed. Ik deed sowieso de administratie al een paar jaar voor haar, dus heb redelijk inzicht in wat er nodig is. Maar mèn dat moe zijn 's avonds... na het avondeten kun je mij opvegen, nog steeds. Vanavond ga ik een poging wagen weer naar koorrepetitie te gaan, maar of ik het volhou...

De zomervakantie is hier al wel duidelijk: man moet voor zijn werk naar Curacao eind mei. Dus daar knopen we maar wat aan vast dan. Wat moet dat moet, echt zo vervelend :proud:
The owls are not what they seem
Lady, dat hakt er ook in. Gun jezelf maar gewoon alle rust en tijd die je nodig hebt. Je lichaam vertelt het je duidelijk genoeg. Dus als je vanavond toch niet zo veel energie hebt voor dat koor.... so be it!

Jullie zomervakantie klinkt leuk! Mijn vader moet volgende week weer voor een klus naar Curacao - ik meen de vierde keer, en de tweede keer dat hij het zonder mijn moeder doet - en door zijn verhalen ben ik toch wel benieuwd geworden naar die plek. Je hebt in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken!
Probeer jezelf niet verplicht te voelen voor koor enzo!
Jouw man liever dan ik, maar wel mooi dat het vakantieplan nu gewoon komt aanwaaien :)

Houdt het konijnenbabbel er maar gewoon in hier! :heart:
Ondernemen is mij te avontuurlijk, of ik moet gelijk een marketeer én een financieel administrateur kunnen inhuren :idea: :mrgreen:
Vervelend vooruitzicht Lady :P , sterkte met het regelen van alle zaken.

De vakantie was heerlijk Hunnie! Lekker bijgetankt in de zon. Wil je perse naar een camping? Je zou ook een appartement kunnen zoeken in die regio.
Mooi vooruitzicht Lady!

Hun: Ik snap het ook wel hoor, ik ben momenteel ook heel druk bezig met shizzle thuis en werk. Ik krijg steeds meer taken toegeschoven gekregen én dat is leuk en uitdagend, maar soms ontbreekt me echt nog de daadwerkelijke kennis.
Ik merk ook dat mijn Nederlands achteruit is gegaan én ik wil perfect Nederlands kunnen/moeten schrijven.

Weekendje was heerlijk. Beide zijn we geïnteresseerd in geschiedenis en een beetje rondstruinen door musea, maar ook gewoon lekker even niks doen.
Hebben 3 dingen gedaan in het hele weekend, maar wel zoals wij dat doen. Tijd nemen, omgeving in ons opnemen etc. Zaterdag lekker een eind gelopen en 's avonds ons volgevreten X-D.
Klink lekker, Aza! En ik sta bekend als 'de vrouw met de rode pen' dus mocht je eens een vraag hebben over Nederlands, dan help ik je graag.

Dolf, fijn dat jullie konden bijtanken! Nu mijn man voorlopig even fulltime onder de pannen is, zie ik niet zo gauw een mogelijkheid om met het gezin weg te gaan - nog los van de financiën - maar ik heb evengoed vrij gevraagd voor de krokus- en de meivakantie.
Ik ben dol op kamperen, maar heb een hekel aan campings met laantjes en heggetjes. Geef mij maar een groot, natuurlijk terrein waar je her en der een tent kunt opzetten. Die zijn in Frankrijk nog wel eens te vinden (de meeste 'aires naturelles' zijn zo opgezet), maar in Spanje? Dan zou een huisje ergens in de natuur nog wel wat voor ons zijn, maar een appartement in de bebouwde kom niet. Ach, tegen die tijd maar kijken wat wel of niet kan.

Watervrouw: ik ben ook niet een ondernemer pur sang, dus ik vind dit superspannend. Maar ik wil echt weg uit dit 'kantoorleven'. Het idee is wel om veel samen te gaan werken met iemand anders van de opleiding. Wel beiden als eenmansdingest, maar toch ook samen aan de slag. We gaan het wel zien, stapje voor stapje.

Nu kijk ik vooral uit naar het weekend. Ik heb de laatste tijd heel erg veel gewerkt, ook op mijn vrije dagen, en de weekends zaten vrij vol. Morgen wil ik lekker met de hond naar het bos en 's avonds ga ik met mijn zussen eten. Zaterdag moet zoon heel vroeg een half uur verderop voetballen en ik ga mee. En dat vind ik nog leuk ook!
Oh fijn Hunnie! Dat zou ik heel fijn vinden :-).

Die hegjes word ik op een camping ook altijd kriegel van. Is gewoon niet lekker :).
Azarole schreef:
01-02-2018 11:23
Oh fijn Hunnie! Dat zou ik heel fijn vinden :-).

Die hegjes word ik op een camping ook altijd kriegel van. Is gewoon niet lekker :).
Over het algemeen staat er ook ander volk op dat soort campings. Ik hoef ook geen luxe sanitair. Mag van mij stokoud zijn of midden in een oude stal staan, als de pot maar schoon is!
Heb gisteravond een halve repetitie meegemaakt... en toen was ik op. Maar van zingen krijg ik ook energie, dus toch blij dat ik geweest ben.
Vandaag nog even werken, morgen ook weekend. Fijn!

Ik ben geen kampeerder, wel of geen hegjes maakt daarbij geen verschil. Man gelukkig ook niet, dus wij gaan fijn in een hotel of een huisje.
Jouw weekendje weg klinkt leuk Aza, zouden wij ook zo kunnen doen.

Ik ben ook geen ondernemer dus ik vind je heel dapper Hunnie!
The owls are not what they seem
Fijn Lady, dat je toch bent gegaan èn naar jezelf hebt geluisterd (figuurlijk en letterlijk ;)
Klinkt heerlijk Azarole!

Goed dat je gegaan bent Lady!

Oh hegjes op de camping, mijn schoonouders staan op zo’n camping maar ik vind het meer een caravanstalling met overal auto’s. Van het voorjaar gaan we weer een paar dagen kamperen op Texel. Vanwege het weer zijn we afgelopen jaar iets eerder naar huis gegaan dus kunnen nog 4 dagen “ gratis”. Denk dat we dat ergens in juni gaan doen( hoogseizoen mag niet), of begin september. Deze camping mogen alleen auto’s op tijdens laden en lossen en de plekken zijn allemaal anders. Lekker in de duinen.

Ik zit meestal juist graag een beetje centraal op vakantie Hunniebunnie, afgelopen week zaten we in een wijk met alleen maar vakantiehuizen maar op loopafstand geen winkel. Ik zit dan liever aan of achter de boulevard met om de hoek een supermarkt. Huisje in de natuur lijkt me ook fijn maar dan moet je plannen met boodschappen etc.

Over een week of 6 zit ik met man een weekend in Rome, in een B&B die een dikke 9 krijgt op booking.com. Vlakbij Vaticaanstad. Heb er zin in. Lekker struinen door de stad en lekker eten natuurlijk!
Dat klinkt allemaal heerlijk, Dolf!
Ik zoek zelf liever de rust op. Dan halen we op een marktje gewoon tassen vol fruit en groente en dan zien we wel wat we daar voor maaltijd van maken...
Konijntje je wordt geciteerd op de homepage.
Ik :hello: even en moet weer aan de slag! Fijne dag allen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben nu inmiddels 2 keer een weekendje weg geweest met vriend én deze zijn zo anders dan met ex.
Een stuk lopen vinden we beiden niet erg, wat cultuur en geschiedenis vinden we ook niet erg. Naja, al met al gewoon heel fijn.
Ben nu nog aan het nagenieten :-)
Heerlijk Aza!

Man en ik staan er ook hetzelfde in, wandelen, museum, cafeetje. Meestal zien we niet een winkel van binnen. Toen we naar Ny gingen zeiden veel mensen “ daar kan je fijn winkelen” nou ik geloof dat ik 3 winkels gezien heb.
Winkels heel af en toe, dan moet het echt iets zijn wat we bij ons in de buurt niet kunnen vinden zeg maar.
Of we moeten wat nodig hebben X-D.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven