Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Oudblond schreef:
01-02-2018 13:18
Konijntje je wordt geciteerd op de homepage.
Ik :hello: even en moet weer aan de slag! Fijne dag allen!
Huh wat? @(
Alle reacties Link kopieren
Ik denk met het topic van Rare dingen die je ouders doen?
Aza, is poezel eigenlijk nog teruggekomen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
02-02-2018 13:33
Aza, is poezel eigenlijk nog teruggekomen?
Hij loopt regelmatig in de buurt, ik zie hem vaak genoeg, maar hij wil niet naar binnenkomen.
Azarole schreef:
02-02-2018 22:14
Hij loopt regelmatig in de buurt, ik zie hem vaak genoeg, maar hij wil niet naar binnenkomen.
:|
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mogguh!!
Mogguh Aza en andere stammers!

Zou poes een ander adresje in de buurt gevonden hebben Aza?
The owls are not what they seem
Jee Aza, wat maf? Zou hij ergens anders gevoerd worden en een mandje hebben staan? Komt hij wel naar je toe als hij je ziet en als je hem roept? Wat een vreemde gewaarwording moet dat zijn...?

Afgelopen vrijdag was ik met hond naar het bos: heen in haar eigen hondenrugzak. Terug dacht ik 'even kijken of ze naast de fiets kan'. Nou, daar ging ze! Luid blaffend sleepte ze me mee, ik moest flink trappen om de lijn niet te strak te hebben staan. Ga maar een tuigje kopen, want anders trekt ze dit allemaal met haar nek. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar toch...
Vrijdagavond gegeten met mijn twee zussen, heel gezellig. Eén van hen had een giga-bos magnoliatakken meegenomen voor mijn man en mij (vanwege werk/eigen bedrijfje). Dus iedereen dook omlaag, lampen bijna om, kaarsen bijna uit... Beetje Mr. Bean-achtige situatie :P

Zaterdag voor dag en dauw opgestaan om met een auto vol jongens op tijd te zijn voor een voetbalwedstrijd in de polder. Kwam ik daar, nog in het schemerduister, kregen we bericht dat alles was afgelast :thunder: Dat kwam de rest van de dag niet meer goed met mij....

Jullie ook een fijn weekend gehad?
Hij zag er niet heel gezond uit moet ik zeggen, heel erg afgevallen.
Hij reageert wel op z'n naam. Komt naar me toe gelopen en ineens sprint hij weg. Soms kan ik hem bijna pakken.

Weekend hier was wel oké. 2 verjaardagen en dan ben ik echt moe/op.
Ach wat sneu Aza, en lokken met voer lukt niet?
Hoop dat het pakken alsnog een keer lukt...

Nu weet ik wat wij vroeger misten: een hondenkar. Op de heenweg trok de hond mij met fiets en al wel vooruit, op de terugweg was ie MOE. Tuigje heeft ie nooit gehad, achteraf denk ik ook wel eens dat het wonderbaarlijk is hoe weinig hond en ik met fiets en al gevallen zijn....

Weekend was wel relaxed met dagje uitstapje en dagje niks.
Nee, helaas niet. Maar ik blijf hoop houden.
Ik hoop het ook, Aza, dit is echt niet leuk :(
Zal vast wel goedkomen.
Zo nog 1 dagje werken en dan barst de carnaval weer los hier. Omdat we niet meer zo piep zijn en ik tegenwoordig het “zonde” van het geld vind gaan we maar 2 (mid)dagen. Man moet maandag ook gewoon werken helaas. Ik ben dan wel vrij.
Veel plezier, Dolfje

Afbeelding
dolfje schreef:
08-02-2018 14:30
Zo nog 1 dagje werken en dan barst de carnaval weer los hier. Omdat we niet meer zo piep zijn en ik tegenwoordig het “zonde” van het geld vind gaan we maar 2 (mid)dagen. Man moet maandag ook gewoon werken helaas. Ik ben dan wel vrij.
Hier barst het ook los, maar ik vier het niet. Nooit echt gedaan. Lekker rustig weekendje op de bank voor mij dus.

Veel plezier Dolfje!
Dank jullie wel. Heb net de kostuums tevoorschijn gehaald om even te luchten en uit te hangen. Dacht dat ik nog een pruik had maar heb dat dan toch vorig jaar ( of misschien het jaar ervoor alweer) weggedaan. Dan maar zaterdag even creatief met mijn eigen haar, is fijner ook want die pruiken jeuken altijd.
Oh, ik weet nog dat we net vanuit Amsterdam naar Aza's stad waren verhuisd. Mijn moeder kwam op een dag stomverbaasd thuis: "Ik stond net bij de slager naast iemand met een oranje pruik op en een raar pak aan, en iedereen deed alsof het heel normaal was!" Wisten wij veel.... :facepalm: :-$
:rofl: Haha ja dan kijk je raar op. Hier zijn er tegenwoordig steeds meer winkels en bedrijven gewoon open. 20jaar geleden was er veel meer dicht dan nu.
Mijn werk was ook altijd s’maandags dicht maar nu helaas niet meer. Nou ja neem dan verlof op.
Hunniebunnie schreef:
08-02-2018 16:13
Oh, ik weet nog dat we net vanuit Amsterdam naar Aza's stad waren verhuisd. Mijn moeder kwam op een dag stomverbaasd thuis: "Ik stond net bij de slager naast iemand met een oranje pruik op en een raar pak aan, en iedereen deed alsof het heel normaal was!" Wisten wij veel.... :facepalm: :-$
Haha, ik wil dit weekend het liefst de stad ontduiken X-D. Kan me voorstellen dat het raar kan overkomen.
dolfje schreef:
08-02-2018 16:19
:rofl: Haha ja dan kijk je raar op. Hier zijn er tegenwoordig steeds meer winkels en bedrijven gewoon open. 20jaar geleden was er veel meer dicht dan nu.
Mijn werk was ook altijd s’maandags dicht maar nu helaas niet meer. Nou ja neem dan verlof op.
Wij zijn ook niet dicht, al weet ik van een aantal collega's dat ze het vieren. Die nemen dan inderdaad verlof op.
Wel fijn, hoop op rustige dagen.
Ooit hier ergens de anekdote gelezen dat mensen een rustig weekend in Brabant (of Limburg) wilden hebben en dat per ongeluk tijdens Carnaval geboekt hadden :HA:

Ooit in Carnavaltstijd in Carnavalsstad gewerkt: op vrijdag tieners in Indianen- en konijnenpakken en op maandag en dinsdag kon ik hoogstens halve dagen werken.
Kruidvat had ooit de mooie treinkaarttraditie om rond Carnaval kaartjes te hebben voor 12,50 maar die voorspelbaarheid hebben ze afgeschaft :|

Dolfje: Ik ga eens kijken of Sjoerd het doet :A: :fortune:
Sjoerd zit in mijn verzonden items nu, maar dat geeft nog geen garanties geloof ik.

Heb een slag geslagen in mijn eeuwige voorjaarsopruiming: 1 bank en 1 onpraktische prullenbak eruit. Kan komend weekend de restafvalcontainer nog volstorten als ik in een ijverige bui ben.
Je moet toch wat zonder Carnavalsdrukte ;-)
Watervrouw, Sjoerd is goed aangekomen en ik hem hem terug gestuurd.

Dat kan ik me ook nog herinneren van die mensen die met Carnaval dus ergens midden in het feestgedruis terecht kwamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven