Wij roepen wederom een eind weg!

woensdag 31 januari 2018 om 13:39
Ja eigenlijk wel. Maar de verbazing was groter toen ze allerlei aparte poses voor de spiegel ging doen icm met om de 15 minuten haar haar weer goed in een knotje doen. Het was zeg maar een type wat nogal op een Oost-Europese dame met een bepaald beroep leek. Ze maakte ook geen oogcontact met iemand, misschien was ze niet zo vol zelfvertrouwen als dat ze leek.
Anders had ik wel even naar haar gelachen of vriendelijk geknikt.

woensdag 31 januari 2018 om 15:44

donderdag 1 februari 2018 om 23:53
Ik doe 1x per week yoga en 1x per week fitness. Ik merk het vooral als we bezig zijn met de oefeningen. Dat ik ineens iets wel kan wat daarvoor nog niet lukte. Wij doen ook veel stretchoefeningen om de spieren op te rekken dus misschien heeft het daarmee te maken.

vrijdag 2 februari 2018 om 16:05
Hallo lieverd, hier ben ik. Ik doe niet zoveel op het forum de laatste tijd, maar als de computer aanstaat lees ik altijd wel even wat jullie hebben geschreven.
Het gaat wel met mij, ben een beetje gammel en slaap dagelijks wel een keer overdag. Het wordt hoog tijd voor de lente en het buitenleven, dan kom ik wat bij.
Heb wel veel gelopen deze week, want mijn band is lek, die wordt vandaag gemaakt en dan kan ik weer op m'n tuffie stappen. Ik realiseer me ineens hoelang alles duurt als je het te voet doet, maar wel beter voor me, dus doe ik wat vaker.

vrijdag 2 februari 2018 om 17:41
Ha Cateau, las ik ook nog eens over je heen. Gammel en slaap, het is denk ik de tijd van het jaar. Hopelijk gaat het snel beter met je.
Ja, dan weet je ineens hoe belangrijk je tuffie is. Voor korte stukjes kun je lopen maar voor de rest heb je je tuffie wel nodig.
Fijn dat hij vandaag gemaakt wordt.
Ja, dan weet je ineens hoe belangrijk je tuffie is. Voor korte stukjes kun je lopen maar voor de rest heb je je tuffie wel nodig.
vrijdag 2 februari 2018 om 18:02
Crematies zijn kut. Het was zwaar. En financieel is het ook kut. Man heeft ineens 400 euro minder salaris gekregen (hij moet nog uitzoeken waarom) terwijl er wel extra rekeningen waren. Ik kon bijna niet naar de crematie gaan omdat mijn bankrekening leeg was. En ik moet nog drie weken tot er weer geld is.

vrijdag 2 februari 2018 om 18:55
Ja Praad, is inderdaad de tijd van het jaar, maar sinds gister schijnt de zon weer in huis en dat beloofd een naderende lente.prada schreef: ↑02-02-2018 17:41Ha Cateau, las ik ook nog eens over je heen. Gammel en slaap, het is denk ik de tijd van het jaar. Hopelijk gaat het snel beter met je.

Hoe is het verder met jou? Ik lees dat je steeds leniger wordt met yoga, dat is een mooie opsteker en ook mooi meegenomen nu je zo slank aan het worden bent. Je bent echt onderweg een maneater te worden.

vrijdag 2 februari 2018 om 19:35

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 2 februari 2018 om 19:36
Met mij gaat alles heel erg goed. Boven verwachting zelfs. Ik ben echt veel actiever geworden sinds ik niet meer rook/drink, sport en de operatie heb gehad.Cateautje schreef: ↑02-02-2018 18:55Ja Praad, is inderdaad de tijd van het jaar, maar sinds gister schijnt de zon weer in huis en dat beloofd een naderende lente.
Hoe is het verder met jou? Ik lees dat je steeds leniger wordt met yoga, dat is een mooie opsteker en ook mooi meegenomen nu je zo slank aan het worden bent. Je bent echt onderweg een maneater te worden.![]()
Vanmorgen stond ik al om 09.00 uur in de sportschool

Dat had ik een jaar geleden niet kunnen bedenken. Toen gaf de longarts me nog geen twee jaar als ik door zou roken. Ik ben supertrots op mezelf, dat was ik ook al lang niet meer geweest.
En nu ga ik een beetje zondigen, een paar frietjes met een bamihapje uit de oven.

vrijdag 2 februari 2018 om 19:49
vrijdag 2 februari 2018 om 23:13
Het was wat ik al dacht: hij heeft vorig jaar onbetaald verlof gehad en dat moest nog verrekend worden. Maar zijn baas zou OVERLEGGEN wanneer hij dat zou doen én het zou gespreid zijn over een aantal maanden (en ook daarover zou overleg zijn). Nu kan het twee dingen zijn: of dit was alles, of er komt nog zo’n termijn. In beide gevallen is het gewoon raar, want dit is geen overleg. En we hebben doordat we zoveel aflossen aan schulden geen spaarpotje, dus zo’n groot tekort kunnen we simpelweg niet opvangen. Alleen door schoonvader te vragen of hij alsjeblieft terug wil storten wat we deze maand hebben afbetaald. Daar zal het wel op uitkomen, maar het voelt zo kut om dat te doen.