Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
@Drackie :hug:
Viva-Account schreef:
31-01-2018 13:01
Klinkt hilarisch :-D
Ja eigenlijk wel. Maar de verbazing was groter toen ze allerlei aparte poses voor de spiegel ging doen icm met om de 15 minuten haar haar weer goed in een knotje doen. Het was zeg maar een type wat nogal op een Oost-Europese dame met een bepaald beroep leek. Ze maakte ook geen oogcontact met iemand, misschien was ze niet zo vol zelfvertrouwen als dat ze leek.
Anders had ik wel even naar haar gelachen of vriendelijk geknikt.
Oudblond schreef:
31-01-2018 13:05
Prada: Een oranje rollade ter ere van de verjaardag van Beatrix. Attent van die dame :-P
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Dank VA. Komt wel weer goed hoor, maar je kunt er flink chagrijnig van worden.

Er staat alweer een taart in de oven. :proud: Worteltaart dit keer, want mijn moeder komt morgen. We gaan een high tea maken (en eten natuurlijk), maar de worteltaart kostte teveel tijd om morgen pas te maken.
De high tea vandaag was gezellig en lekker. Nu ben ik moe dus ik hang wat op de bank. Ik ga maar op tijd naar bed, want morgen is de crematie, dus dat zal ook weer een lange dag worden.

Hoe was jullie dag?
Lang. Fijn ruzie gemaakt met mijn ggz-instelling. Altijd leuk als je al zo moe bent van het niet slapen en andere psychische shit.
Ach ja.

Sterkte morgen.
Drackie, heel veel sterkte morgen :rose:

Jeetje, ik merk echt zo'n verschil sinds ik afval, niet meer rook en yoga doe. Niet normaal hoe lenig ik aan het worden ben en hoe minder dat ik hoef te hijgen tijdens normale inspanningen zoals de trap oplopen. :cheer:
Goed Prada!
Trappen lopen draai ik mijn hand niet voor om (hm, krijg nu wel een raar beeld op m'n netvlies hoe ik traploop) maar van yoga werd ik niet soepeler. Hoe vaak per week doe je aan yoga?
Sterkte Hawelry en Drackie.

Ik ben het grootste deel van de dag bezig geweest met het maken van een presentatie voor een college. Een nieuw college voor me dus heel leerzaam. Ik heb daar veel lol aan.
aviv_13 schreef:
01-02-2018 22:08
Goed Prada!
Trappen lopen draai ik mijn hand niet voor om (hm, krijg nu wel een raar beeld op m'n netvlies hoe ik traploop) maar van yoga werd ik niet soepeler. Hoe vaak per week doe je aan yoga?
Ik doe 1x per week yoga en 1x per week fitness. Ik merk het vooral als we bezig zijn met de oefeningen. Dat ik ineens iets wel kan wat daarvoor nog niet lukte. Wij doen ook veel stretchoefeningen om de spieren op te rekken dus misschien heeft het daarmee te maken.
Waar is Cateau eigenlijk gebleven? Cateauuu, hoe is het? :shout:
prada schreef:
02-02-2018 15:33
Waar is Cateau eigenlijk gebleven? Cateauuu, hoe is het? :shout:
Hallo lieverd, hier ben ik. Ik doe niet zoveel op het forum de laatste tijd, maar als de computer aanstaat lees ik altijd wel even wat jullie hebben geschreven.
Het gaat wel met mij, ben een beetje gammel en slaap dagelijks wel een keer overdag. Het wordt hoog tijd voor de lente en het buitenleven, dan kom ik wat bij.
Heb wel veel gelopen deze week, want mijn band is lek, die wordt vandaag gemaakt en dan kan ik weer op m'n tuffie stappen. Ik realiseer me ineens hoelang alles duurt als je het te voet doet, maar wel beter voor me, dus doe ik wat vaker.
Wat een kutdag :'(
Oei, wat scheelt er Drackie?
Ha Cateau, las ik ook nog eens over je heen. Gammel en slaap, het is denk ik de tijd van het jaar. Hopelijk gaat het snel beter met je.
Ja, dan weet je ineens hoe belangrijk je tuffie is. Voor korte stukjes kun je lopen maar voor de rest heb je je tuffie wel nodig.
Fijn dat hij vandaag gemaakt wordt.
Crematies zijn kut. Het was zwaar. En financieel is het ook kut. Man heeft ineens 400 euro minder salaris gekregen (hij moet nog uitzoeken waarom) terwijl er wel extra rekeningen waren. Ik kon bijna niet naar de crematie gaan omdat mijn bankrekening leeg was. En ik moet nog drie weken tot er weer geld is.
prada schreef:
02-02-2018 17:41
Ha Cateau, las ik ook nog eens over je heen. Gammel en slaap, het is denk ik de tijd van het jaar. Hopelijk gaat het snel beter met je.
Ja, dan weet je ineens hoe belangrijk je tuffie is. Voor korte stukjes kun je lopen maar voor de rest heb je je tuffie wel nodig.
Fijn dat hij vandaag gemaakt wordt.
Ja Praad, is inderdaad de tijd van het jaar, maar sinds gister schijnt de zon weer in huis en dat beloofd een naderende lente. :)

Hoe is het verder met jou? Ik lees dat je steeds leniger wordt met yoga, dat is een mooie opsteker en ook mooi meegenomen nu je zo slank aan het worden bent. Je bent echt onderweg een maneater te worden. :proud:
Eindelijk thuis. Gedoucht en wel en nu zit ik met chocoladetaart op de bank. Heerlijk.

Leuk je hier weer even te zien Cateau!
Trappen jullie er ook altijd in zo eind januari, begin februari, kerst weer gehad, dagen lengen, vogels zingen 's ochtends: de lente begint!
Tot je de weersvoorspelling ziet en beseft dat we nog maar 1 van de 3 maanden winter achter de rug hebben...
aviv_13 schreef:
02-02-2018 19:29
Trappen jullie er ook altijd in zo eind januari, begin februari, kerst weer gehad, dagen lengen, vogels zingen 's ochtends: de lente begint!
Tot je de weersvoorspelling ziet en beseft dat we nog maar 1 van de 3 maanden winter achter de rug hebben...
:cry: Yep. Vreselijk vind ik dat: Even ruiken aan de lente en dan weer guur weer. Dan heb ik het nog kouder! Zo'n tien jaar geleden zaten we in de sneeuw met Pasen. Hoop dat dat dit jaar niet het geval is! Ik werd ook niet blij van de vooruitzichten voor het weekend: man is jarig en ik wil er graag samen op uit, maar dan moet het wel een beetje aangenaam zijn en dat lijkt het niet te worden. Plan 2 is zondag gewoon de hele dag docu's kijken in bed met een brunchservice, bubbels en thuisbezorgd.nl ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Cateautje schreef:
02-02-2018 18:55
Ja Praad, is inderdaad de tijd van het jaar, maar sinds gister schijnt de zon weer in huis en dat beloofd een naderende lente. :)

Hoe is het verder met jou? Ik lees dat je steeds leniger wordt met yoga, dat is een mooie opsteker en ook mooi meegenomen nu je zo slank aan het worden bent. Je bent echt onderweg een maneater te worden. :proud:
Met mij gaat alles heel erg goed. Boven verwachting zelfs. Ik ben echt veel actiever geworden sinds ik niet meer rook/drink, sport en de operatie heb gehad.
Vanmorgen stond ik al om 09.00 uur in de sportschool :O
Dat had ik een jaar geleden niet kunnen bedenken. Toen gaf de longarts me nog geen twee jaar als ik door zou roken. Ik ben supertrots op mezelf, dat was ik ook al lang niet meer geweest.

En nu ga ik een beetje zondigen, een paar frietjes met een bamihapje uit de oven. :jump:
Drackie, crematies zijn zeker kut. Hopelijk kan je man snel opgelost krijgen wat er mis is gegaan waardoor hij zoveel minder krijgt.
Prada: Je schrijft ook anders dan een paar jaar geleden. Veel opgewekter. Fijn hoor al die veranderingen ten goede :thumbsup:
Drackie wat een zware dag. En daar bovenop geldgedoe. Hebben jullie een 'vangnet' voor de volgende weken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Thanks Blondje :lips:
prada schreef:
02-02-2018 19:39
Drackie, crematies zijn zeker kut. Hopelijk kan je man snel opgelost krijgen wat er mis is gegaan waardoor hij zoveel minder krijgt.
Het was wat ik al dacht: hij heeft vorig jaar onbetaald verlof gehad en dat moest nog verrekend worden. Maar zijn baas zou OVERLEGGEN wanneer hij dat zou doen én het zou gespreid zijn over een aantal maanden (en ook daarover zou overleg zijn). Nu kan het twee dingen zijn: of dit was alles, of er komt nog zo’n termijn. In beide gevallen is het gewoon raar, want dit is geen overleg. En we hebben doordat we zoveel aflossen aan schulden geen spaarpotje, dus zo’n groot tekort kunnen we simpelweg niet opvangen. Alleen door schoonvader te vragen of hij alsjeblieft terug wil storten wat we deze maand hebben afbetaald. Daar zal het wel op uitkomen, maar het voelt zo kut om dat te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven