Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Reizen: welkom hier !
Ladies&Gentleman,

Lees/spreek jullie nog (in het weekend). Vanavond en morgen gaan we intensief sporten na een sabbatical hopend dat de boel tegen de zomer gladgestreken en afgeslankt is.

Vrijdag ga ik stappen dus.....

Kusjekroel 4 ye all.

En oh Xen, suc8 vandaag of is het volgende week woe?!
Kreeg net telefoontje dat mijn neef en zijn vriendin in dat vliegtuig zaten die is neergestort. Gelukkig valt het voor hen mee. Zij alleen wat schrammen en hij waarschijnlijk een arm en/of been gebroken.
quote:tefalpannetje schreef op 25 februari 2009 @ 10:55:

Duidelijk Q, wat vindt je van sms; V..ik vind het gezellig met je, maar het lijkt me niet verstandig om op deze voet verder te gaan..? Goed aan gedaan, dat ik dat gestuurd heb? Met hulp van Vleer....Ik zou niks meer verzenden aan hem, dus geen sms, geen mail en ook geen postduif met een boodschap.
quote:tefalpannetje schreef op 24 februari 2009 @ 18:53:

Hoi hoi, ik lees nu net de reacties van jullie, en ik weet dat jullie gelijk hebben, ik neem idd genoegen met de spaarzame uurtjes dat z'n gevoel in z'n lul weer opspeelt. Denk dat ik korte metten moet maken, al vraag ik me af wat de beste methode is. Via sms niet, bellen mwah.....En toch blijft het dubbel, want ik vroeg gister nog of tie het leuk vond om een keer te gaan wokken? ( vind ik zo leuk en lekker) Vond ie oké, dus hij vindt alles goed, zolang ie maar vrij is. Heb bedacht om dan vrienden met hem te blijven, maar heb gister gemerkt, dat dat ook niet werkt, want we worden vanzelf intiem. Dubbele is bij mij dat, als ik nu bedenk dat ik 'm vanaf nu nooit meer ga zien, dat ik dat niet leuk vind. Omdat ik het zo gezellig met 'm heb ( als we samen zijn) En lijkt me wel leuk, om dalijk lekker terrasjes met 'm te doen enzo, zit dus al verder te denken. Maar weet dat jullie gelijk hebben, alleen de knoop doorhakken voelt best moeilijk...

TP

Leef aub in het nu, ik heb je dit eerder zien typen. Ten eerste wie zegt dat we een mooie zomer met terrasjesweer krijgen (niet ondenkbaar hier in wisselvallig NL). Ten tweede net zo goed breekt iemand zijn grote teen en mag 6weken niet lopen .

En last but not least, in die 5 maanden tijd zijn jullie welgeteld 1x uitgeweest naar Xavier....op jouw initiatief en je moest hem op het hart drukken dat hij wel mee zou gaan. Adem in en uit....Laat die jongen los, hij kan zijn gevoel niet geven, hij heeft ruimte nodig, jullie zien elkaar amper want HIJ HIJ HIJ..........

Heb ik wat gemist, is GOD al op aarde in mens van vlees en bloed, jouw vriend dus?!?

Wat heeft het contact jou concreet in die 5 maanden tijd gebracht, kun je mij daarop antwoorden? Zelfs sex was niet "je van het" heb ik gelezen dus.....Ben benieuwd!!!

En als laatste wat maakt het uit wat Q, R, S, T en heel het alfabet vindt van een sms wat je allang hebt verstuurd. Wat ga je doen als Q zou zeggen dat sms niet goed was. JIJ moet achter je acties staan....of ze wel of niet goed uitpakken...tjsa....het is jouw leven/jouw verantwoordelijkheid!

Reizen, U R welcome.

Vleer, k*T, schrikken! Maar hoe weet je dat al, zijn berichten al uitgegeven of alleen bij fam. Op nu.nl stond niet zoo veel....

Ik duim voor iedereen die daarin zit......Poeh poeh
Wuzzie , de vriendin van mijn neef heeft gebeld naar huis. Zij heeft alleen wat schrammen. Neef is met heli naar t zkh overgebracht , vriendin van hem zal daar zo heen vervoerd worden (of is daar al)
En hoe voel je je eronder Vleer
Wuzzie rustig .. ik wist niet dat ze op vakantie waren dus was nogal verbaasd dat mijn moeder tig oproepen had gepleegd.. Dus maar ff terug gebeld en toen vertelde ze het , dat oom en tante nu ri adam zijn. Toen ik dus op telegraaf.nl ging kijken besefte ik pas wat er was gebeurd.. Gelukkig wist ik toen al dat t met neef en zijn vriendin goed is afgelopen. (op waarschijnlijk een gebroken arm en/ofbeen na)
WOW Wuzzie!! Das wel een hele sterke eye-opener!! Kan niet anders zeggen, dan dat je helemaal gelijk hebt, en ook zo uitgebreid, wel lief dat je die moeite neemt om op me te reageren! Wat het mij heeft gebracht in die 5 maanden? Dat vind ik een hele goeie vraag, veel onzekerheid en twijfels, dat heeft het me iig zeker gebracht, maar als ik me afvraag of ik me die 5 maanden gelukkiger voelde, dan daarvoor is het antwoord NEE!

Je hebt trouwens wel humor, slaat er in als een bom, maar moet er ook wel om glimlachen. Ben beter af zo, wou het te graag, dat zie ik nu ook wel in. En je hebt gelijk, het maakt niet zoveel uit wat Q,R,S.T van mijn verstuurde sms vindt, IK moet achter m'n acties staan, het is mijn leven! Is pure onzekerheid, en dan bevestiging zoeken, dat ik het goed heb gedaan...

Vleer, das wel even schrikken, maar gelukkig is het goed met je neef en zijn vriendin afgelopen, en kunnen ze het nog navertellen. Dan hebben ze veel geluk gehad, met alleen een paar schrammen, en een gebroken arm/been. Dat geneest vanzelf.. Zet net het nieuws aan, en zie nu pas hoe erg het is! Sterkte Vleer!
Vleer, ik lees nu net iets over een neergestort vliegtuig. Bah, met mijn werk en zonder autoradio mis ik vanalles in het nieuws. Ga zo even kijken op teletekst/internet/tv.

Trouwens, die Orkz-dinges heb ik nog nooit van gehoord. Zit ook buiten het centrum in een woonwijk, wist niet eens dat die bestond!
Goed TP dat je de knoop hebt doorgehakt. Het zal nog wel even moeilijk worden de aankomende tijd, maar probeer wat afleiding te zoeken! En blijf niet nadenken of je nog een antwoord van hem gaat ontvangen. Let's move on!
Dag meiden,

Jeetje vleer wat een bericht zeg! Blij dat ze er toch goed uit zijn gekomen!

Mijn eerste werkdag zit er weer op en ze waren erg lief voor me. Wel allemaal nog oude emails op mijn werk van mijn ex was best confronterend en heb ze gelijk gewist weer. Wel natuurlijk weer even een traan moeten laten. Helaas het spookt nog wel door mijn hoofd heen allemaal maar ik hoop zoals jullie ook zeggen dat het gaat slijten allemaal.

Het is zoals het is nu.

Voor de rest zal er wel een ontslag vergunning worden aangevraagd heb ik een beetje vernomen en dat zie ik dan ook wel weer hoe dat gaat. Ik baal van de onzekerheid van mijn toekomst! Dat beangstigd mij gewoon.

Hoe hebben jullie het allemaal weer opgepakt na een breuk?

wuzziw heerlijke duidelijke taal!

Is het vandaag goed gegaan TP?
quote:liefmeisje2 schreef op 25 februari 2009 @ 16:48:

Goed TP dat je de knoop hebt doorgehakt. Het zal nog wel even moeilijk worden de aankomende tijd, maar probeer wat afleiding te zoeken! En blijf niet nadenken of je nog een antwoord van hem gaat ontvangen. Let's move on!Helemaal mee eens. Goeie reactie. Ennuh..doe jij dat dan ook met die kerel met die afkorting FBM?
anoniem_5896 wijzigde dit bericht op 25-02-2009 17:50
Reden: moest nog eventjes de afkortingsnaam opzoeken en heb deze toegevoegd
% gewijzigd
hahaha Q.... goed dat je de afkorting nog even gedubbel checkt heb!

Ik doe erg mijn best, maar kan niet ontkennen dat ook ík mijn dipjes heb (zoals ik hem op dit moment mis, of eigenlijk misschien wel zijn aandacht...) Dus zo hard als ik het tegen TP roep, zo hard roep ik het ook tegen mezelf Want valt niet mee om je altijd te beseffen that he ain't worth it.

Iemand hier op het forum heeft wel eens gezegd... laat geen tranen om een man, die ook geen tranen zal laten om jou... denk dat dat voor velen geldt hier onder ons.
Ik ben wel vaker van het dubbelchecken. Goed dat je je best doet. En dat je zijn aandacht mist..mwah..realiseer je goed dat je bepaalde aandacht kunt missen als kiespijn en de aandacht van dit heerschap is zo'n vorm van aandacht. Blijf het dus vooral roepen in tweevoud, zowel tegen TP als ook tegen jezelf, al dan niet in de spiegel. En ga vooral leuke dingen doen: koop nieuwe kleren en een leuk setje. Trek dan de hele handel aan (wel in de goeie volgorde natuurlijk) en ga lekker op stap.
quote:Q-Q schreef op 25 februari 2009 @ 18:09:

En ga vooral leuke dingen doen: koop nieuwe kleren en een leuk setje. Trek dan de hele handel aan (wel in de goeie volgorde natuurlijk) en ga lekker op stap.
To Q: heb je ook nog goed advies voor mij??
hallo allemaal!

Hier komt weer een lijstje ter oefening van mijn geheugen:

@Wuzz: Zie je wel dat je in mijn systeem zit? ik noem je als eerste! Je hebt hele goede tips gegeven..

@Scorpia: Nogmaals een :hug:! Fijn dat het goed ging op je werk!

@Vleer; Wat een schrik! Gelukkig is het relatief goed afgelopen. Het lijkt me een verschrikkelijke ervaring!

@TP: Hoe voel je je?? Veel gepiekerd zeker? Goed dat je je beseft wat voor een lul het eigenlijk is..

@Q: Ben je een eigen vragenrubriek begonnen??? Leuk nieuw onderschrift!

@LM: hoop dat je dip gauw weer over is!

@Pop: Ik had ook niets meegekregen van die vliegramp..een ouder vertelde me het na school...naar hoor!

Ik heb geen nieuws vandaag..het gaat goed en ik ga nu even eten koken
IK HEB EEN FLATJE !!!!

Jeeeuij !!!!

Vandaag wezen kijken; is best oud en verkleurd allemaal; maar who cares, ik heb tijd genoeg !

Gebeld dat ik geinteresseerd was en toen zei de dame aan de telefoon dat nummer een niet was wezen kijken en ook geen interesse had !!!! Ik ben echt hypderpieperjoepiepoepieblij !

Heb vrijdag gesprek met de woningstichting over hoe en wat; hopelijk gaat er een nieuwe keuken en/of douche in, maar we zullen zien.

Jeeuij !!!

Had ik al gezegd dat ik blij ben?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Het is maar goed dat Indi van die mooie lijstjes maakt; want ik kreeg het niet echt gelezen met die 'woning-waas' voor mn ogen , haha.

In ieder geval respect voor de Girl-Power hiero !

Xen: al bij de koren geweest?

Vleer: godsamme, wat een schrik; verschikkelijk wat er gebeurt is. Hopelijk gaat het snel beter met je neef en nicht.

Reizendestrijdster (leuke naam) : welkom !

MP; what up met je projectje? 2 nachten alleen geslapen terwijl hij nog steeds een vriendin heeft?

En nu?

Wel heel leuk voor je hoor !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Super Ingel!!! Wanneer kun je er in?
quote:Scorpia1978 schreef op 25 februari 2009 @ 18:41:

To Q: heb je ook nog goed advies voor mij??Dat heb je niet nodig. Je doet het volgens mij best heel goed. Je hebt nieuw werk, dus ook fysieke afstand van je ex. Mentale afstand was er al. Dat lijkt dus allemaal prima te gaan. En ja...je moet natuurlijk wel verder na een breuk. Een andere weg is er simpelweg niet. Het gevoel voor hem -en dat zeg je m.i. terecht- gaat wel slijten en is denk ik al behoorlijk gesleten. Je bent dus aan een nieuw hoofdstuk in je leven begonnen en het ziet er allemaal heel erg gunstig uit. Uiteraard zul je wel eens achterom kijken of teruglezen, da's logisch, maar dan alleen met een goed gevoel en met de wetenschap dat je het goed hebt gedaan. Je hebt jezelf weer terug en feitelijk was je jezelf een beetje uit het oog verloren.
Ingelke gefeliciteerd met je flatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Q-Q schreef op 25 februari 2009 @ 18:09:

Ik ben wel vaker van het dubbelchecken. Goed dat je je best doet. En dat je zijn aandacht mist..mwah..realiseer je goed dat je bepaalde aandacht kunt missen als kiespijn en de aandacht van dit heerschap is zo'n vorm van aandacht. Blijf het dus vooral roepen in tweevoud, zowel tegen TP als ook tegen jezelf, al dan niet in de spiegel. En ga vooral leuke dingen doen: koop nieuwe kleren en een leuk setje. Trek dan de hele handel aan (wel in de goeie volgorde natuurlijk) en ga lekker op stap.

Probleem is dat je soms denkt dat je dit soort aandacht niet kunt missen

En in de afleiding zoeken op die manier ben ik best goed, en dan druk ik me nog zacht uit

Zeker een MD setje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven