Opbiechten?

06-02-2018 15:22 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie reacties
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-02-2018 11:52
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
92.43% gewijzigd
plop
zoetjerminder wijzigde dit bericht op 06-02-2018 15:24
Reden: dubbel
0.00% gewijzigd
koekies zijn lekker
Nee...
koekies zijn lekker
Ik vind van niet. Zeker niet omdat de eerste periode van jou en je vriend als heel vrijblijvend klinkt: voornamelijk seks met elkaar hebben. Toevallig kwam er een relatie uit voort.
Ja dat zou ik eerlijk vertellen. Vertrouwen hebben in elkaar.
Ik zou dat ook willen weten en niet na een jaar per ongeluk achter komen
Nee
als je van drama houd: zeker doen en starten met kom even zitten we moeten praten.
als je afspraken had over excluviteit, zeker doen want dan ben je hem niet waard.

Anders, het komt natuurlijk ter sprake of niet, en als je er eerder over gelogen hebt dan siert dat je niet.
1x is genoeg
drominique wijzigde dit bericht op 06-02-2018 15:26
95.82% gewijzigd
Ja, eerlijkheid voor alles. Nooit geen geheimen voor elkaar.
Pluisi schreef:
06-02-2018 15:26
Serieus?!!
Hadden jullie toen al samen afgesproken niet meer met anderen te zoenen/sexen/daten/whatever?
Ik zou er niet zo'n probleem van maken, vooral omdat jullie allebei nog met anderen afspraken. Waarom zou je het willen vertellen?
queenarachnia wijzigde dit bericht op 06-02-2018 15:30
2.62% gewijzigd
Ivy_Signe schreef:
06-02-2018 15:27
Serieus?!!
Ja, en daarom ben ik ook al 30 jaar getrouwd.
Dubbel
anoniem_324649 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 15:29
94.20% gewijzigd
Hangt er vanaf of je die 'sexbuddy' nog af en toe ziet en jouw vriend er toevallig contact mee kan hebben. Ga je trachten trouw te zijn in jouw relatie ?
We hebben toen eigenlijk niks afgesproken. Na een lange tijd heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt om het erover te hebben aangezien het zo oppervlakkig was. Uiteindelijk werd het minder oppervlakkig en zijn we een koppel.
Een huwelijk vol leugens? Lijkt me niet gezellig.
Je vriend probeerde in die eerste periode ook met andere vrouwen af te spreken, zeg je. Daaruit maak ik op dat hij geen exclusiviteit van jou verwachtte.

Of is die seksbuddy zijn beste vriend? Kom je die man vaak tegen?
Als het me niet bezig zou houden, zou ik het niet vertellen. Je hebt niks fout gedaan (tenzij jullie toen al afspraken over exclusiviteit hadden).

Als het me bezig zou houden, zou ik het vertellen. Al is het alleen maar omdat ik alles met mijn vriend deel. Ik zou er niet al te gewichtig over doen. Je opent er nu een topic over, je maakt het waarschijnlijk al zwaarder dan het is.
.
Pluisi schreef:
Eens
Je hebt volgens mij niks verkeerd gedaan.Als het gesprek erop komt , zou ik er niet over liegen. Ik zou er ook niet heel dramatisch over beginnen in de trant van "schat, ik moet je wat vertellen!"
dubbel
Nee.
Bij dit soort topics verbaas ik me altijd over hoeveel mensen willen verzwijgen voor hun partner, en of ik er vanuit kan gaan dat vriend wéét hoe belangrijk ik dit vind of hem over alles wat ik maar kan bedenken moet gaan ondervragen voor het geval hij het pas verteld als ik ernaar vraag :O
Pluisi schreef:
Nooit geen?
Dat is altijd wel. :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven