Lastig
zaterdag 10 februari 2018 om 11:45
Als mijn vriend verjaardagen van zijn kant heeft word ik nooit uitgenodigd. Althans niet mee gevraagd door mijn vriend. Ik heb aangegeven dit niet fijn te vinden. Ik wil ook graag deel uitmaken van zijn leven. Ook heb ik gevraagd of zijn familie wel naar mij vraagt, hij zegt van wel. Als er een etentje of verjaardag van mijn kant is vraag ik hem altijd mee en gaat hij mee als het uitkomt. Ook komt hij met zijn zoontjeop de verjaardagen van mijn kinderen. Hoe ging/Gaat dat bij jullie en wat vinden jullie ervan? Hoe kan ik dit het best aanpakken? Ik heb mijn gevoel hierover aangegeven en gevraagd of hij er over na wil denken.
zaterdag 10 februari 2018 om 12:00
Wij zijn ruim twee jaar samen. En we latten. Mijn vriend begon wel over samenwonen. Maar ik vind dat zo tegenstrijdig, wel over samenwonen beginnen maar ik hoor (voor mijn gevoel) niet bij de familie.
Hij gaf zelf aan, wat ik ook heel goed begrijp dat hij het lastig vind om met 4 kinderen (1 Van hem en 3 van mij) op een verjaardag aan te komen. Hij is 5 jaar samen geweest met zijn kleine. Maar mijn kinderen horen bij mij. En buiten dat, ook als mijn kinderen bij hun vader zijn word ik niet mee gevraagd.
Nee zijn ex komt (voor zo ver ik weet) niet meer op verjaardagen.
Hij gaf zelf aan, wat ik ook heel goed begrijp dat hij het lastig vind om met 4 kinderen (1 Van hem en 3 van mij) op een verjaardag aan te komen. Hij is 5 jaar samen geweest met zijn kleine. Maar mijn kinderen horen bij mij. En buiten dat, ook als mijn kinderen bij hun vader zijn word ik niet mee gevraagd.
Nee zijn ex komt (voor zo ver ik weet) niet meer op verjaardagen.
zaterdag 10 februari 2018 om 12:01
Met zijn moeder en 1 zus wel een hechte band.lolapaloeza schreef: ↑10-02-2018 11:54Heeft hij hechte familiebanden of ziet hij ze maar af en toe?
Maar zijn andere zussen niet zo.
zaterdag 10 februari 2018 om 12:19
Je kan toch ook mee met zijn kant eerst zonder je kinderen? Als ze bij hun vader zijn bijv. Dat eerst eens proberen. Dan kan iedereen ook gewoon een gesprek met je voeren en ben je niet bezig met je kinderen in de gaten houden.
Die kinderen mee kan later.
Ik zou ook niet willen samenwonen als jij ( en later je kinderen) niet welkom zijn bij zulke dingen aan zijn kant. Helemaal niet als hij degene is die dat tegenhoud.
Die kinderen mee kan later.
Ik zou ook niet willen samenwonen als jij ( en later je kinderen) niet welkom zijn bij zulke dingen aan zijn kant. Helemaal niet als hij degene is die dat tegenhoud.
zaterdag 10 februari 2018 om 12:26
16 december schreef je:
T valt nu allemaal een beetje op zijn plek. Hij houd gewoon niet meer van mij. Althans niet genoeg. En hij vind het wel prima.
En jij bent nog steeds bij hem, met verwachtingen en al.
Dit ligt ook aan jezelf hè, jij blijft bij een man die jou geen prioriteit vindt. Wel een heel slecht voorbeeld voor je drie kinderen. Wil je echt aan hen meegeven dat je hier genoegen mee moet nemen in een relatie?
T valt nu allemaal een beetje op zijn plek. Hij houd gewoon niet meer van mij. Althans niet genoeg. En hij vind het wel prima.
En jij bent nog steeds bij hem, met verwachtingen en al.
Dit ligt ook aan jezelf hè, jij blijft bij een man die jou geen prioriteit vindt. Wel een heel slecht voorbeeld voor je drie kinderen. Wil je echt aan hen meegeven dat je hier genoegen mee moet nemen in een relatie?
zaterdag 10 februari 2018 om 12:37
zaterdag 10 februari 2018 om 12:44
Dit.Marana-- schreef: ↑10-02-2018 12:37Dat wat jij in de OP schrijft is niet lastig. Dat wat echt lastig is voor je is het uitmaken. Dat zou zo goed voor je zijn, je losmaken van deze man. Hij is manipulatief, hij heeft narcistische trekjes, hij houdt geen rekening met jou(w agenda). Hij is niet goed voor jou.
Hij klinkt als een enorme egocentrische zak hooi.
Wat maakt dat je koste wat kost vast wil blijven houden?
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 10 februari 2018 om 12:47
Hier dacht ik ook aan.
zaterdag 10 februari 2018 om 12:49
Ik ben soort verslaafd aan hem denk.... zo zwak van mezelf. Plus dat hij zulke tegenstrijdige signalen afgeeft zoals van de week serieus over samenwonen beginnen. Ik raak er van in de war. Want mijn ideaalplaatje is ook gewoon weer fijn huisje boompje beestje met een partner. Het is een soort aantrekken afstoten lijkt wel.
zaterdag 10 februari 2018 om 12:54
Noomie82 schreef: ↑10-02-2018 12:49Ik ben soort verslaafd aan hem denk.... zo zwak van mezelf. Plus dat hij zulke tegenstrijdige signalen afgeeft zoals van de week serieus over samenwonen beginnen. Ik raak er van in de war. Want mijn ideaalplaatje is ook gewoon weer fijn huisje boompje beestje met een partner. Het is een soort aantrekken afstoten lijkt wel.
Begrijpelijk dat dat je ideaalbeeld is. Maar daar heb je een betere vent voor nodig dan deze klaploper. Je zit je geluk nu in de weg.
Maak dat plaatje eens huisje boompje beestje happy met je kinderen. Je geluk hangt niet af van een partner en al helemaal niet deze.
Je kinderen hebben ook last van dit dramagebeuren.
zaterdag 10 februari 2018 om 12:55
Dit leest een beetje als 'ik ben blij met alle kruimels die hij voor me neerstrooit als het hem zo uitkomt'.Noomie82 schreef: ↑10-02-2018 12:49Ik ben soort verslaafd aan hem denk.... zo zwak van mezelf. Plus dat hij zulke tegenstrijdige signalen afgeeft zoals van de week serieus over samenwonen beginnen. Ik raak er van in de war. Want mijn ideaalplaatje is ook gewoon weer fijn huisje boompje beestje met een partner. Het is een soort aantrekken afstoten lijkt wel.
Nu heeft ie het ineens over samenwonen, volgende week maakt ie weer ruzie met je om een shirtje of omdat je vlees bij de Jumbo hebt gekocht terwijl hij vindt dat je dat bij de AH had moeten kopen of zoiets stoms.
Ga in godsnaam niet proberen met dit exemplaar huisje, boompje, beestje te spelen. Dat kun je je kinderen niet aandoen.
zaterdag 10 februari 2018 om 13:13
Nogmaals, lekker voorbeeld voor je kinderen. Wil jij dat zij later ook genoegen nemen met een partner die niet goed voor ze is, om maar niet alleen te zijn? Want dat krijgen ze van jou mee.Noomie82 schreef: ↑10-02-2018 12:49Ik ben soort verslaafd aan hem denk.... zo zwak van mezelf. Plus dat hij zulke tegenstrijdige signalen afgeeft zoals van de week serieus over samenwonen beginnen. Ik raak er van in de war. Want mijn ideaalplaatje is ook gewoon weer fijn huisje boompje beestje met een partner. Het is een soort aantrekken afstoten lijkt wel.
Natuurlijk wil deze man samenwonen. Dan kan je ook nog zijn huishouden doen en zijn wasgoed, terwijl hij gezellig naar een verjaardag gaat.
Jij pik tenslotte toch alles en hij komt er goed mee weg.
Heb je je geld al terug?
zaterdag 10 februari 2018 om 13:18
En dit.patchouli_ schreef: ↑10-02-2018 13:13Nogmaals, lekker voorbeeld voor je kinderen. Wil jij dat zij later ook genoegen nemen met een partner die niet goed voor ze is, om maar niet alleen te zijn? Want dat krijgen ze van jou mee.
Natuurlijk wil deze man samenwonen. Dan kan je ook nog zijn huishouden doen en zijn wasgoed, terwijl hij gezellig naar een verjaardag gaat.
Heb je je geld al terug?
zaterdag 10 februari 2018 om 13:19
Dat dacht ik ook al ja. Plus dat jouw huis natuurlijk veel groter is dan dat van hem.patchouli_ schreef: ↑10-02-2018 13:13Natuurlijk wil deze man samenwonen. Dan kan je ook nog zijn huishouden doen en zijn wasgoed, terwijl hij gezellig naar een verjaardag gaat.
Lekker makkelijk voor hem hoor.
Inderdaad. Al terug?Heb je je geld al terug?
Of heeft ie nog steeds geen geld omdat hij 'zijn prioriteiten anders legt' (iets op vrijdag- en zaterdagavond...).
Ik klink misschien hard naar je maar dat heeft een reden.
zaterdag 10 februari 2018 om 13:20
zaterdag 10 februari 2018 om 13:23
Ja ik heb de helft van mijn geld al terug gelukkig.
[/quote]
En op de rest reageer je maar niet.
Ik denk dat je straks ook de huur mag betalen als hij bij jou intrekt.