Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
hollebollegijs schreef:
11-02-2018 21:47
En als je goed oplet zit de hele discussie er in.
Volwassenen gaan letterlijk met elkaar op de vuist, de kinderen staan er verbaasd bij te kijken en aan het eind staat een klein meisje op
en vraagt: WANNEER KRIJGEN WE ONZE CADEAUS
Want daar gaat het voor de kinderen toch om :hyper:

En op welk punt moet ik dan over de grond rollen van het lachen....?
En toen Helma (volgens mij heet ze zo) vertelde over haar jeugd en dat ze over de weg werd gesleept door haar broers, fluistert één van die leerlingen gortdroog: "lekker voor je.''
Ik voel me echt slecht dat ik daar om moest lachen :biggrin:
Vivo per lei
Als je het niet leuk vindt of juist erg flauw kijk je gewoon niet.
Naakt op straat tijdens een braderie
hollebollegijs schreef:
Volwassenen gaan letterlijk met elkaar op de vuist, de kinderen staan er verbaasd bij te kijken en aan het eind staat een klein meisje op
Nou daar hoef je niet goed voor op te letten hoor, dat lag er echt duimendik bovenop.
YouWish schreef:
11-02-2018 21:48

Je vind het niet leuk, dus moet je niet lachen dus lijkt het me verstandig een programma te gaan kijken waar je wel over de grond gaat van het lachen, misschien het 8 uur journaal? Ik noem maar wat, ik ken je gevoel voor humor niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
YouWish schreef:
11-02-2018 21:48
Dat hoeft niet. Niet jouw soort humor blijkbaar. Voor jou geen ‘Luizenmoeder’ meer.
Ik vind winterklaas een leuk idee. Voor februari. Inclusief die ijsberen die chocomel uitdelen.
binkie schreef:
11-02-2018 20:07
Van de week had ik een oudergesprek met mijn man bij de juf van ons kind. Nadat we klaar waren kon ik het niet laten om tegen mijn echtgenoot te zeggen "dat we even lekker hadden mogen glanzen".
Je kon de juf opvegen
🤣

Hilarisch.
binkie schreef:
11-02-2018 20:07
Van de week had ik een oudergesprek met mijn man bij de juf van ons kind. Nadat we klaar waren kon ik het niet laten om tegen mijn echtgenoot te zeggen "dat we even lekker hadden mogen glanzen".
Je kon de juf opvegen
🤣

Hilarisch.
Lavalampje* schreef:
11-02-2018 21:39
Ik ook! Nancy met dat zure gezicht toen ze geen hoofdijsbeer meer was :rofl:
Ik vind het ook weer leuk!
DuploPanda schreef:
11-02-2018 21:55
En toen Helma (volgens mij heet ze zo) vertelde over haar jeugd en dat ze over de weg werd gesleept door haar broers, fluistert één van die leerlingen gortdroog: "lekker voor je.''
Ik lag ook in een deuk daarom! :HA:
DuploPanda schreef:
11-02-2018 21:55
Ja :)

En dat die surinamer geen ijsbeer mocht zijn :rofl:
Er liep hier een topic over leerlingen die de serie in de klas keken.
Toevallig vertelde dochter dat ze de eerste aflevering ook klassikaal hebben gekeken.
Die zijn allemaal 12+ overigens.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik lag echt dubbel toen Nancy zei: 'Het is kinderschmink, dat pakt niet op een vettige donkere ondergrond' :D

En hoe Anton van dat oxboard stapte, zo in de armen van Volkert :lol:

Ja, ik heb me weer kostelijk vermaakt.
2Italy2 schreef:
11-02-2018 21:56
Naakt op straat tijdens een braderie
Toen ze 13 was...
Hij was echt briljant vanavond!

"Schooldirecteur zwicht voor islam" :-D :-D
Over het algemeen is mijn mening dat ik Nederlandse series en films echt tenenkrommend vindt.

Maar.... Luizenmoeder vind ik leuk.

Vandaag ontzettend leuk! Vergelijkbaar met de 1e aflevering.
Here I am - now what are your other two wishes...
Antoon69 schreef:
11-02-2018 22:35
Hij was echt briljant vanavond!

"Schooldirecteur zwicht voor islam" :-D :-D
Ja geniaal.
Matthijs van Nieuwkerk die meewerkte (vermoedelijk in ruil voor een interview met de makers)
hollebollegijs schreef:

was me duidelijk hoor... (zonder sarcasme)
Joostisandersgeaard2 schreef:
11-02-2018 22:22
Ja :)

En dat die surinamer geen ijsbeer mocht zijn :rofl:
Hilarisch was dat :rofl:
Ik vind hem ook nog steeds niet leuk... maar ik kan er niet achter komen waardoor...

Er is toch iets aan het acteerwerk denk ik.. of mogelijk is het de Nederlandse taal... de grappen zijn goed, satirisch, grappen met een dubbele laag en soms heel subtiel soms minder. Dit werkt goed bij een Little brittain, the office, maar hier.. meh.
Is het trouwens origineel door Nederlanders geschreven en geen kopie van een bestaande serie? Volkert zijn rol en verhaal voelt zo Amerikaans aan...
Juf Ank en die directeur hebben het geschreven.
ik geef mn bek ook maar een douw
De preview was gelukkig beperkt. Zo snel dat je niet eens de helft ziet.

Ik vind die Surinamer leuk passen in de serie.
Als bruine beer was hij ook leuk geweest. Dat witte mutsje! Heerlijk kunnen lachen!

Het leek dus toch op carnaval. Je zou zo als ijsbeer kunnen gaan. :biggrin:
Ik vond de laatste aflevering ook weer net zo leuk als de eerste. Hopelijk blijven ze zo doorgaan, want ik wist na vorige week niet of ik nog wel verder wilde kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven