Is dit vreemd?
maandag 12 februari 2018 om 12:20
maandag 12 februari 2018 om 12:29
maandag 12 februari 2018 om 12:29
En de partner van deze vrouw vind het volkomen normaal dat zijn vrouw actief op zoek is naar mannelijke contacten in het buitenland.Frox schreef: ↑12-02-2018 12:29Het gaat over een vrouw die iemand heeft leren kennen via internet, die graag een gezonde vrouw wil. Dat vindt de vrouw heel begrijpelijk, en dus ondergaat ze met liefde de gezondheidstesten die hij haar wil laten doen op zijn kosten. De vraag is: is dat vreemd?
Ik stem op orgaanhandel.
maandag 12 februari 2018 om 12:30
Ik zat een eind in de richting. TO is toch niet die vrouw hoop ik? Bizar zeg..Frox schreef: ↑12-02-2018 12:29Het gaat over een vrouw die iemand heeft leren kennen via internet, die graag een gezonde vrouw wil. Dat vindt de vrouw heel begrijpelijk, en dus ondergaat ze met liefde de gezondheidstesten die hij haar wil laten doen op zijn kosten. De vraag is: is dat vreemd?
Ik stem op orgaanhandel.
maandag 12 februari 2018 om 12:31
maandag 12 februari 2018 om 12:32
Oh. Wow. Ja natuurlijk is dat vreemd.
maandag 12 februari 2018 om 12:36
Frox schreef: ↑12-02-2018 12:29Het gaat over een vrouw die iemand heeft leren kennen via internet, die graag een gezonde vrouw wil. Dat vindt de vrouw heel begrijpelijk, en dus ondergaat ze met liefde de gezondheidstesten die hij haar wil laten doen op zijn kosten. De vraag is: is dat vreemd?
Ik stem op orgaanhandel.
maandag 12 februari 2018 om 13:51
Natuurlijk is dit vreemd. Helemaal omdat 'gezond zijn' niets meer is dan een tijdelijke toestand. Van de een op andere dag kun je spontaan gewoon gruwelijk en dan ook echt gruwelijk ziek worden. van Tia tot Kanker tot joost mag weten welke ziekte. En dan? Een contract op stellen dat als ze toch ziek wordt hij kostenloos bij haar weg mag? ...
Kortom, nee, ik zou die vent keihard uitlachen en hem een ander laten zoeken. Een die wel gezond is alhoewel ze dan wel een paar hersencellen her en der mist anders had ze er nooit mee ingestemd.
Kortom, nee, ik zou die vent keihard uitlachen en hem een ander laten zoeken. Een die wel gezond is alhoewel ze dan wel een paar hersencellen her en der mist anders had ze er nooit mee ingestemd.