Valentijnsdag

12-02-2018 12:35 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Woensdag is het dan weer Valentijnsdag...

Wie van jullie viert deze dag?

Wie heeft inspiratie voor een gezellige dag?

Wat kopen jullie voor je geliefde?

Groetjes,

Marina
Collect moments, not things...❤
. De kinderen knutselen iets en ik geef een kaart met een leuke tekst en dit jaar een playstation spel. De kinderen ook iets kleins. Ik krijg meestal iets in de trant van een geurkaars. De kaarten uitwisselen is het leukste.
Ik geef dochter een hartvormig doosje met hartvormige snoepjes erin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik weet dat het de dag van de liefde is tegenwoordig, maar ik zie het toch vooral als ontluikende/verborgen/anonieme liefde. Niet echt passend bij mijn jarenlange stabiele relatie.

(krijg wel eens kaarten, anoniem, dat is toch wel leuk, heel stiekem)
Het-groepje schreef:
12-02-2018 12:39
. De kinderen knutselen iets en ik geef een kaart met een leuke tekst en dit jaar een playstation spel. De kinderen ook iets kleins. Ik krijg meestal iets in de trant van een geurkaars. De kaarten uitwisselen is het leukste.
Wat leuk! :heart: :heart: :heart:
Eigenlijk nooit iets, maar nu heb ik 2 boekjes van Woezel en Pip gekocht voor mijn man. 1 voor het eerste jaar van ons kindje en 1 voor de kraamvisite om in te vullen.
En een houten bordje dat hij mijn leven mooier maakt.
Lekker zoetsappig :rofl:
Ik weet nog niet wat ik krijg! Ben nu een paar weken aan het daten en hij zei dat ik thuis moet blijven om iets in ontvangst te nemen, zo lief!
Vrij weinig. Mijn oma is twee jaar geleden op Valentijnsdag overleden dus daar staan we altijd wel even bij stil.
Mijn man heeft niet zoveel met Valentijnsdag maar vind het dan wel weer leuk om even uit eten te gaan of me te verrassen met een mooi boeket bloemen.
Als man er aan denkt en aan toe komt loopt hij een bos bloemen. We gaan niet speciaal uit eten ofzo.
Cadeautjes doen we niet aan.
lilalinda schreef:
12-02-2018 12:41
ik weet dat het de dag van de liefde is tegenwoordig, maar ik zie het toch vooral als ontluikende/verborgen/anonieme liefde. Niet echt passend bij mijn jarenlange stabiele relatie.

(krijg wel eens kaarten, anoniem, dat is toch wel leuk, heel stiekem)
Dit.

Toch kocht ik hartvormige snoepjes voor de kinderen. Voor bij het ontbijt of in hun tien-uurtje.
dolfje schreef:
12-02-2018 12:52
Als man er aan denkt en aan toe komt loopt hij een bos bloemen. We gaan niet speciaal uit eten ofzo.
Cadeautjes doen we niet aan.
Bos bloemen is toch een cadeau. :-D
Ik koop altijd wat te snoepen voor hem. Ik verstuur altijd veel kaarten, de meesten niet met een valentijnboodschap hoor. Maar het is een leuk excuus om er eentje te versturen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
lise1985 schreef:
12-02-2018 12:49
Vrij weinig. Mijn oma is twee jaar geleden op Valentijnsdag overleden dus daar staan we altijd wel even bij stil.
Mijn man heeft niet zoveel met Valentijnsdag maar vind het dan wel weer leuk om even uit eten te gaan of me te verrassen met een mooi boeket bloemen.
Veel sterkte dan op deze dag...
Dat gaat echt totaal aan ons voorbij, dit vind ik echt zo een dag overgewaaid uit de VS.
die ik wilde bestaat al...
RosesAreRed schreef:
12-02-2018 13:08
Bos bloemen is toch een cadeau. :-D
Jawel en ook heel lief maar daar houden we het bij, geen parfum etc.
Ik vind het echt knap hoe de commercie het voor elkaar krijgt om die dag hier ook steeds meer in te laten burgeren.
En niet alleen om je geheime liefde te laten weten dat je verliefd bent op hem/haar, maar je moet nu ook aan alle andere mensen om je heen laten weten dat je van ze houdt.

Ik hou niet van zulke geforceerde dagen, heb ook een hekel aan Moederdag, dus laat het graag aan me voorbij gaan.
Morgen een jaar geleden mn huwelijk verbroken dus ik ben extra lief voor mezelf.
Kwartel123 schreef:
12-02-2018 13:29
Ik vind het echt knap hoe de commercie het voor elkaar krijgt om die dag hier ook steeds meer in te laten burgeren.
En niet alleen om je geheime liefde te laten weten dat je verliefd bent op hem/haar, maar je moet nu ook aan alle andere mensen om je heen laten weten dat je van ze houdt.

Ik hou niet van zulke geforceerde dagen, heb ook een hekel aan Moederdag, dus laat het graag aan me voorbij gaan.
Oh, misschien ligt het aan mijn omgeving dan. Maar ik kan me toch al herinneren dat wij dit 25 jaar geleden ook al deden. En mijn vader kocht dan iets moois voor mijn moeder en een kleinigheidje voor ons.

Ik vind het wel mooi, een extra dag naast mijn trouwdag eigenlijk. En sla mijn kinderen ook niet over.
In mijn beleving is de aandacht voor Valentijnsdag de laatste jaren enorm toegenomen.

En als je er plezier aan beleeft, dan is dat alleen maar leuk toch?
Nee, doen wij niks aan. Het is veel leuker om elkaar te verrassen op een zelfgekozen en onverwacht moment, niet omdat "de gebruiken" dat voorschrijven.

Nu hou ik sowieso niet van iets doen omdat het zo hoort en iedereen het doet, word daar altijd erg opstandig van.
Nouschi schreef:
12-02-2018 12:41
Ik geef dochter een hartvormig doosje met hartvormige snoepjes erin.
Je bent lief.
De kinderclub vd jongste organiseert een Valentijnsetentje..dus we gaan daar genieten.

Verder zijn wij twee dagen voor V'tijn getrouwd vier jaar terug (vandaag dus ja hahaa)..ietsjes belangrijker dan een commerciële feestdag in mijn ogen.
Ik vind valentijnsdag wel leuk maar krijg eigenlijk niks. Ooit een keer een lelijk bosje bloemen van de supermarkt gekregen. Klinkt ondankbaar maar was echt een lelijke bos haha. Maar ik deed alsof ik het mooi vond xD. Vorige week zei hij we kunnen wel uit eten gaan. Naja doen we dat maar hé. Er is altijd een excuus om wat leuks te doen.
Ik zou zeggen, we doen niks aan Valentijn, maar vriendlief heeft een restaurantje geregeld. Had eigenlijk een totale verrassing moeten zijn, maar dat is niet gelukt.
Ik heb mijn LAT-relatie 'te danken' aan zijn SMSje, zoveel jaar geleden. Dus voor mij is het toch een bijzondere dag.
We brengen deze Valentijnsdag samen door en gaan uit eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven