Textueel bedrogen

12-02-2018 16:03 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds alles is uitgekomen ben ik al met allerlei gevoelens geconfronteerd geweest. Gekwetst, jaloers, kwaad, radeloos, gefrustreerd, bang, verdrietig, onzelfzeker, achterdochtig, wantrouwig tot zelfs suicidaal.
Maar wat mij nog het meeste ongelukkig maakt is het feit dat ze nog steeds contact hebben en dat er berichten worden gewist zodat ik ze niet kan lezen, ge moet u is inbeelden als dat bij u zou gebeuren en dat je weet dat je man of vrouw dingen verbergt, verwijderd. Ik heb al dikwijls gedacht om een mail of bericht te sturen naar zijn vrouw want hij verdient dat om ook zo af te zien zoals ik. Hij heeft mijn vrouw verleid en wou er zelfs mee afspreken, ik ben blij dat het zo snel is uitgekomen en dat die afspraak er nooit van gekomen is. Ik heb zoveel zin om die zijn leven ook kapot te maken, ik ben daar zo kwaad op en langs de andere kant is hij zo'n loser want hij heeft misbruik gemaakt van een vrouw die op dat moment down was, iets miste in haar leven. In plaats van haar dan goede raad te geven nee, kzal der is van profiteren se en ze proberen in men bed te krijgen. De sukkel! Echt hatelijke gast en hij ziet er dan nog niet uit ook niet! Ik zal wel in therapie gaan en slaappillen nemen om mijn leven wat aangenamer te kunnen maken terwijl hij daar rustig kan verder doen met zijn vrouw, die van niks weet, en zijn kindjes. De paljas! Kan er iemand mij raad geven over wat ik best wel en niet doe?
Volgens mij zijn jullie geen match.
Waarom komt de seks er maar niet van dan?
Je bent echt geen verkeerde man TO, maar relatietherapie die niet wil slagen en vreemd (willen) gaan van twee kanten... Ik denk dat de beste tijd er op zit en het tijd is voor jullie beiden iemand te zoeken waar jullie gelukkig mee kunnen zijn.
BirdofParadise schreef:
12-02-2018 17:58
Je bent echt geen verkeerde man TO, maar relatietherapie die niet wil slagen en vreemd (willen) gaan van twee kanten... Ik denk dat de beste tijd er op zit en het tijd is voor jullie beiden iemand te zoeken waar jullie gelukkig mee kunnen zijn.
Dit dus!
Ksenija schreef:
12-02-2018 16:07
Je moet boos zijn op je vrouw en niet op die man. Daar heb je niks namelijk niets mee te maken. Het is geen misbruik, je vrouw heeft je verraden en is geen slachtoffer. Aan jou of je hier overheen wil stappen of niet. Maar zo te lezen zit je er erg mee. Weet wel, dat ze niet te vertrouwen is...
Eens.
Natuurlijk is hij ook een lul maar jouw vrouw is echt niet heilig hoor.
Je bent boos op de verkeerde.
plek schreef:
12-02-2018 17:27
Pas 7 jaar samen en al zoveel problemen. Al jaren in therapie en allebei de behoefte aan vreemdgaan.

Ga lekker uit elkaar zou ik zeggen.
+1
Al jaren in therapie, geen seks, beide opzoek naar iets buiten deur..
Wat denk je nou man. Geef het op.
Ik snap eigenlijk niet waarom je de hele schuld bij die man legt! Je vrouw is degene die fout is geweest.
En jij 2 jaar geleden net zo fout.
Dat je vrouw na deze misstap stiekem verder blijft gaan lijkt me onacceptabel.

Waarom zijn jullie zo bang om uit elkaar te gaan? De koek is duidelijk op. Jullie zijn beide niet gelukkig in de relatie. Therapie doet onvoldoende en jullie maken beide misstappen waarmee je de ander veel verdriet doet.
Misschien de volgende therapiesessie eens bespreken waarom jullie niet uit elkaar zouden gaan...
Hoe ging het toen uitkwam dat jij op datingsites zat? Is er toen iets veranderd? Kunnen praten waarom je dat deed?
Nu het gewoon verder gaat zou ik mijn conclusies trekken, blijkbaar werkt het gewoon niet tussen jullie.

Op datingsites staan vind ik trouwens nog veel erger dan het appen wat jouw vrouw heeft gedaan. Niet dat ik dat goedkeur, maar kan me nog enigzins voorstellen dat je hierin rolt, in tegenstelling tot het doelbewust actie ondernemen tot het zoeken naar contact met anderen. Ik had het je niet vergeven!
Het probleem zit hem in het feit dat we allebei hetzelfde zijn, weinig zelfvertrouwen en we verwachten van het andere geslacht dat die de eerst stap zet of toch signalen uitzend. We zitten hier ook met kinderen die dikwijls nog laat wakker zijn (pubers). Mijn vrouw verwacht van mij dat ik meer initiatief neem en dat ik op dat vlak dominanter ben. Ik wil dat wel maar ik vind dat zelf moeilijk als je zo niet bent. Ik ga dat volgende keer ook eens bespreken tijdens de therapie.
blond009 schreef:
12-02-2018 18:43
Hoe ging het toen uitkwam dat jij op datingsites zat? Is er toen iets veranderd? Kunnen praten waarom je dat deed?
Nu het gewoon verder gaat zou ik mijn conclusies trekken, blijkbaar werkt het gewoon niet tussen jullie.

Op datingsites staan vind ik trouwens nog veel erger dan het appen wat jouw vrouw heeft gedaan. Niet dat ik dat goedkeur, maar kan me nog enigzins voorstellen dat je hierin rolt, in tegenstelling tot het doelbewust actie ondernemen tot het zoeken naar contact met anderen. Ik had het je niet vergeven!
Ik ging op zoek naar aandacht en sex terwijl ik dat bij mijn eigen vrouw ook had gekregen als we erover hadden gepraat. Het is heel moeilijk om heel onze situatie uit te leggen in een paar woorden maar het komt er op neer dat we elkaar niet echt begrepen op het seksuele gebied. Nu wel maar wat ik gedaan heeft heeft voor heel veel problemen gezorgd in onze relatie. Vandaar dat ik het ook niet goed snap dat ze het nu zelf heeft gedaan. Ze heeft wel spijt van dat ze mij daar zoveel pijn mee doet maar niet dat ze die berichten heeft gestuurd( ze ziet dat als een soort revanche). Het grootste probleem zit hel bij mijn zelfvertrouwen en durf.
Misschien een sextherapeut die kan helpen weer wat meer passie te krijgen en de verwachtingen over en weer duidelijk en uitvoerbaar te krijgen.

Verder is swingen misschien nog een idee?
Het is natuurlijk wel zo dat jullie er beide in moeten geloven en er voor willen gaan. Als je in therapie zit en dan contact met een ander hebt, wilt ze dan eigenlijk nog wel iets maken van jullie relatie. Dat lijkt mij toch wel raar.
Gobby schreef:
12-02-2018 17:31
Lingerie en massageolie ligt al klaar. We werken eraan maar het is niet makkelijk. En retrostar, je hebt volkomen gelijk. Ik ben echt bang om haar te verliezen!
Open relatie hebben we over gepraat maar denk dat dat na een tijd ons eerder uit elkaar gaat groeien dan onze relatie te redden.
Lingerie en massageolie gaan wel je huwelijk redden, denk je?
Ik snap er geen reet van.
Hij is bang om te verliezen (ze houden elkaar in de klem), zit vol angst en heeft uitdagingen op het gebied van zelfvertrouwen en durf. Angst is een slechte raadgever. Beslissingen zal hij nemen vanuit onbewuste pijn. Jaren van relatie therapie hebben niet geholpen. Partners kunnen dus niet "echt" met elkaar communiceren.
Mijn inziens zit de kern in het niet goed kunnen voelen in het eigen lichaam (oorzaak jeugd trauma's?), hierdoor zal oprechtheid in de wederzijdse communicatie ontbreken. Beiden vinden dat de ander moet veranderen (forget it!).

Enige oplossing met kleine kans op behoud van de relatie is, ga werken aan de relatie met jezelf. Verwerk je trauma's en angsten. Ga eenzijdig oprecht communiceren, dan gaat je partner hierin uiteindelijk in mee. En als ze niet meegaat, is je zelfbeeld en zelfvertrouwen zo gegroeid dat je niet meer vanuit pijn kunt beslissen wat te doen. Veel suc6.
Hallo iedereen. Het is na al enkele weken geleden dat in er ben op uitgekomen dat mijn vrouw sexuele berichten stuurde met haar ex en er zelfs mee wou afspreken. Nu stuurt ze nog steeds met hem, geen sexuele berichten meer maar ze zou hel toch nog is graag zien om face to face te spreken over wat er gebeurt is. De grote vraag die bij mij blijft hangen is of ik zijn vrouw moeten inlichten of niet? Heeft zij niet het recht om te weten wat haar vent allemaal uitspookt?
Gobby schreef:
05-03-2018 14:58
Hallo iedereen. Het is na al enkele weken geleden dat in er ben op uitgekomen dat mijn vrouw sexuele berichten stuurde met haar ex en er zelfs mee wou afspreken. Nu stuurt ze nog steeds met hem, geen sexuele berichten meer maar ze zou hel toch nog is graag zien om face to face te spreken over wat er gebeurt is. De grote vraag die bij mij blijft hangen is of ik zijn vrouw moeten inlichten of niet? Heeft zij niet het recht om te weten wat haar vent allemaal uitspookt?
Begin eerst eens met je vrouw te laten stoppen steeds iets naar haar ex te sturen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gobby schreef:
05-03-2018 14:58
houd je daar alsjeblieft buiten
gaat jou niks aan
los jij de problemen in je eigen relatie eerst eens op, steek daar maar energie in
lilalinda schreef:
05-03-2018 15:00
houd je daar alsjeblieft buiten
gaat jou niks aan
los jij de problemen in je eigen relatie eerst eens op, steek daar maar energie in
Hij, en mijn vrouw ook natuurlijk, hebben mij enorm pijn gedaan en daarom wil ik hem ook raken en hem laten voelen dat ze van mij is en dat hij van haar moet weg blijven. Langs de andere kant besef ik ook als ik dat zou doen dat het mijn relatie misschien ook niet ten goede komt.
Gobby schreef:
05-03-2018 15:16
Hij, en mijn vrouw ook natuurlijk, hebben mij enorm pijn gedaan en daarom wil ik hem ook raken en hem laten voelen dat ze van mij is en dat hij van haar moet weg blijven. Langs de andere kant besef ik ook als ik dat zou doen dat het mijn relatie misschien ook niet ten goede komt.
wraak is nooit een goede raadgever
doe het niet
Gobby schreef:
mail je hem dat als hij ooit nog 1letter naar je vrouw stuurt je persoonlijk bij zijn vrouw langs gaat om het een en ander te vertellen.
Maar zorg nou maar eerst dat je vrouw zelf stopt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gobby schreef:
en hem laten voelen dat ze van mij is en dat hij van haar moet weg blijven.
de enige die dat kan doen, is jouw vrouw

echt, je richt je energie op de verkeerde
Pffff je moet er maar zin in hebben: nog maar 7 jaar samen, al enkele jaren in therapie, geen of weinig sex, geen passie, jij die op datingsites zit, zij die met een andere man aanpapt. En maar werken aan de relatie :facepalm: .

Even eerlijk tov jezelf: wat heb je nu eigenlijk écht te verliezen? Zoveel pret lijkt het me deze relatie niet. Ik lees enkel maar kommer en kwel, "moeten werken" aan de relatie, beiden zin in anderen.

Soms moet je gewoon je conclusies trekken en de stekker eruit trekken.
blijfgewoonbianca schreef:
05-03-2018 15:23
mail je hem dat als hij ooit nog 1letter naar je vrouw stuurt je persoonlijk bij zijn vrouw langs gaat om het een en ander te vertellen.
Maar zorg nou maar eerst dat je vrouw zelf stopt.
Dat ze er af en toe nog eens iets met stuurt kan in nog enigszins aanvaarden maar dat ze die wil zien om te weten hoe hij alles heeft ervaren en wat zijn bedoelingen waren kan er bij mij niet in. Want tegen mij zegt ze dat ik het moet vergeten en moet verder gaan maar zelf doet ze dat ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven