Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
quote:rebels schreef op 26 februari 2009 @ 13:02:

P.S. Wacht nog steeds op een paar reacties overigens....

(of zegt ze dat nou weer om te misleiden???) Tja of Tim nou leuk is voor een meisje......maar ik vind het goed hoor!
Hier scheen ook de zon vanmorgen maar helaas nu niet meer! Jammer hoor, heb ook zin in de lente!!!!!!!!
Bieb, super dat Felix het zo goed doet meid! Hoe is het met je ribben? Hoop dat het ietsje beter gaat.

Jannes, jij dus ook al zo'n peuter puber in huis...! Inderdaad vaak wel erg vermakelijk wat die kleintjes allemaal doen. Moet echt zeggen dat het hier met name in buien is. Gisteren heeft Gijs echt de hele dag 'alleen' gespeeld met de duplo. Hoge torens bouwen is nu zijn belangrijkste bezigheid :-) Hoop dat Daan geen moeite heeft met de overgang naar het nieuwe kdv!

Zitah, dat huis klinkt als een serieuse overweging waard, zeker omdat alle vriendjes/vriendinnetjes van meis straks niet meer bij haar in de klas zitten....wat vond Romanticus?

Heb nog even een update gegeven op mijn 'verhalen' op Hyves.
quote:ellepellie2 schreef op 26 februari 2009 @ 14:54:

[...]

Tja of Tim nou leuk is voor een meisje......maar ik vind het goed hoor! Ik ken serieus een meisje dat zich Tim noemt. Ze heet geloof ik eigenlijk Mirjam, maar haar broertje kon dat toen hij klein was niet uitspreken en noemde haar tim ipv mirjam en sindsdien 'heet" ze dus zo.
Ach, zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder hebben een 'mannennaam' en tja, mijn naam wordt uiteraard ook afgekort tot. Vink niet erg!

(mocht je Bram of 'krissie' overwegen, prima hoor en ook de namen van mijn meiden, geen probleem (weet je die eigenlijk??))
Ik vind Kris wel een stoere meisjesnaam eigenlijk.

Zo wilde ik een dochter graag Renee of Nicky noemen, maar An-man vind zulke namen niks voor een meisje...

ADL, vanmorgen was het weer tranen met tuiten huilen toen ik Fenja naar het kdv had gebracht. Kom ik haar 's middags ophalen, wil ze niet naar huis!!! Ze had na ons afscheid misschien een minuut gehuild, was toen met haar vriendinnetje gaan spelen, en heeft zich de rest van de dag ook perfect vermaakt. Dus tja, mijn zorgen zijn al wat minder....

Bieb, ik las op je hyves dat je naar buiten bent geweest met beide kids. Is het goed gegaan? Vind Felix het lekker in de draagdoek?

Ellen, geweldige foto's heb jij er weer opstaan. Uiteraard de foto's van Tim met vriendin zijn geweldig!!!

Zijn ze ook echt zo dik met elkaar, of was het ff voor de foto??

Rebels, je bent ons op een dwaalspoor aan het zetten...

Omdat je het ooit eens had over namen met maar een letter greep, blijft alleen Loes over. Maar ik denk dat jij ook wel Nora en/of Nova mooi vindt.

Verder was ik gisteravond best een beetje van slag nadat ik gelezen had dat het kindje van Arc is overleden.

Nu ik zelf een gezond klein mannetje heb besef ik na zulke verhalen des te meer dat wij in onze handjes mogen knijpen dat Kaj gezond is.
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt bij Arc's verhaal...wat boffen wij dan hier toch, hè? Geen van de kindjes heeft een echt enge/levensbedreigende afwijking! *klopt af*

Heb hetzelfde bij de dochter van Zoyla, die meid is even oud als 'mijn' jongste dame....scary, je moet er echt niet aan denken dat zoiets gebeurt!

ADL, je houdt het verhaal over de hap te goed (overigens doet googlen ook wonderen hoor ), ik ben ff te moe, wil alleen nog stom internetten en niks doen vanavond!
AnAn Vandaag is Tim weer de hele dag bij zijn "vriendin" geweest, en volgens de oppas hebben ze zeker een uur met elkaar geknuffeld hadden elkaar echt gemist hihi.

Toen ik m vanmiddag ging halen gingen ze nog even zoenen voor we weggingen. Echt heel schattig om te zien. Ga het volgende week een keer filmen zo leuk!

Ja vreselijk he het verhaal van Arc. Ik heb aan het begin ook een tijdje mee gelezen, maar vond het heel heavy! We boffen hier dan zeker. Ging/gaat bij ons dan wel niet allemaal even makkelijk maar dit hebben we gelukkig niet meegemaakt. Bah!

Had een vriendin die is haar kindje met 30 weken verloren, echt vreselijke tijd was dat!
AnAn, mijn meis heeft ook maar 1 lettergreep... kan dus ook nog

Ik vind het verhaal van Arc (en Riz kort geleden) ook heel heftig. Loop er veel mee in mijn hoofd.

Lief is ziek.... vannacht de hele nacht op de wc doorgebracht. Hij moest vreselijk goed timen, kwam er van onder en boven uit vrijwel tegelijk (ook goeiemorgen ) De arme schat, het gaat nu gelukkig weer beter maar wat was die ziek zeg.
Blegh... Klinkt als een voedselvergiftiging omdat dat vaak zo heftig kan zijn.

@Ellen; ik heb het kabouter nog maar niet verteld van Tim's liefde, veel te veel voor haar om nu al luddevuddu te moeten meemaken, haha.

@Bieb; kleine man groiet inderdaad hard zeg!!! Dat jullie nu al voeding moeten afbouwen, hij krijgt toch het meeste via BV? Vervelend dat hij nu dan al op een soort van dieet moet worden gezet want als hij huilt van de honger dan wil je 'm toch wat kunnen geven???

Gister was HEERLIJK!!!!!! Tering, wat zou ik daar graag willen werken zeg..... Heb daar altijd met zo veel plezier gewerkt en nu hebben ze zoveel baanbrekend onderzoek te doen, kunnen mij heel goed gebruiken en dat allemaal in een splinternieuw gebouw...... Dat terwijl mijn baan kut is, zet je wel even aan het denken.....

Maar mijn man heeft hier een prachtige baan met toekomst en we wonen hier zo mooi dus dat wordt gewoon helemaal niets. Maar als hij nu dood zal neervallen, dan weet ik het wel, haha!
Wat is het hier STIIIIIILLLLLL!!!!!!!
Ja hallo.....ik ben er ook nog even....moet nog een half uurtje werken en dan mag ik weg...zit hier zoals gewoonlijk op vrijdagmiddag helemaal in mijn eentje......
Oooo hahaha zie nu dat jouw berichtje al van een uur geleden is....
Je bent alweer vrij zeker???

Ik was boven even aan het stofzuigen, onze huishoudster kan dat namelijk niet, er ligt tapijt en dat is veeeeeel te zwaar..... Zucht.

Gelukkig strijkt ze de overhemden van man wel en heb ik dus niet een berg liggen zoals bij vriend van Roos, haha.
Iedereen de groeten van H5, ze heeft het erg druk en is lekker een weekend weg geweest. Volgende week komt ze weer meer buurten.

H5, ik heb je berichtje even verwijderd bij mij hoor, anders krijg ik misschien vragen. Wel heel erg bedankt voor de dikke knuffel. Uiteraard krijg je er 1 terug ... komt ie ...
Ik had pas geleden toch verteld dat een collega d;r baby dood was geboren. Nu had ik haar gisteren een kaartje gestuurd, om te laten weten dat ik nog aan haar denk. Ook had ik erop gezet ze me mocht mailen of bellen als ze daar behoefte aan had. En ze belde vandaag dus. Dat was wel raar, zeker toen Felix begon te piepen. Ze gaat er goed mee om, vind ik erg dapper van haar. Was wel heel confronterend. Zeker toen ze vroeg hoe de bevalling etc bij mij was gegaan. Wel bewondering dat ze ook echt belde. Laat me maar niet los.

Ga nu even naar Pom en Minitix toe. (lees Nova en Felix)
Ik weet dat nog van die collega ja, zij was rond dezelfde tijd als ik uitgerekend. Fijn voor je dat je haar even kon bijstaan maar kan me voorstellen dat het voor jou ook best moeilijk is, brengt jou ook even met beide benen op de grond.....
quote:Zitah schreef op 27 februari 2009 @ 11:00:

AnAn, mijn meis heeft ook maar 1 lettergreep... kan dus ook nog

Inderdaad ja, dat zou 'm ook nog wel eens kunnen zijn!!!
Arc heeft een filmpje van Luuk op het topic gezet..

Dat arme kleine kereltje aan al die slangen, verschrikkelijk.

En nu is Luuk niet meer, ik vind het zo erg...

Het blijft maar door m'n kop spoken.
Pffft, ik kan dat echt niet kijken, kwam niet verder dan de eerste 2 minuten. Ik denk dat onze mannekes nog dermate klein zijn dat het heeeeeeel dichtbij komt Anan.
Ja, ik wilde het eigenlijk ook niet gaan kijken, maar mijn nieuwsgierigheid was te groot.

Toen ik de foto van Bieb zag waarop Pom naar haar broertje in de couveuse stond te kijken, hield ik het ook niet droog.

Het zag er zo lief maar ook zo aandoenlijk uit.

Ik ben op het moment zo emotioneel door hormonen, winterblues, vermoeidheid...pfff! En dan toch zo'n filmpje kijken...
Hier nog 1 Anan, gekke wijven zijn we!
Gelukkig ben ik niet de enige, hihi.

Sinds ik mama ben (bij Fenja al) kan ik om een scheet janken terwijl ik daarvoor de nuchtere trien herself was.

Ik ga Kaj 's even een schone broek doen!
En ik ga eens even opruimen nu Brammetje slaapt. Ik was altijd al snel emo, maar nu....om gek van te worden! En het gaat noooooooit meer over! Nou ja, ergens is het ook wel erg lekker, hoor
Pfoe, heftig Bieb. Wat ontzettend knap dat je collega toch belde. Heel moeilijk voor allebei.

Misschien ga ik zo het filmpje van Arc even bekijken maar weet niet of ik dat trek.

Gister trouwens iets moois bedacht, liep er al een tijdje mee maar nu ga ik het echt doen heb ik besloten. Als we over een paar maanden stoppen met proberen voor een tweede wil ik gelijk een spiraaltje laten plaatsen, op dezelfde dag wil ik dan ook een heel iniminie klein hartje op mijn buik (links onderin, net boven je onderbroek) laten tatoeren (mijn '' doen het niet) als symbool van onze kinderwens. Vanmorgen heb ik er 1 met stift getekend om te kijken of ik het echt mooi vind en echt wil. Het staat heel mooi, zeker niet ordinair maar heel liefjes. Zo is die tweede kruimel toch altijd bij me/ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven