Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 februari 2018 om 18:04
woensdag 14 februari 2018 om 18:08
woensdag 14 februari 2018 om 18:08
woensdag 14 februari 2018 om 18:26
Ik ook niet.Ana_Isabel2 schreef: ↑14-02-2018 18:16Mij teveel details in dat verkrachtingsverhaal.
Waarom moet de lezer tot in detail weten wat hij bij haar heeft gedaan? " Verkracht" lijkt mij voldoende. Ik geloof het ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 februari 2018 om 18:28
woensdag 14 februari 2018 om 18:31
Ik doe het toch ook hier.doornroosje9 schreef: ↑14-02-2018 18:28Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, er zullen vast mensen zijn die alles heel gedetailleerd opschrijven. Maar waarom opeens zo'n verhaal na jaren lid te zijn?
Ik word gewoon zo ontzettend moe van dat trolroepen in topics. Doe dat dan hier, daar is napraat voor.
woensdag 14 februari 2018 om 18:31
Eens.doornroosje9 schreef: ↑14-02-2018 18:28Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, er zullen vast mensen zijn die alles heel gedetailleerd opschrijven. Maar waarom opeens zo'n verhaal na jaren lid te zijn?
Ik word gewoon zo ontzettend moe van dat trolroepen in topics. Doe dat dan hier, daar is napraat voor.
woensdag 14 februari 2018 om 18:32
doornroosje9 schreef: ↑14-02-2018 18:28Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, er zullen vast mensen zijn die alles heel gedetailleerd opschrijven. Maar waarom opeens zo'n verhaal na jaren lid te zijn?
Dat ben ik wel met je eens, daarom kwam ik het ook hier melden. Ik vind dat de moderators daar wel strenger tegen op mogen treden, want als het wél echt is dan zijn dat soort reacties natuurlijk wel enorm pijnlijk voor de TO. Dat zou niet moeten kunnen.
woensdag 14 februari 2018 om 18:32
woensdag 14 februari 2018 om 18:36
O. Ik heb geen reacties gelezen.doornroosje9 schreef: ↑14-02-2018 18:32Ik bedoelde de forummers die daar in dat topic zitten te hinten!
Ik zie ook wel dat het heel ongeloofwaardig is, maar bij zulke topics ben ik echt heel voorzichtig. Het zal maar eens waar zijn.
woensdag 14 februari 2018 om 18:43
Lady*Voldemort schreef: ↑14-02-2018 18:08Nou ja, op zich zijn verkrachtingsfantasieën heel normaal natuurlijk. Maar zeg er dan bij dat het een fantasie is. Verkrachting is voor veel mensen toch best een gevoelig onderwerp en dan is het een beetje smakeloos om die mensen met een neptopic in het ootje te nemen.
Precies.
woensdag 14 februari 2018 om 18:50
Tsja, ik ben ook terughoudend om in zulke topics te reageren. Maar aan de andere kant denk ik dan ook aan alle goedbedoelende reageerders en andere personen die zich dit toch behoorlijk kunnen aantrekken. Het kan voor hun ook een aanleiding zijn om nog eens na te denken bij het aannemelijkheidsgehalte van het topic.
woensdag 14 februari 2018 om 19:30
Nah dat weet ik niet hoor. Ik zit hier toch niet om mijn medeforummers op te voeden en meestal wordt zo'n oproep tot gezond verstand toch niet geäpprecieerd. Mensen houden nou eenmaal niet zo van ongevraagd advies, ikzelf ook niet.shifty schreef: ↑14-02-2018 18:50Tsja, ik ben ook terughoudend om in zulke topics te reageren. Maar aan de andere kant denk ik dan ook aan alle goedbedoelende reageerders en andere personen die zich dit toch behoorlijk kunnen aantrekken. Het kan voor hun ook een aanleiding zijn om nog eens na te denken bij het aannemelijkheidsgehalte van het topic.
woensdag 14 februari 2018 om 20:12
Helaas, permaban.Lady*Voldemort schreef: ↑14-02-2018 17:27Natuurlijk, graag zelfs! Hersenloze holenberen mogen er ook zijn!
woensdag 14 februari 2018 om 20:16
Lady*Voldemort schreef: ↑14-02-2018 19:30Nah dat weet ik niet hoor. Ik zit hier toch niet om mijn medeforummers op te voeden en meestal wordt zo'n oproep tot gezond verstand toch niet geäpprecieerd. Mensen houden nou eenmaal niet zo van ongevraagd advies, ikzelf ook niet.
Heel veel mensen hier houden ook niet van gevraagd advies.