Uitgerekend 15-28 februari 2018

dinsdag 6 juni 2017 om 09:02
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo!
Yeti86
Ravenloos
Noonootje
Ashkyla
leyla18
Marilyn182
Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Dido1983 | 33 | 1e | 22 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lovely_meghan | 32 | 2e | 27 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Sophie_16 | 29 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Mini-m | 28 | 1e | 17 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
LGCM | 27 | 1e | 17 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Pluis83 | 33 | 2e | 19 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
joshax | 30 | 1e | 14 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Rozegeranium | 32 | 2e | 20 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Polonaise | 32 | 3e | 26 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
PioenroosjeAmy | 29 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Mirmirmir | 33 | 2e | 20 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Suikerwafel | 28 | 1e | 16 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Hannah90 | 27 | 1e | 25 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Ballys | 29 | 1e | 26 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Schorpioentje | 39 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Zomerbloem23 | 28 | 1e | 28 februari | Meisje! | ![]() |
chocotofje | 36 | 1e | Meisje! | ![]() ![]() |
|
Daar | 26 | 2e | 28 februari | Jongen! | ![]() ![]() |

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd

donderdag 15 februari 2018 om 18:59
40+1 hier. Zo verwacht dat ze voor de uitgerekende datum zou komen... maar helaas. We kunnen niet meer wachten! En slapen gaat ook steeds minder goed... We hadden dinsdag controle, baarmoedermond was wel week en ze voelde een cmtje ontsluiting, maar daarna rustig geweest... Misschien dat ik morgen bel of ze me nog voor t weekend kunnen strippen, anders moet ik maandag weer langs en beslissen of ik ingeleid wil worden, maar dat wil ik niet!
vrijdag 16 februari 2018 om 03:56
Twijfelde of ik het hier moest plaatsen omdat niemand dit wil horen in dit termijn zwangerschap.. maar ons zoontje is in de buik overleden. Ik voelde sinds woe middag minder leven en gister ochtend dus maar vk gebeld en die kon geen kloppend hartje vinden. Verschrikkelijk. Ik moet nog bevallen....
Morgen ochtend komt er een begrafenis ondernemer en denk dat ik daarna naar het ziekenhuis wil om ingeleid te worden.
Maar wil ook zeggen: moet steeds eraan denken dat ik dit echt niemand gun en hoop dat jullie allemaal gezonde kindjes mogen krijgen en dat dat nieuws mij ook weer hoop/kracht geeft want gun ons dochtertje zo graag ooit een broertje of zusje!
Morgen ochtend komt er een begrafenis ondernemer en denk dat ik daarna naar het ziekenhuis wil om ingeleid te worden.
Maar wil ook zeggen: moet steeds eraan denken dat ik dit echt niemand gun en hoop dat jullie allemaal gezonde kindjes mogen krijgen en dat dat nieuws mij ook weer hoop/kracht geeft want gun ons dochtertje zo graag ooit een broertje of zusje!
vrijdag 16 februari 2018 om 05:17
Ooooh Daar wat ontzettend vreselijk. Gecondoleerd
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen/schrijven. Met deze termijn verwacht je dat toch niet meer. Jeetje zeg. Het lijkt me heel onwerkelijk. Heb je het kunnen uitleggen aan je dochter?
Hoe vind je het om nu weer te moeten bevallen? Je zag er al wat tegenop toch?
Heel veel sterkte de komende periode! Hopelijk heb je genoeg lieve mensen om je heen die je kunnen bijstaan.

Hoe vind je het om nu weer te moeten bevallen? Je zag er al wat tegenop toch?
Heel veel sterkte de komende periode! Hopelijk heb je genoeg lieve mensen om je heen die je kunnen bijstaan.
vrijdag 16 februari 2018 om 08:39

zaterdag 17 februari 2018 om 22:27
Daar.. heb veel aan je gedacht en aan de bevalling die je moest doorstaan..
een gewone bevalling met een kindje die helemaal volmaakt is maar niet meer leeft. Vreselijk.. goed vriendinnetje van mij heeft t ook meegemaakt in een iets eerder stadium en dat was ook zo vreselijk.. heb erg met jullie te doen.. en je bent er nog niet mee bezig maar hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je dan een gezond broertje of zusje voor je dochter krijgt.
Verder nog iemand nieuws? Mij hebben ze geprobeerd te strippen vandaag maar ze kon er nog net niet bij helaas..
een gewone bevalling met een kindje die helemaal volmaakt is maar niet meer leeft. Vreselijk.. goed vriendinnetje van mij heeft t ook meegemaakt in een iets eerder stadium en dat was ook zo vreselijk.. heb erg met jullie te doen.. en je bent er nog niet mee bezig maar hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je dan een gezond broertje of zusje voor je dochter krijgt.
Verder nog iemand nieuws? Mij hebben ze geprobeerd te strippen vandaag maar ze kon er nog net niet bij helaas..
maandag 19 februari 2018 om 05:38
Bedankt voor alle lieve reacties..
Gister ochtend om 10.37 is na uiteindelijk na gelukkig een hele vlotte bevalling ons zoontje Thijmen geboren en heeft nu zijn eeuwige rust..
Weten niet wat we moeten denken/voelen... gister was ik heel nuchter maar kan vannacht amper slapen van alle emoties.
En denk onder tussen aan jullie en ben blij dat ik er wel zo mee om ga dat ik anderen zooo een lief levend kleintje gun. Sinds zaterdag ochtend in t zkh gelegen dus daar ook genoeg geluk gezien van andere ouders.
Gister ochtend om 10.37 is na uiteindelijk na gelukkig een hele vlotte bevalling ons zoontje Thijmen geboren en heeft nu zijn eeuwige rust..
Weten niet wat we moeten denken/voelen... gister was ik heel nuchter maar kan vannacht amper slapen van alle emoties.
En denk onder tussen aan jullie en ben blij dat ik er wel zo mee om ga dat ik anderen zooo een lief levend kleintje gun. Sinds zaterdag ochtend in t zkh gelegen dus daar ook genoeg geluk gezien van andere ouders.

maandag 19 februari 2018 om 10:42
Oh Daar.. Wat een mooie naam heeft jullie zoon.
alleen de hormonen zijn al reden genoeg om slecht te slapen. Geen wonder dat je zoveel emoties hebt. Hoe zijn man en dochter eronder?
Gelukkig had je een voorspoedige bevalling.
Wanneer is de uitvaart? En wordt er naar een oorzaak gezocht?
Wat fijn dat je je hier nog meldt! Denk veel aan je.
Joshax en mirmirmir, jullie al nieuws?
alleen de hormonen zijn al reden genoeg om slecht te slapen. Geen wonder dat je zoveel emoties hebt. Hoe zijn man en dochter eronder?
Gelukkig had je een voorspoedige bevalling.
Wanneer is de uitvaart? En wordt er naar een oorzaak gezocht?
Wat fijn dat je je hier nog meldt! Denk veel aan je.
Joshax en mirmirmir, jullie al nieuws?
maandag 19 februari 2018 om 10:48
Mooie naam inderdaad Daar.. zoo verdrietig allemaal wat je moet doormaken..en het dan ook nog kunnen opbrengen om ons allemaal een kleintje te gunnen.
@ polonaise hier niets nog.. Pff woe pas weer naar VK.. dan hopelijk strippen
Misschien ben ik er nog niet klaar genoeg voor haha we zijn dus nog niet uit de naam(2 opties) en de kamer is bijna klaar..
Hoe gaat t bij jou?
En idd josha was de 14e al uitgerekend..ook wel benieuwd!
@ polonaise hier niets nog.. Pff woe pas weer naar VK.. dan hopelijk strippen
Misschien ben ik er nog niet klaar genoeg voor haha we zijn dus nog niet uit de naam(2 opties) en de kamer is bijna klaar..
Hoe gaat t bij jou?
En idd josha was de 14e al uitgerekend..ook wel benieuwd!
maandag 19 februari 2018 om 11:22
Daar, wat een mooie naam inderdaad. Knap hoe je er hier over vertelt en anderen het nog kan gunnen. Heel veel respect, vreselijk om dit mee te moeten maken. Is er duidelijkheid over hoe hij is overleden? En begrijpt je dochtertje een beetje wat er allemaal gebeurt? Neem goed de tijd om alle emoties er te laten zijn en alles te verwerken!
Hier nog niets, 40+5 nu. Zaterdagavond gestript na een aantal slechte nachten, baarmoedermond was verweekt en verkort, 1cm ontsluiting. Maar helaas heeft het strippen geen effect gehad. Gisteravond wel de slijmprop verloren. Vandaag om 17.30u weer naar de vk, dan nog maar een keer strippen en hopen dat het wat op gang brengt! Moet ook gaan beslissen of we willen inleiden eind van de week, hier willen ze dat graag rond de 41 weken doen i.v.m. eventuele verhoging van risico's bij 42 weken. Ik vind dat een hele lastige beslissing. Wil zo graag de natuur zijn werk laten doen maar ik ben er ook zó aan toe om ons meisje te ontmoeten. En ik wil uiteraard geen onnodige risico's nemen. Hoe kijken jullie aan tegen inleiden?
Hier nog niets, 40+5 nu. Zaterdagavond gestript na een aantal slechte nachten, baarmoedermond was verweekt en verkort, 1cm ontsluiting. Maar helaas heeft het strippen geen effect gehad. Gisteravond wel de slijmprop verloren. Vandaag om 17.30u weer naar de vk, dan nog maar een keer strippen en hopen dat het wat op gang brengt! Moet ook gaan beslissen of we willen inleiden eind van de week, hier willen ze dat graag rond de 41 weken doen i.v.m. eventuele verhoging van risico's bij 42 weken. Ik vind dat een hele lastige beslissing. Wil zo graag de natuur zijn werk laten doen maar ik ben er ook zó aan toe om ons meisje te ontmoeten. En ik wil uiteraard geen onnodige risico's nemen. Hoe kijken jullie aan tegen inleiden?
maandag 19 februari 2018 om 11:22
Daar, wat een mooie naam inderdaad. Knap hoe je er hier over vertelt en anderen het nog kan gunnen. Heel veel respect, vreselijk om dit mee te moeten maken. Is er duidelijkheid over hoe hij is overleden? En begrijpt je dochtertje een beetje wat er allemaal gebeurt? Neem goed de tijd om alle emoties er te laten zijn en alles te verwerken!
maandag 19 februari 2018 om 14:07
Daar wat een mooie naam voor jullie zoon. Ook ik ben benieuwd of ze een oorzaak hebben gevonden, of dat jullie gewoon botte pech hebben gehad. Ik vind het superknap hoe jij ermee omgaat en hoe je ondanks je verdriet, anderen toch zoveel moois gunt. Ik hoop dat jullie op een fijne manier afscheid kunnen nemen van jullie kleine man, veel sterkte de komende tijd!
Het voelt een beetje dubbel om 't nu hier te delen na 't verdrietige bericht van Daar, maar hier is inderdaad babynieuws. Donderdagochtend zijn we na een bevalling van 1,5 uur ouders geworden van een zoon! De verloskundige was er maar net op tijd bij, een klein kwartiertje nadat ze aankwam was onze zoon er al
Hij doet 't supergoed, drink al vanaf dag 1 goed aan de borst en huilt eigenlijk nooit. Ook ik herstel snel gelukkig.
Hoopelijk snel meer babynieuws, duim dat 't strippen heeft gewerkt Joshax! En Mirmirmir succes met kiezen van de naam:-)
Het voelt een beetje dubbel om 't nu hier te delen na 't verdrietige bericht van Daar, maar hier is inderdaad babynieuws. Donderdagochtend zijn we na een bevalling van 1,5 uur ouders geworden van een zoon! De verloskundige was er maar net op tijd bij, een klein kwartiertje nadat ze aankwam was onze zoon er al

Hoopelijk snel meer babynieuws, duim dat 't strippen heeft gewerkt Joshax! En Mirmirmir succes met kiezen van de naam:-)
dinsdag 20 februari 2018 om 05:48
@sophie: gefeliciteerd!!
Wil jullie ook totaal niet het gevoel geven dat jullie hier niet het mooie nieuws mogen plaatsen! Ik kan zelf kiezen of ik hier op kijk of niet, dus plaats alles wat jullie willen.
Bedankt voor al jullie lieve woorden!
We weten de oorzaak.. er zat een knoop in de navelstreng. Zo blij dat we antwoord hebben. We kwamen hier pas achter na de bevalling.
Ons dochtertje gaat gelukkig vrolijk door. Ze is ook veel uit logeren deze dagen, willen niet dat ze ons steeds ziet huilen en hebben ook al genoeg aan onszelf.
Wil jullie ook totaal niet het gevoel geven dat jullie hier niet het mooie nieuws mogen plaatsen! Ik kan zelf kiezen of ik hier op kijk of niet, dus plaats alles wat jullie willen.
Bedankt voor al jullie lieve woorden!
We weten de oorzaak.. er zat een knoop in de navelstreng. Zo blij dat we antwoord hebben. We kwamen hier pas achter na de bevalling.
Ons dochtertje gaat gelukkig vrolijk door. Ze is ook veel uit logeren deze dagen, willen niet dat ze ons steeds ziet huilen en hebben ook al genoeg aan onszelf.