Uitgerekend 15-28 februari 2018

06-06-2017 09:02 1048 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Dido1983 33 1e 22 februari Meisje! :love: 3 februari bevallen! :heart:
Lovely_meghan 32 2e 27 februari Meisje! :love: 8 februari bevallen! :heart:
Sophie_16 29 1e 18 februari Jongen! :love: 15 februari bevallen! :heart:
Mini-m 28 1e 17 februari Jongen! :love: 17 februari bevallen! :heart:
LGCM 27 1e 17 februari Jongen! :love: 18 februari bevallen! :heart:
Pluis83 33 2e 19 februari Jongen! :love: 19 februari bevallen! :heart:
joshax 30 1e 14 februari Meisje! :love: 21 februari bevallen! :heart:
Rozegeranium 32 2e 20 februari Jongen! :love: 23 februari bevallen! :heart:
Polonaise 32 3e 26 februari Meisje! :love: 24 februari bevallen! :heart:
PioenroosjeAmy 29 1e 18 februari Jongen! :love: 24 februari bevallen! :heart:
Mirmirmir 33 2e 20 februari Meisje! :love: 27 februari bevallen! :heart:
Suikerwafel 28 1e 16 februari Meisje! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Hannah90 27 1e 25 februari Jongen! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Ballys 29 1e 26 februari Jongen! :love: 2 maart bevallen! :heart:
Schorpioentje 39 1e 18 februari Jongen! :heart: :duckie:
Zomerbloem23 28 1e 28 februari Meisje! :heart:
chocotofje 36 1e Meisje! :heart: :duckie:
Daar 26 2e 28 februari Jongen! :hug: 18-02-2018 Thijmen, in eeuwige herinnering :rose:
:hug: Yeti86
:hug: Ravenloos
:hug: Noonootje
:hug: Ashkyla
:hug: leyla18
:rose: Marilyn182

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
Volgens mij ga ik vandaag bevallen..
Alle reacties Link kopieren
Polonaise, ik hoop dat je gevoel klopt!

Ik denk ik maandag (41.3) of donderdag (41.6) en anders wordt het ziekenhuis ... gisteren nog uiteten geweest. Vond ik stiekem wel stoer!
Waarom denk je dat polonaise ? Zijn de weeen begonnen?

Hier nu 40+5 en nog niets.. ga zo wel ff VK bellen voelde vannacht en nu minder bewegen terwijl dochter hele nacht bij ons in bed heeft gelegen (ziek) en ik dus veel wakker ben geweest..

Wat goed dat je lekker uit eten bent geweest! Ook veel beter dat je niet gaat wachten erop.. ik gister heel veel trappen op plein op en afgerend met dochtertje helaas niets uitgehaald haha
Zo ff naar VK om hartje te luisteren..
Spannend mirmirmir, ik heb vorige week ookal aan de ctg gelegen omdat ik hem weinig voel. Maar t wordt gewoon krap in mn buik, baby deed het prima. Hopelijk valt t bij jou ook mee.

Ik wacht ook op de verloskundige, ik heb een hoge blieddruk die komt ze zo controleren maar hou ook heel veel vocht vast, vandaageen kilo zwaarder dan gisteren o_o heb ook echt de hele dag dorst. Dus ben benieuwd wat ze vandaag gaan adviseren.

Lekker hoor nog uit eten gaan, ik kan amper nog rechtop aan tafel zitten dus ik sla even over. Afgelopen week wel in de supermarkt “nattigheid” gevoelt dus snel naar huis toe, loos alarm maar ik durf nu wel amper terug te gaan :-? , gelukkig heeft vriend vandaag maar de boodschappen gedaan.
Hi lig nu aan ctg idd. Volgensmij doet baby t prima.. voel ook ineens beweging door die apparatuur..

Heb wel t gevoel dat m’n eigen bloeddruk veel te hoog is.. komt regelmatig boven de 100 uit .. zag op Google dat te hoog is. Bij vk altijd veel lager gek!

Pff hopelijk zo weg hier het is zulk mooi weer!

@ballys jij al VK gezien?
De verloskundige is net weg, alles was nog binnen de grenswaarden maar maar net, ik moet maandag weer op controle komen. Wel gaf ze aan anders volgende week al een strippoging te willen doen vanwege de vele controles en klachten.

Fijn dat je hem weer voelt. Even navragen over je bloeddruk maar de ctg meet alleen je hartslag, dus wie weet valt het mee

Ik ga maar weer genieten van mijn harde buiken, ze worden wel wat heviger en pijnlijker maar het zet maar niet door
Hi fijn dat t nog ok was.. maandag hopelijk nog steeds!

Het was m’n pols haha niet m’n bloeddruk dus alles was goed. Placenta en vruchtwater leek ook goed. Wel meteen afspraak gemaakt v inleiden.. zag t al gebeuren dat als ik moet wachten op maandag dat t dan volzit ofzo.. VK zijn best wel traag met alles..
Maar wie weet kan ze maandag strippen en is t niet nodig!
We zijn weer thuis, met een prachtige dochter :)

Kaya en wij maken het goed. We zijn wel wat overdonderd door de bevalling. De arts en vroedvrouw waren ergens anders druk bezig, ineens braken de vliezen en kon mijn man het kindje nog net op tijd opvangen.. :-o toen er eindelijk iemand kwam na ons geroep en gebel, was de eerste reactie van de jonge zuster "wat the fck"

Eh ja. Dat inderdaad. Maar wel dolgelukkig :hyper:
Wat een babies allemaal! Gefeliciteerd!!! En wat een vlotte bevallingen!

Hier inmiddels ook sinds 21-02, met precies 41 weken, ouders van een prachtig mooi en tevreden meisje. Ju-na heet ze (even met streepje er tussen ivm Google resultaten en herkenbaarheid enzo).

Bevalling heeft vanaf breken van de vliezen bijna 36 uur geduurd en vanaf de eerste weeen en ontsluiting meer dan 24 uur. Uiteindelijk (na bijna 2 uur persen) een medische bevalling met gynecoloog, knip en vacuümpomp en spannend tot de allerlaatste seconde (meisje kreeg te weinig zuurstof), maar ze is er en ze doet het zo goed.

Heb wel een hoop te verwerken en te herstellen. Verbleven de eerste twee nachten in het ziekenhuis, sindsdien in kraamhotel, morgen naar huis!

We zijn wel zo verliefd. Echt op een roze wolk. En het meisje doet het zo goed en is zo rustig en tevreden ❤️
anoniem_226357 wijzigde dit bericht op 25-02-2018 14:34
Reden: -
8.79% gewijzigd
Wat leuk.. Er zijn weer baby's geboren.
Gefeliciteerd joshax en polonaise, wat een mooie namen voor de meisjes!

Jeetje polonaise, dat ging dan zeker razend snel!
Oef, voor jou een zware klus geweest joshax..

Ik zweef ook echt op 'n blauwe wolk. Wat is het heerlijk genieten. En wat gaat 't snel, morgen is hij al een week bij ons. Voelt al meteen zo vertrouwd dat hij er is!

Hopelijk hebben de wachtenden ook snel hun kleintje!
Gefeliciteerd dames, ik hoop zo dat ik me snel bij jullie mag voegen.

Heb al de hele dag voorweeen, soms ook wel pijnlijk maar het zet nog niet echt door. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet gaan voelen. Maar je schijnt het te weten als het zover is :-D .
Heb net wel overgegeven, dus wie weet is dat wel een goed teken.
Morgen ochtend sowieso een afspraak met de verloskundige, dan gaan we ook over tijd bespreken
Goeiemorgen!!

@polonaise gefeliciteerd , klinkt als droombevalling!
@josya: ook gefeliciteerd ! Herken je bevallingsverhaal! Veel sterkte met je herstel!

@ballys erg benieuwd of je weeen hebben doorgezet!!

Ik nu een week overtijd.. vandaag nog een strippoging.. hoop zo dat t lukt. Vannacht weer niet geslapen ik ben op!

Is er nog meer baby nieuws?
Gefeliciteerd met jullie baby's polonaise en josya. En Baileys ook ... ?

Hier ook een strippoging vandaag! En maar eens kijken hoe het zit verder. Na vandaag nog 4 dagen tot ik 42 weken ben. Zo jammer! Ik heb een modelzwangerschap gehad zonder al te veel kwaaltjes. Zul je zien dat het toch nog een medisch verhaal wordt :(
Hi suikerwafel,

Bij jou hopelijk strippoging wel succesvol ! Hier zat t nog dicht .. morgen ballonnetje in zhuis als er geen spoedgevallen zijn! Begin t toch wel spannend te vinden weer!

Zo gek dat t bij een 2e zo dicht blijft..
Mirmirmir schreef:
26-02-2018 10:47
Hi suikerwafel,

Bij jou hopelijk strippoging wel succesvol ! Hier zat t nog dicht .. morgen ballonnetje in zhuis als er geen spoedgevallen zijn! Begin t toch wel spannend te vinden weer!

Zo gek dat t bij een 2e zo dicht blijft..
Oh wat balen! Wel snel dat je al een ballon krijgt, logisch dat het spannend is, dan heb je toch ook binnen een aantal dagen je kindje! Hier kon ze erbij. Wat een naar gevoel zeg ... Hopen dat het nu door gaat zetten. De controleafspraak in het ziekenhuis staat nu gepland voor donderdag en dan bespreken wat we gaan doen. Maar eerst woensdag nog een tweede strippoging mocht het nodig zijn!
Helaas hier nog geen baby, wel continue voorweeen, dus ik hoop dat het toch echt zo gaat doorzetten.

Bij de verloskundige was alles nog goed, mijn bloeddruk was ook weer bijna normaal dus dat is wel heel prettig. Ik hoop wel dat ze anders eind van de week gaan strippen, ik overweeg ook voetreflextherapie. Hebben jullie dat wel eens gedaan?
Ballys_ schreef:
26-02-2018 13:19
Helaas hier nog geen baby, wel continue voorweeen, dus ik hoop dat het toch echt zo gaat doorzetten.

Bij de verloskundige was alles nog goed, mijn bloeddruk was ook weer bijna normaal dus dat is wel heel prettig. Ik hoop wel dat ze anders eind van de week gaan strippen, ik overweeg ook voetreflextherapie. Hebben jullie dat wel eens gedaan?
Ik hoop met je mee =).
Heb ik toevallig een topic over geopend! Staat voor morgenavond gepland ...
Hi heb ik gehad zonder succes.. nu mag ik nog x terugkomen vanmiddag wie weet laatste kans op natuurlijke bevalling!

Voelde ontspannend maar verder bij mij toen dus niet tot ontsluiting geleid. Al was ik toen 39,5 en ze raden t pas aan na 40 weken.. ik wilde veel te snel.
Vanmiddag poging 2 hopelijk slaap ik er iig goed op morgen vroeg op!

Fijn dat alles weer goed is ballys hopelijk kunnen ze bij jou wel strippen!

Spannend dat strippen is gelukt!!! Suikerwafel! Wie weer ben jij de eerste nu!
Tot nu toe doet het nog niets! Hoewel de baby enorm druk is ... maar dat is ze wel vaker!

Succes vanmiddag!

En oh wat ben ik blij dat het dit jaar geen schrikkeljaar is bedacht ik me ineens!!!!
@suikerwafel; dat was het eerste waarnaar ik keek toen mijn UD 27 februari was. :)

Het schiet al op met alle babies. Heerlijk allemaal op de roze/blauwe wolk :heart:

Ik hoop dat er bij de wachtende dames snel schot in komt en jullie ook je kleintje in de armen hebben.
Wij zijn vrijdagochtend om iets voor twee bevallen. Het is enorm snel gegaan en binnen vier uur was onze zoon S ven er. De bevalling zelf was op het laatst enigzins kritiek omdat het hoofdje er uit was maar de schouders erg vast zaten. Ik ben ingeknipt en ingescheurd en ben naderhand geopereerd. Dat viel me alles mee. Wat wel naar was dat ze het kind direct weghaalden en ik nog geen geluid of niets had gehoord. Hij kreeg extra zuurstof en klaarde gelukkig snel op. Dit had ik nooit verwacht bij een tweede bevalling....

Nu gaat het weer prima. Mijn onderkant is nog pijnlijk maar goed te doen. En hij drinkt erg goed aan de borst.....
Gefeliciteerd met je zoontje rozegeranium!

Ik in z-huis en ze gaan zo vliezen breken😬😬😬😬 spannend heb ineens weer veel angst ivm vorige horror bevallinf
Gefeliciteerd Rozegeranium! Fijn dat het ondanks de heftigheid (zo klinkt het) wel meeviel!

Mirmirmir veel succes!

Strippoging van gisteren heeft hier niets uitgehaald, Ik ga straks gewoon het guiness book of records in, voor langstlopende zwangerschap denk ik.
Ik ben zojuist mijn slijmprop verloren! Ben nog nooit zo blij geweest. Er gebeurt iets!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven