Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Las gister een paar verhalen over ingehaald worden door je eigen (voor)wiel. Geen wieldop maar wiel. Lijkt me ook een knappe actie.... En men moest wel een tijdje van de schrik bekomen voordat het als anekdote online komt.

Geen rijbewijs hier, da's denk ik voor ieders bestwil.

Als mijn mail beter werkt dan het forum krijgt Blondie vandaag (weer) mail.

Nu hoog tijd voor een lunch
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk vanavond Watervrouw!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hier net lunch gehad. Nu weer terug aan het werk.
Ik zit m'n tijd een beetje online te verdoen, want hoefde vandaag alleen maar aanwezig te zijn.
Hey-ho Stammers! In het weekend geen forum-tijd gehad (of gepakt), dus ben even aan het bijlezen... Aza, weer helemaal beter?
Straks praat hunniehusbie met werkgever nr. 2 over wat hij nou onder de streep krijgt per maand (van werkgever nr. 1 weten we het min of meer, want bruto is bekend). Dan vanavond alles goed doorrekenen en een knoop doorhakken qua roer omgooien.
Wat was het dit weekend heerlijk weer, wel koud, maar die zon.... :hyper:
Gisteren buitenrit gemaakt, daarna wat geklooid in de tuin. En dochter had gisteren en eergisteren een hut gemaakt op de dak van de uitbouw. Dus we konden heerlijk uit de win, in de zon, liggen. Met het hondje tussen ons in heerlijk liggen doezelen.
Zaterdagavond geborreld/gegeten bij ouders van klasgenootje dochter. We roepen al jaren dat we dat eens moesten doen en nu kwam het er zowaar van. Gezellig hoor!
Dolfje: begint vanavond onze foute TWD-serie weer? Ik doe forum-technisch niks meer met die groep, maar de serie zelf kijk ik nog wel.

Jongens, het is best lastig concentreren als een stemmetje in je hoofd steeds zegt "waarschijnlijk kun je binnenkort opzeggen." :-?
Hunnie volgens mij begint Twd volgende week weer.
Ik ben ook niet meer zo heel erg actief in dat topic, vind de serie nog wel leuk maar niet meer zo geweldig als in het begin.
Spannend Konijntje! Ik duim in elk geval dat dat stemmetje gelijk krijgt. Wat zou dat gaaf zijn zeg!
Ik voel me verrassend fit vandaag en het werk verdwijnt zienderogen van mijn bureau, dus mag ik even pauze van mezelf ;) Zal wel te maken hebben met dat heerlijke zonnige weekend. Ik heb flink 'licht' bijgetankt.
Haay Hun.. Spannend! Hopelijk hebben jullie snel nieuws.

Ik ben weer helemaal beter, was gewoon een dumping, alleen kwam hij voor mij onverwacht. Vond de reactie van mijn collega wel leuk:
Vind je het gek, we hebben dit dit en dat op, ik sta zelfs te stuiteren xD.
Vanmorgen weer een lege accu :thunder: dus er moet echt een nieuwe in.
Kreeg net bericht dat er een ex-familielid is overleden :|
Zit in dubio of ik naar de begrafenis zal gaan.

Beterschap voor de zieken!
Lillybit schreef:
19-02-2018 14:01
Vanmorgen weer een lege accu :thunder: dus er moet echt een nieuwe in.
Kreeg net bericht dat er een ex-familielid is overleden :|
Zit in dubio of ik naar de begrafenis zal gaan.

Beterschap voor de zieken!
Pfoe, gecondoleerd. Hoe is het ex-ex en wat was je band ermee?
Daarnaast echt balen van die lege accu :-(.
OB, we hebben zo'n sectionaal-garagedeur die naar boven opengaat met een afstandsbediening. Maar ik reed dus (veel) te snel achteruit, en toen bleef de onderkant van de garagedeur haken achter de spoiler... en trok hem er zo af. Wat een lawaai, ik schrok me dood!
Fijn dat je zoveel energie hebt! Bij mij helpt het zonnige weer ook wel, maar helaas niet genoeg.

Lilly, wil je zelf graag gaan om het voor jezelf af te sluiten? Dan kun je natuurlijk anoniem achterin gaan zitten.

Hunnie ik hoop dat het gaat lukken!
The owls are not what they seem
Azarole schreef:
19-02-2018 14:06
Pfoe, gecondoleerd. Hoe is het ex-ex en wat was je band ermee?
Daarnaast echt balen van die lege accu :-(.
Het was de oom van mijn ex man, deze oom en tante vervulde de opa-oma rol voor mijn oudste. Ze stonden samen met mijn ouders midden in de nacht aan mijn kraambed. Ze hebben veel opgepast en de band was heel hecht. Na de scheiding bleef het contact goed maar door een stom misverstand is het contact afgekapt.
Mijn ex heeft ze wat dingen geflikt en ze dachten dat ik daarvan wist wat dus niet zo was. Heb nog een aantal keer geprobeerd te praten maar het was ze allemaal te veel :(
Inmiddels was ik samen met nu man en had ik meer kinderen gekregen dus heb ik het toen ook laten rusten.
Zo jammer hoe dingen verlopen.
Lady, wat zul je geschrokken zijn! O_O

Heb zelf ook gedacht om inderdaad achterin te zitten met zoon of alleen een bloemstuk te brengen.
Wil alleen niks verstoren aan de ene kant en aan de andere kant is het directe familie van mijn zoon.
Lillybit schreef:
19-02-2018 14:14
Het was de oom van mijn ex man, deze oom en tante vervulde de opa-oma rol voor mijn oudste. Ze stonden samen met mijn ouders midden in de nacht aan mijn kraambed. Ze hebben veel opgepast en de band was heel hecht. Na de scheiding bleef het contact goed maar door een stom misverstand is het contact afgekapt.
Mijn ex heeft ze wat dingen geflikt en ze dachten dat ik daarvan wist wat dus niet zo was. Heb nog een aantal keer geprobeerd te praten maar het was ze allemaal te veel :(
Inmiddels was ik samen met nu man en had ik meer kinderen gekregen dus heb ik het toen ook laten rusten.
Zo jammer hoe dingen verlopen.
Dan snap ik je twijfel heel goed. Het is heel jammer hoe dat gelopen is.
Zou je familie een berichtje kunnen sturen? Wil oudste zelf ook gaan, of heeft deze geen herinneringen aan deze oom?
Lillybit schreef:
19-02-2018 14:16
Lady, wat zul je geschrokken zijn! O_O

Heb zelf ook gedacht om inderdaad achterin te zitten met zoon of alleen een bloemstuk te brengen.
Wil alleen niks verstoren aan de ene kant en aan de andere kant is het directe familie van mijn zoon.
Wat Lady zegt kan ook inderdaad.
Azarole schreef:
19-02-2018 14:18
Dan snap ik je twijfel heel goed. Het is heel jammer hoe dat gelopen is.
Zou je familie een berichtje kunnen sturen? Wil oudste zelf ook gaan, of heeft deze geen herinneringen aan deze oom?
Ik heb contact met ex-schoonzus, zij belde me om het door te geven. Ze geeft ook nog door wanneer, waar en hoe laat het afscheid zal zijn.
Zoon heeft vele goede herinneringen aan deze opa.
Moet het hem nog vertellen, hij heeft nu college.
Wat een lastige afweging, Lilly...

Blondie: ik merk ook dat het zonnige weekend heel veel goeds heeft gedaan. Ook al is het nu weer grijs en grauw, die vitamine D zit er mooi in!

Volgende week vrij, de kinderen en ik. Maar nu zijn er alweer twee dingen waarvoor ik evt. terug zou moeten komen. En één van die dingen duurt bijna een hele dag (van 8 tot 2). In het licht van de laatste ontwikkelingen ben ik geneigd te denken 'dikke doei', maar als het mijn collega's helpt.... tsja, dan vind ik dat ik wel moet gaan. Maar ik wil gewoon vakantie! :mad:
Je bent al afscheid aan het nemen Bunnie. :P
Lillybit schreef:
19-02-2018 14:42
Je bent al afscheid aan het nemen Bunnie. :P
Een de ene kant wel, ja. Maar ik moet natuurlijk nog wel echt het idee hebben dat het financieel kan (denk van wel) en een concrete toezegging van de eigenaar van die leuke tent hebben (komt ook wel). En dan zit ik nog met mijn, al dan niet misplaatste, loyaliteit naar mijn collega's....

Maar klopt hoor, het boeit me nu al niet meer (zo) :wtf:
Hunniebunnie schreef:
19-02-2018 14:45
Een de ene kant wel, ja. Maar ik moet natuurlijk nog wel echt het idee hebben dat het financieel kan (denk van wel) en een concrete toezegging van de eigenaar van die leuke tent hebben (komt ook wel). En dan zit ik nog met mijn, al dan niet misplaatste, loyaliteit naar mijn collega's....

Maar klopt hoor, het boeit me nu al niet meer (zo) :wtf:
Snap ik heel goed.
Als ik de kans krijg om van mijn hobby mijn beroep te maken dan laat ik me alleen weerhouden door wat het met het gezin zou kunnen doen (negatief).
Als je een mapje met diploma kwijt bent dan moet een potentiële werkgever toch genoegen kunnen nemen met de downloads van DUO?
Heb al een paar verhuisdozen leeggehaald vandaag, maar nog geen mapje :|
Watervrouw333 schreef:
19-02-2018 17:06
Als je een mapje met diploma kwijt bent dan moet een potentiële werkgever toch genoegen kunnen nemen met de downloads van DUO?
Ik heb mijn diploma's nog nooit hoeven laten zien Watervrouw. Ze zijn ook niet meer waard dan een oude krant want wat ik 30 jaar geleden op de unief geleerd heb, klopt niet helemaal meer vermoed ik. En een thesis die getikt is op een schrijfmachine... :hihi:
Watervrouw333 schreef:
19-02-2018 17:06
Lijkt mij een prima alternatief.
Ik heb ook nog nooit een diploma laten zien.
Heb het diploma wel digitaal. Schrijfmachines zijn leuk ;-)

Je hebt in ieder geval mail, voor 1 belangrijk 'dingetje' moet je ook even naar mijn vorige mail kijken. De heldere momenten had ik vandaag al opgebruikt geloof ik.
En antwoordje Watervrouw! Later meer! Digitale versie lijkt mij ook voldoende hoor!
En toch gaat er morgen nog een verhuisdoos ondersteboven :) Ervanuitgaande dat ik de tas oud papier wel heb kunnen legen in de papiercontainer..... En ja dat is driedubbel gecheckt op belangrijk :sherlock:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven