Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is in het zonnetje inderdaad heel lekker.

Ja, ben even aan het dubben hoe en wat.
Gisteravond ging ik van kortademig (ineens), naar heel warm en dan ineens ijs en ijskoud.
Blijkbaar is het die griep, denk ik.
Niet aarzelen en naar huis.
Je bent duidelijk niet fit, waarom twijfel Je?
Lillybit schreef:
21-02-2018 10:20
Niet aarzelen en naar huis.
Je bent duidelijk niet fit, waarom twijfel Je?
Precies. Hop je bed in!
Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
21-02-2018 10:27
Precies. Hop je bed in!
Afbeelding
Luisteren naar tante Blond! :proud:

Alles goed Blond?
Lillybit schreef:
21-02-2018 10:35
Luisteren naar tante Blond! :proud:

Alles goed Blond?
Ja hoor Lilly. Familiezaken zijn 'rustig' en werk loopt lekker. Ik voel me een stuk minder onder druk staan dan een tijd geleden. Heel fijn! Man is een verrassingsreisje door NL aan het regelen als cadeau voor onze 20 ste trouwdag. Hij heeft ontzettend veel lol maar lost geen woord. De pestkop weet dat ik het verschrikkelijk vind om de regie los te laten en maakt daar dankbaar gebruik van om me te plagen. Maw: het is thuis ook heel gezellig :lol:
Hup naar huis en naar bed Aza! Ziek zijn mag! En beterschap natuurlijk :redrose:
The owls are not what they seem
Oudblond schreef:
21-02-2018 10:39
Ja hoor Lilly. Familiezaken zijn 'rustig' en werk loopt lekker. Ik voel me een stuk minder onder druk staan dan een tijd geleden. Heel fijn! Man is een verrassingsreisje door NL aan het regelen als cadeau voor onze 20 ste trouwdag. Hij heeft ontzettend veel lol maar lost geen woord. De pestkop weet dat ik het verschrikkelijk vind om de regie los te laten en maakt daar dankbaar gebruik van om me te plagen. Maw: het is thuis ook heel gezellig :lol:
Aaah wat lief :flirting: laat je maar lekker verwennen hoor!
Fijn dat de familiezaken rustig zijn.
Dat is ook wel eens anders geweest.
Omdat ik me nu nog wel enigszins fit genoeg voel om te werken?
Paracetamol in en door. (Dat is wat me is aangeleerd door m'n ouders, niet aanstellen, maar werken)
Azarole schreef:
21-02-2018 10:44
Omdat ik me nu nog wel enigszins fit genoeg voel om te werken?
Paracetamol in en door. (Dat is wat me is aangeleerd door m'n ouders, niet aanstellen, maar werken)
Ja dat ken ik, dat heb ik ook gedaan alleen zit ik nu thuis met een burn out...
Oudblond schreef:
21-02-2018 10:39
Ooh wat lief :flirting:
Azarole schreef:
21-02-2018 10:53
Ooh wat lief :flirting:
Ik wilde graag een groot feest geven (soort tweede bruiloft). Man wil niet in de spotlights dus die zei 'nee' toen ik hem vroeg. :@@: Hij heeft dus wat 'goed' te maken en dat lijkt hem aardig te lukken! ;)
oudblond wijzigde dit bericht op 21-02-2018 11:05
0.66% gewijzigd
Lillybit schreef:
21-02-2018 10:47
Ja dat ken ik, dat heb ik ook gedaan alleen zit ik nu thuis met een burn out...
Ik denk dat ik de hoognodige klussen even afmaak vandaag en vanmiddag een pan kippensoep op ga zetten.
Dan lekker m'n bank opzoek.
Azarole schreef:
21-02-2018 10:59
Ik denk dat ik de hoognodige klussen even afmaak vandaag en vanmiddag een pan kippensoep op ga zetten.
Dan lekker m'n bank opzoek.
Goed zo :) putten uit je reserve moet je alleen maar doen in geval van nood.
Tijd voor koffie, of in mijn geval een cappucinno of zoals Dreum het zegt; pakkesjino :P
Lillybit schreef:
21-02-2018 11:03
Tijd voor koffie, of in mijn geval een cappucinno of zoals Dreum het zegt; pakkesjino :P
:P. Dreum is leuk :D
Oudblond schreef:
19-02-2018 21:26
Als je nog maar een paar weken weer wat puf voelt, sta je nog aan het begin van je nieuwe manier van leven. Want ja, dat is het. Je lichaam heeft halt geroepen. Heel hard omdat je de eerdere ' wat minder, wat langzamer, ik kan niet-seinen' niet geregistreerd hebt. En nu is er een harde 'eis' gesteld door je lijf. En dat wil zeggen dat jij en je lijf een betere relatie met elkaar moeten zoeken. En daar ben je mee bezig. En als je daar verder mee bent impliceert dat ook dat je hardere grensen naar je omgeving stelt. Ik heb een paar mensen in mijn omgeving die hier door gegaan zijn. En bijvoorbeeld mijn zus (nota bene psychiater) stelde zulke harde eisen ter zelfbescherming dat elke wijziging van 5 min in een afspraak tussen zussen genoeg was om me gewoon te annuleren. Die schoot dus door in zelfbescherming in haar proces. Nu ziet zij dat ook. Maar ze had dat nodig om haar 'goede' weg te vinden. Ik hoop dat jij er iets 'makkelijker' doorheen zal komen. Sterkte lieverd.
Edit: Intussen hebben zus en ik elkaar weer helemaal gevonden. Is alles uitgepraat en begrijpen we elkaar zondermeer.
KLopt. Lilly, ik ben tijdens mijn burn-out maar drie weken echt thuisgebleven. Daarna begon ik meteen met opbouwen. Dat vonden de bedrijfsarts en mijn werkgever wel goed. En ik ging erin mee. En net toen het weer ging, overleed mijn moeder. Heb toen gewoon doorgewerkt (nou ja, gewoon...), maar ik denk nog altijd dat ik nog steeds last heb van burn out-verschijnselen. Simpelweg omdat ik nooit goed 'genezen ' ben. Waarmee ik maar wil zeggen: jíj voelt wat je aankunt. En een buitenkant zegt niets over de binnenkant. Wat kortzichtig zeg, van zo'n arts. Maar helaas herkenbaar...

Blondie: ja, je kunt er ook in doorslaan, inderdaad!
Dank je Hunnie voor je uitgebreide reactie. Belachelijk als je er middenin zit dat je geen overzicht meer hebt en je laat leven.
Kan me voorstellen dat jouw nieuwe werkmogelijkheid ook weer een stuk heling zal zijn.
Beteft de begrafenis en mijn dubio, ik heb contact opgenomen met de zoon van de overledene.
Mijn ex neef dus en hij zegt het super fijn te vinden als zoon en ik komen.
Dus dat lucht enorm op.
Lillybit schreef:
21-02-2018 13:02
Beteft de begrafenis en mijn dubio, ik heb contact opgenomen met de zoon van de overledene.
Dus dat lucht enorm op.
Kijk, weer een steen uit je nek! *pakt een koordje en bindt het preventief aan het been van Lilly zodat ze niet te snel opstijgt*
Oudblond schreef:
21-02-2018 10:59
Ik wilde graag een groot feest geven (soort tweede bruiloft). Man wil niet in de spotlights dus die zei 'nee' toen ik hem vroeg. :@@: Hij heeft dus wat 'goed' te maken en dat lijkt hem aardig te lukken! ;)
Haha inderdaad. leuke verrassing zo :-). Zonde dat ie daar dan weer nee op zegt.
Lillybit schreef:
21-02-2018 13:02
Dus dat lucht enorm op.
Dat lijkt me inderdaad een grote opluchting! Sterkte alvast!
Fijn om te weten dat je welkom bent LillY! Zo naar binnen sluipen is natuurlijk ook niks.

Haha Blond, je man is goed bezig! Toen mijn man jarig was heb ik hem opgehaald bij zijn werk en niet verteld waar we heen gingen. Met de bus (doen we nóóit) naar de andere kant van de stad en alles. Hij heeft me de hele rit verbaasd aangekeken. Pas toen hij het uithangbord van het restaurant zag wist hij weer dat dat al een paar keer genoemd was door vrienden. Geslaagd dus :proud:
Maar wel jammer van dat feest...
The owls are not what they seem
Fijn Lilly!!
Mijn zoon heeft vrijdag een concert in Ziggo dome dus nu moet hij dat combineren in de hoop dat hij nog laat naar binnen mag :| anders moet hij zijn kaartje verkopen.
Ik hoop dat het combineren gaat lukken.. Zou zonde zijn anders :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven