Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Fleur haar moeder doorziet onmiddellijk het probleem met de containers, maar Ocke praat er meteen overheen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Wij mogen er straks ook douchen zegt pa Van Berkel....

Het is een familie met 6! Personen, zo ruimhartig zou ik niet zijn.
hondonspain schreef:
19-02-2018 19:13
Huis is gebouwd op terrein van een commercieel resort die meer ecohuizen heeft in verhuur, ook weer een rare constructie, misschien zien we Karel en An daar nooit meer en zijn ook betaald om leuke plaatjes te genereren.
Hoewel wij de vorige serie altijd hebben gevolgd, merk ik dat ik niks meer met de families van vorig jaar heb. Deze families van nu vind ik veel leuker om te volgen, veel gewoner allemaal.
Wat me vandaag op viel was dat er maar weinig chemie tussen Ocke en Fleur is. Leuk dat schoonmoeder kwam, maar de opmerking dat Wolfje wel eens naar de kapper mocht vond ik erg bemoeizuchtig.
Al met al weer lekker weggekeken.
Als de berkel kinderen ook naar de privé school gaan is Senna dus wel alleen op school? Verstandig om eerst naar verschillende kerken te gaan kijken.
Dubbel ivm bad gateway
Flashy schreef:
20-02-2018 00:23
Als de berkel kinderen ook naar de privé school gaan is Senna dus wel alleen op school? Verstandig om eerst naar verschillende kerken te gaan kijken.

Tikt lekker aan, privé school voor vier kinderen.
Ik vond deze aflevering best saai eigenlijk.
Vind die koppels met die containers zo onrealistisch bezig. Denken ze nu echt in één container met 4 man te kunnen slapen? Zou eerder zeggen één container per slaapkamer en 2 aan elkaar maken als woonkamer/keuken. Ze kosten tenslotte geen drol.
Dat stel met dat ene zoontje vind ik het leukst, die kijken ook meer vooruit met hun 2 badkamers in huis.
hamaika schreef:
20-02-2018 07:21
Ik vond deze aflevering best saai eigenlijk.
Niet alleen deze aflevering was saai, ik vind het tot nu toe nog niet spannend.
Ik wacht met smart op buren ruzies en container ellende!
Ikje86 schreef:
20-02-2018 15:00

Dit!
Volgende week komen eindelijk die containers en kan de ellende beginnen!
Zielig, die kinderen die niet alleen mee naar de kerk moeten, maar daar ook nog bijbelstudie moeten volgen.
Ik vind Maaike de minst leuke, ze heeft zo'n ontevreden blik. En dan die steek onder water dat ze niet snapte dat er 6 personen tegelijk zouden komen logeren in een huisje. "In China hebben ze daar maatregelen voor getroffen".

Jasper laat zich teveel ondersneeuwen door Ocke, containers om in te wonen, hoe verzin je het. Zou ik nog liever een stel safaritenten erbij zetten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik vond die man van Maaike gisteren ook wat uit de hoogte doen tegen die kerkelijke man (ben weer eens namen kwijt). Kwam niet sympathiek over iig. En inderdaad zeg; houd nou eens op over die containers. Dat stenen huis wordt waarschijnlijk wel mooi!
Poep, wie heeft jou gescheten?
En juist waar '' bemoeit die moeder van de strijkplank'' zich mee. Het kind moet naar de kapper voor een zomerkapsel. Zij is veel te oud voor een paardenstaart.
redbulletje schreef:
20-02-2018 15:07
Zielig, die kinderen die niet alleen mee naar de kerk moeten, maar daar ook nog bijbelstudie moeten volgen.
Wat is daar zielig aan? Ze leggen daar misschien nieuwe kontakten en maken nieuwe vrienden, nee dan Senna die alleen op een school zit en veel alleen is met zijn ouders! dat is pas zielig.

Wat ik trouwens niet begrijp is dat ze zich direct al gaan voorstellen etc, als je nog niet zeker bent of je je wilt aansluiten bij een kerk, zou ik juist eerst eens rustig de kerkdienst vanaf een van de achterste banken bekijken en er een paar keer heen gaan of het goed voelt. Als je zo direct op het podium gaat staan, verwachten de mensen dat je blijft komen natuurlijk.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze alles door gehuurde krachten laten doen. Hoeveel budget hebben zij gekregen?
Madeliefjees schreef:
20-02-2018 15:10
Ik vind Maaike de minst leuke, ze heeft zo'n ontevreden blik. En dan die steek onder water dat ze niet snapte dat er 6 personen tegelijk zouden komen logeren in een huisje. "In China hebben ze daar maatregelen voor getroffen".

Jasper laat zich teveel ondersneeuwen door Ocke, containers om in te wonen, hoe verzin je het. Zou ik nog liever een stel safaritenten erbij zetten.
Helemaal gelijk, het lijkt wel of ze niet tevreden kan zijn, eerst had ze nog geen buren en nu wil ze niet teveel kontakt met de buren. Haar man kan het geloof ik ook niet gauw goed doen. Die humor is vaak wel heel sarcastisch, naar elkaar en naar hun buren toe, zeker zo'n opmerking over de kinderen kan hard aankomen. Gelukkig laat Marieke niet over zich heen lopen zo te horen, ik denk dat Matthijs zich eerder laat ondersneeuwen door Bart, net als Jasper door Ocke.
Wat ik nog steeds niet begrijp is waarom Ocke en FLeur kinderen hebben gekregen, om ze vervolgens 5 dagen per week weg te brengen naar opvang en oma en nu vertellen ze ook nog dat ze 3x per week oppas hebben om samen weg te kunnen. En als je ze de hele dag moet vermaken is dat heeel erg zwaar voor Fleur! En ze kijken zo teleurgesteld dat oma niet gelijk weer in de oppas houding springt! Dikke hoera voor oma! :rofl: die heeft tenslotte ook vakantie, waar Ocke even aan voorbij gegaan was. Zelfs Jasper misschien al een beetje blij gemaakt met de oppas :facepalm:

Maar als je dan zo graag even samen uit gaat, waarom niet even de koppen bij elkaar en op vrijdagavond een logeerfeestje met alle kinderen maken, steeds in een andere tent. Dan kan je 3x een vrijdagavond lekker samen weg en pas je 1x per 4 weken een keer een avond/nachtje op met een slaapfeestje voor de kids. Zullen die kinderen ook wel erg leuk vinden, groot kampvuur samen of zoiets.
Die Ocke is toch rijk genoeg om een aupair te regelen voor zn 2e leg? Snap ook niet dat ie die uberhaupt genomen heeft, zn vrouw lijkt ook slachtoffer van haar hormonen geweest want ook die vind ik overkomen of het nieuwtje er al af is en ze liever leukere dingen doet. Lachen dat oma gewoon naar haar hotel ging ipv op te passen.
Moiren’ schreef:
20-02-2018 17:13
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze alles door gehuurde krachten laten doen. Hoeveel budget hebben zij gekregen?
75.000 euro. De lonen zullen daara wel laag zijn.
ik geef mn bek ook maar een douw
Nieuwlid schreef:
20-02-2018 17:10
En juist waar '' bemoeit die moeder van de strijkplank'' zich mee. Het kind moet naar de kapper voor een zomerkapsel. Zij is veel te oud voor een paardenstaart.
Tot hoe oud mag je een paardenstaart in je haar? Wie bepaald dat?
Ik verbaas mij alleen dat ze meteen dieren van de straat af plukken.
Voor de rest vind ik het nog steeds saai.
Ikje86 schreef:
20-02-2018 15:00
Ik ook,. Hoopte nog dat er met die 'zij eten daar,wij hier, we zijn geen vrienden' het nodige drama werd aangekondigd maar nee hoor... Ook dat ging nergens over.
Ha...ha...dan ben ik anders dan jullie. Ik vindt het juist super leuk dat buren nu iets samen doen IPV elkaar te negeren zoals vorig jaar. En met samen werking komen de irritaties en misverstanden vanzelf. Daar biedt dat idiote containerplan alle ingrediënten voor. Want ocke weet het allemaal mooi te dirigeren, de uitwerking komt op Jasper aan en die ziet nu al de nodige problemen opdoemen. Dit gaat alleen maar erger worden. En Matthijs en Marieke hobbelen nig wat mee en hebben totaal nog geen eigen visie wat ze willen doen. Ik zou zeggen een goede camera aanschaffen en mooie foto's maken en daar commercieel voor toerisme mee aan de slag gaan. Betere kansen dan in b en b.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven