Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Dank je Prada !
Wat gaaf, je eigen boek schrijven Drackie :cheer2:
Vanavond zelf minetronesoep ineen geknusteld. Heeeeeel benieuwd of dat morgen zal smaken :$
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met drie dekens op de bank en ik heb het nog steeds koud. Ik verlang echt naar de lente.
Viva-Account schreef:
20-02-2018 21:11
Vanavond zelf minetronesoep ineen geknusteld. Heeeeeel benieuwd of dat morgen zal smaken :$
Ik heb 'te oude' spruitjes met de rest van de 'vergeten koelkastgroenten' in een soep gemikt. Spekjes gebakken, stokbroodje geroosterd en een beetje room erdoor. Was HEERLIJK!
Vergeet niet om goede kaas in je soepje te raspen morgen. Zo lekker!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Drackie schreef:
20-02-2018 21:19
Ik zit met drie dekens op de bank en ik heb het nog steeds koud. Ik verlang echt naar de lente.
Zoek je skipak maar op want we krijgen jammer genoeg winter. Help me hopen dat het 'droge' winter wordt!
Oudblond schreef:
20-02-2018 21:36
Zoek je skipak maar op want we krijgen jammer genoeg winter. Help me hopen dat het 'droge' winter wordt!
Neee :'( Ik hoop heel hard mee op een droge winter!
Net de weersvoorspelling gekeken. Waarom begint de winter als de winter op z'n eind loopt? Over ruim een week begint de meteorologische lente en nu gaat opeens de temperatuur naar beneden?
Om ons te pesten Aviv. Echt waar. Duidelijk...
Ik denk dat Prada gelijk heeft. Ons eerst een beetje blij maken met zon en zachte temperaturen, en nu BAM! Winter. Net als je denk dat die niet meer komt.
Wat was het een prachtige dag vandaag. :)
Ik heb het grootste deel van de dag binnen gezeten zonder uitzicht op buiten, maar had wel een mooi fietstochtje naar huis met zocht op de ondergaande zon.
Kouhouhoud!!!! Morgen ga ik niet op de fiets maar neem ik lekker de auto naar het werk want hele lange dag en als ik dan rond 21 uur nog een half uur moet fietsen... :byee:
Veggie loempia's, groene boontjes en rijst met kerriesaus.
Ik vind de kou heerlijk als de zon schijnt en het niet zo glad zodat je wel kan fietsen.
Maar ik vind het weer meestal prima, het wordt altijd weer anders.
Alleen dagen achter elkaar grijs (zonder regen!) vind ik vreselijk, daar word ik zo lamlendig van. - net als heel veel andere mensen.

Fijne avond!
Ik vind de kou ook minder erg als de zon schijnt, maar ik heb toch liever warmte. :proud:

Ik ben alweer verkouden, dat is al de derde of vierde keer deze winter. :nut: Ik hoop maar dat het bij een verkoudheid blijft. Die griep die heerst zit ik echt niet op te wachten... Zaterdag een etentje met vriendinnen en volgende week naar Pia Douwes, dus alsjeblieft géén griep.
Ik duim voor je Drackie, hopelijk wordt je niet ziek. Ik lag gisterenavond al om 21.00 uur in bed. Zoo moe. Nu wel lekker op tijd wakker. Komt goed uit want ik heb nog wat werk liggen.
Fijne dag lieve Roepers :lips:
Hier al om half zeven een was in de machine, dus die is straks klaar. :)

Fijne dag!
Omdat ik geen shit mag roepen, roep ik hele vieze vette dikke dampende drol!!!
Word ik vanmorgen wakker met een grote oorverdovende piep in mijn oor en deze gaat niet weg. Ik ben maar zelden boos en haast niet te krijgen, maar nu zou ik wel met zaken willen gooien. #$&^*()*(&*&^%(^&*(*&^%$##
Fijne dag Hal!

Niet fijn Cateau, hopelijk trekt het snel weg.
Oh wat naar Cateau, zo’n piep kan je echt gek maken.

Ik voel me niet lekker, maar ik denk toch dat het alleen een verkoudheid is. Godzijdank. Dat overleef ik wel en is met een week tenminste gewoon weer over. ;-D Ik heb wel slecht geslapen daardoor.
Ik zit shorttrack te kijken maar ik vind het eigenlijk helemaal geen leuke sport haha.

Beterschap Drackie.
Oh bah, er lag een dooie muis in de keuken. :| Eerste keer dat er iets gevangen is (maar door wie?).
Meisjes jullie kennen toch wel de uitdrukking: "als de dagen lengen, gaat de winter strengen"?
Nou, nu dus :mrgreen:

Lastig Cateau, sterkte.
Herfst, lang geleden dat je hier was :cheer:
:kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel: :kneel:

De piep is weg, godzijdank. Wat een ellende is dat zeg.
Wat fijn Cateau!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven